L’herència que Rocío Jurado va deixar a Ortega Cano

Molt s’ha parlat en les últimes setmanes de l’herència que Rocío Jurado li hauria deixat al seu marit, José Ortega Cano, i si el torero hauria pogut eixir perjudicat en les últimes voluntats de la seua dona.

Ara, ‘El Programa de Ana Rosa’ ha tingut accés al quadern particional de la ‘Más Grande’, el contingut de la qual ha donat més dades reveladores.

Totes les dades el que es va emportar en l’herència del vidu de Rocío Jurado

 

‘Les más grande’ li va deixar al destre la quota vidual, un 37% del terç de millora. A més, li deixa unes altes participacions de la societat Chipigena S. A.

Entre estes dos coses que li deixa Rocío Jurado a Ortega Cano en la seua herència, estem parlant d’una xifra que rondaria el milió d’euros.

Les claus del repartiment de l’herència de Rocío Jurado: el quadern particional i les seues modificacions
L’últim quadern particional que es redacta té lloc a Madrid, el 29 de juny de 2009, tres anys després de la defunció de l’artista.

Els membres que intervenen són Amador Mohedano, Gloria Mohedano, Rocío Carrasco, Ortega Cano i el seu marmessor i amiga Ana Iglesias.

El motiu va ser la modificació de l’escriptura d’herència i el lliurament de llegats. En el document es rectifiquen diferents errors que s’esmenaran.

 

Els errors que rectifica l’últim quadern particional

 

En primer lloc, el total actiu que deixa Rocío Jurado, ja que era major al real, es modifica i es dona la xifra exacta. En segon lloc, les participacions del seu fillol Fernando, el fill d’Amador, valorades per damunt del que en principi es va valorar.

El tercer error és la sobrevaloració de la finca ‘Els Tarongers‘, es modifica i queda constatat en el quadern. Finalment, l’aixovar domèstic de la cantant, les joies i pells s’inclouen en el document que va íntegrament per a l’hereua universal, Rocío Carrasco.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.