Kiko Rivera defén a sa mare dels atacs de Bárbara Rey: «Millor calladeta»

Kiko Rivera defensa la seva mare de les crítiques de Bárbara Rey

Kiko Rivera defén a sa mare de les crítiques de Bárbara Rey | València Diari

 

Kiko Rivera va ser el gran absent del plató de ‘Supervivientes’ durant la passada gala, però açò no li va impedir defendre a sa mare des de les xarxes de les crítiques que la vedette Bárbara Rey va proferir contra Isabel Pantoja.

 

Molts estan criticant la participació en el concurs de la cantant Isabel Pantoja per ser una concursant plana que es dedica a aguantar setmana darrere setmana sense oferir molts moments en la convivència. De moment, la ‘tonadillera’ seguix sense ser expulsada per l’audiència, prova del seguiment que té entre els espectadors del programa. Però la vedette pareix que té en el punt de mira a la cantant, i més després de què revelara que la seua participació en el concurs va ser anul·lada per a què entrara Isabel Pantoja.

 

Des d’aquell moment, la vedette no la soporta i critica qualsevol cosa que faça. En esta última gala, Bárbara Rey va carregar durament contra la cantant per les seues contínues queixes: «Ella si se salva, és roín. Si no li netegen el peix, és roín. Si no li llaven el fons de la paella, és roín. És protestar per tot».

 

Davant d’esta situació, la filla de la Pantoja, Chabelita, que es trobava en el plató, no va dir ni mu per a defendre a sa mare, mentres que Aneth, l’exconcursant d’Hondures, va ser l’única que va eixir en defensa de la ‘tonadillera’.

 

Bárbara Rey carrega contra Isabel Pantoja

Bárbara Rey carrega contra Isabel Pantoja | TELECINCO

 

Kiko Rivera, que no estava present en el plató però segur que no es va perdre ni un detall de tot el que allí s’estava dient, va decidir defendre a sa mare dels atacs de la vedette a través de les xarxes socials, amb unes paraules que van sonar a advertència per a Bárbara Rey: «Açò que diu esta senyora? La Bàrbara esta… De veritat, millor que es quede vosté calladeta. Vosté està millor calladeta». 

 

Vist el missatge del DJ, no pareix que entre els dos vaja a haver una bona relació la pròxima vegada que coincidisquen en el plató de Telecinco, sinó que, probablement, salten xispes de la tensió acumulada.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat declara d’Interés Turístic Autonòmic les festes de Moros i Cristians de Sagunt

La Generalitat atorga la distinció d'Interés Turístic Autonòmic a les festes de Moros i Cristians de Sagunt. La resolució, firmada per la consellera Marián Cano, es publicarà en el DOGV.

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.