11.9 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Ivana i Hugo, de ‘Supervivientes’, es donen una segona oportunitat

 

En l’última edició de ‘Supervivientes’, que finalitzava fa uns dies amb el triomf de Jorge sobre Ana María Aldon, hi ha hagut una parella que, durant setmanes, va disfrutar d’un inesperat amor. Ens estem referint a la formada per Ivana Icardi i Hugo Sierra, ex de Gianmarco i ex d’Adara, respectivament.

 

Ningú apostava per la seua història, però van deixar clar que tenien sentiments molt forts. Això va ser d’eixa manera fins que l’uruguaià, sense justificació aparent, va decidir trencar la relació davant de la incredulitat d’ella. No obstant això, ara que estan lluny d’Hondures, que ja no tenen els problemes habituals del programa, pareix que han tornat a apropar postures després d’haver-se retrobat en un plató i d’haver intercanviat missatges. Ho hem sabut gràcies al pas d’Ivana per ‘Sálvame’.

 

Arriba la segona oportunitat

La xica s’ha sincerat sobre la seua esmentada història d’amor i no ha dubtat en afirmar que «el que vaig sentir per Hugo, i li ho he dit a ell, no ho he sentit per ningú». És més, també ha manifestat que ell és «súper bona persona, generós i atent. Ell no és la persona que va mostrar ser durant el programa». Estes paraules pronunciades per l’argentina, han comportat que Sierra procedira a enviar-li un missatge al telèfon mòbil que, segons ella ha exposat, és «una cosa molt bona». Això ha donat lloc al fet que la presentadora del programa, Carlota Corredera, haja demanat a la convidada que el telefonara en directe.

 

I d’eixa manera ho ha fet: Hugo ha agafat la telefonada i en fer-ho, Icardi ha exposat que «ja saps que estic amb cara de ximpleta, que vull conèixer-te com l’Hugo que eres al principi …». Unes paraules que han fet que ell li responguera dient: «M’encanta esta notícia… Hui és un dia bonic».

 

La conversa dels exconcursants de ‘Supervivientes’ ha desembocat en la nova pregunta de Carlota Corredera: «Després d’això, podem afirmar que Ivana i tu vos doneu una nova oportunitat? ». Una qüestió que no ha dubtat en respondre de forma molt contundent i directa: «Totalment», al que ha afegit que es portarà molt bé amb ella.

 

D’esta manera, queda clar que torna a triomfar l’amor en ‘Supervivientes’, com ja va passar en altres edicions amb parelles com ara, per exemple, Violeta i Fabio.

Últimes notícies

Un treballador de 40 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una vivenda de Torrent

Un treballador de 40 anys ha mort en caure des de diversos metres mentres treballava en una vivenda de Torrent. Els servicis d'emergència no van poder reanimar-ho.

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.