El gran canvi de Rocío Flores i qui està darrere

 

Des que Rocío Flores tornara a Espanya després de la seua participació en Supervivents 2020 ha experimentat una transformació evident que no ha deixat indiferent a ningú. No sols pels retocs estètics i tractaments de bellesa que s’ha anat realitzant estos mesos, sinó també pel gran canvi en els seus estilismes, pentinats i maquillatges. Este canvi té darrere a un equip d’estilistes entre els quals destaca Alberto Dugarte, un maquillador professional en el qual la neta de Rocío Jurado confia plenament.

Segons l’estilista, Rocío Flores se sembla prou a la seua iaia Rocío Jurado és per això que ell utilitza els tons rogencs, perquè realcen el seu color d’ulls.

Tal com va mostrar una publicació de la clínica Brussel·les, la col·laboradora de televisió es va sotmetre a una cirurgia per a reduir les seues galtes. En esta intervenció, anomenada bichectomía, se li van reduir la boles de bichat, les cavitats de greix en els queixos que donen nom a l’operació.

“És una cirurgia en la qual es fa una incisió aproximadament d’un centímetre per baix de la boca, es busca el teixit gras encapsulat i s’extirpa”, va comptar la doctora de Clínica Brussel·les on, com va afirmar la mateixa publicació, porta acudint Antonio David Flores, pare de Rocío, des de fa dos dècades. El resultat desitjat de l’operació era lluir una cara “més angulosa i estilitzada, ressaltant la línia del pòmul” i segons el nou rostre de Rocío va ser tot un èxit.

Este no va ser l’únic retoc al qual s’ha sotmés Rocío Flores este últim any. En setembre de 2020 va parlar d’una sessió de cosmètics injectables de la qual també va sortir molt contenta: “M’esteu preguntant molt… El que m’he fet en el nas és posar-me una goteta d’àcid, perquè tinc l’os molt pronunciat. Així se’m queda totalment recta. I després m’he posat un poc d’àcid en els llavis, que feia més d’un any com a any que no me’ls feia”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.

El nou Pla Estatal de Vivenda destina 798 milions a la Comunitat Valenciana

El Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 triplicarà la inversió fins a 7.000 milions i reservarà 798 milions per a la Comunitat Valenciana, en un model de cofinançament Estat-autonomies.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per al xoc polític

Pilar Bernabé acusa a María José Catalá d'utilitzar la regularització d'immigrants per a generar conflicte polític i recorda que el procés compta amb un ampli suport social i institucional.

València reforça els seus servicis socials amb 39 contractacions davant la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà amb caràcter d'urgència a 39 professionals i destinarà més d'un milió d'euros per a atendre el procés de regularització extraordinària de migrants, mentres exigix al Govern finançament i claredat en els criteris de vulnerabilitat.

Les Corts tornen a suspendre el Dia de la Cambra del 25 d’abril per falta de consens

Les Corts Valencianes no celebraran per segon any consecutiu el seu dia institucional del 25 d'abril per la falta d'acord sobre com commemorar la data, decisió que ha deslligat crítiques de l'oposició.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per a la confrontació política

Pilar Bernabé critica que María José Catalá use el procés de regularització d'immigrants per a l'enfrontament polític i defén l'ampli suport social i institucional a la iniciativa.