7.1 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

‘Los Espabilados’, la nova sèrie d’Albert Espinosa

'Los Espabilados' la nova sèrie creada per Albert Espinosa

‘Los Espabilados’ la nova sèrie creada per Albert Espinosa | Movistar +

 

El 14 d’octubre començarà el rodatge de la nova sèrie original de Movistar +, creada per Albert Espinosa i dirigida per Roger Gual, ‘Los Espabilados’. El projecte està inspirat en la novel·la d’Espinosa traduïda a 20 idiomes ‘El que et diré quan et torni a veure’ (Grijalbo) i els drets són de Pelones Producciones, SL. La sèrie constarà de 7 episodis i explica l’aventura d’un grup de jóvens que emprén un viatge que canviarà les seues vides per a sempre. El rodatge tindrà lloc en Barcelona, Menorca, Ceret i Ischia.

 

Un grup de jóvens emprén un viatge vital

‘Los Espabilados’ explica la història de Mickey, Angelo, Guada, Yeray, Lucas i Samuel, un grup de jóvens que escapen d’un centre psiquiàtric a la busca del seu lloc en el món. A pesar dels seus diagnòstics clínics, els xiquets s’enfronten a la vida amb humor i valentia perquè, en el seu interior, tenen clar que és la societat la que està malalta, i no ells.

 

Els xicons emprendran un viatge per Europa per a trobar al germà d’un d’ells, mentres es van enfrontant a les seues condicions mèdiques diàries. En esta sèrie disfrutarem de les seues aventures, de la seua busca per l’acceptació mentres trauen el màxim partit a les seues vides. Este grup d’amics patix malalties mentals, però per damunt de tot són uns espavilats i ho demostraran en cada episodi quan hagen de sobreposar-se als obstacles en esta aventura de vida.

 

‘Los Espabilados’  és la nova sèrie, plena d’humor i tendresa, amb la que Albert Espinosa retorna a la televisió després de l’èxit de ‘Polseres Vermelles’.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.