Gustavo González confessa la seua etapa més complicada: vaig exercir la prostitució

Gustavo González és segurament un dels col·laboradors més discrets de l’univers ‘Sálvame’ i que per norma general no acostuma a parlar de la seua vida privada i les seues armes són la seua experiència i les seues vivències com a fotògraf, seguint als personatges del moment.

Però quan li toca ser notícia ho passa especialment malament, però sempre acaba accedint perquè sap que així pot guanyar més diners del que guanya per norma general. Si bé és cert que el tertulià fa molts anys que forma part del programa de les vesprades de Telecinco, este no és un dels col·laboradors més habituals i les seues intervencions es limiten a acudir un dia per setmana llevat que li ho munte per a formar part de l’actualitat i aconseguir així una presència que sinó, no tindria.

L’última vegada que Gustavo va ser notícia en el programa va ser quan es va separar de la seua dona i es va descobrir la relació paral·lela que mantenia a esquena de la seua esposa amb l’actriu María Lapiedra. Eixe romanç va durar més de huit anys a pesar que ell la va negar en públic durant molt de temps fins que finalment la pressió que va sentir el va portar a arribar fins al final d’este assumpte.

El més sorprenent és que Lapiedra, lluny de fer costat al seu nuvi, li ho posava cada dia més difícil i enfrontava al seu xic amb els seus companys de treball, portant-ho al fet que este perdera amistats molt pròximes que tenia en el plató com María Patiño o Gema López i que van admetre en directe que la situació se’ls estava escapant de les mans.

Esta no ha sigut la millor setmana per a Gustavo González. El col·laborador es va assabentar el dilluns que la seua núvia i la mare de la seua filla, María Lapiedra, havia parlat malament de la seua faceta com a pare dels fills del seu matrimoni anterior. ‘Sálvame’ li va deixar escoltar una conversa que María no sabia que s’estava gravant.

En ella, la parella de Gustavo deia que la “culpa del sofriment” dels seus quatre fills havia sigut exclusivament d’ell, perquè havia d’haver-se separat abans de la seua dona, a la qual enganyava “des del primer dia en què es van conéixer”. El col·laborador es va disgustar molt en sentir estes paraules perquè li fan “mal” i no l’ajuden en la reconciliació amb els seus fills.

 

Gustavo, traït per María Lapiedra

 

Tant María com Gustavo han acudit a ‘Sálvame’ per a tindre una seriosa conversa en directe però, quan ell estava esperant dins de la caravana de l’amor, ha tingut una conversa amb un dels seus fills que ha fet un gir complet a esta discussió de parella.

Per protegir el seu fill, el col·laborador no ha volgut revelar el que li ha dit en els seus missatges, però la seua indignació ha sigut tan gran que ha recordat que ell l’ha passat malament econòmicament en altres etapes de la seua vida: «En un moment donat, jo em vaig prostituir. I ho vaig fer amb gust, perquè va ser pels meus fills i per la meua exmuller», ha dit.

La tibant discussió de María i Gustavo en directe

 

Perquè es reconciliara amb María, ‘Sálvame’ ha connectat amb ella des de la caravana. Lluny d’arreglar-ho, els dos han tingut una lletja discussió.

 

Sembla que no vols una dona que també treballe en ‘Sálvame’

 

La conversa ha sigut un encreuament de retrets, sobretot per part de María, que li ha dit al seu nuvi que ella «no es va ficar amb els seus fills en aqueixa relació», que «l’amant no sempre és la dolenta de la pel·lícula» i la frase més forta: «Jo no soc sempre dolenta i els teus fills sempre bons perquè a mi ells m’han insultat».

Últimes notícies

Més de 150 vivendes de lloguer assequible alleujaran el problema d’habitatge a l’Alfàs del Pi

La Generalitat ha anunciat la construcció de més de 150 vivendes de protecció pública de lloguer assequible a l’Alfàs del Pi, en una parcel·la municipal de més de 5.000 metres quadrats inclosa en el Pla Vive Comunitat Valenciana.

La nova doble via entre La Encina i l’Alcúdia de Crespins avança amb una inversió de 17,8 milions

Transportes ha autoritzat licitar per 17,8 milions les obres de duplicació de via entre La Encina i l’Alcúdia de Crespins, clau per al Corredor Mediterrani i per reforçar la connexió ferroviaria entre València i Alacant.

L’últim Wimbledon de Roberto Bautista, al torneig on ha arribat més lluny

Roberto Bautista, tenista castellonenc de 38 anys, disputa des d’este dilluns el seu últim Wimbledon, escenari de les seues històriques semifinals de 2019. El duel de primera ronda davant el jove brasiler Joao Fonseca podria ser el seu últim partit al All England Club.

Alexis Peterson reforça el Valencia Basket per al pròxim curs en la Lliga Femenina

L exterior nord-americana amb passaport alemany Alexis Peterson, de 31 anys, s incorpora al Valencia Basket per a la pròxima temporada i disputarà l Eurolliga sense clàusula de fuga a la WNBA.

Els veïns exigixen més concrecions al ministre Puente sobre el Parc Central d’Alacant

Les associacions veïnals de l’entorn del futur Parc Central d’Alacant han demanat al ministre Óscar Puente més dades, obres prèvies i compromisos clars per recuperar la confiança després de 23 anys d’espera.

Les 4.000 esmenes del PSPV als pressupostos: més professors, sanitaris i límit al preu de la vivenda

El PSPV ha registrat més de 4.000 esmenes als pressupostos de la Generalitat de 2026 per a destinar 3.669 milions addicionals a contractar més docents i sanitaris, reduir llistes d’espera i impulsar un pla per a baixar el preu de la vivenda i ampliar el parc públic.

El Llevant demana jugar fora casa el primer partit de la Lliga 26-27

El Llevant ha demanat a LaLiga disputar lluny del Ciutat de València el primer partit de la temporada 26-27 per tindre més temps per a condicionar la gespa i el recinte.

L’últim Wimbledon de Roberto Bautista: així acomiada el seu Grand Slam talismà

Roberto Bautista, de 38 anys, disputa des d’este dilluns el seu últim Wimbledon, el Grand Slam on va arribar més lluny, abans de retirar-se a final de temporada.