‘Los Espabilados’, la nova sèrie d’Albert Espinosa

'Los Espabilados' la nova sèrie creada per Albert Espinosa

‘Los Espabilados’ la nova sèrie creada per Albert Espinosa | Movistar +

 

El 14 d’octubre començarà el rodatge de la nova sèrie original de Movistar +, creada per Albert Espinosa i dirigida per Roger Gual, ‘Los Espabilados’. El projecte està inspirat en la novel·la d’Espinosa traduïda a 20 idiomes ‘El que et diré quan et torni a veure’ (Grijalbo) i els drets són de Pelones Producciones, SL. La sèrie constarà de 7 episodis i explica l’aventura d’un grup de jóvens que emprén un viatge que canviarà les seues vides per a sempre. El rodatge tindrà lloc en Barcelona, Menorca, Ceret i Ischia.

 

Un grup de jóvens emprén un viatge vital

‘Los Espabilados’ explica la història de Mickey, Angelo, Guada, Yeray, Lucas i Samuel, un grup de jóvens que escapen d’un centre psiquiàtric a la busca del seu lloc en el món. A pesar dels seus diagnòstics clínics, els xiquets s’enfronten a la vida amb humor i valentia perquè, en el seu interior, tenen clar que és la societat la que està malalta, i no ells.

 

Els xicons emprendran un viatge per Europa per a trobar al germà d’un d’ells, mentres es van enfrontant a les seues condicions mèdiques diàries. En esta sèrie disfrutarem de les seues aventures, de la seua busca per l’acceptació mentres trauen el màxim partit a les seues vides. Este grup d’amics patix malalties mentals, però per damunt de tot són uns espavilats i ho demostraran en cada episodi quan hagen de sobreposar-se als obstacles en esta aventura de vida.

 

‘Los Espabilados’  és la nova sèrie, plena d’humor i tendresa, amb la que Albert Espinosa retorna a la televisió després de l’èxit de ‘Polseres Vermelles’.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El temps es torça des de demà en la Comunitat Valenciana amb més núvols, vent i baixada de màximes

Hui predominaran els cels buidats i les temperatures pujaran. Des de demà augmentarà la nuvolositat, podran donar-se pluges en el nord de Castelló i baixaran les màximes amb vent del nord-est en el litoral.

El Congrés debat estendre la presó permanent revisable a assassins que oculten el cadàver

El Congrés sotmet hui a presa en consideració la proposta del PP per a ampliar els supòsits de la presó permanent revisable. La reforma afig l'ocultació del cadàver i la reincidència com a criteris per a aplicar esta pena en l'article 140 del Codi Penal.

El Suprem confirma la multa a una jutgessa de Nules per humiliar i insultar a funcionaris

El Tribunal Suprem ha confirmat la sanció de 2.000 euros a la titular del Jutjat 4 de Nules per una falta greu de desconsideració. La fallada rebutja que fora un tracte en confiança.

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.