Guerra televisiva: Antena 3 diu no a la gravació d’un anunci amb Ana Rosa Quintana

 

Nou front obert entre Antena 3 i Telecinco. Les dos principals televisions privades viuen inmerses en una sèrie d’acusacions i promocions en contra, després de la polèmica generada per la violació a una concursant de Gran Hermano. L’últim punt de tensió entre les dos cadenes hauria sorgit per la intenció d’una coneguda marca de juntar en un spot a les seues dos gran figures: Ana Rosa Quintana i Susanna Griso. 

 

I és que Coca-cola hauria oferit a les dos presentadores ser les protagonistes del seu anunci nadalenc, segons avança ‘El Independiente’. La marca de begudes ensucrades prepara una campanya de reconciliació entre rivals o enemics baix el lema «el que ens unix és més fort del que ens separa». El vistiplau des de Mediaset contrastaria amb un rotund no des d’Atresmedia.  

 

«No beneficia la nostra imatge»

I és el grup de comunicació al que pertany Antena 3, no veia convenient que una de les cares més conegudes compartira espai amb la competència directa. No haurien utilitzat cap motiu personal, sinó que simplement consideren que «els conceptes de televisió dels dos grups són molt diferents i no beneficiaria la imatge d’Atresmedia».

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat reactiva la comissió assessora per recuperar el Dret Civil valencià

La consellera de Justícia anuncia la reactivació d’un òrgan paralitzat des de 2006 i defensa que permetrà avançar en l’autogovern valencià

Morant reafirma que el Govern no aplicarà un marc inconstitucional, xenòfob i racista impulsat per Vox

La ministra Diana Morant assegura que el Govern recorrerà davant el Tribunal Constitucional qualsevol intent d'aplicar la prioritat nacional en ajudes i servicis públics, i acusa a Vox i al PP de promoure un model excloent i contrari a la igualtat.

Detinguts dos jóvens per delictes d’odi en tirar a migrants dels seus patinets a Aldaia

Dos jóvens espanyols de 18 i 20 anys van ser detinguts a Aldaia per presumptes delictes d'odi, lesions i contra la seguretat viària després de tirar a migrants dels seus patinets i gravar les agressions en vídeo.

Detinguda una cuidadora per traficar amb drogues a la casa de l’anciana a la qual assistia

La Policia Nacional ha detingut a València a una dona de 32 anys acusada de traficar amb diverses drogues en el domicili de l'anciana amb deterioració cognitiva a la qual cuidava.

El Vila-real busca ampliar la seua ratxa de quatre victòries seguides davant el Celta en La Ceràmica

El Vila-real rep al Celta en La Ceràmica en la jornada 32 de Lliga després d'encadenar quatre triomfs seguits a casa davant l'equip gallec, l'últim amb un 4-3 ple de gols i tensió fins al final.

Immobilitzen un autobús a València després de donar positiu en cocaïna el xofer que esperava a 25 turistes

La Policia Local de València immobilitza un autobús turístic el conductor del qual va donar positiu en cocaïna en un control rutinari quan es disposava a arreplegar a 25 turistes xinesos. El vehicle estava carregat d'equipatges i els viatgers van haver de continuar la seua ruta en taxis fins a Benicàssim.

La Plataforma de l’Ensenyament Públic recolza la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic recolza la convocatòria de vaga indefinida i noves mobilitzacions en l'educació pública valenciana i exigix a la Conselleria un canvi en la seua manera de negociar.

Jean Montero fa història en entrar en el millor quintet de l’Eurolliga

Jean Montero, escorta del València Basket, ha sigut triat en el millor quintet de l'Eurolliga i es convertix en el primer jugador del club a aconseguir este reconeixement.