L’herència que Rocío Jurado va deixar a Ortega Cano

Molt s’ha parlat en les últimes setmanes de l’herència que Rocío Jurado li hauria deixat al seu marit, José Ortega Cano, i si el torero hauria pogut eixir perjudicat en les últimes voluntats de la seua dona.

Ara, ‘El Programa de Ana Rosa’ ha tingut accés al quadern particional de la ‘Más Grande’, el contingut de la qual ha donat més dades reveladores.

Totes les dades el que es va emportar en l’herència del vidu de Rocío Jurado

 

‘Les más grande’ li va deixar al destre la quota vidual, un 37% del terç de millora. A més, li deixa unes altes participacions de la societat Chipigena S. A.

Entre estes dos coses que li deixa Rocío Jurado a Ortega Cano en la seua herència, estem parlant d’una xifra que rondaria el milió d’euros.

Les claus del repartiment de l’herència de Rocío Jurado: el quadern particional i les seues modificacions
L’últim quadern particional que es redacta té lloc a Madrid, el 29 de juny de 2009, tres anys després de la defunció de l’artista.

Els membres que intervenen són Amador Mohedano, Gloria Mohedano, Rocío Carrasco, Ortega Cano i el seu marmessor i amiga Ana Iglesias.

El motiu va ser la modificació de l’escriptura d’herència i el lliurament de llegats. En el document es rectifiquen diferents errors que s’esmenaran.

 

Els errors que rectifica l’últim quadern particional

 

En primer lloc, el total actiu que deixa Rocío Jurado, ja que era major al real, es modifica i es dona la xifra exacta. En segon lloc, les participacions del seu fillol Fernando, el fill d’Amador, valorades per damunt del que en principi es va valorar.

El tercer error és la sobrevaloració de la finca ‘Els Tarongers‘, es modifica i queda constatat en el quadern. Finalment, l’aixovar domèstic de la cantant, les joies i pells s’inclouen en el document que va íntegrament per a l’hereua universal, Rocío Carrasco.

Últimes notícies

Hosbec alerta que 15.000 llocs de treball perillen si l’Imserso seguix amb les mateixes tarifes

Hosbec advertix que la no participació dels hotels de la Comunitat Valenciana en l’Imserso pot implicar la pèrdua de 15.000 llocs de treball i 150 milions d’euros si no s’actualitzen les tarifes. La patronal defensa que el programa és clau per a desestacionalitzar el turisme i reclama una revisió urgent dels preus.

Avís groc este dimarts per temperatures de fins a 36 graus al litoral de València

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís groc al litoral nord i sud de la província de València per temperatures de fins a 36 graus a partir de les 13.00 hores. Este dilluns les màximes pujaran lleugerament i no es descarten ruixats amb tempesta localment forts a València i al sud de Castelló.

Detingudes tres persones a Barcelona i Bunyol per una estafa amb contenidors prefabricats

Tres veïns de Barcelona i Bunyol han sigut detinguts per una presumpta estafa de 47.000 euros en la compravenda de contenidors marítims adaptats com a vivenda, amb víctimes a Sevilla i A Coruña. La investigació de la Guardia Civil continua oberta i no es descarten més afectats.

Detingut un empleat de banca per furtar 25.000 euros a una clienta major a Gandia

La Guàrdia Civil ha detingut a Gandia un empleat de banca de 29 anys acusat d’estafar 25.000 euros a una clienta d’avançada edat. L’home hauria sol·licitat una targeta al seu nom i fet extraccions durant mesos sense el seu consentiment.

El Rototom de Benicàssim acaba amb 25 detinguts i quasi mil denúncies

La Guàrdia Civil ha tancat el dispositiu especial del festival Rototom Sunsplash de Benicàssim amb 25 detencions i 977 denúncies administratives, principalment per infraccions relacionades amb la seguretat ciutadana i el consum de drogues.

El calor deixa 96 morts en una setmana a la Comunitat Valenciana, segona xifra més alta de l’estiu

La setmana passada, marcada per un episodi de calor extrema, ha deixat 96 morts atribuïbles a les altes temperatures en la Comunitat Valenciana, la segona xifra setmanal més alta de l’estiu després de principis de juliol. El balanç des del 21 de juny puja a 458 defuncions per calor, per damunt de les registrades en el mateix període de 2025.

A presó dos fugitius alemanys buscats per tràfic internacional de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a Tenerife i Cartagena dos fugitius alemanys que lideraven una xarxa de tràfic internacional de drogues. Tots dos han ingressat a presó per orde de l’Audiència Nacional mentre esperen la seua extradició a Alemanya.

Els equips terrestres continuen lluitant contra l’incendi forestal de Segorbe

Els serveis d’extinció continuen treballant per controlar i apagar l’incendi forestal de Segorbe, estabilitzat després de cremar 630 hectàrees a la Serra Calderona. La major part de la superfície afectada és del terme de Segorbe, però també hi ha danys importants a Gàtova.