La guerra de Kiko Matamoros amb els seus companys de ‘Sálvame’

Des que s’anunciara el seu fitxatge per ‘ Supervivientes’, Kiko Matamoros no ha deixat de donar que parlar. El col·laborador de ‘ Sálvame’ ha fet gala de la seua faceta més televisiva per a mostrar una versió que, si finalment no ha sigut de les favorites de l’audiència, sí que li ha servit per a donar molt de contingut a la cadena, fins i tot als seus propis companys. Una realitat que ha provocat nombrosos enfrontaments al seu retorn al magazine diari de Telecinco.

Kiko Matamoros no ha tingut problema a emprendre nombrosos enfrontaments contra els seus companys de ‘Sálvame’, negant moltes de les qüestions sobre les quals aquests han parlat durant el seu pas per ‘Supervivientes 2022’. De fet, ha arribat fins i tot a amenaçar amb demandes a la resta de col·laboradors davant la mínima insinuació d’alguns dels episodis que ha protagonitzat en la seua estada a l’illa. Matamoros feia una declaració d’intencions al començament de l’emissió que acabava per complir: “Es van acabar les bromes, no passaré ni una”.

Lydia Lozano

Lydia Lozano ha sigut una de les primeres que s’ha hagut d’enfrontar a Matamoros, ja que pensa que li ha traït, a pesar que els seus companys no opinen igual, «Kiko li hauria de donar les gràcies a Lydia pel que ha fet amb la seua nóvia«, li ha dit Carmen Borrego.

«No sols li donaré les gràcies, els regalaré a ella i a Charly unes vacances en Positano, i després a Pou Esquerre. La conec des que té 16 anys, sé perfectament la seua trajectòria professional, sé amb quin interés s’acosta a la gent, sé el que fa quan aqueixa gent deixa d’afavorir el seu negoci i és rebentar-los. Exemples hi ha a palades, a mi Lydia no me la dona amb formatge«, va ser la contundent resposta de Kiko, però això no es va quedar ací.


«La que no és agraïda és aquesta senyora, a més li convide que em tire un pols. Hui, ací, sentadet. No vull tirar del fil perquè no sabrà on ficar-se, et tinc agafada de peus i mans, bonica. És un advertiment claríssim. La desmunte en el que es tarda a escoltar un àudio«, va concloure Kiko, visiblement enfadat amb la seua companya.

Això sí, Lydia no va tardar a respondre: «Que em demandaràs? Et gastaràs els diners que t’ha llevat Hisenda del concurs en el jutjat? Vinga home, dis-li a la teua nóvia on treballes, com fan tots els marits. Mira jo vaig de 8 a 10, i tinc companys que es fiquen amb mi. Veuen i explica-li-ho a la teua núvia, que damunt de fer-li un favor, vens ací a tirar-me merda contra la productora. No tens vergonya. Planta’t com vas dir en el Deluxe, ‘Ja parlaré amb qui haja de parlar, la qual cosa li han fet a la meua nóvia«.

La gran brega amb Gema López, “Si algú s’ha d’anar d’aquest programa és ell”

Després de 93 dies, Gema i Kiko anaven a retrobar-se. Els col·laboradors tenen molts temes pendents per aclarir. Gema escoltava atentament totes les paraules del seu company i, quan Terelu li donava pas, es mostrava molt crítica amb ell a través de la pantalla.

Abans de veure’s cara a cara, Gema ha volgut deixar clara la seua opinió: “M’ha semblat que és un trampós”, començava. “M’ha semblat que aquests nassos li les ha de tirar a la direcció, que és qui ha fet mal a la seua nóvia. La seua nóvia es va queixar pel vídeo, no per Lydia”. Terelu insistia que “mai hi ha hagut intencionalitat d’anar a fer mal”.

A qui ha de demanar explicacions és a la direcció. Si algú s’ha d’anar d’aquest programa és Kiko Matamoros, que a la seua nóvia li fa mal aquest programa. No Lydia, que està encantada de la vida”, continuava Gema.


Després d’escoltar les paraules de la seua companya, Kiko prenia la paraula des de plató: “A la direcció l’he responsabilitzada dos vegades públicament. Ni la meua nóvia ni ningú m’ha demanat que em vaja d’aquest programa, no tinc interés a anar-me ni a fer-me l’ofesa. Sé el que és treballar en aquest programa, en general assumim el cost que té ser ací”.

