Guerra televisiva: Antena 3 diu no a la gravació d’un anunci amb Ana Rosa Quintana

 

Nou front obert entre Antena 3 i Telecinco. Les dos principals televisions privades viuen inmerses en una sèrie d’acusacions i promocions en contra, després de la polèmica generada per la violació a una concursant de Gran Hermano. L’últim punt de tensió entre les dos cadenes hauria sorgit per la intenció d’una coneguda marca de juntar en un spot a les seues dos gran figures: Ana Rosa Quintana i Susanna Griso. 

 

I és que Coca-cola hauria oferit a les dos presentadores ser les protagonistes del seu anunci nadalenc, segons avança ‘El Independiente’. La marca de begudes ensucrades prepara una campanya de reconciliació entre rivals o enemics baix el lema «el que ens unix és més fort del que ens separa». El vistiplau des de Mediaset contrastaria amb un rotund no des d’Atresmedia.  

 

«No beneficia la nostra imatge»

I és el grup de comunicació al que pertany Antena 3, no veia convenient que una de les cares més conegudes compartira espai amb la competència directa. No haurien utilitzat cap motiu personal, sinó que simplement consideren que «els conceptes de televisió dels dos grups són molt diferents i no beneficiaria la imatge d’Atresmedia».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rescatada una pastera amb 19 migrants magrebins enfront de la costa d’Alacant

Una pastera amb 19 migrants magrebins va ser interceptada de matinada a unes 44 milles de la costa d'Alacant i els seus ocupants van ser traslladats al port de la ciutat.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.