Els fans de ‘El Hormiguero’ omplin d’afalacs a Felipe González

Ejemplo de shortcode con estilo
  L’expresident del govern Felipe González va visitar anit ‘El Hormiguero’ per primera vegada. El socialista, que va governar Espanya entre 1982 i 1986, es va convertir en el segon expresident del país a acudir al programa d’Antena 3 després de Mariano Rajoy. Pablo Motos va canviar lleugerament el format del programa per a González, ja que tan […]

 

L’expresident del govern Felipe González va visitar anit ‘El Hormiguero’ per primera vegada. El socialista, que va governar Espanya entre 1982 i 1986, es va convertir en el segon expresident del país a acudir al programa d’Antena 3 després de Mariano Rajoy.

Pablo Motos va canviar lleugerament el format del programa per a González, ja que tan sols van estar presents el presentador i el convidat, les formigues no van aparéixer, ni tampoc cap dels col·laboradors.

Una entrevista que, tal com ha confessat Pablo Motos en ‘Vanitais’, ha sigut molt esperada, però molt complicada de fer realitat.  «Ha sigut una entrevista difícil d’aconseguir. Portàvem anys intentant que vinguera, però per agenda era impossible», ha revelat el presentador.

Felipe González ha sigut una peça clau dins de la història d’Espanya. Va governar el país des de 1982 fins a 1996 i ostenta el títol del president més longeu que ha romàs en el càrrec: quatre legislatures en tretze anys. A més, va ser una figura molt destacada de la transició democràtica.

 

Les xarxes esclaten en afalacs cap a Felipe González

 

A pesar que porta molts anys retirat de la política, el sevillà no ha dubtat a acudir a ‘El Hormiguero’ i parlar sobre diferents temes relacionats amb este assumpte.

D’esta manera, Felipe González ha donat la seua opinió sobre els indults als presos del procés, sobre la presidència de Pedro Sánchez i sobre el govern de Madrid, entre moltes altres coses.

Unes paraules que han sigut molt ben rebudes pels seguidors del programa. Els fans de l’espai d’Antena 3 han omplit les xarxes socials d’afalacs cap al convidat de ‘El Hormiguero’ i cap a les declaracions que ha fet durant l’entrevista amb Pablo Motos.

«Definitivament hui en ‘El Hormiguero’ s’ha demostrat que qualsevol dels polítics actuals no li arriba ni a la sola de les sabates a Felipe González», ha destacat una persona en les seues xarxes socials.

«Es pot discrepar en les seues opinions, però dona gust poder-li parlar amb eixe sentit d’estat», ha assenyalat un altre internauta en el seu compte de Twitter.

«La veritat és que sempre enriqueix escoltar a Felipe González. La seua visió, tremp i tarannà trenca amb eixa política de blocs i amb aqueix relat buit d’ocurrència i titular», ha escrit una altra persona.

«Molt bona entrevista la de Felipe González. Espectacular polític que no es pot comparar amb el que tenim hui dia».

 

 

Últimes notícies

Quatre detinguts després d’un intent de desallotjament en un habitatge de Benimaclet (València)

La Policia Nacional ha detingut tres treballadors d’una empresa de desallotjament d’habitatges i una altra persona en un pis de Benimaclet. Els fets han ocorregut al carrer Vicente Zaragozá.

Dues marxes conflueixen al barranc del Poyo per les víctimes de la dana

Dues marxes d’Albal i Benetússer han recordat les 233 víctimes en el segon aniversari de la dana i han reclamat veritat, justícia i reparació.

La contaminació de la dana va amenaçar el medi ambient, però no la salut

Un estudi de l’IDAEA-CSIC conclou que els contaminants de la dana de 2024 van comportar un risc ambiental elevat, però no un perill tòxic directe per a les persones.

Ouigo cancel·la tots els trens de demà i del pròxim dilluns per la vaga de maquinistes

Ouigo ha cancel·lat tots els trens programats per al divendres 30 d’octubre i el dilluns 2 de novembre per la convocatòria de vaga de maquinistes del sindicat Semaf, una decisió que afectarà quasi 20.000 viatgers.

Novelda inicia la rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena

Novelda ha començat les obres de consolidació i rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena, tancat des de desembre de 2025 per les esquerdes de la torre est. Les obres duraran cinc mesos.

La jutgessa de la dana diu que era «exigible» vigilar els barrancs des del 28 d’octubre

La instructora de la causa per la gestió de la dana de 2024 considera que calia vigilar els barrancs des de la vespra. Ha demanat registres operatius als bombers.

El jutjat de Catarroja cita diversos alcaldes a declarar al desembre

Diversos alcaldes de localitats afectades per la dana de 2024 declararan al jutjat de Catarroja durant el pròxim mes de desembre.

Les institucions valencianes lamenten la mort de Fátima Báñez

Juanfran Pérez Llorca, María José Catalá, el PPCV i la CEV han expressat el seu condol per la mort de Fátima Báñez en l’accident ferroviari d’Urda.