El gran canvi de Rocío Flores i qui està darrere

 

Des que Rocío Flores tornara a Espanya després de la seua participació en Supervivents 2020 ha experimentat una transformació evident que no ha deixat indiferent a ningú. No sols pels retocs estètics i tractaments de bellesa que s’ha anat realitzant estos mesos, sinó també pel gran canvi en els seus estilismes, pentinats i maquillatges. Este canvi té darrere a un equip d’estilistes entre els quals destaca Alberto Dugarte, un maquillador professional en el qual la neta de Rocío Jurado confia plenament.

Segons l’estilista, Rocío Flores se sembla prou a la seua iaia Rocío Jurado és per això que ell utilitza els tons rogencs, perquè realcen el seu color d’ulls.

Tal com va mostrar una publicació de la clínica Brussel·les, la col·laboradora de televisió es va sotmetre a una cirurgia per a reduir les seues galtes. En esta intervenció, anomenada bichectomía, se li van reduir la boles de bichat, les cavitats de greix en els queixos que donen nom a l’operació.

«És una cirurgia en la qual es fa una incisió aproximadament d’un centímetre per baix de la boca, es busca el teixit gras encapsulat i s’extirpa», va comptar la doctora de Clínica Brussel·les on, com va afirmar la mateixa publicació, porta acudint Antonio David Flores, pare de Rocío, des de fa dos dècades. El resultat desitjat de l’operació era lluir una cara «més angulosa i estilitzada, ressaltant la línia del pòmul» i segons el nou rostre de Rocío va ser tot un èxit.

Este no va ser l’únic retoc al qual s’ha sotmés Rocío Flores este últim any. En setembre de 2020 va parlar d’una sessió de cosmètics injectables de la qual també va sortir molt contenta: «M’esteu preguntant molt… El que m’he fet en el nas és posar-me una goteta d’àcid, perquè tinc l’os molt pronunciat. Així se’m queda totalment recta. I després m’he posat un poc d’àcid en els llavis, que feia més d’un any com a any que no me’ls feia».

Últimes notícies

L’alacantí Daniel Holgado farà el salt a MotoGP en 2027 amb Gresini Racing

El pilot alacantí Daniel Holgado, actual sisé del Mundial de Moto2 amb l’equip d’Aspar, ha signat amb Gresini Racing per a debutar en MotoGP en la temporada 2027.

Pablo Martínez s’acomiada del Llevant després de set temporades: ‘Sempre serà casa meua’

El migcampista madrileny Pablo Martínez ha dit adéu al Llevant després de set temporades i 155 partits, amb un emotiu missatge en què assegura que el club ‘sempre serà granota’ en el seu cor.

Consum dona 60.000 euros per a enviar ajuda humanitària a Veneçuela

La cooperativa canalitza l’aportació a través de Creu Roja per a atendre les persones damnificades pels terratrémols

Isaac Nogués deixa el Valencia Basket després d’acordar la rescissió del contracte

El Valencia Basket ha confirmat l’acord amb l’escorta català Isaac Nogués per rescindir el seu contracte, un any després de la seua arribada al club taronja.

L’eixida de Léo Pétrot deixa l’Elx sense laterals esquerrans per a la pròxima temporada

L’adéu de Léo Pétrot i la no continuïtat d’Adrià Pedrosa deixen l’Elx CF sense cap lateral esquerre específic i obliguen el club a acudir al mercat d’estiu.

Catalá insistix que el candidat del PP a la Generalitat es decidirà més avant i es descarta per ara

María José Catalá assegura que serà la direcció nacional del PP qui designe el candidat a la Presidència de la Generalitat quan marque el calendari i insistix que el seu objectiu és revalidar l’alcaldia de València.

Primera nit tòrrida generalitzada a la Comunitat Valenciana per l’oratge cobert

La Comunitat Valenciana ha registrat la primera nit tòrrida de l’any, amb mínimes que no han baixat dels 25 graus en àmplies zones de la costa de València i del litoral d’Alacant.

Gairebé 1,2 milions de migrants demanen regularitzar-se, amb 167.000 sol·licituds a la Comunitat Valenciana

La regularització extraordinària de migrants a Espanya ha rebut 1.174.978 sol·licituds, de les quals 167.000 corresponen a la Comunitat Valenciana i més de 608.000 ja s'han admés a tràmit.