30.3 C
València
Dilluns, 14 juliol, 2025

Kiko Rivera defén a sa mare dels atacs de Bárbara Rey: «Millor calladeta»

Kiko Rivera defensa la seva mare de les crítiques de Bárbara Rey

Kiko Rivera defén a sa mare de les crítiques de Bárbara Rey | València Diari

 

Kiko Rivera va ser el gran absent del plató de ‘Supervivientes’ durant la passada gala, però açò no li va impedir defendre a sa mare des de les xarxes de les crítiques que la vedette Bárbara Rey va proferir contra Isabel Pantoja.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Molts estan criticant la participació en el concurs de la cantant Isabel Pantoja per ser una concursant plana que es dedica a aguantar setmana darrere setmana sense oferir molts moments en la convivència. De moment, la ‘tonadillera’ seguix sense ser expulsada per l’audiència, prova del seguiment que té entre els espectadors del programa. Però la vedette pareix que té en el punt de mira a la cantant, i més després de què revelara que la seua participació en el concurs va ser anul·lada per a què entrara Isabel Pantoja.

 

Des d’aquell moment, la vedette no la soporta i critica qualsevol cosa que faça. En esta última gala, Bárbara Rey va carregar durament contra la cantant per les seues contínues queixes: «Ella si se salva, és roín. Si no li netegen el peix, és roín. Si no li llaven el fons de la paella, és roín. És protestar per tot».

 

Davant d’esta situació, la filla de la Pantoja, Chabelita, que es trobava en el plató, no va dir ni mu per a defendre a sa mare, mentres que Aneth, l’exconcursant d’Hondures, va ser l’única que va eixir en defensa de la ‘tonadillera’.

 

Bárbara Rey carrega contra Isabel Pantoja

Bárbara Rey carrega contra Isabel Pantoja | TELECINCO

 

Kiko Rivera, que no estava present en el plató però segur que no es va perdre ni un detall de tot el que allí s’estava dient, va decidir defendre a sa mare dels atacs de la vedette a través de les xarxes socials, amb unes paraules que van sonar a advertència per a Bárbara Rey: «Açò que diu esta senyora? La Bàrbara esta… De veritat, millor que es quede vosté calladeta. Vosté està millor calladeta». 

 

Vist el missatge del DJ, no pareix que entre els dos vaja a haver una bona relació la pròxima vegada que coincidisquen en el plató de Telecinco, sinó que, probablement, salten xispes de la tensió acumulada.

Últimes notícies

El València prepara una demanda contra el documental ‘Balla, Vini’ per difamació a la seua afició

El València CF prepara accions legals contra el documental 'Balla, Vini' per difondre una imatge perjudicial i falsa de la seua afició. El club busca rectificació rere controvèrsia per acusacions racistes durant un partit.

Carlos Mazón denuncia inconstitucionalitat en el pacte de finançament català que trenca consens de 1978

Carlos Mazón, president de la Generalitat Valenciana, considera que l'acord de finançament amb Catalunya és inconstitucional i trenca el consens aconseguit en 1978.

Troben el cadàver d’un home en aigües de Cap de l’Horta, Alacant

Un cadàver masculí ha sigut trobat surant en la cala de La Palmera, Cap de l'Horta, Alacant. La Policia investiga sense indicis clars de violència.

Vaivé de temperatures màximes en la Comunitat Valenciana després de la dana del dissabte amb pics de més de 36 graus

La Comunitat Valenciana experimenta fluctuacions en les seues temperatures màximes que aconseguixen els 36,1 graus a Villena, després de la dana del cap de setmana que va afectar València i Castelló.

Cristhian Mosquera acudix a Paterna mentres negocien el seu traspàs a l’Arsenal

El jove defensa Cristhian Mosquera es presenta a la ciutat esportiva de Paterna a l'espera de concretar el seu traspàs a l'Arsenal, amb negociacions actives que podrien deixar ingressos significatius al València.

El Vila-real llança a la venda 600 nous abonaments per a la temporada 2025/26 a partir del 16 de juliol

El Vila-real CF obrirà la venda de 600 nous abonaments per a la campanya 2025/26 des del 16 de juliol, amb opcions per a Lliga, Champions i Copa del Rei en l'estadi de La Ceràmica.

Vox denuncia que el finançament per a Catalunya representa una traïció a Espanya

El síndic de Vox en Les Corts Valencianes, José María Llanos, qualifica el finançament especial per a Catalunya com una capitulació i una traïció a l'Estat espanyol, assenyalant la falta de suport per a la Comunitat Valenciana.

Troben en El Saler (València) el cos d’una impressionant tortuga llaüt, la més gran del món

A la platja del Saler s'ha trobat el cadàver d'una tortuga llaüt, l'espècie marina més gran, destacant l'amenaça de les xarxes fantasma i escombraries marines al Mediterrani.