12.8 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Un error de Jorge Javier Vázquez quasi fa perdre 4.000 euros a una espectadora

Imatge del concurs de 'Sálvame'

Imatge del concurs de ‘Sálvame’ | Mitele

Un error del presentador en el tram final del ‘Sálvame banana‘ de dijous va fer que una espectadora quasi perdera una gran part del premi que li corresponia pel joc del programa en el que havia participat.

 

Tot va succeir en el temps de descompte, en el que el programa va cridar per telèfon a l’atzar a una espectadora que havia participat en el joc d’endevinar la carabassa guanyadora. Cada un dels col·laboradors tenien una carabassa i, segons l’elecció de l’espectadora, el premi era un o un altre, que anava dels 1.000 als 2.000 euros, amb opció a doblar el premi.

Va guanyar el premi més alt del concurs

L’espectadora va escollir la de Belén Esteban, però el presentador es va equivocar i va obrir la carbassa que estava just al costat. En aquell moment, va notificar a la concursant que havia guanyat 1.000 euros, mentres que els col·laboradors l’avisaven de què s’havia equivocat. En aquell moment, Jorge va agafar la carabassa correcta i va descobrir un premi de 2.000 euros i que, a més, contenia el pot del programa, multiplicant el premi fins als 4.000 euros. L’import més alt que es podia conseguir eixa vesprada.

 

L’espectadora, visiblement emocionada, va rebre la felicitació de Belén Esteban i va assegurar que invertiria molt bé els diners que acabava de guanyar.

També pots llegir…

Últimes notícies

L’excap de gabinet de Pradas afirma que la exconsellera no va retardar l’És-Alert durant la DANA

L'excap de gabinet de Salomé Pradas ha declarat que la exconsellera no va retardar l'És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Situa el debat des de les 19.00 i l'enviament a les 20.11, després de deliberacions en el Cecopi

La Guàrdia Civil desbloqueja més de 6 milions després d’una estafa digital a una empresa amb seu a València

La Guàrdia Civil ha desbloquejat més de sis milions d'euros retinguts després d'una estafa de màrqueting digital que va generar càrrecs pròxims a huit milions en una empresa amb seu a València. La investigació seguix oberta després d'acreditar l'ús fraudulent de permisos i reforçar la seguretat dels servidors.

Tres detinguts pel robatori de 278 quilos de coure en la línia elèctrica entre Xàtiva i Canals

La Guàrdia Civil ha detingut a tres persones i investiga a altres dos per vendre en chatarrerías 278 quilos de coure robats de l'estesa entre Xàtiva i Canals. El perjuí per reparacions i corts ha ascendit a 1,8 milions d'euros.

Convoquen a València una manifestació el 27 de desembre amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats, al costat d'associacions de víctimes de la dana i comités de reconstrucció, han convocat una marxa a València el 27 de desembre. Exigixen que Mazón renuncie a l'acta i declare davant la jutgessa.

85-82: el Maccabi desactiva a un València sense punteria en el seu retorn a Israel

El Maccabi Tel Aviv es va imposar 85-82 després d'ofegar al València amb el seu defensa de canvis i el desencert exterior. Els taronja van fallar tres triples per a forçar la pròrroga.

La Comunitat Valenciana acomiada la tardor amb un cap de setmana fred, plujós i amb neu en cotes altes

El cap de setmana marca l'arribada de l'hivern amb cels nuvolosos, pluges localment fortes el dissabte en la costa i neu el diumenge a 1.200-1.600 m. Vent de component oest i ambient fred, amb gelades febles a l'interior nord.

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.