L’herència que Rocío Jurado va deixar a Ortega Cano

Molt s’ha parlat en les últimes setmanes de l’herència que Rocío Jurado li hauria deixat al seu marit, José Ortega Cano, i si el torero hauria pogut eixir perjudicat en les últimes voluntats de la seua dona.

Ara, ‘El Programa de Ana Rosa’ ha tingut accés al quadern particional de la ‘Más Grande’, el contingut de la qual ha donat més dades reveladores.

Totes les dades el que es va emportar en l’herència del vidu de Rocío Jurado

 

‘Les más grande’ li va deixar al destre la quota vidual, un 37% del terç de millora. A més, li deixa unes altes participacions de la societat Chipigena S. A.

Entre estes dos coses que li deixa Rocío Jurado a Ortega Cano en la seua herència, estem parlant d’una xifra que rondaria el milió d’euros.

Les claus del repartiment de l’herència de Rocío Jurado: el quadern particional i les seues modificacions
L’últim quadern particional que es redacta té lloc a Madrid, el 29 de juny de 2009, tres anys després de la defunció de l’artista.

Els membres que intervenen són Amador Mohedano, Gloria Mohedano, Rocío Carrasco, Ortega Cano i el seu marmessor i amiga Ana Iglesias.

El motiu va ser la modificació de l’escriptura d’herència i el lliurament de llegats. En el document es rectifiquen diferents errors que s’esmenaran.

 

Els errors que rectifica l’últim quadern particional

 

En primer lloc, el total actiu que deixa Rocío Jurado, ja que era major al real, es modifica i es dona la xifra exacta. En segon lloc, les participacions del seu fillol Fernando, el fill d’Amador, valorades per damunt del que en principi es va valorar.

El tercer error és la sobrevaloració de la finca ‘Els Tarongers‘, es modifica i queda constatat en el quadern. Finalment, l’aixovar domèstic de la cantant, les joies i pells s’inclouen en el document que va íntegrament per a l’hereua universal, Rocío Carrasco.

Últimes notícies

Confiscats a València 34.000 puros havans falsos que es venien a diversos països d’Europa

La Guàrdia Civil ha intervingut a València 34.000 puros havans falsificats i ha detingut tres persones, en una operació contra el contraban i una presumpta organització criminal amb ramificacions en diversos països europeus.

Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash estrenarà este agost a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà fins a un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂.

Què ha de fer la família quan arriba l’Alzheimer: passos jurídics i emocionals clau

Experts en dret sanitari i neurologia recomanen actuar prompte, abans que avance l’Alzheimer, per a protegir la persona malalta, evitar conflictes familiars i blindar el patrimoni.

Oratge estable este dissabte: cel poc nuvolós i temperatures a la baixa en la Comunitat

Este dissabte l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolós o ras, temperatures lleugerament més baixes i vent fluix d’est, tant en l’interior com al litoral.

Els incendis forestals de Lucena del Cid i Cirat queden estabilitzats a Castelló

Els incendis declarats ahir a Lucena del Cid i Cirat han quedat estabilitzats esta matinada, després d’una jornada amb fins a sis focs forestals a la província de Castelló.

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.