L’herència que Rocío Jurado va deixar a Ortega Cano

Molt s’ha parlat en les últimes setmanes de l’herència que Rocío Jurado li hauria deixat al seu marit, José Ortega Cano, i si el torero hauria pogut eixir perjudicat en les últimes voluntats de la seua dona.

Ara, ‘El Programa de Ana Rosa’ ha tingut accés al quadern particional de la ‘Más Grande’, el contingut de la qual ha donat més dades reveladores.

Totes les dades el que es va emportar en l’herència del vidu de Rocío Jurado

 

‘Les más grande’ li va deixar al destre la quota vidual, un 37% del terç de millora. A més, li deixa unes altes participacions de la societat Chipigena S. A.

Entre estes dos coses que li deixa Rocío Jurado a Ortega Cano en la seua herència, estem parlant d’una xifra que rondaria el milió d’euros.

Les claus del repartiment de l’herència de Rocío Jurado: el quadern particional i les seues modificacions
L’últim quadern particional que es redacta té lloc a Madrid, el 29 de juny de 2009, tres anys després de la defunció de l’artista.

Els membres que intervenen són Amador Mohedano, Gloria Mohedano, Rocío Carrasco, Ortega Cano i el seu marmessor i amiga Ana Iglesias.

El motiu va ser la modificació de l’escriptura d’herència i el lliurament de llegats. En el document es rectifiquen diferents errors que s’esmenaran.

 

Els errors que rectifica l’últim quadern particional

 

En primer lloc, el total actiu que deixa Rocío Jurado, ja que era major al real, es modifica i es dona la xifra exacta. En segon lloc, les participacions del seu fillol Fernando, el fill d’Amador, valorades per damunt del que en principi es va valorar.

El tercer error és la sobrevaloració de la finca ‘Els Tarongers‘, es modifica i queda constatat en el quadern. Finalment, l’aixovar domèstic de la cantant, les joies i pells s’inclouen en el document que va íntegrament per a l’hereua universal, Rocío Carrasco.

Últimes notícies

249 efectius vigilaran les carreteres valencianes durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Un dispositiu especial amb 2.500 agents de Policia Nacional i Guàrdia Civil controlaran la mobilitat el 12 d’agost a la Comunitat Valenciana per l’eclipsi solar, amb parcs naturals tancats i recomanacions d’extrema precaució per risc d’incendis.

Mor ofegat un home de 39 anys a la platja de Puçol

Un home de 39 anys ha mort ofegat este diumenge a la platja de Puçol. Els servicis sanitaris no han pogut reanimar-lo malgrat els intents.

11 anys de presó per violar una menor i amenaçar-la amb difondre fotos íntimes

La Secció Segona de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a 11 anys de presó un home que va agredir sexualment una menor de 15 anys i la va coaccionar amb fotos íntimes. La sentència, fruit de la conformitat entre les parts, també inclou llibertat vigilada, inhabilitació i indemnització.

Tres homes de Paterna intenten robar un banc a Benifaió amb el mètode del butró

La Guàrdia Civil ha detingut tres hòmens de Paterna quan presumptament intentaven atracar una sucursal bancària a Benifaió amb el mètode del butró. Un dels sospitosos ha resultat ferit en intentar fugir i ha hagut de rebre atenció mèdica.

Pirotècnia Vulcano lamenta l’incident del Castell de l’Olla i col·labora per aclarir-lo

Pirotècnia Vulcano ha expressat el seu pesar per l’incident al Castell de l’Olla d’Altea, amb diversos ferits, i ha obert una investigació interna mentre col·labora amb les autoritats.

L’Elx encadena dotze estrenes sense guanyar en Primera Divisió

L’Elx debutarà dilluns a Abanca-Riazor davant el Deportivo després d’encadenar dotze jornades inaugurals sense victòria en Primera. L’últim triomf en un estrena a la màxima categoria es remunta a fa 53 anys.

A presó tres membres d’una xarxa que ha saquejat vivendes al nord d’Alacant

Tres persones han ingressat a presó per integrar suposadament una xarxa especialitzada en robatoris de joies, or i rellotges en vivendes del nord de la província d’Alacant. La Guàrdia Civil ha aclarit 40 robatoris i ha intervingut centenars de peces de gran valor.

La Policia investiga la mort d’un home en l’estany del parc Ribalta de Castelló

La Policia Nacional investiga la mort d’un home trobat este diumenge al matí en l’estany del parc Ribalta de Castelló, després de procedir al llançament del cadàver a les 9 hores. La UDEV porta el cas i encara es desconeixen les causes del decés.