Els fans de ‘El Hormiguero’ omplin d’afalacs a Felipe González

 

L’expresident del govern Felipe González va visitar anit ‘El Hormiguero’ per primera vegada. El socialista, que va governar Espanya entre 1982 i 1986, es va convertir en el segon expresident del país a acudir al programa d’Antena 3 després de Mariano Rajoy.

Pablo Motos va canviar lleugerament el format del programa per a González, ja que tan sols van estar presents el presentador i el convidat, les formigues no van aparéixer, ni tampoc cap dels col·laboradors.

Una entrevista que, tal com ha confessat Pablo Motos en ‘Vanitais’, ha sigut molt esperada, però molt complicada de fer realitat.  «Ha sigut una entrevista difícil d’aconseguir. Portàvem anys intentant que vinguera, però per agenda era impossible», ha revelat el presentador.

Felipe González ha sigut una peça clau dins de la història d’Espanya. Va governar el país des de 1982 fins a 1996 i ostenta el títol del president més longeu que ha romàs en el càrrec: quatre legislatures en tretze anys. A més, va ser una figura molt destacada de la transició democràtica.

 

Les xarxes esclaten en afalacs cap a Felipe González

 

A pesar que porta molts anys retirat de la política, el sevillà no ha dubtat a acudir a ‘El Hormiguero’ i parlar sobre diferents temes relacionats amb este assumpte.

D’esta manera, Felipe González ha donat la seua opinió sobre els indults als presos del procés, sobre la presidència de Pedro Sánchez i sobre el govern de Madrid, entre moltes altres coses.

Unes paraules que han sigut molt ben rebudes pels seguidors del programa. Els fans de l’espai d’Antena 3 han omplit les xarxes socials d’afalacs cap al convidat de ‘El Hormiguero’ i cap a les declaracions que ha fet durant l’entrevista amb Pablo Motos.

«Definitivament hui en ‘El Hormiguero’ s’ha demostrat que qualsevol dels polítics actuals no li arriba ni a la sola de les sabates a Felipe González», ha destacat una persona en les seues xarxes socials.

«Es pot discrepar en les seues opinions, però dona gust poder-li parlar amb eixe sentit d’estat», ha assenyalat un altre internauta en el seu compte de Twitter.

«La veritat és que sempre enriqueix escoltar a Felipe González. La seua visió, tremp i tarannà trenca amb eixa política de blocs i amb aqueix relat buit d’ocurrència i titular», ha escrit una altra persona.

«Molt bona entrevista la de Felipe González. Espectacular polític que no es pot comparar amb el que tenim hui dia».

 

 

Últimes notícies

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.