La gran mentida de ‘Supervivientes’ que indigna a l’audiència

 

La frase que en televisió no és tot el que sembla, gana molt sentit quan passen coses com la que hem pogut confirmar hui. Telecinco sempre presumeix d’emetre els seus programes en rigorós directe i oferint sempre un espectacle únic i impredictible. No obstant això, des de fa unes setmanes s’està qüestionant que este directe sempre siga real.

El reajustament de programació al qual s’ha hagut de sotmetre Telecinco davant el canvi constant d’horaris d’Antena 3. Ha obligat el grup audiovisual a prendre mesures dràstiques. El salt del debat de ‘Supervivientes’ del diumenge al dilluns ha fet que Mediaset haja decidit gravar el programa.

Este fet s’ha confirmat durant l’últim debat de ‘Supervivientes 2021’ presentat per Jordi González, i les xarxes socials s’han adonat que l’emissió d’este dilluns era un fals directe.

D’esta manera, es grava el diumenge i s’emet el dilluns. De moment la cadena no ha confirmat esta pràctica de manera directa, però per mala sort un tertulià s’ha anat de la llengua. Durant l’enregistrament d’ahir, un col·laborador va decidir pujar una foto a Instagram i que ha confirmat totes les sospites.

 

La confirmació que el programa està gravat

 

Iván González va pujar ahir una foto en la qual convidava als seus seguidors a veure-ho a partir de les deu de la nit en Telecinco. El col·laborador no s’ha assabentat que el programa ja no s’emet el diumenge i es passa els dilluns a la nit. Amb este error deixa més que clar que el programa va gravat.

A més, les múltiples stories i/o publicacions que Anabel Pantoja ha penjat en el seu perfil d’una coneguda xarxa social. Un detall que ha fet que a molts se’ls dispararen totes les alarmes. No obstant això, la neboda d’Isabel Pantoja no ha sigut l’única a cometre una fallada d’eixes característiques.

En un moment en el qual les xarxes socials estan tan en auge és pràcticament impossible realitzar estes jugades sense fissures. Sobretot, els col·laboradors més joves estan pegats a les xarxes i sense voler-ho, estes acaben sent les seues majors enemigues.

Siga com siga, la imatge no va tardar massa temps a començar a circular per les xarxes. Els espectadors ja ho havien sospitat i solament esperaven una confirmació oficial que deixara entre veure el que realment està ocorrent. Desconeixem les conseqüències que tindrà per a ell este error.

Perquè de cara a la direcció del programa és un error molt gran i que trau a la llum una dada que tant la cadena com la productora han intentat amagar. Veurem si amb este error Mediaset decideix tirar de la manta i confirmar esta delicada informació,

No obstant això, este engany per part de l’organització de ‘Supervivientes’ té els dies comptats i és que, tal com ha assenyalat Jordi González, el debat tornarà a ocupar la seua tradicional franja en les nits dominicals a partir de la setmana vinent. Tot això després que la cadena anunciara l’històric canvi en el dia d’emissió de les gales presentades per Jorge Javier Vázquez.

Les xarxes esclaten contra el programa: “Poden explicar?”, “No us veig”

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.