El gran moment de Terelu en ‘MasterChef Celebrity’ que posa en peus a tot Twitter

Els concursants de MasterChef Celebrity han hagut de realitzar en la primera prova d’este dilluns un flambeat, i els resultats han sigut desiguals. Entre tots ha destacat el que ha fet Terelu Campos, qui s’ha convertit en una de les protagonistes de la nit.

Per a convéncer al jurat, format per Pepe Rodríguez, Jordi Cruz i Samantha Vallejo-Nágera, han hagut de cuinar tots els plats que pogueren en 75 minuts i, clar, amb les presses ha ocorregut algun accident.
Com a comensals dels accelerats plats estava, a més dels jutges, Antonia Dell’Atte, que va acudir en qualitat de convidada.

La presentadora es va enfrontar a alguna cosa que no hauria pogut imaginar. Va ocórrer en la primera prova. En ella, els aspirants havien de fer totes les preparacions possibles mentre incorporaven productes sorpresa que hi havia en unes caixes que havien d’obrir quan els jutges ho indicaren.

La col·laboradora de diversos formats de Telecinco ha acabat enfornant les seues pròpies ulleres.

″Qué t’ha passat Terelu? Són ací les ulleres?”, ha exclamat Miki Nadal quan ella ha obert el forn. “Sí, tio, les meues ulleres mascle. El mal és que no tinc més ulleres”, ha reconegut Terelu.

“Sent, a Terelu li han caigut les ulleres en la graella del forn. Se li han fos”, ha afirmat Pepe als seus companys quan s’ha adonat del succeït. “Ningú en estes cuines de MasterChef, que jo recorde, ha cuinat fins a les ulleres. Què més voleu?”, ha apuntat Terelu més tard. “M’han caigut sense adonar-me”, ha explicat.

Durant la valoració dels plats Jordi Cruz no ha pogut evitar posar la punta al moment: “Terelu ha tardat molt a portar el seu plat, però han vingut després bé seguides. Flambeat fluixet en general, no es percebia, no tenia potència, no es percebia res. El millor crec que era la contracuixa amb poma que tampoc destacava. Però si hi ha un plat a destacar, el que més ens ha agradat, on hem vist que ho havies entés, eixe era la fondue d’ulleres“.

“Ningú en estes cuines de MasterChef, que jo recorde, ha cuinat fins a les ulleres. Què més voleu? Són les úniques que tinc”, va lamentar la germana de Carmen Borrego. No obstant això, va decidir prendre-s’ho amb sentit de l’humor i, tant ella com els seus companys, es van llançar a fer bromes, parlant de la fondue d’ulleres o que era una proposta històrica. En les xarxes socials, alguns usuaris van cridar a les ulleres de Terelu, el nou León menja gamba.
 

“Espere que puntue almenys 0,5”, ha respost ella amb humor.

 

I, com no podia ser d’una altra forma, el moment ha provocat nombroses reaccions en les xarxes. Els memes han sigut èpics.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.