L’herència que Rocío Jurado va deixar a Ortega Cano

Molt s’ha parlat en les últimes setmanes de l’herència que Rocío Jurado li hauria deixat al seu marit, José Ortega Cano, i si el torero hauria pogut eixir perjudicat en les últimes voluntats de la seua dona.

Ara, ‘El Programa de Ana Rosa’ ha tingut accés al quadern particional de la ‘Más Grande’, el contingut de la qual ha donat més dades reveladores.

Totes les dades el que es va emportar en l’herència del vidu de Rocío Jurado

 

‘Les más grande’ li va deixar al destre la quota vidual, un 37% del terç de millora. A més, li deixa unes altes participacions de la societat Chipigena S. A.

Entre estes dos coses que li deixa Rocío Jurado a Ortega Cano en la seua herència, estem parlant d’una xifra que rondaria el milió d’euros.

Les claus del repartiment de l’herència de Rocío Jurado: el quadern particional i les seues modificacions
L’últim quadern particional que es redacta té lloc a Madrid, el 29 de juny de 2009, tres anys després de la defunció de l’artista.

Els membres que intervenen són Amador Mohedano, Gloria Mohedano, Rocío Carrasco, Ortega Cano i el seu marmessor i amiga Ana Iglesias.

El motiu va ser la modificació de l’escriptura d’herència i el lliurament de llegats. En el document es rectifiquen diferents errors que s’esmenaran.

 

Els errors que rectifica l’últim quadern particional

 

En primer lloc, el total actiu que deixa Rocío Jurado, ja que era major al real, es modifica i es dona la xifra exacta. En segon lloc, les participacions del seu fillol Fernando, el fill d’Amador, valorades per damunt del que en principi es va valorar.

El tercer error és la sobrevaloració de la finca ‘Els Tarongers‘, es modifica i queda constatat en el quadern. Finalment, l’aixovar domèstic de la cantant, les joies i pells s’inclouen en el document que va íntegrament per a l’hereua universal, Rocío Carrasco.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla