‘Los Espabilados’, la nova sèrie d’Albert Espinosa

'Los Espabilados' la nova sèrie creada per Albert Espinosa

‘Los Espabilados’ la nova sèrie creada per Albert Espinosa | Movistar +

 

El 14 d’octubre començarà el rodatge de la nova sèrie original de Movistar +, creada per Albert Espinosa i dirigida per Roger Gual, ‘Los Espabilados’. El projecte està inspirat en la novel·la d’Espinosa traduïda a 20 idiomes ‘El que et diré quan et torni a veure’ (Grijalbo) i els drets són de Pelones Producciones, SL. La sèrie constarà de 7 episodis i explica l’aventura d’un grup de jóvens que emprén un viatge que canviarà les seues vides per a sempre. El rodatge tindrà lloc en Barcelona, Menorca, Ceret i Ischia.

 

Un grup de jóvens emprén un viatge vital

‘Los Espabilados’ explica la història de Mickey, Angelo, Guada, Yeray, Lucas i Samuel, un grup de jóvens que escapen d’un centre psiquiàtric a la busca del seu lloc en el món. A pesar dels seus diagnòstics clínics, els xiquets s’enfronten a la vida amb humor i valentia perquè, en el seu interior, tenen clar que és la societat la que està malalta, i no ells.

 

Els xicons emprendran un viatge per Europa per a trobar al germà d’un d’ells, mentres es van enfrontant a les seues condicions mèdiques diàries. En esta sèrie disfrutarem de les seues aventures, de la seua busca per l’acceptació mentres trauen el màxim partit a les seues vides. Este grup d’amics patix malalties mentals, però per damunt de tot són uns espavilats i ho demostraran en cada episodi quan hagen de sobreposar-se als obstacles en esta aventura de vida.

 

‘Los Espabilados’  és la nova sèrie, plena d’humor i tendresa, amb la que Albert Espinosa retorna a la televisió després de l’èxit de ‘Polseres Vermelles’.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.

Sis detinguts per robar més de 33.000 euros en salons de joc de la Vega Baixa

Quatre hòmens i dues dones han sigut detinguts per sostraure més de 33.000 euros en dos salons de joc de Callosa de Segura i Rojales, després d’una investigació de la Guàrdia Civil.

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC renuncia a opositar a una plaça fixa

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC, María José Hernández Mora, ha renunciat a continuar en un procés selectiu al mateix organisme després de les crítiques del PSPV-PSOE, que li havia demanat triar entre opositar o deixar el càrrec. La responsable defensa que la seua candidatura era legal però no vol més polèmica al voltant del seu treball i del de la institució.

Nou auditori, aparcament i vivendes al gran solar d’El Almendro de Xixona

L’Ajuntament de Xixona ha rebut gratuïtament de la Sareb més de 19.000 metres quadrats del solar d’El Almendro i d’una finca annexa, on preveu un auditori, vivendes, aparcament i millores de mobilitat a l’accés sud del municipi.

L’Arenal Sound arranca a Borriana pendent del gran incendi de la Vall d’Uixó

L’Arenal Sound comença dijous a Borriana amb quatre dies de música urbana, pop i electrònica i 150.000 assistents previstos, mentre les autoritats reforcen la seguretat per l’incendi de la Vall d’Uixó.

L’exalcalde de Turís assegura que ningú va avisar del risc abans de la dana

L’exalcalde de Turís Ismael Corell ha explicat davant la jutgessa de Catarroja que el 29 d’octubre de 2024 no va rebre cap avís oficial de risc per la dana, malgrat acumular-se més de 700 litres per metre quadrat al municipi.
FILMOTECA D'ESTIU