‘Los Espabilados’, la nova sèrie d’Albert Espinosa

'Los Espabilados' la nova sèrie creada per Albert Espinosa

‘Los Espabilados’ la nova sèrie creada per Albert Espinosa | Movistar +

 

El 14 d’octubre començarà el rodatge de la nova sèrie original de Movistar +, creada per Albert Espinosa i dirigida per Roger Gual, ‘Los Espabilados’. El projecte està inspirat en la novel·la d’Espinosa traduïda a 20 idiomes ‘El que et diré quan et torni a veure’ (Grijalbo) i els drets són de Pelones Producciones, SL. La sèrie constarà de 7 episodis i explica l’aventura d’un grup de jóvens que emprén un viatge que canviarà les seues vides per a sempre. El rodatge tindrà lloc en Barcelona, Menorca, Ceret i Ischia.

 

Un grup de jóvens emprén un viatge vital

‘Los Espabilados’ explica la història de Mickey, Angelo, Guada, Yeray, Lucas i Samuel, un grup de jóvens que escapen d’un centre psiquiàtric a la busca del seu lloc en el món. A pesar dels seus diagnòstics clínics, els xiquets s’enfronten a la vida amb humor i valentia perquè, en el seu interior, tenen clar que és la societat la que està malalta, i no ells.

 

Els xicons emprendran un viatge per Europa per a trobar al germà d’un d’ells, mentres es van enfrontant a les seues condicions mèdiques diàries. En esta sèrie disfrutarem de les seues aventures, de la seua busca per l’acceptació mentres trauen el màxim partit a les seues vides. Este grup d’amics patix malalties mentals, però per damunt de tot són uns espavilats i ho demostraran en cada episodi quan hagen de sobreposar-se als obstacles en esta aventura de vida.

 

‘Los Espabilados’  és la nova sèrie, plena d’humor i tendresa, amb la que Albert Espinosa retorna a la televisió després de l’èxit de ‘Polseres Vermelles’.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Onze mil quilòmetres de vigilància del Seprona en una setmana crítica d’alt risc d’incendis a València

Agents del Seprona han patrullat més d’11.000 quilòmetres en 18 termes municipals de cinc comarques valencianes durant una setmana catalogada de màxim risc d’incendis forestals.

Aemet activa avís taronja a l’interior de València per temperatures de fins a 40 graus

Aemet ha activat l’avís taronja dimarts i dimecres a l’interior de València per màximes de fins a 40 graus, en plena tercera ona de calor del mes de juliol.

Comissen quasi 600 productes falsificats a Alcossebre valorats en 10.700 euros

La Guàrdia Civil ha comissat 594 productes presumptament falsificats a Alcossebre, valorats en 10.700 euros, i ha proposat sancions a quatre venedors ambulants.

Incliva incorpora l’exercici al tractament del càncer de mama en un innovador projecte pilot

Incliva ha posat en marxa a València un projecte pilot amb 80 dones amb càncer de mama recentment diagnosticat per integrar un programa d’exercici físic personalitzat en el tractament amb quimioteràpia.

Sagunt a Escena reunirà 19 espectacles de teatre, música, dansa i circ a l’agost

El festival obrerà amb la producció de l'IVC 'El Narcís en la seua opinió', de Guillem de Castro, i combinarà clàssics, teatre contemporani i obres en valencià

Dilluns amb calor extrema a l’interior i tempestes vespertines a la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un episodi de calor molt intensa a l’interior de València i Alacant, amb màximes pròximes als 40 graus i possibles tempestes vespertines, segons Aemet.

Tallada la línia C2 de Rodalia entre Xàtiva i Algemesí per un problema en la catenària

La circulació ferroviària entre Xàtiva i Algemesí està interrompuda per una falta de tensió en la catenària, amb un pla alternatiu per carretera entre Xàtiva i Benifaió.

Nova nit tòrrida a la Comunitat amb mínimes pròximes als 30 graus i humitat del 99 %

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb mínimes que quasi arriben als 30 graus en diverses localitats i una humitat relativa de fins al 99 %, que ha incrementat de manera notable la sensació de basca.