La guerra de Kiko Matamoros amb els seus companys de ‘Sálvame’

Des que s’anunciara el seu fitxatge per ‘ Supervivientes’, Kiko Matamoros no ha deixat de donar que parlar. El col·laborador de ‘ Sálvame’ ha fet gala de la seua faceta més televisiva per a mostrar una versió que, si finalment no ha sigut de les favorites de l’audiència, sí que li ha servit per a donar molt de contingut a la cadena, fins i tot als seus propis companys. Una realitat que ha provocat nombrosos enfrontaments al seu retorn al magazine diari de Telecinco.

Kiko Matamoros no ha tingut problema a emprendre nombrosos enfrontaments contra els seus companys de ‘Sálvame’, negant moltes de les qüestions sobre les quals aquests han parlat durant el seu pas per ‘Supervivientes 2022’. De fet, ha arribat fins i tot a amenaçar amb demandes a la resta de col·laboradors davant la mínima insinuació d’alguns dels episodis que ha protagonitzat en la seua estada a l’illa. Matamoros feia una declaració d’intencions al començament de l’emissió que acabava per complir: “Es van acabar les bromes, no passaré ni una”.

Lydia Lozano

Lydia Lozano ha sigut una de les primeres que s’ha hagut d’enfrontar a Matamoros, ja que pensa que li ha traït, a pesar que els seus companys no opinen igual, «Kiko li hauria de donar les gràcies a Lydia pel que ha fet amb la seua nóvia«, li ha dit Carmen Borrego.

«No sols li donaré les gràcies, els regalaré a ella i a Charly unes vacances en Positano, i després a Pou Esquerre. La conec des que té 16 anys, sé perfectament la seua trajectòria professional, sé amb quin interés s’acosta a la gent, sé el que fa quan aqueixa gent deixa d’afavorir el seu negoci i és rebentar-los. Exemples hi ha a palades, a mi Lydia no me la dona amb formatge«, va ser la contundent resposta de Kiko, però això no es va quedar ací.


«La que no és agraïda és aquesta senyora, a més li convide que em tire un pols. Hui, ací, sentadet. No vull tirar del fil perquè no sabrà on ficar-se, et tinc agafada de peus i mans, bonica. És un advertiment claríssim. La desmunte en el que es tarda a escoltar un àudio«, va concloure Kiko, visiblement enfadat amb la seua companya.

Això sí, Lydia no va tardar a respondre: «Que em demandaràs? Et gastaràs els diners que t’ha llevat Hisenda del concurs en el jutjat? Vinga home, dis-li a la teua nóvia on treballes, com fan tots els marits. Mira jo vaig de 8 a 10, i tinc companys que es fiquen amb mi. Veuen i explica-li-ho a la teua núvia, que damunt de fer-li un favor, vens ací a tirar-me merda contra la productora. No tens vergonya. Planta’t com vas dir en el Deluxe, ‘Ja parlaré amb qui haja de parlar, la qual cosa li han fet a la meua nóvia«.

La gran brega amb Gema López, “Si algú s’ha d’anar d’aquest programa és ell”

Després de 93 dies, Gema i Kiko anaven a retrobar-se. Els col·laboradors tenen molts temes pendents per aclarir. Gema escoltava atentament totes les paraules del seu company i, quan Terelu li donava pas, es mostrava molt crítica amb ell a través de la pantalla.

Abans de veure’s cara a cara, Gema ha volgut deixar clara la seua opinió: “M’ha semblat que és un trampós”, començava. “M’ha semblat que aquests nassos li les ha de tirar a la direcció, que és qui ha fet mal a la seua nóvia. La seua nóvia es va queixar pel vídeo, no per Lydia”. Terelu insistia que “mai hi ha hagut intencionalitat d’anar a fer mal”.

A qui ha de demanar explicacions és a la direcció. Si algú s’ha d’anar d’aquest programa és Kiko Matamoros, que a la seua nóvia li fa mal aquest programa. No Lydia, que està encantada de la vida”, continuava Gema.


Després d’escoltar les paraules de la seua companya, Kiko prenia la paraula des de plató: “A la direcció l’he responsabilitzada dos vegades públicament. Ni la meua nóvia ni ningú m’ha demanat que em vaja d’aquest programa, no tinc interés a anar-me ni a fer-me l’ofesa. Sé el que és treballar en aquest programa, en general assumim el cost que té ser ací”.

