La gran mentida de ‘Supervivientes’ que indigna a l’audiència

 

La frase que en televisió no és tot el que sembla, gana molt sentit quan passen coses com la que hem pogut confirmar hui. Telecinco sempre presumeix d’emetre els seus programes en rigorós directe i oferint sempre un espectacle únic i impredictible. No obstant això, des de fa unes setmanes s’està qüestionant que este directe sempre siga real.

El reajustament de programació al qual s’ha hagut de sotmetre Telecinco davant el canvi constant d’horaris d’Antena 3. Ha obligat el grup audiovisual a prendre mesures dràstiques. El salt del debat de ‘Supervivientes’ del diumenge al dilluns ha fet que Mediaset haja decidit gravar el programa.

Este fet s’ha confirmat durant l’últim debat de ‘Supervivientes 2021’ presentat per Jordi González, i les xarxes socials s’han adonat que l’emissió d’este dilluns era un fals directe.

D’esta manera, es grava el diumenge i s’emet el dilluns. De moment la cadena no ha confirmat esta pràctica de manera directa, però per mala sort un tertulià s’ha anat de la llengua. Durant l’enregistrament d’ahir, un col·laborador va decidir pujar una foto a Instagram i que ha confirmat totes les sospites.

 

La confirmació que el programa està gravat

 

Iván González va pujar ahir una foto en la qual convidava als seus seguidors a veure-ho a partir de les deu de la nit en Telecinco. El col·laborador no s’ha assabentat que el programa ja no s’emet el diumenge i es passa els dilluns a la nit. Amb este error deixa més que clar que el programa va gravat.

A més, les múltiples stories i/o publicacions que Anabel Pantoja ha penjat en el seu perfil d’una coneguda xarxa social. Un detall que ha fet que a molts se’ls dispararen totes les alarmes. No obstant això, la neboda d’Isabel Pantoja no ha sigut l’única a cometre una fallada d’eixes característiques.

En un moment en el qual les xarxes socials estan tan en auge és pràcticament impossible realitzar estes jugades sense fissures. Sobretot, els col·laboradors més joves estan pegats a les xarxes i sense voler-ho, estes acaben sent les seues majors enemigues.

Siga com siga, la imatge no va tardar massa temps a començar a circular per les xarxes. Els espectadors ja ho havien sospitat i solament esperaven una confirmació oficial que deixara entre veure el que realment està ocorrent. Desconeixem les conseqüències que tindrà per a ell este error.

Perquè de cara a la direcció del programa és un error molt gran i que trau a la llum una dada que tant la cadena com la productora han intentat amagar. Veurem si amb este error Mediaset decideix tirar de la manta i confirmar esta delicada informació,

No obstant això, este engany per part de l’organització de ‘Supervivientes’ té els dies comptats i és que, tal com ha assenyalat Jordi González, el debat tornarà a ocupar la seua tradicional franja en les nits dominicals a partir de la setmana vinent. Tot això després que la cadena anunciara l’històric canvi en el dia d’emissió de les gales presentades per Jorge Javier Vázquez.

Les xarxes esclaten contra el programa: “Poden explicar?”, “No us veig”

Últimes notícies

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Catalá recorda que només un de sis festivals seguix a la Ciutat de les Arts per la sentència acústica

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que només el festival de Les Arts es manté a la Ciutat de les Arts després d'una sentència per contaminació acústica, i atribueix a CACSA i als promotors la decisió de conservar l'emplaçament.

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.

Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat

L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.