Kiko Rivera defén a sa mare dels atacs de Bárbara Rey: «Millor calladeta»

Kiko Rivera defensa la seva mare de les crítiques de Bárbara Rey

Kiko Rivera defén a sa mare de les crítiques de Bárbara Rey | València Diari

 

Kiko Rivera va ser el gran absent del plató de ‘Supervivientes’ durant la passada gala, però açò no li va impedir defendre a sa mare des de les xarxes de les crítiques que la vedette Bárbara Rey va proferir contra Isabel Pantoja.

 

Molts estan criticant la participació en el concurs de la cantant Isabel Pantoja per ser una concursant plana que es dedica a aguantar setmana darrere setmana sense oferir molts moments en la convivència. De moment, la ‘tonadillera’ seguix sense ser expulsada per l’audiència, prova del seguiment que té entre els espectadors del programa. Però la vedette pareix que té en el punt de mira a la cantant, i més després de què revelara que la seua participació en el concurs va ser anul·lada per a què entrara Isabel Pantoja.

 

Des d’aquell moment, la vedette no la soporta i critica qualsevol cosa que faça. En esta última gala, Bárbara Rey va carregar durament contra la cantant per les seues contínues queixes: «Ella si se salva, és roín. Si no li netegen el peix, és roín. Si no li llaven el fons de la paella, és roín. És protestar per tot».

 

Davant d’esta situació, la filla de la Pantoja, Chabelita, que es trobava en el plató, no va dir ni mu per a defendre a sa mare, mentres que Aneth, l’exconcursant d’Hondures, va ser l’única que va eixir en defensa de la ‘tonadillera’.

 

Bárbara Rey carrega contra Isabel Pantoja

Bárbara Rey carrega contra Isabel Pantoja | TELECINCO

 

Kiko Rivera, que no estava present en el plató però segur que no es va perdre ni un detall de tot el que allí s’estava dient, va decidir defendre a sa mare dels atacs de la vedette a través de les xarxes socials, amb unes paraules que van sonar a advertència per a Bárbara Rey: «Açò que diu esta senyora? La Bàrbara esta… De veritat, millor que es quede vosté calladeta. Vosté està millor calladeta». 

 

Vist el missatge del DJ, no pareix que entre els dos vaja a haver una bona relació la pròxima vegada que coincidisquen en el plató de Telecinco, sinó que, probablement, salten xispes de la tensió acumulada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.