El gran moment de Terelu en ‘MasterChef Celebrity’ que posa en peus a tot Twitter

Els concursants de MasterChef Celebrity han hagut de realitzar en la primera prova d’este dilluns un flambeat, i els resultats han sigut desiguals. Entre tots ha destacat el que ha fet Terelu Campos, qui s’ha convertit en una de les protagonistes de la nit.

Per a convéncer al jurat, format per Pepe Rodríguez, Jordi Cruz i Samantha Vallejo-Nágera, han hagut de cuinar tots els plats que pogueren en 75 minuts i, clar, amb les presses ha ocorregut algun accident.
Com a comensals dels accelerats plats estava, a més dels jutges, Antonia Dell’Atte, que va acudir en qualitat de convidada.

La presentadora es va enfrontar a alguna cosa que no hauria pogut imaginar. Va ocórrer en la primera prova. En ella, els aspirants havien de fer totes les preparacions possibles mentre incorporaven productes sorpresa que hi havia en unes caixes que havien d’obrir quan els jutges ho indicaren.

La col·laboradora de diversos formats de Telecinco ha acabat enfornant les seues pròpies ulleres.

″Qué t’ha passat Terelu? Són ací les ulleres?”, ha exclamat Miki Nadal quan ella ha obert el forn. “Sí, tio, les meues ulleres mascle. El mal és que no tinc més ulleres”, ha reconegut Terelu.

“Sent, a Terelu li han caigut les ulleres en la graella del forn. Se li han fos”, ha afirmat Pepe als seus companys quan s’ha adonat del succeït. “Ningú en estes cuines de MasterChef, que jo recorde, ha cuinat fins a les ulleres. Què més voleu?”, ha apuntat Terelu més tard. “M’han caigut sense adonar-me”, ha explicat.

Durant la valoració dels plats Jordi Cruz no ha pogut evitar posar la punta al moment: “Terelu ha tardat molt a portar el seu plat, però han vingut després bé seguides. Flambeat fluixet en general, no es percebia, no tenia potència, no es percebia res. El millor crec que era la contracuixa amb poma que tampoc destacava. Però si hi ha un plat a destacar, el que més ens ha agradat, on hem vist que ho havies entés, eixe era la fondue d’ulleres“.

“Ningú en estes cuines de MasterChef, que jo recorde, ha cuinat fins a les ulleres. Què més voleu? Són les úniques que tinc”, va lamentar la germana de Carmen Borrego. No obstant això, va decidir prendre-s’ho amb sentit de l’humor i, tant ella com els seus companys, es van llançar a fer bromes, parlant de la fondue d’ulleres o que era una proposta històrica. En les xarxes socials, alguns usuaris van cridar a les ulleres de Terelu, el nou León menja gamba.
 

“Espere que puntue almenys 0,5”, ha respost ella amb humor.

 

I, com no podia ser d’una altra forma, el moment ha provocat nombroses reaccions en les xarxes. Els memes han sigut èpics.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.