Guerra televisiva: Antena 3 diu no a la gravació d’un anunci amb Ana Rosa Quintana

 

Nou front obert entre Antena 3 i Telecinco. Les dos principals televisions privades viuen inmerses en una sèrie d’acusacions i promocions en contra, després de la polèmica generada per la violació a una concursant de Gran Hermano. L’últim punt de tensió entre les dos cadenes hauria sorgit per la intenció d’una coneguda marca de juntar en un spot a les seues dos gran figures: Ana Rosa Quintana i Susanna Griso. 

 

I és que Coca-cola hauria oferit a les dos presentadores ser les protagonistes del seu anunci nadalenc, segons avança ‘El Independiente’. La marca de begudes ensucrades prepara una campanya de reconciliació entre rivals o enemics baix el lema «el que ens unix és més fort del que ens separa». El vistiplau des de Mediaset contrastaria amb un rotund no des d’Atresmedia.  

 

«No beneficia la nostra imatge»

I és el grup de comunicació al que pertany Antena 3, no veia convenient que una de les cares més conegudes compartira espai amb la competència directa. No haurien utilitzat cap motiu personal, sinó que simplement consideren que «els conceptes de televisió dels dos grups són molt diferents i no beneficiaria la imatge d’Atresmedia».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.