A més, el col·laborador anunciava quin anava a ser la seua actitud pròximament en el programa: “No sols no m’aniré, és que a més no em callaré ni això. Potser el que hauran de fer és tirar-me perquè em calle”.
Tranquil·let”, li deia Gema quan la seua conversa havia aconseguit el seu punt més tibant.  Terelu intervenia per a calmar l’ambient: “Baixarem un escaló, sou companys des de fa molts anys”.

El cara a cara de Kiko Matamoros i Gema López

Kiko Matamoros ha vist en directe l’anàlisi que ha fet Gema López sobre el seu concurs en ‘Supervivientes’. La col·laboradora ho ha titllat de “sobrat” i d’haver-ho fet fatal.

La col·laboradora considera que el seu company s’ha vanat de la seua condició de “limitat” per a aprofitar-se i riure’s de tot el món. “Tu dones una imatge de matxet que en arribar allí et va caure”, li ha dit Gema. “Ha sigut un prepotent i un superb”, li ha recriminat.

A més, Gema López li ha retret a Matamoros que no siga capaç de fer autocrítica sobre el seu concurs. “T’has comportat com un energumen”, li ha dit Gema referint-se a la topada que va tindre el col·laborador amb Mariana en la prova. “Aqueix dia vas perdre el concurs”, ha afegit.

Contra tot pronòstic, Kiko Matamoros li ha donat la raó a Gema López: “Estic d’acord amb la teua anàlisi sobre el meu concurs”, ha dit. A més, ha reconegut els errors que ha comés durant la seua experiència en ‘Supervivents’: “Ho vaig fer malament en moltes coses, no és fàcil encertar allí en tot”.

Últimes notícies

El Levante busca reaccionar davant l’Athletic després de la desfeta contra el Barça

El Levante rep este dimecres l’Athletic Club al Ciutat de València amb la intenció de refer-se de la derrota contra el Barça i consolidar una zona tranquil·la a la taula, mentre els bascos busquen reprendre la seua bona dinàmica després de l’empat davant l’Elche.

La reserva d’aigua cau però el Júcar i el Segura es mantenen per damunt del 50 %

Els embassaments espanyols estan al 61,8 % de capacitat després de perdre 446 hm³ en una setmana. Les conques del Júcar i el Segura baixen lleugerament però es mantenen al voltant del 53 %.

La Fiscalia manté fins a 1 any i 9 mesos de presó per a 4 jóvens que van increpar un diputat de Vox a...

La Fiscalia ha mantingut la petició d’1 any i 9 mesos de presó per a quatre jóvens acusats d’atemptat per increpar i empentar el diputat de Vox David García en un acte a la Universitat d’Alacant, mentre que l’acusació particular reclama fins a 3 anys i 6 mesos i les defenses demanen l’absolució.

La pujada tèrmica ompli la platja del Postiguet abans del retorn de les pluges

La lleugera pujada de temperatures, amb valors pròxims als 30 graus, ha omplit este dimarts de banyistes la platja del Postiguet a Alacant abans de l’arribada de noves pluges prevista per a dijous, segons Aemet.

Luís Castro admet que no està satisfet amb el partit del Levante contra el Barça

L’entrenador del Levante, Luís Castro, ha admés que no està content amb el resultat contra el Barça tot i el bon joc del seu equip i ja mira al duel davant l’Athletic Club, al qual considera un dels millors equips de LaLiga.

Gonzalo Corbalán afronta el repte del València Basket amb nervis positius

L’escolta argentí Gonzalo Corbalán s’ha presentat com a nou jugador del València Basket i ha assegurat que se sent preparat per al salt de nivell que suposa la Euroliga, malgrat reconéixer nervis en clau positiva. El jugador també ha valorat la Supercopa Endesa i l’arribada de Nikola Mirotic com a reforç de pes.

1.270 milions per a modernitzar els aeroports valencians en cinc anys

El DORA 2027-2031 preveu 1.270 milions per als aeroports d’Alacant-Elx Miguel Hernández i València, dins d’un pla estatal de 13.000 milions que Aena finançarà amb ingressos propis.

Iberdrola destina 2.100 milions fins a 2031 per blindar la xarxa elèctrica després de la DANA

Iberdrola ha redissenyat la xarxa elèctrica danyada per la DANA del 29 d’octubre de 2024 amb 100 milions i anuncia 2.000 milions més fins a 2031 a la Comunitat Valenciana. El pla ha rehabilitat estacions, comptadors, centres de transformació i torres elèctriques a la província de València.