Gustavo González confessa la seua etapa més complicada: vaig exercir la prostitució

Gustavo González és segurament un dels col·laboradors més discrets de l’univers ‘Sálvame’ i que per norma general no acostuma a parlar de la seua vida privada i les seues armes són la seua experiència i les seues vivències com a fotògraf, seguint als personatges del moment.

Però quan li toca ser notícia ho passa especialment malament, però sempre acaba accedint perquè sap que així pot guanyar més diners del que guanya per norma general. Si bé és cert que el tertulià fa molts anys que forma part del programa de les vesprades de Telecinco, este no és un dels col·laboradors més habituals i les seues intervencions es limiten a acudir un dia per setmana llevat que li ho munte per a formar part de l’actualitat i aconseguir així una presència que sinó, no tindria.

L’última vegada que Gustavo va ser notícia en el programa va ser quan es va separar de la seua dona i es va descobrir la relació paral·lela que mantenia a esquena de la seua esposa amb l’actriu María Lapiedra. Eixe romanç va durar més de huit anys a pesar que ell la va negar en públic durant molt de temps fins que finalment la pressió que va sentir el va portar a arribar fins al final d’este assumpte.

El més sorprenent és que Lapiedra, lluny de fer costat al seu nuvi, li ho posava cada dia més difícil i enfrontava al seu xic amb els seus companys de treball, portant-ho al fet que este perdera amistats molt pròximes que tenia en el plató com María Patiño o Gema López i que van admetre en directe que la situació se’ls estava escapant de les mans.

Esta no ha sigut la millor setmana per a Gustavo González. El col·laborador es va assabentar el dilluns que la seua núvia i la mare de la seua filla, María Lapiedra, havia parlat malament de la seua faceta com a pare dels fills del seu matrimoni anterior. ‘Sálvame’ li va deixar escoltar una conversa que María no sabia que s’estava gravant.

En ella, la parella de Gustavo deia que la “culpa del sofriment” dels seus quatre fills havia sigut exclusivament d’ell, perquè havia d’haver-se separat abans de la seua dona, a la qual enganyava “des del primer dia en què es van conéixer”. El col·laborador es va disgustar molt en sentir estes paraules perquè li fan “mal” i no l’ajuden en la reconciliació amb els seus fills.

 

Gustavo, traït per María Lapiedra

 

Tant María com Gustavo han acudit a ‘Sálvame’ per a tindre una seriosa conversa en directe però, quan ell estava esperant dins de la caravana de l’amor, ha tingut una conversa amb un dels seus fills que ha fet un gir complet a esta discussió de parella.

Per protegir el seu fill, el col·laborador no ha volgut revelar el que li ha dit en els seus missatges, però la seua indignació ha sigut tan gran que ha recordat que ell l’ha passat malament econòmicament en altres etapes de la seua vida: «En un moment donat, jo em vaig prostituir. I ho vaig fer amb gust, perquè va ser pels meus fills i per la meua exmuller», ha dit.

La tibant discussió de María i Gustavo en directe

 

Perquè es reconciliara amb María, ‘Sálvame’ ha connectat amb ella des de la caravana. Lluny d’arreglar-ho, els dos han tingut una lletja discussió.

 

Sembla que no vols una dona que també treballe en ‘Sálvame’

 

La conversa ha sigut un encreuament de retrets, sobretot per part de María, que li ha dit al seu nuvi que ella «no es va ficar amb els seus fills en aqueixa relació», que «l’amant no sempre és la dolenta de la pel·lícula» i la frase més forta: «Jo no soc sempre dolenta i els teus fills sempre bons perquè a mi ells m’han insultat».

Últimes notícies

L’operadora del SAIH declara que ningú va telefonar per la pujada sobtada del Poyo a les 18.43 hores

Una operadora del SAIH de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer assegura davant el jutjat de Catarroja que ningú va telefonar per demanar aclariments sobre la crescuda sobtada del barranc del Poyo, de la qual havien avisat per correu electrònic a les 18.43 hores durant la dana.

Quinze tortugues marines nascudes a Dénia tornen a la mar en el Dia Mundial dels Oceans

Quinze tortugues marines nascudes a Dénia i criades a l'Oceanogràfic de València han sigut alliberades a la platja de Punta del Raset en el marc del projecte de conservació 'Head Starting'. L'acte, celebrat en el Dia Mundial dels Oceans, ha reunit institucions, entitats i voluntariat implicats en la protecció dels nius.

Un centenar i mig de docents pedalegen entre Castelló i Vila-real en la cinquena setmana de vaga

Al voltant de 150 docents i simpatitzants recorren en bicicleta Castelló i Vila-real en l’inici de la cinquena setmana de vaga indefinida de l’ensenyament públic no universitari, amb 21 jornades lectives de paro i el conflicte encara obert entre la Conselleria d’Educació i els sindicats.

Alacant impulsa 475 noves vivendes al PAU 5 de la platja de Sant Joan amb un 30% protegit

L'Ajuntament d'Alacant té previst aprovar el projecte d'urbanització del Sector 2 del PAU 5, junt a El Campello, que permetrà construir 475 vivendes noves, de les quals un 30% seran de protecció pública, després de més de 20 anys de tramitació.

El nou Gulliver del Jardí del Túria estarà llest en sis mesos i alçarà nou metres

El nou parc infantil 'El Lilliput de Gulliver' completarà l'oferta lúdica del Jardí del Túria amb una escultura jugable de quasi nou metres, integrada en un espai temàtic d'uns 2.500 metres quadrats entre el Pont de les Arts i el de Glòries Valencianes.

Educació i sindicats acosten posicions en burocràcia i ràtios però ajornen l’acord

La Conselleria d’Educació i els cinc sindicats docents avancen en burocràcia, ràtios i substitucions en l’onzena reunió de negociació, però mantenen bloquejat el valencià i el capítol salarial i continuen sense tancar un acord que desactive la vaga indefinida.

El València Basket es retroba 23 anys després amb el Joventut en un playoff històric

El València Basket jugarà les semifinals de la Lliga Endesa contra el Joventut, el club davant del qual va aconseguir fa 23 anys la seua primera eliminatòria guanyada pel títol ACB. El duel recupera un enfrontament històric entre dos clàssics del bàsquet estatal, ara amb el Roig Arena com a escenari recent dels seus últims duels a cop o mort.

Bernabé acusa el Consell d’incompetència i retreu a Pérez Llorca que no parle amb el professorat

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, acusa el Consell de posar els seus interessos per damunt de l’educació pública i critica que el president Juanfran Pérez Llorca encara no haja dialogat amb el professorat en la cinquena setmana de vaga indefinida.