22.2 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Isabel Rábago, enfonsada, narra el terror que ha viscut en l’últim any: No vull tenir por

Isabel Rábago ha estat un dels fitxatges més sorprenents de ‘Secret Story‘. Després del seu pas per ‘Supervivientes 2015′, la col·laboradora de televisió ha volgut provar sort en un nou reality i si s’ha de jutjar per les seues últimes paraules, la seua estada a la casa dels secrets és un autèntic regal per a ella.

Gran enfrontament amb Miguel Frigenti

Este dijous, es vivia una gala repleta de tensió en la qual sortia a la llum la raó per la qual Miguel Frigenti no pot ni veure a Isabel Rábago. Este enfrontament provocava una forta baixada en la periodista que no podia evitar ensorrar-se i esclafir a plorar en ser preguntada per Jorge Javier Vázquez.

<

>

<

>

En la casa se sent segura i molt feliç

Segons Isabel, Miguel vol donar una imatge d’ella que no es correspon amb la realitat, una cosa contra la qual no pot lluitar després del complicat any que porta. “Estic feliç en esta casa perquè em sent lliure i molt segura. Estic sent molt feliç“, començava narrant la periodista abans d’explicar el terror que viu en el seu dia a dia: “Ara no haig d’estar donant explicacions ni enviant missatges d’on estic perquè una persona em té amenaçada de mort“.

Isabel Rábago amenaçada de mort

Cal recordar que Isabel Rábago no va dubtar a portar als tribunals a la persona que dia rere dia li enviava amenaces de mort, una situació que semblava ja s’havia solucionat però res més lluny de la realitat: “Abans d’entrar vaig tenir un judici penal amb una persona que ja està a la presó“, comptava amb la veu entretallada alhora que feia públic que una nova persona havia entrat en este terrible joc que ja està en mans de la justícia: “No vull tenir por, però et condiciona la teua vida. Sóc un personatge públic pel meu treball però és complicat. L’única cosa que demane a la gent que sofreix això és que denuncie perquè es guanya“, animava Isabel sense poder evitar plorar.

La gent que ha treballat amb mi sap el que he passat i per això em dol que es vulga donar una imatge de mi que no és“, sentenciava.

Últimes notícies

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.

Augmenten les reserves d’aigua: el Xúquer aconseguix el 57,3% i el Segura puja al 39,4%

Les pluges han impulsat amb força les reserves del Xúquer i del Segura, que se situen en el 57,3% i el 39,4% de la seua capacitat. El conjunt dels embassaments puja al 77,3%.

Boluda (AVE) llança un ‘ja n’hi ha prou’ davant el clima de confrontació política

Vicente Boluda, president d'AVE, ha denunciat un clima 'insostenible i corrosiu' de confrontació política i ha reclamat pactes. Ha demanat alinear al públic i el privat per a atraure inversió i accelerar projectes.

Feijóo es declara raonablement satisfet amb el resultat a Aragó i alerta de polarització

El líder del PP valora que el seu partit ampliara la distància amb el PSOE i aconseguira el 34% a Aragó, però evita extrapolar el resultat a Espanya. Advertix, a més, sobre les causes i els responsables de la polarització.