Ivana i Hugo, de ‘Supervivientes’, es donen una segona oportunitat

 

En l’última edició de ‘Supervivientes’, que finalitzava fa uns dies amb el triomf de Jorge sobre Ana María Aldon, hi ha hagut una parella que, durant setmanes, va disfrutar d’un inesperat amor. Ens estem referint a la formada per Ivana Icardi i Hugo Sierra, ex de Gianmarco i ex d’Adara, respectivament.

 

Ningú apostava per la seua història, però van deixar clar que tenien sentiments molt forts. Això va ser d’eixa manera fins que l’uruguaià, sense justificació aparent, va decidir trencar la relació davant de la incredulitat d’ella. No obstant això, ara que estan lluny d’Hondures, que ja no tenen els problemes habituals del programa, pareix que han tornat a apropar postures després d’haver-se retrobat en un plató i d’haver intercanviat missatges. Ho hem sabut gràcies al pas d’Ivana per ‘Sálvame’.

 

Arriba la segona oportunitat

La xica s’ha sincerat sobre la seua esmentada història d’amor i no ha dubtat en afirmar que «el que vaig sentir per Hugo, i li ho he dit a ell, no ho he sentit per ningú». És més, també ha manifestat que ell és «súper bona persona, generós i atent. Ell no és la persona que va mostrar ser durant el programa». Estes paraules pronunciades per l’argentina, han comportat que Sierra procedira a enviar-li un missatge al telèfon mòbil que, segons ella ha exposat, és «una cosa molt bona». Això ha donat lloc al fet que la presentadora del programa, Carlota Corredera, haja demanat a la convidada que el telefonara en directe.

 

I d’eixa manera ho ha fet: Hugo ha agafat la telefonada i en fer-ho, Icardi ha exposat que «ja saps que estic amb cara de ximpleta, que vull conèixer-te com l’Hugo que eres al principi …». Unes paraules que han fet que ell li responguera dient: «M’encanta esta notícia… Hui és un dia bonic».

 

La conversa dels exconcursants de ‘Supervivientes’ ha desembocat en la nova pregunta de Carlota Corredera: «Després d’això, podem afirmar que Ivana i tu vos doneu una nova oportunitat? ». Una qüestió que no ha dubtat en respondre de forma molt contundent i directa: «Totalment», al que ha afegit que es portarà molt bé amb ella.

 

D’esta manera, queda clar que torna a triomfar l’amor en ‘Supervivientes’, com ja va passar en altres edicions amb parelles com ara, per exemple, Violeta i Fabio.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 12 anys perd una falange en explotar un petard en una falla infantil de Torrent

Un xiquet de 12 anys ha perdut una falange i ha patit cremades i ferides en manipular un petard de gran calibre que no havia detonat durant la nit de la cremà infantil a Torrent.

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.