A més, el col·laborador anunciava quin anava a ser la seua actitud pròximament en el programa: “No sols no m’aniré, és que a més no em callaré ni això. Potser el que hauran de fer és tirar-me perquè em calle”.
Tranquil·let”, li deia Gema quan la seua conversa havia aconseguit el seu punt més tibant.  Terelu intervenia per a calmar l’ambient: “Baixarem un escaló, sou companys des de fa molts anys”.

El cara a cara de Kiko Matamoros i Gema López

Kiko Matamoros ha vist en directe l’anàlisi que ha fet Gema López sobre el seu concurs en ‘Supervivientes’. La col·laboradora ho ha titllat de “sobrat” i d’haver-ho fet fatal.

La col·laboradora considera que el seu company s’ha vanat de la seua condició de “limitat” per a aprofitar-se i riure’s de tot el món. “Tu dones una imatge de matxet que en arribar allí et va caure”, li ha dit Gema. “Ha sigut un prepotent i un superb”, li ha recriminat.

A més, Gema López li ha retret a Matamoros que no siga capaç de fer autocrítica sobre el seu concurs. “T’has comportat com un energumen”, li ha dit Gema referint-se a la topada que va tindre el col·laborador amb Mariana en la prova. “Aqueix dia vas perdre el concurs”, ha afegit.

Contra tot pronòstic, Kiko Matamoros li ha donat la raó a Gema López: “Estic d’acord amb la teua anàlisi sobre el meu concurs”, ha dit. A més, ha reconegut els errors que ha comés durant la seua experiència en ‘Supervivents’: “Ho vaig fer malament en moltes coses, no és fàcil encertar allí en tot”.

Últimes notícies

CCOO PV es persona com a acusació popular pel cas de la professora agredida per un policia a València

CCOO PV s'ha personat com a acusació popular en la causa oberta per l'agressió d'un policia nacional a una professora jubilada durant la vaga del professorat valencià el 31 de maig a València. El sindicat demana imputar diversos delictes a l'agent i reclama la seua suspensió cautelar de funcions.

Roben el coure d’un pou agrícola arranjat per la dana només un dia després d’acabar les obres

La comunitat de regants La Serreta i La Escala, que rega quasi 500 hectàrees en pobles com Real i Montroi, ha patit un robatori de coure valorat en més de 25.000 euros només 24 hores després de finalitzar les obres de reparació del pou danyat per la dana.

Obres a la Gran Via Marqués del Túria: menys soroll i asfalt nou este estiu

L’Ajuntament de València ha iniciat la renovació de més de 22.000 m2 de calçada a la Gran Via Marqués del Túria amb asfalt fonoabsorbent que reduirà fins a 10 decibels el soroll del trànsit i fins a un 20 % les emissions de CO₂. Les obres, adjudicades per 1,24 milions d’euros, s’allargaran fins a finals d’agost.

Pérez Llorca veu en la condemna a Ábalos l’inici del final del sanchisme

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, interpreta la condemna a 24 anys de presó a José Luis Ábalos com l’inici del final del sanchisme a Espanya i en la Comunitat Valenciana, i pressiona Pedro Sánchez perquè convoque eleccions.

Bernabé acusa la Generalitat de ocultar dades clau durant la dana del 29 d’octubre

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que la Generalitat va convocar tard el Cecopi, no va aportar anàlisis de pluja ni va traslladar al centre les més de 11.000 telefonades al 112 durant la dana del 29 d’octubre de 2024.

València acull el rodatge de una pel·lícula documental sobre Carlos Berlanga

El documental '¿A quién le importa?' roda estos dies entre València i Madrid, repassa la vida de Carlos Berlanga i preveu estrenar-se en cinemes en 2027.

Guia de la Nit de Sant Joan a València: més d’un miler d’efectius i 25 tones de llenya

València ha activat un ampli dispositiu per a la Nit de Sant Joan, amb més d’un miler d’efectius, repartiment de llenya, Punts Violeta, reforç sanitari, neteja i línies especials d’autobús.

Comprar o llogar vivenda s’encarix més a la Comunitat Valenciana que a la resta d’Espanya des de 2014

El preu de compra de la vivenda ha augmentat un 2,6 % anual i el del lloguer un 2,7 % a la Comunitat Valenciana des de 2014, per damunt de la mitjana espanyola, amb la província de València al capdavant de les pujades.