El gran moment de Terelu en ‘MasterChef Celebrity’ que posa en peus a tot Twitter

Els concursants de MasterChef Celebrity han hagut de realitzar en la primera prova d’este dilluns un flambeat, i els resultats han sigut desiguals. Entre tots ha destacat el que ha fet Terelu Campos, qui s’ha convertit en una de les protagonistes de la nit.

Per a convéncer al jurat, format per Pepe Rodríguez, Jordi Cruz i Samantha Vallejo-Nágera, han hagut de cuinar tots els plats que pogueren en 75 minuts i, clar, amb les presses ha ocorregut algun accident.
Com a comensals dels accelerats plats estava, a més dels jutges, Antonia Dell’Atte, que va acudir en qualitat de convidada.

La presentadora es va enfrontar a alguna cosa que no hauria pogut imaginar. Va ocórrer en la primera prova. En ella, els aspirants havien de fer totes les preparacions possibles mentre incorporaven productes sorpresa que hi havia en unes caixes que havien d’obrir quan els jutges ho indicaren.

La col·laboradora de diversos formats de Telecinco ha acabat enfornant les seues pròpies ulleres.

″Qué t’ha passat Terelu? Són ací les ulleres?”, ha exclamat Miki Nadal quan ella ha obert el forn. “Sí, tio, les meues ulleres mascle. El mal és que no tinc més ulleres”, ha reconegut Terelu.

“Sent, a Terelu li han caigut les ulleres en la graella del forn. Se li han fos”, ha afirmat Pepe als seus companys quan s’ha adonat del succeït. “Ningú en estes cuines de MasterChef, que jo recorde, ha cuinat fins a les ulleres. Què més voleu?”, ha apuntat Terelu més tard. “M’han caigut sense adonar-me”, ha explicat.

Durant la valoració dels plats Jordi Cruz no ha pogut evitar posar la punta al moment: “Terelu ha tardat molt a portar el seu plat, però han vingut després bé seguides. Flambeat fluixet en general, no es percebia, no tenia potència, no es percebia res. El millor crec que era la contracuixa amb poma que tampoc destacava. Però si hi ha un plat a destacar, el que més ens ha agradat, on hem vist que ho havies entés, eixe era la fondue d’ulleres“.

«Ningú en estes cuines de MasterChef, que jo recorde, ha cuinat fins a les ulleres. Què més voleu? Són les úniques que tinc», va lamentar la germana de Carmen Borrego. No obstant això, va decidir prendre-s’ho amb sentit de l’humor i, tant ella com els seus companys, es van llançar a fer bromes, parlant de la fondue d’ulleres o que era una proposta històrica. En les xarxes socials, alguns usuaris van cridar a les ulleres de Terelu, el nou León menja gamba.
 

“Espere que puntue almenys 0,5”, ha respost ella amb humor.

 

I, com no podia ser d’una altra forma, el moment ha provocat nombroses reaccions en les xarxes. Els memes han sigut èpics.

 

Últimes notícies

Elena Buenavida jugarà amb Minnesota Lynx amb un contracte de desenvolupament en 2027

L’exterior del Valencia Basket Elena Buenavida ha signat un contracte de desenvolupament amb Minnesota Lynx, líder de la WNBA, per a l’estiu de 2027, segons ha precisat el club taronja.

Alerta per calor de nivell taronja en deu comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dimecres el nivell de risc taronja per altes temperatures en municipis de deu comarques de les províncies de València i Castelló, coincidint amb l’eclipsi total de sol.

Naixen dues noves oficines per a blindar la ciberseguretat i el Dato de Salut

Sanitat ha creat l’Oficina Autonòmica de Ciberseguretat Sanitària i l’Oficina Autonòmica del Dato de Salut, que reforçaran la protecció dels sistemes i de les dades del Sistema Valencià de Salut sense superar el gasto assignat.

Tallats els accessos a l’Albufera i El Saler pel màxim risc d’incendis en l’eclipse solar

L’Ajuntament de València ha activat un dispositiu especial per l’eclipse solar amb tancament d’accessos al parc natural de l’Albufera i al bosc de la Devesa, i restriccions a les platges del sud.

Quatre detinguts per una estafa de 380.000 euros amb factures falses de palets

La Policia Nacional ha detingut quatre hòmens a Benidorm i Sant Vicent del Raspeig acusats d’estafar més de 380.000 euros a una empresa mitjançant factures simulades de compra de palets.

Mor un banyista a la Gran Platja de Santa Pola després de 50 minuts de reanimació

Un home ha mort este dimarts a la Gran Platja de Santa Pola després d intenses maniobres de reanimació durant quasi 50 minuts. L autòpsia haurà d aclarir ara la causa exacta de la seua mort.

Com viure l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana amb seguretat i sense col·lapses

La Comunitat Valenciana ha activat un ampli dispositiu de seguretat, trànsit, neteja i sanitat, amb nous punts oficials i recomanacions per observar l’eclipsi solar d’aquest dimecres sense riscos.

El Cervantes Saavedra estudiarà a Columbretes com reacciona la fauna marina a l’eclipsi solar

El Buque Escuela Cervantes Saavedra ha posat rumb a les Illes Columbretes per a observar l’eclipsi solar d’este dimecres i analitzar com canvia el comportament de les aus i la fauna marina al Mediterrani.