La gran mentida de ‘Supervivientes’ que indigna a l’audiència

 

La frase que en televisió no és tot el que sembla, gana molt sentit quan passen coses com la que hem pogut confirmar hui. Telecinco sempre presumeix d’emetre els seus programes en rigorós directe i oferint sempre un espectacle únic i impredictible. No obstant això, des de fa unes setmanes s’està qüestionant que este directe sempre siga real.

El reajustament de programació al qual s’ha hagut de sotmetre Telecinco davant el canvi constant d’horaris d’Antena 3. Ha obligat el grup audiovisual a prendre mesures dràstiques. El salt del debat de ‘Supervivientes’ del diumenge al dilluns ha fet que Mediaset haja decidit gravar el programa.

Este fet s’ha confirmat durant l’últim debat de ‘Supervivientes 2021’ presentat per Jordi González, i les xarxes socials s’han adonat que l’emissió d’este dilluns era un fals directe.

D’esta manera, es grava el diumenge i s’emet el dilluns. De moment la cadena no ha confirmat esta pràctica de manera directa, però per mala sort un tertulià s’ha anat de la llengua. Durant l’enregistrament d’ahir, un col·laborador va decidir pujar una foto a Instagram i que ha confirmat totes les sospites.

 

La confirmació que el programa està gravat

 

Iván González va pujar ahir una foto en la qual convidava als seus seguidors a veure-ho a partir de les deu de la nit en Telecinco. El col·laborador no s’ha assabentat que el programa ja no s’emet el diumenge i es passa els dilluns a la nit. Amb este error deixa més que clar que el programa va gravat.

A més, les múltiples stories i/o publicacions que Anabel Pantoja ha penjat en el seu perfil d’una coneguda xarxa social. Un detall que ha fet que a molts se’ls dispararen totes les alarmes. No obstant això, la neboda d’Isabel Pantoja no ha sigut l’única a cometre una fallada d’eixes característiques.

En un moment en el qual les xarxes socials estan tan en auge és pràcticament impossible realitzar estes jugades sense fissures. Sobretot, els col·laboradors més joves estan pegats a les xarxes i sense voler-ho, estes acaben sent les seues majors enemigues.

Siga com siga, la imatge no va tardar massa temps a començar a circular per les xarxes. Els espectadors ja ho havien sospitat i solament esperaven una confirmació oficial que deixara entre veure el que realment està ocorrent. Desconeixem les conseqüències que tindrà per a ell este error.

Perquè de cara a la direcció del programa és un error molt gran i que trau a la llum una dada que tant la cadena com la productora han intentat amagar. Veurem si amb este error Mediaset decideix tirar de la manta i confirmar esta delicada informació,

No obstant això, este engany per part de l’organització de ‘Supervivientes’ té els dies comptats i és que, tal com ha assenyalat Jordi González, el debat tornarà a ocupar la seua tradicional franja en les nits dominicals a partir de la setmana vinent. Tot això després que la cadena anunciara l’històric canvi en el dia d’emissió de les gales presentades per Jorge Javier Vázquez.

Les xarxes esclaten contra el programa: “Poden explicar?”, “No us veig”

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.