20.8 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

El gran moment de Terelu en ‘MasterChef Celebrity’ que posa en peus a tot Twitter

Els concursants de MasterChef Celebrity han hagut de realitzar en la primera prova d’este dilluns un flambeat, i els resultats han sigut desiguals. Entre tots ha destacat el que ha fet Terelu Campos, qui s’ha convertit en una de les protagonistes de la nit.

Per a convéncer al jurat, format per Pepe Rodríguez, Jordi Cruz i Samantha Vallejo-Nágera, han hagut de cuinar tots els plats que pogueren en 75 minuts i, clar, amb les presses ha ocorregut algun accident.
Com a comensals dels accelerats plats estava, a més dels jutges, Antonia Dell’Atte, que va acudir en qualitat de convidada.

La presentadora es va enfrontar a alguna cosa que no hauria pogut imaginar. Va ocórrer en la primera prova. En ella, els aspirants havien de fer totes les preparacions possibles mentre incorporaven productes sorpresa que hi havia en unes caixes que havien d’obrir quan els jutges ho indicaren.

La col·laboradora de diversos formats de Telecinco ha acabat enfornant les seues pròpies ulleres.

″Qué t’ha passat Terelu? Són ací les ulleres?”, ha exclamat Miki Nadal quan ella ha obert el forn. “Sí, tio, les meues ulleres mascle. El mal és que no tinc més ulleres”, ha reconegut Terelu.

“Sent, a Terelu li han caigut les ulleres en la graella del forn. Se li han fos”, ha afirmat Pepe als seus companys quan s’ha adonat del succeït. “Ningú en estes cuines de MasterChef, que jo recorde, ha cuinat fins a les ulleres. Què més voleu?”, ha apuntat Terelu més tard. “M’han caigut sense adonar-me”, ha explicat.

Durant la valoració dels plats Jordi Cruz no ha pogut evitar posar la punta al moment: “Terelu ha tardat molt a portar el seu plat, però han vingut després bé seguides. Flambeat fluixet en general, no es percebia, no tenia potència, no es percebia res. El millor crec que era la contracuixa amb poma que tampoc destacava. Però si hi ha un plat a destacar, el que més ens ha agradat, on hem vist que ho havies entés, eixe era la fondue d’ulleres“.

“Ningú en estes cuines de MasterChef, que jo recorde, ha cuinat fins a les ulleres. Què més voleu? Són les úniques que tinc”, va lamentar la germana de Carmen Borrego. No obstant això, va decidir prendre-s’ho amb sentit de l’humor i, tant ella com els seus companys, es van llançar a fer bromes, parlant de la fondue d’ulleres o que era una proposta històrica. En les xarxes socials, alguns usuaris van cridar a les ulleres de Terelu, el nou León menja gamba.
 

“Espere que puntue almenys 0,5”, ha respost ella amb humor.

 

I, com no podia ser d’una altra forma, el moment ha provocat nombroses reaccions en les xarxes. Els memes han sigut èpics.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.