Gustavo González confessa la seua etapa més complicada: vaig exercir la prostitució

Gustavo González és segurament un dels col·laboradors més discrets de l’univers ‘Sálvame’ i que per norma general no acostuma a parlar de la seua vida privada i les seues armes són la seua experiència i les seues vivències com a fotògraf, seguint als personatges del moment.

Però quan li toca ser notícia ho passa especialment malament, però sempre acaba accedint perquè sap que així pot guanyar més diners del que guanya per norma general. Si bé és cert que el tertulià fa molts anys que forma part del programa de les vesprades de Telecinco, este no és un dels col·laboradors més habituals i les seues intervencions es limiten a acudir un dia per setmana llevat que li ho munte per a formar part de l’actualitat i aconseguir així una presència que sinó, no tindria.

L’última vegada que Gustavo va ser notícia en el programa va ser quan es va separar de la seua dona i es va descobrir la relació paral·lela que mantenia a esquena de la seua esposa amb l’actriu María Lapiedra. Eixe romanç va durar més de huit anys a pesar que ell la va negar en públic durant molt de temps fins que finalment la pressió que va sentir el va portar a arribar fins al final d’este assumpte.

El més sorprenent és que Lapiedra, lluny de fer costat al seu nuvi, li ho posava cada dia més difícil i enfrontava al seu xic amb els seus companys de treball, portant-ho al fet que este perdera amistats molt pròximes que tenia en el plató com María Patiño o Gema López i que van admetre en directe que la situació se’ls estava escapant de les mans.

Esta no ha sigut la millor setmana per a Gustavo González. El col·laborador es va assabentar el dilluns que la seua núvia i la mare de la seua filla, María Lapiedra, havia parlat malament de la seua faceta com a pare dels fills del seu matrimoni anterior. ‘Sálvame’ li va deixar escoltar una conversa que María no sabia que s’estava gravant.

En ella, la parella de Gustavo deia que la “culpa del sofriment” dels seus quatre fills havia sigut exclusivament d’ell, perquè havia d’haver-se separat abans de la seua dona, a la qual enganyava “des del primer dia en què es van conéixer”. El col·laborador es va disgustar molt en sentir estes paraules perquè li fan “mal” i no l’ajuden en la reconciliació amb els seus fills.

 

Gustavo, traït per María Lapiedra

 

Tant María com Gustavo han acudit a ‘Sálvame’ per a tindre una seriosa conversa en directe però, quan ell estava esperant dins de la caravana de l’amor, ha tingut una conversa amb un dels seus fills que ha fet un gir complet a esta discussió de parella.

Per protegir el seu fill, el col·laborador no ha volgut revelar el que li ha dit en els seus missatges, però la seua indignació ha sigut tan gran que ha recordat que ell l’ha passat malament econòmicament en altres etapes de la seua vida: «En un moment donat, jo em vaig prostituir. I ho vaig fer amb gust, perquè va ser pels meus fills i per la meua exmuller», ha dit.

La tibant discussió de María i Gustavo en directe

 

Perquè es reconciliara amb María, ‘Sálvame’ ha connectat amb ella des de la caravana. Lluny d’arreglar-ho, els dos han tingut una lletja discussió.

 

Sembla que no vols una dona que també treballe en ‘Sálvame’

 

La conversa ha sigut un encreuament de retrets, sobretot per part de María, que li ha dit al seu nuvi que ella «no es va ficar amb els seus fills en aqueixa relació», que «l’amant no sempre és la dolenta de la pel·lícula» i la frase més forta: «Jo no soc sempre dolenta i els teus fills sempre bons perquè a mi ells m’han insultat».

Últimes notícies

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.