‘Los Espabilados’, la nova sèrie d’Albert Espinosa

'Los Espabilados' la nova sèrie creada per Albert Espinosa

‘Los Espabilados’ la nova sèrie creada per Albert Espinosa | Movistar +

 

El 14 d’octubre començarà el rodatge de la nova sèrie original de Movistar +, creada per Albert Espinosa i dirigida per Roger Gual, ‘Los Espabilados’. El projecte està inspirat en la novel·la d’Espinosa traduïda a 20 idiomes ‘El que et diré quan et torni a veure’ (Grijalbo) i els drets són de Pelones Producciones, SL. La sèrie constarà de 7 episodis i explica l’aventura d’un grup de jóvens que emprén un viatge que canviarà les seues vides per a sempre. El rodatge tindrà lloc en Barcelona, Menorca, Ceret i Ischia.

 

Un grup de jóvens emprén un viatge vital

‘Los Espabilados’ explica la història de Mickey, Angelo, Guada, Yeray, Lucas i Samuel, un grup de jóvens que escapen d’un centre psiquiàtric a la busca del seu lloc en el món. A pesar dels seus diagnòstics clínics, els xiquets s’enfronten a la vida amb humor i valentia perquè, en el seu interior, tenen clar que és la societat la que està malalta, i no ells.

 

Els xicons emprendran un viatge per Europa per a trobar al germà d’un d’ells, mentres es van enfrontant a les seues condicions mèdiques diàries. En esta sèrie disfrutarem de les seues aventures, de la seua busca per l’acceptació mentres trauen el màxim partit a les seues vides. Este grup d’amics patix malalties mentals, però per damunt de tot són uns espavilats i ho demostraran en cada episodi quan hagen de sobreposar-se als obstacles en esta aventura de vida.

 

‘Los Espabilados’  és la nova sèrie, plena d’humor i tendresa, amb la que Albert Espinosa retorna a la televisió després de l’èxit de ‘Polseres Vermelles’.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La plantilla de Lladró manté els paros contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores per oposar-se al descuelgue de la part econòmica del conveni i advertixen que les mobilitzacions seguiran si no es garantixen els drets salarials.

La plantilla de Lladró manté les aturades contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores en protesta pel descuelgue del conveni en la part econòmica i advertixen que les mobilitzacions continuaran si no es garantixen els seus drets salarials.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar en el CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ola de calor per a persones sense llar, amb 55 atesos en el CAUS i reforç d’atenció a majors i dependents.

Multes a Vila-real per usar targetes de discapacitat de persones mortes per aparcar

La Policia Local de Vila-real ha detectat en els últims quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes d’estacionament per a persones amb mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i targetes de persones mortes.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar al CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ona de calor per a persones sense llar, amb 55 usuaris atesos al CAUS i controls reforçats als col·lectius més vulnerables.

Detecten a Vila-real l’ús de targetes de difunts per aparcar en places de mobilitat reduïda

La Policia Local de Vila-real ha descobert en quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes de mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i documents de persones difuntes.

Set milions de productes falsos requisats en 2025, amb la Comunitat Valenciana entre les més afectades

Les forces de seguretat han intervingut 7,3 milions de productes falsificats valorats en 694 milions d’euros, amb la Comunitat Valenciana entre les autonomies amb més incautacions. També s’han bloquejat més de cent webs que vulneraven la propietat intel·lectual.

La Comunitat Valenciana, entre les autonomies amb més productes falsificats requisats en 2025

Les forces de seguretat han requisat en 2025 més de 7,3 milions de productes falsificats a Espanya, valorats en 694 milions d’euros, amb la Comunitat Valenciana entre les autonomies amb més intervencions. També s’han detectat 47.077 articles que vulneraven la propietat intel·lectual, amb quasi 1,8 milions d’euros de valor al mercat.