Gustavo González confessa la seua etapa més complicada: vaig exercir la prostitució

Gustavo González és segurament un dels col·laboradors més discrets de l’univers ‘Sálvame’ i que per norma general no acostuma a parlar de la seua vida privada i les seues armes són la seua experiència i les seues vivències com a fotògraf, seguint als personatges del moment.

Però quan li toca ser notícia ho passa especialment malament, però sempre acaba accedint perquè sap que així pot guanyar més diners del que guanya per norma general. Si bé és cert que el tertulià fa molts anys que forma part del programa de les vesprades de Telecinco, este no és un dels col·laboradors més habituals i les seues intervencions es limiten a acudir un dia per setmana llevat que li ho munte per a formar part de l’actualitat i aconseguir així una presència que sinó, no tindria.

L’última vegada que Gustavo va ser notícia en el programa va ser quan es va separar de la seua dona i es va descobrir la relació paral·lela que mantenia a esquena de la seua esposa amb l’actriu María Lapiedra. Eixe romanç va durar més de huit anys a pesar que ell la va negar en públic durant molt de temps fins que finalment la pressió que va sentir el va portar a arribar fins al final d’este assumpte.

El més sorprenent és que Lapiedra, lluny de fer costat al seu nuvi, li ho posava cada dia més difícil i enfrontava al seu xic amb els seus companys de treball, portant-ho al fet que este perdera amistats molt pròximes que tenia en el plató com María Patiño o Gema López i que van admetre en directe que la situació se’ls estava escapant de les mans.

Esta no ha sigut la millor setmana per a Gustavo González. El col·laborador es va assabentar el dilluns que la seua núvia i la mare de la seua filla, María Lapiedra, havia parlat malament de la seua faceta com a pare dels fills del seu matrimoni anterior. ‘Sálvame’ li va deixar escoltar una conversa que María no sabia que s’estava gravant.

En ella, la parella de Gustavo deia que la “culpa del sofriment” dels seus quatre fills havia sigut exclusivament d’ell, perquè havia d’haver-se separat abans de la seua dona, a la qual enganyava “des del primer dia en què es van conéixer”. El col·laborador es va disgustar molt en sentir estes paraules perquè li fan “mal” i no l’ajuden en la reconciliació amb els seus fills.

 

Gustavo, traït per María Lapiedra

 

Tant María com Gustavo han acudit a ‘Sálvame’ per a tindre una seriosa conversa en directe però, quan ell estava esperant dins de la caravana de l’amor, ha tingut una conversa amb un dels seus fills que ha fet un gir complet a esta discussió de parella.

Per protegir el seu fill, el col·laborador no ha volgut revelar el que li ha dit en els seus missatges, però la seua indignació ha sigut tan gran que ha recordat que ell l’ha passat malament econòmicament en altres etapes de la seua vida: «En un moment donat, jo em vaig prostituir. I ho vaig fer amb gust, perquè va ser pels meus fills i per la meua exmuller», ha dit.

La tibant discussió de María i Gustavo en directe

 

Perquè es reconciliara amb María, ‘Sálvame’ ha connectat amb ella des de la caravana. Lluny d’arreglar-ho, els dos han tingut una lletja discussió.

 

Sembla que no vols una dona que també treballe en ‘Sálvame’

 

La conversa ha sigut un encreuament de retrets, sobretot per part de María, que li ha dit al seu nuvi que ella «no es va ficar amb els seus fills en aqueixa relació», que «l’amant no sempre és la dolenta de la pel·lícula» i la frase més forta: «Jo no soc sempre dolenta i els teus fills sempre bons perquè a mi ells m’han insultat».

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU