Els fans de ‘El Hormiguero’ omplin d’afalacs a Felipe González

 

L’expresident del govern Felipe González va visitar anit ‘El Hormiguero’ per primera vegada. El socialista, que va governar Espanya entre 1982 i 1986, es va convertir en el segon expresident del país a acudir al programa d’Antena 3 després de Mariano Rajoy.

Pablo Motos va canviar lleugerament el format del programa per a González, ja que tan sols van estar presents el presentador i el convidat, les formigues no van aparéixer, ni tampoc cap dels col·laboradors.

Una entrevista que, tal com ha confessat Pablo Motos en ‘Vanitais’, ha sigut molt esperada, però molt complicada de fer realitat.  «Ha sigut una entrevista difícil d’aconseguir. Portàvem anys intentant que vinguera, però per agenda era impossible», ha revelat el presentador.

Felipe González ha sigut una peça clau dins de la història d’Espanya. Va governar el país des de 1982 fins a 1996 i ostenta el títol del president més longeu que ha romàs en el càrrec: quatre legislatures en tretze anys. A més, va ser una figura molt destacada de la transició democràtica.

 

Les xarxes esclaten en afalacs cap a Felipe González

 

A pesar que porta molts anys retirat de la política, el sevillà no ha dubtat a acudir a ‘El Hormiguero’ i parlar sobre diferents temes relacionats amb este assumpte.

D’esta manera, Felipe González ha donat la seua opinió sobre els indults als presos del procés, sobre la presidència de Pedro Sánchez i sobre el govern de Madrid, entre moltes altres coses.

Unes paraules que han sigut molt ben rebudes pels seguidors del programa. Els fans de l’espai d’Antena 3 han omplit les xarxes socials d’afalacs cap al convidat de ‘El Hormiguero’ i cap a les declaracions que ha fet durant l’entrevista amb Pablo Motos.

«Definitivament hui en ‘El Hormiguero’ s’ha demostrat que qualsevol dels polítics actuals no li arriba ni a la sola de les sabates a Felipe González», ha destacat una persona en les seues xarxes socials.

«Es pot discrepar en les seues opinions, però dona gust poder-li parlar amb eixe sentit d’estat», ha assenyalat un altre internauta en el seu compte de Twitter.

«La veritat és que sempre enriqueix escoltar a Felipe González. La seua visió, tremp i tarannà trenca amb eixa política de blocs i amb aqueix relat buit d’ocurrència i titular», ha escrit una altra persona.

«Molt bona entrevista la de Felipe González. Espectacular polític que no es pot comparar amb el que tenim hui dia».

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial després de la decisió del Consell

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes públiques, en un context de tensions polítiques a Alacant per la gestió de vivendes públiques.

Catalá reclama que la policia autonòmica assumisca els mesuraments de soroll en els festivals de València

L'alcaldessa de València insistix que la sentència sobre contaminació acústica a la Ciutat de les Arts i les Ciències ha de complir-se i proposa que els mesuraments les realitze la policia autonòmica, mentres es desplacen esdeveniments a nous recintes.

Metges valencians convoquen una asseguda i manifestació a València el 29 d’abril

Els metges de la Comunitat Valenciana convoquen una setmana de vaga del 27 al 30 d'abril que inclou una asseguda i manifestació a València el dia 29 per a reclamar millores laborals i assistencials.

Pedro Martínez prioritza quedar el més amunt possible i evita fer travesses en l’Eurolliga

Pedro Martínez insistix que el València Basket ha de barallar per acabar el més amunt possible en la fase regular de l'Eurolliga i rebutja triar rival per als quarts de final.

El València Basket tanca la fase regular de l’Eurolliga a Bòsnia amb el treball fet

El València Basket afronta a Bòsnia davant el Dubai un tancament de fase regular de l'Eurolliga sense urgències classificatòries, ja amb el bitllet directe a quarts i avantatge de pista assegurats.

Catalá defén que l’agenda de Marí Olano és pública i es compromet a entregar tota la documentació

María José Catalá assegura que l'agenda del regidor José Marí Olano és pública i reitera que l'Ajuntament entregarà a la Fiscalia Anticorrupció tota la documentació sobre la recol·locació de personal investigada.

Compromís i PSPV rebutgen les explicacions de Catalá i preparen noves accions judicials

Compromís i PSPV qüestionen la defensa de María José Catalá sobre els contractes vinculats al Consorci València 2007 i anuncien noves iniciatives davant la Fiscalia Anticorrupció.

Sara Sorribes afronta el Masters 1.000 de Madrid amb bones sensacions i una mentalitat renovada

Sara Sorribes arriba al Masters 1.000 de Madrid amb una mentalitat distinta, menys pressió i la confiança reforçada després de ser clau en la classificació d'Espanya per a les Finals de la Billie Jean King Cup.