El gran canvi de Rocío Flores i qui està darrere

 

Des que Rocío Flores tornara a Espanya després de la seua participació en Supervivents 2020 ha experimentat una transformació evident que no ha deixat indiferent a ningú. No sols pels retocs estètics i tractaments de bellesa que s’ha anat realitzant estos mesos, sinó també pel gran canvi en els seus estilismes, pentinats i maquillatges. Este canvi té darrere a un equip d’estilistes entre els quals destaca Alberto Dugarte, un maquillador professional en el qual la neta de Rocío Jurado confia plenament.

Segons l’estilista, Rocío Flores se sembla prou a la seua iaia Rocío Jurado és per això que ell utilitza els tons rogencs, perquè realcen el seu color d’ulls.

Tal com va mostrar una publicació de la clínica Brussel·les, la col·laboradora de televisió es va sotmetre a una cirurgia per a reduir les seues galtes. En esta intervenció, anomenada bichectomía, se li van reduir la boles de bichat, les cavitats de greix en els queixos que donen nom a l’operació.

«És una cirurgia en la qual es fa una incisió aproximadament d’un centímetre per baix de la boca, es busca el teixit gras encapsulat i s’extirpa», va comptar la doctora de Clínica Brussel·les on, com va afirmar la mateixa publicació, porta acudint Antonio David Flores, pare de Rocío, des de fa dos dècades. El resultat desitjat de l’operació era lluir una cara «més angulosa i estilitzada, ressaltant la línia del pòmul» i segons el nou rostre de Rocío va ser tot un èxit.

Este no va ser l’únic retoc al qual s’ha sotmés Rocío Flores este últim any. En setembre de 2020 va parlar d’una sessió de cosmètics injectables de la qual també va sortir molt contenta: «M’esteu preguntant molt… El que m’he fet en el nas és posar-me una goteta d’àcid, perquè tinc l’os molt pronunciat. Així se’m queda totalment recta. I després m’he posat un poc d’àcid en els llavis, que feia més d’un any com a any que no me’ls feia».

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.