Ivana i Hugo, de ‘Supervivientes’, es donen una segona oportunitat

 

En l’última edició de ‘Supervivientes’, que finalitzava fa uns dies amb el triomf de Jorge sobre Ana María Aldon, hi ha hagut una parella que, durant setmanes, va disfrutar d’un inesperat amor. Ens estem referint a la formada per Ivana Icardi i Hugo Sierra, ex de Gianmarco i ex d’Adara, respectivament.

 

Ningú apostava per la seua història, però van deixar clar que tenien sentiments molt forts. Això va ser d’eixa manera fins que l’uruguaià, sense justificació aparent, va decidir trencar la relació davant de la incredulitat d’ella. No obstant això, ara que estan lluny d’Hondures, que ja no tenen els problemes habituals del programa, pareix que han tornat a apropar postures després d’haver-se retrobat en un plató i d’haver intercanviat missatges. Ho hem sabut gràcies al pas d’Ivana per ‘Sálvame’.

 

Arriba la segona oportunitat

La xica s’ha sincerat sobre la seua esmentada història d’amor i no ha dubtat en afirmar que «el que vaig sentir per Hugo, i li ho he dit a ell, no ho he sentit per ningú». És més, també ha manifestat que ell és «súper bona persona, generós i atent. Ell no és la persona que va mostrar ser durant el programa». Estes paraules pronunciades per l’argentina, han comportat que Sierra procedira a enviar-li un missatge al telèfon mòbil que, segons ella ha exposat, és «una cosa molt bona». Això ha donat lloc al fet que la presentadora del programa, Carlota Corredera, haja demanat a la convidada que el telefonara en directe.

 

I d’eixa manera ho ha fet: Hugo ha agafat la telefonada i en fer-ho, Icardi ha exposat que «ja saps que estic amb cara de ximpleta, que vull conèixer-te com l’Hugo que eres al principi …». Unes paraules que han fet que ell li responguera dient: «M’encanta esta notícia… Hui és un dia bonic».

 

La conversa dels exconcursants de ‘Supervivientes’ ha desembocat en la nova pregunta de Carlota Corredera: «Després d’això, podem afirmar que Ivana i tu vos doneu una nova oportunitat? ». Una qüestió que no ha dubtat en respondre de forma molt contundent i directa: «Totalment», al que ha afegit que es portarà molt bé amb ella.

 

D’esta manera, queda clar que torna a triomfar l’amor en ‘Supervivientes’, com ja va passar en altres edicions amb parelles com ara, per exemple, Violeta i Fabio.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.