Anuncios

Isabel Rábago, enfonsada, narra el terror que ha viscut en l’últim any: No vull tenir por

Isabel Rábago ha estat un dels fitxatges més sorprenents de ‘Secret Story‘. Després del seu pas per ‘Supervivientes 2015′, la col·laboradora de televisió ha volgut provar sort en un nou reality i si s’ha de jutjar per les seues últimes paraules, la seua estada a la casa dels secrets és un autèntic regal per a ella.

Gran enfrontament amb Miguel Frigenti

Este dijous, es vivia una gala repleta de tensió en la qual sortia a la llum la raó per la qual Miguel Frigenti no pot ni veure a Isabel Rábago. Este enfrontament provocava una forta baixada en la periodista que no podia evitar ensorrar-se i esclafir a plorar en ser preguntada per Jorge Javier Vázquez.

Anuncios

<

>

<

>

En la casa se sent segura i molt feliç

Segons Isabel, Miguel vol donar una imatge d’ella que no es correspon amb la realitat, una cosa contra la qual no pot lluitar després del complicat any que porta. “Estic feliç en esta casa perquè em sent lliure i molt segura. Estic sent molt feliç“, començava narrant la periodista abans d’explicar el terror que viu en el seu dia a dia: “Ara no haig d’estar donant explicacions ni enviant missatges d’on estic perquè una persona em té amenaçada de mort“.

Isabel Rábago amenaçada de mort

Cal recordar que Isabel Rábago no va dubtar a portar als tribunals a la persona que dia rere dia li enviava amenaces de mort, una situació que semblava ja s’havia solucionat però res més lluny de la realitat: “Abans d’entrar vaig tenir un judici penal amb una persona que ja està a la presó“, comptava amb la veu entretallada alhora que feia públic que una nova persona havia entrat en este terrible joc que ja està en mans de la justícia: “No vull tenir por, però et condiciona la teua vida. Sóc un personatge públic pel meu treball però és complicat. L’única cosa que demane a la gent que sofreix això és que denuncie perquè es guanya“, animava Isabel sense poder evitar plorar.

La gent que ha treballat amb mi sap el que he passat i per això em dol que es vulga donar una imatge de mi que no és“, sentenciava.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.
Anuncios