Els fans de ‘El Hormiguero’ omplin d’afalacs a Felipe González

Ejemplo de shortcode con estilo
  L’expresident del govern Felipe González va visitar anit ‘El Hormiguero’ per primera vegada. El socialista, que va governar Espanya entre 1982 i 1986, es va convertir en el segon expresident del país a acudir al programa d’Antena 3 després de Mariano Rajoy. Pablo Motos va canviar lleugerament el format del programa per a González, ja que tan […]

 

L’expresident del govern Felipe González va visitar anit ‘El Hormiguero’ per primera vegada. El socialista, que va governar Espanya entre 1982 i 1986, es va convertir en el segon expresident del país a acudir al programa d’Antena 3 després de Mariano Rajoy.

Pablo Motos va canviar lleugerament el format del programa per a González, ja que tan sols van estar presents el presentador i el convidat, les formigues no van aparéixer, ni tampoc cap dels col·laboradors.

Una entrevista que, tal com ha confessat Pablo Motos en ‘Vanitais’, ha sigut molt esperada, però molt complicada de fer realitat.  «Ha sigut una entrevista difícil d’aconseguir. Portàvem anys intentant que vinguera, però per agenda era impossible», ha revelat el presentador.

Felipe González ha sigut una peça clau dins de la història d’Espanya. Va governar el país des de 1982 fins a 1996 i ostenta el títol del president més longeu que ha romàs en el càrrec: quatre legislatures en tretze anys. A més, va ser una figura molt destacada de la transició democràtica.

 

Les xarxes esclaten en afalacs cap a Felipe González

 

A pesar que porta molts anys retirat de la política, el sevillà no ha dubtat a acudir a ‘El Hormiguero’ i parlar sobre diferents temes relacionats amb este assumpte.

D’esta manera, Felipe González ha donat la seua opinió sobre els indults als presos del procés, sobre la presidència de Pedro Sánchez i sobre el govern de Madrid, entre moltes altres coses.

Unes paraules que han sigut molt ben rebudes pels seguidors del programa. Els fans de l’espai d’Antena 3 han omplit les xarxes socials d’afalacs cap al convidat de ‘El Hormiguero’ i cap a les declaracions que ha fet durant l’entrevista amb Pablo Motos.

«Definitivament hui en ‘El Hormiguero’ s’ha demostrat que qualsevol dels polítics actuals no li arriba ni a la sola de les sabates a Felipe González», ha destacat una persona en les seues xarxes socials.

«Es pot discrepar en les seues opinions, però dona gust poder-li parlar amb eixe sentit d’estat», ha assenyalat un altre internauta en el seu compte de Twitter.

«La veritat és que sempre enriqueix escoltar a Felipe González. La seua visió, tremp i tarannà trenca amb eixa política de blocs i amb aqueix relat buit d’ocurrència i titular», ha escrit una altra persona.

«Molt bona entrevista la de Felipe González. Espectacular polític que no es pot comparar amb el que tenim hui dia».

 

 

Últimes notícies

València i Athletic empaten a zero en un Mestalla sense gols

València CF i Athletic Club han signat un 0-0 a Mestalla en un partit de dues parts ben diferenciades. Els locals continuen en descens malgrat l'embranzida mostrada en la segona mitat amb Javier Aguirre.

Gayà fa història en Lliga en arribar als 350 partits amb el València

José Luis Gayà ha arribat als 350 partits en Lliga amb el València CF en el duel contra l'Athletic i es queda a només un encontre d'igualar David Albelda com a tercer jugador amb més partits en la competició de la història del club.

Iñigo Pérez lamenta la falta de gol del Vila-real en l’empat contra l’Elx

Iñigo Pérez ha assegurat que el Vila-real ha fet una primera part excel·lent contra l’Elx, però ha admés frustració per la falta d’encert davant la porteria en l’empat sense gols a LaLiga.

Aldaia alça barreres contra les inundacions i la UPV tanca els seus campus pel temporal

Aldaia ha instal·lat barreres antiinundacions al barranc de la Saleta i la UPV ha suspés tota l’activitat als seus tres campus pel risc de pluges torrencials. Cultura també ha cancel·lat funcions teatrals i projeccions de la Filmoteca.

Anselmi destaca l’empat de l’Elx a Vila-real com un resultat molt meritori

Martín Anselmi ha valorat com a molt meritori l’empat sense gols de l’Elx al camp del Villarreal, un rival que ha definit com a equip amb molta jerarquia. El tècnic ha subratllat el bon treball defensiu, el partit de Dituro i ha confirmat un fort esquinç de turmell de Marc Aguado.

Repartiment de punts entre Villarreal i Elche a La Ceràmica

Villarreal i Elche han empatat 0-0 a l'estadi de la Ceràmica en un partit on els groguets han anat de més a menys i l'equip il·licità ha sabut patir per traure un punt valuós.

Manises ompli el camp per al II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del Torneig Tornem!, que ha reunit centenars de xiquets i famílies per a celebrar la recuperació del futbol valencià dos anys després de la dana. La selecció valenciana sub-12 i el Levante UD han alçat els títols en una jornada festiva marcada també per l’avís de pluges intenses.

Manises ompli el Ciutat de l’Oci amb el II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del torneig Tornem!, que recorda la dana i celebra la recuperació del futbol base valencià, amb protagonisme per a xiquets i xiquetes de zones afectades.