La guerra de Kiko Matamoros amb els seus companys de ‘Sálvame’

Des que s’anunciara el seu fitxatge per ‘ Supervivientes’, Kiko Matamoros no ha deixat de donar que parlar. El col·laborador de ‘ Sálvame’ ha fet gala de la seua faceta més televisiva per a mostrar una versió que, si finalment no ha sigut de les favorites de l’audiència, sí que li ha servit per a donar molt de contingut a la cadena, fins i tot als seus propis companys. Una realitat que ha provocat nombrosos enfrontaments al seu retorn al magazine diari de Telecinco.

Kiko Matamoros no ha tingut problema a emprendre nombrosos enfrontaments contra els seus companys de ‘Sálvame’, negant moltes de les qüestions sobre les quals aquests han parlat durant el seu pas per ‘Supervivientes 2022’. De fet, ha arribat fins i tot a amenaçar amb demandes a la resta de col·laboradors davant la mínima insinuació d’alguns dels episodis que ha protagonitzat en la seua estada a l’illa. Matamoros feia una declaració d’intencions al començament de l’emissió que acabava per complir: “Es van acabar les bromes, no passaré ni una”.

Lydia Lozano

Lydia Lozano ha sigut una de les primeres que s’ha hagut d’enfrontar a Matamoros, ja que pensa que li ha traït, a pesar que els seus companys no opinen igual, «Kiko li hauria de donar les gràcies a Lydia pel que ha fet amb la seua nóvia«, li ha dit Carmen Borrego.

«No sols li donaré les gràcies, els regalaré a ella i a Charly unes vacances en Positano, i després a Pou Esquerre. La conec des que té 16 anys, sé perfectament la seua trajectòria professional, sé amb quin interés s’acosta a la gent, sé el que fa quan aqueixa gent deixa d’afavorir el seu negoci i és rebentar-los. Exemples hi ha a palades, a mi Lydia no me la dona amb formatge«, va ser la contundent resposta de Kiko, però això no es va quedar ací.


«La que no és agraïda és aquesta senyora, a més li convide que em tire un pols. Hui, ací, sentadet. No vull tirar del fil perquè no sabrà on ficar-se, et tinc agafada de peus i mans, bonica. És un advertiment claríssim. La desmunte en el que es tarda a escoltar un àudio«, va concloure Kiko, visiblement enfadat amb la seua companya.

Això sí, Lydia no va tardar a respondre: «Que em demandaràs? Et gastaràs els diners que t’ha llevat Hisenda del concurs en el jutjat? Vinga home, dis-li a la teua nóvia on treballes, com fan tots els marits. Mira jo vaig de 8 a 10, i tinc companys que es fiquen amb mi. Veuen i explica-li-ho a la teua núvia, que damunt de fer-li un favor, vens ací a tirar-me merda contra la productora. No tens vergonya. Planta’t com vas dir en el Deluxe, ‘Ja parlaré amb qui haja de parlar, la qual cosa li han fet a la meua nóvia«.

La gran brega amb Gema López, “Si algú s’ha d’anar d’aquest programa és ell”

Després de 93 dies, Gema i Kiko anaven a retrobar-se. Els col·laboradors tenen molts temes pendents per aclarir. Gema escoltava atentament totes les paraules del seu company i, quan Terelu li donava pas, es mostrava molt crítica amb ell a través de la pantalla.

Abans de veure’s cara a cara, Gema ha volgut deixar clara la seua opinió: “M’ha semblat que és un trampós”, començava. “M’ha semblat que aquests nassos li les ha de tirar a la direcció, que és qui ha fet mal a la seua nóvia. La seua nóvia es va queixar pel vídeo, no per Lydia”. Terelu insistia que “mai hi ha hagut intencionalitat d’anar a fer mal”.

A qui ha de demanar explicacions és a la direcció. Si algú s’ha d’anar d’aquest programa és Kiko Matamoros, que a la seua nóvia li fa mal aquest programa. No Lydia, que està encantada de la vida”, continuava Gema.


Després d’escoltar les paraules de la seua companya, Kiko prenia la paraula des de plató: “A la direcció l’he responsabilitzada dos vegades públicament. Ni la meua nóvia ni ningú m’ha demanat que em vaja d’aquest programa, no tinc interés a anar-me ni a fer-me l’ofesa. Sé el que és treballar en aquest programa, en general assumim el cost que té ser ací”.

A més, el col·laborador anunciava quin anava a ser la seua actitud pròximament en el programa: “No sols no m’aniré, és que a més no em callaré ni això. Potser el que hauran de fer és tirar-me perquè em calle”.
Tranquil·let”, li deia Gema quan la seua conversa havia aconseguit el seu punt més tibant.  Terelu intervenia per a calmar l’ambient: “Baixarem un escaló, sou companys des de fa molts anys”.

El cara a cara de Kiko Matamoros i Gema López

Kiko Matamoros ha vist en directe l’anàlisi que ha fet Gema López sobre el seu concurs en ‘Supervivientes’. La col·laboradora ho ha titllat de “sobrat” i d’haver-ho fet fatal.

La col·laboradora considera que el seu company s’ha vanat de la seua condició de “limitat” per a aprofitar-se i riure’s de tot el món. “Tu dones una imatge de matxet que en arribar allí et va caure”, li ha dit Gema. “Ha sigut un prepotent i un superb”, li ha recriminat.

A més, Gema López li ha retret a Matamoros que no siga capaç de fer autocrítica sobre el seu concurs. “T’has comportat com un energumen”, li ha dit Gema referint-se a la topada que va tindre el col·laborador amb Mariana en la prova. “Aqueix dia vas perdre el concurs”, ha afegit.

Contra tot pronòstic, Kiko Matamoros li ha donat la raó a Gema López: “Estic d’acord amb la teua anàlisi sobre el meu concurs”, ha dit. A més, ha reconegut els errors que ha comés durant la seua experiència en ‘Supervivents’: “Ho vaig fer malament en moltes coses, no és fàcil encertar allí en tot”.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.