El gran canvi de Rocío Flores i qui està darrere

 

Des que Rocío Flores tornara a Espanya després de la seua participació en Supervivents 2020 ha experimentat una transformació evident que no ha deixat indiferent a ningú. No sols pels retocs estètics i tractaments de bellesa que s’ha anat realitzant estos mesos, sinó també pel gran canvi en els seus estilismes, pentinats i maquillatges. Este canvi té darrere a un equip d’estilistes entre els quals destaca Alberto Dugarte, un maquillador professional en el qual la neta de Rocío Jurado confia plenament.

Segons l’estilista, Rocío Flores se sembla prou a la seua iaia Rocío Jurado és per això que ell utilitza els tons rogencs, perquè realcen el seu color d’ulls.

Tal com va mostrar una publicació de la clínica Brussel·les, la col·laboradora de televisió es va sotmetre a una cirurgia per a reduir les seues galtes. En esta intervenció, anomenada bichectomía, se li van reduir la boles de bichat, les cavitats de greix en els queixos que donen nom a l’operació.

«És una cirurgia en la qual es fa una incisió aproximadament d’un centímetre per baix de la boca, es busca el teixit gras encapsulat i s’extirpa», va comptar la doctora de Clínica Brussel·les on, com va afirmar la mateixa publicació, porta acudint Antonio David Flores, pare de Rocío, des de fa dos dècades. El resultat desitjat de l’operació era lluir una cara «més angulosa i estilitzada, ressaltant la línia del pòmul» i segons el nou rostre de Rocío va ser tot un èxit.

Este no va ser l’únic retoc al qual s’ha sotmés Rocío Flores este últim any. En setembre de 2020 va parlar d’una sessió de cosmètics injectables de la qual també va sortir molt contenta: «M’esteu preguntant molt… El que m’he fet en el nas és posar-me una goteta d’àcid, perquè tinc l’os molt pronunciat. Així se’m queda totalment recta. I després m’he posat un poc d’àcid en els llavis, que feia més d’un any com a any que no me’ls feia».

Últimes notícies

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.