Guerra televisiva: Antena 3 diu no a la gravació d’un anunci amb Ana Rosa Quintana

 

Nou front obert entre Antena 3 i Telecinco. Les dos principals televisions privades viuen inmerses en una sèrie d’acusacions i promocions en contra, després de la polèmica generada per la violació a una concursant de Gran Hermano. L’últim punt de tensió entre les dos cadenes hauria sorgit per la intenció d’una coneguda marca de juntar en un spot a les seues dos gran figures: Ana Rosa Quintana i Susanna Griso. 

 

I és que Coca-cola hauria oferit a les dos presentadores ser les protagonistes del seu anunci nadalenc, segons avança ‘El Independiente’. La marca de begudes ensucrades prepara una campanya de reconciliació entre rivals o enemics baix el lema «el que ens unix és més fort del que ens separa». El vistiplau des de Mediaset contrastaria amb un rotund no des d’Atresmedia.  

 

«No beneficia la nostra imatge»

I és el grup de comunicació al que pertany Antena 3, no veia convenient que una de les cares més conegudes compartira espai amb la competència directa. No haurien utilitzat cap motiu personal, sinó que simplement consideren que «els conceptes de televisió dels dos grups són molt diferents i no beneficiaria la imatge d’Atresmedia».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha defés que els nous protocols incloguen molta més publicitat i el criteri d'arrelament. Ha reivindicat que sí que hi ha pla amb unes 5.000 vivendes en construcció, ha defés el Pla Viu i ha al·ludit a un cas de suposada informació privilegiada en Els Naus.

Pérez Llorca manté el contacte amb l’equip júnior del València Basket a Abu Dhabi

El president confirma que la delegació de 33 persones roman a l'espera d'indicacions de l'ambaixada després del tancament de l'espai aeri pel conflicte amb l'Iran.

Consell i Ajuntament impulsen zones d’ombra en patis escolars d’Alacant

La Generalitat i l'Ajuntament treballen en un pla per a instal·lar sombrajes en patis escolars i prioritzar centres segons necessitat. També avancen licitacions i obres en col·legis i patrimoni.

PLD Space alçarà a Elx una nova fàbrica de coets i duplicarà la plantilla

PLD Space construirà una planta en l'àrea Porta d'Elx per a escalar producció i operacions. La companyia preveu arribar a prop de 1.000 ocupacions a partir de mediats de 2028.