Ivana i Hugo, de ‘Supervivientes’, es donen una segona oportunitat

 

En l’última edició de ‘Supervivientes’, que finalitzava fa uns dies amb el triomf de Jorge sobre Ana María Aldon, hi ha hagut una parella que, durant setmanes, va disfrutar d’un inesperat amor. Ens estem referint a la formada per Ivana Icardi i Hugo Sierra, ex de Gianmarco i ex d’Adara, respectivament.

 

Ningú apostava per la seua història, però van deixar clar que tenien sentiments molt forts. Això va ser d’eixa manera fins que l’uruguaià, sense justificació aparent, va decidir trencar la relació davant de la incredulitat d’ella. No obstant això, ara que estan lluny d’Hondures, que ja no tenen els problemes habituals del programa, pareix que han tornat a apropar postures després d’haver-se retrobat en un plató i d’haver intercanviat missatges. Ho hem sabut gràcies al pas d’Ivana per ‘Sálvame’.

 

Arriba la segona oportunitat

La xica s’ha sincerat sobre la seua esmentada història d’amor i no ha dubtat en afirmar que «el que vaig sentir per Hugo, i li ho he dit a ell, no ho he sentit per ningú». És més, també ha manifestat que ell és «súper bona persona, generós i atent. Ell no és la persona que va mostrar ser durant el programa». Estes paraules pronunciades per l’argentina, han comportat que Sierra procedira a enviar-li un missatge al telèfon mòbil que, segons ella ha exposat, és «una cosa molt bona». Això ha donat lloc al fet que la presentadora del programa, Carlota Corredera, haja demanat a la convidada que el telefonara en directe.

 

I d’eixa manera ho ha fet: Hugo ha agafat la telefonada i en fer-ho, Icardi ha exposat que «ja saps que estic amb cara de ximpleta, que vull conèixer-te com l’Hugo que eres al principi …». Unes paraules que han fet que ell li responguera dient: «M’encanta esta notícia… Hui és un dia bonic».

 

La conversa dels exconcursants de ‘Supervivientes’ ha desembocat en la nova pregunta de Carlota Corredera: «Després d’això, podem afirmar que Ivana i tu vos doneu una nova oportunitat? ». Una qüestió que no ha dubtat en respondre de forma molt contundent i directa: «Totalment», al que ha afegit que es portarà molt bé amb ella.

 

D’esta manera, queda clar que torna a triomfar l’amor en ‘Supervivientes’, com ja va passar en altres edicions amb parelles com ara, per exemple, Violeta i Fabio.

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.