La gran mentida de ‘Supervivientes’ que indigna a l’audiència

 

La frase que en televisió no és tot el que sembla, gana molt sentit quan passen coses com la que hem pogut confirmar hui. Telecinco sempre presumeix d’emetre els seus programes en rigorós directe i oferint sempre un espectacle únic i impredictible. No obstant això, des de fa unes setmanes s’està qüestionant que este directe sempre siga real.

El reajustament de programació al qual s’ha hagut de sotmetre Telecinco davant el canvi constant d’horaris d’Antena 3. Ha obligat el grup audiovisual a prendre mesures dràstiques. El salt del debat de ‘Supervivientes’ del diumenge al dilluns ha fet que Mediaset haja decidit gravar el programa.

Este fet s’ha confirmat durant l’últim debat de ‘Supervivientes 2021’ presentat per Jordi González, i les xarxes socials s’han adonat que l’emissió d’este dilluns era un fals directe.

D’esta manera, es grava el diumenge i s’emet el dilluns. De moment la cadena no ha confirmat esta pràctica de manera directa, però per mala sort un tertulià s’ha anat de la llengua. Durant l’enregistrament d’ahir, un col·laborador va decidir pujar una foto a Instagram i que ha confirmat totes les sospites.

 

La confirmació que el programa està gravat

 

Iván González va pujar ahir una foto en la qual convidava als seus seguidors a veure-ho a partir de les deu de la nit en Telecinco. El col·laborador no s’ha assabentat que el programa ja no s’emet el diumenge i es passa els dilluns a la nit. Amb este error deixa més que clar que el programa va gravat.

A més, les múltiples stories i/o publicacions que Anabel Pantoja ha penjat en el seu perfil d’una coneguda xarxa social. Un detall que ha fet que a molts se’ls dispararen totes les alarmes. No obstant això, la neboda d’Isabel Pantoja no ha sigut l’única a cometre una fallada d’eixes característiques.

En un moment en el qual les xarxes socials estan tan en auge és pràcticament impossible realitzar estes jugades sense fissures. Sobretot, els col·laboradors més joves estan pegats a les xarxes i sense voler-ho, estes acaben sent les seues majors enemigues.

Siga com siga, la imatge no va tardar massa temps a començar a circular per les xarxes. Els espectadors ja ho havien sospitat i solament esperaven una confirmació oficial que deixara entre veure el que realment està ocorrent. Desconeixem les conseqüències que tindrà per a ell este error.

Perquè de cara a la direcció del programa és un error molt gran i que trau a la llum una dada que tant la cadena com la productora han intentat amagar. Veurem si amb este error Mediaset decideix tirar de la manta i confirmar esta delicada informació,

No obstant això, este engany per part de l’organització de ‘Supervivientes’ té els dies comptats i és que, tal com ha assenyalat Jordi González, el debat tornarà a ocupar la seua tradicional franja en les nits dominicals a partir de la setmana vinent. Tot això després que la cadena anunciara l’històric canvi en el dia d’emissió de les gales presentades per Jorge Javier Vázquez.

Les xarxes esclaten contra el programa: “Poden explicar?”, “No us veig”

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.