El gran moment de Terelu en ‘MasterChef Celebrity’ que posa en peus a tot Twitter

Els concursants de MasterChef Celebrity han hagut de realitzar en la primera prova d’este dilluns un flambeat, i els resultats han sigut desiguals. Entre tots ha destacat el que ha fet Terelu Campos, qui s’ha convertit en una de les protagonistes de la nit.

Per a convéncer al jurat, format per Pepe Rodríguez, Jordi Cruz i Samantha Vallejo-Nágera, han hagut de cuinar tots els plats que pogueren en 75 minuts i, clar, amb les presses ha ocorregut algun accident.
Com a comensals dels accelerats plats estava, a més dels jutges, Antonia Dell’Atte, que va acudir en qualitat de convidada.

La presentadora es va enfrontar a alguna cosa que no hauria pogut imaginar. Va ocórrer en la primera prova. En ella, els aspirants havien de fer totes les preparacions possibles mentre incorporaven productes sorpresa que hi havia en unes caixes que havien d’obrir quan els jutges ho indicaren.

La col·laboradora de diversos formats de Telecinco ha acabat enfornant les seues pròpies ulleres.

″Qué t’ha passat Terelu? Són ací les ulleres?”, ha exclamat Miki Nadal quan ella ha obert el forn. “Sí, tio, les meues ulleres mascle. El mal és que no tinc més ulleres”, ha reconegut Terelu.

“Sent, a Terelu li han caigut les ulleres en la graella del forn. Se li han fos”, ha afirmat Pepe als seus companys quan s’ha adonat del succeït. “Ningú en estes cuines de MasterChef, que jo recorde, ha cuinat fins a les ulleres. Què més voleu?”, ha apuntat Terelu més tard. “M’han caigut sense adonar-me”, ha explicat.

Durant la valoració dels plats Jordi Cruz no ha pogut evitar posar la punta al moment: “Terelu ha tardat molt a portar el seu plat, però han vingut després bé seguides. Flambeat fluixet en general, no es percebia, no tenia potència, no es percebia res. El millor crec que era la contracuixa amb poma que tampoc destacava. Però si hi ha un plat a destacar, el que més ens ha agradat, on hem vist que ho havies entés, eixe era la fondue d’ulleres“.

«Ningú en estes cuines de MasterChef, que jo recorde, ha cuinat fins a les ulleres. Què més voleu? Són les úniques que tinc», va lamentar la germana de Carmen Borrego. No obstant això, va decidir prendre-s’ho amb sentit de l’humor i, tant ella com els seus companys, es van llançar a fer bromes, parlant de la fondue d’ulleres o que era una proposta històrica. En les xarxes socials, alguns usuaris van cridar a les ulleres de Terelu, el nou León menja gamba.
 

“Espere que puntue almenys 0,5”, ha respost ella amb humor.

 

I, com no podia ser d’una altra forma, el moment ha provocat nombroses reaccions en les xarxes. Els memes han sigut èpics.

 

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.