6.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Ivana i Hugo, de ‘Supervivientes’, es donen una segona oportunitat

 

En l’última edició de ‘Supervivientes’, que finalitzava fa uns dies amb el triomf de Jorge sobre Ana María Aldon, hi ha hagut una parella que, durant setmanes, va disfrutar d’un inesperat amor. Ens estem referint a la formada per Ivana Icardi i Hugo Sierra, ex de Gianmarco i ex d’Adara, respectivament.

 

Ningú apostava per la seua història, però van deixar clar que tenien sentiments molt forts. Això va ser d’eixa manera fins que l’uruguaià, sense justificació aparent, va decidir trencar la relació davant de la incredulitat d’ella. No obstant això, ara que estan lluny d’Hondures, que ja no tenen els problemes habituals del programa, pareix que han tornat a apropar postures després d’haver-se retrobat en un plató i d’haver intercanviat missatges. Ho hem sabut gràcies al pas d’Ivana per ‘Sálvame’.

 

Arriba la segona oportunitat

La xica s’ha sincerat sobre la seua esmentada història d’amor i no ha dubtat en afirmar que «el que vaig sentir per Hugo, i li ho he dit a ell, no ho he sentit per ningú». És més, també ha manifestat que ell és «súper bona persona, generós i atent. Ell no és la persona que va mostrar ser durant el programa». Estes paraules pronunciades per l’argentina, han comportat que Sierra procedira a enviar-li un missatge al telèfon mòbil que, segons ella ha exposat, és «una cosa molt bona». Això ha donat lloc al fet que la presentadora del programa, Carlota Corredera, haja demanat a la convidada que el telefonara en directe.

 

I d’eixa manera ho ha fet: Hugo ha agafat la telefonada i en fer-ho, Icardi ha exposat que «ja saps que estic amb cara de ximpleta, que vull conèixer-te com l’Hugo que eres al principi …». Unes paraules que han fet que ell li responguera dient: «M’encanta esta notícia… Hui és un dia bonic».

 

La conversa dels exconcursants de ‘Supervivientes’ ha desembocat en la nova pregunta de Carlota Corredera: «Després d’això, podem afirmar que Ivana i tu vos doneu una nova oportunitat? ». Una qüestió que no ha dubtat en respondre de forma molt contundent i directa: «Totalment», al que ha afegit que es portarà molt bé amb ella.

 

D’esta manera, queda clar que torna a triomfar l’amor en ‘Supervivientes’, com ja va passar en altres edicions amb parelles com ara, per exemple, Violeta i Fabio.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.