El gran canvi de Rocío Flores i qui està darrere

 

Des que Rocío Flores tornara a Espanya després de la seua participació en Supervivents 2020 ha experimentat una transformació evident que no ha deixat indiferent a ningú. No sols pels retocs estètics i tractaments de bellesa que s’ha anat realitzant estos mesos, sinó també pel gran canvi en els seus estilismes, pentinats i maquillatges. Este canvi té darrere a un equip d’estilistes entre els quals destaca Alberto Dugarte, un maquillador professional en el qual la neta de Rocío Jurado confia plenament.

Segons l’estilista, Rocío Flores se sembla prou a la seua iaia Rocío Jurado és per això que ell utilitza els tons rogencs, perquè realcen el seu color d’ulls.

Tal com va mostrar una publicació de la clínica Brussel·les, la col·laboradora de televisió es va sotmetre a una cirurgia per a reduir les seues galtes. En esta intervenció, anomenada bichectomía, se li van reduir la boles de bichat, les cavitats de greix en els queixos que donen nom a l’operació.

“És una cirurgia en la qual es fa una incisió aproximadament d’un centímetre per baix de la boca, es busca el teixit gras encapsulat i s’extirpa”, va comptar la doctora de Clínica Brussel·les on, com va afirmar la mateixa publicació, porta acudint Antonio David Flores, pare de Rocío, des de fa dos dècades. El resultat desitjat de l’operació era lluir una cara “més angulosa i estilitzada, ressaltant la línia del pòmul” i segons el nou rostre de Rocío va ser tot un èxit.

Este no va ser l’únic retoc al qual s’ha sotmés Rocío Flores este últim any. En setembre de 2020 va parlar d’una sessió de cosmètics injectables de la qual també va sortir molt contenta: “M’esteu preguntant molt… El que m’he fet en el nas és posar-me una goteta d’àcid, perquè tinc l’os molt pronunciat. Així se’m queda totalment recta. I després m’he posat un poc d’àcid en els llavis, que feia més d’un any com a any que no me’ls feia”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.