“Dis-me que estàs bé”: El contratemps que pateix Jordi González en ple directe de ‘Supervivientes 2021’

La televisió en directe sempre ens proporciona molts moments fruit de la improvisació o de l’actualitat del moment i això ho té molt clar Telecinco, que sempre, per norma general, emet els seus programes en rigorós directe, sabent que això és un reclam per a l’audiència. Esta audiència sempre prefereix veure el que passa a cada moment i no espais gravats que donen molt poc marge a la interacció del públic. Este directe no sempre dona bones respostes a la cadena de Paolo Vasile i ahir es van poder presenciar uns segons d’infart durant l’emissió de ‘Supervivientes: Conexión Honduras’.

Jordi González estava presentant el debat dels diumenges i, abans de donar pas a la publicitat, ha hagut de llegir una promoció d’una nova pel·lícula que està produïda per Telecinco Cine. En este moment ha tret un collaret que servia per a promocionar la ficció centrada en el treball en equip, que li ha servit al presentador per a fer gala de la bona companyia i del treball en equip que hi ha en el seu programa.

Per a això ha volgut regalar este penjoll a una de les càmeres del programa que es trobava bastant lluny del centre del plató. De fet, el presentador a mesura que anava pujant les escales de públic per a arribar a la seua companya, ha començat dient que estava bastant distanciada, però, amb tot, ha seguit fins a arribar a ella. Una vegada ha lliurat l’objecte, s’ha disposat a refer el camí, baixant les escales del plató per a arribar al centre del set. Però segurament per la falta de llum que hi ha en la magrana com que no hi ha públic, el presentador ha sofert un contratemps i ha relliscat per les escales.

Este moment no s’ha pogut veure en antena pel fet que no hi havia cap càmera que l’estigués seguint, però sí que s’ha sentit pel micròfon del plató, un fort soroll acompanyat d’una queixa per part de González. Just després d’esta caiguda, el programa ha marxat a publicitat i no hem pogut veure com ha sortit d’este accident el català.

A pesar que les càmeres no han pogut mostrar el contratemps completament, el crit que s’ha escoltat en directe, evidència l’esglai que Jordi s’ha emportat. “Ai, hòstia“, ha etzibat el conductor del reality. De fet, el propi community manager de l’espai s’ha adonat del moment.

Així mateix, ho ha penjat en xarxes socials amb les següents paraules: “Per favor Jordi González, dis-me que estàs bé“. Encara que Jordi no s’ha pronunciat en directe.

Ja quan s’ha acabat el bloc publicitari, hem pogut veure a Jordi en el seu lloc de presentador totalment fora de perill i sense cap evidència visible del que li havia passat uns minuts abans. El presentador ha admés en diverses ocasions que és despistat i una miqueta maldestre, alguna cosa que ens ajudaria a entendre l’esglai que ens ha donat durant l’emissió del programa.
 

Preocupació per l’estat de salut del presentador

Si bé és cert que des que Jordi González va tornar a televisió després d’estar un temps allunyat del mitjà només ha rebut crítiques pel seu paper com a presentador dels debats de ‘Supervivientes’, ara ha aparegut un nou corrent que demana una mica de respecte i treva per al català.

Fa uns dies González relatava en una entrevista que estava travessant una etapa personal molt depressiva i que no recorda haver viscut mai abans una cosa semblant. No obstant això, assegura que continua treballant, tot i que admet que si fos per ell, no ho faria. Va ser aleshores quan va afirmar que durant la pandèmia va perdre la meitat de la seua valuosa fortuna i que potser per això continua presentant programes de televisió.

Alguns espectadors creuen que si el periodista està passant una època tan complicada, potser no l’ajuda res llegir milers de comentaris criticant el seu paper en Telecinco. Veurem si esta sol·licitud es respecta o si continuarem veient opinions que tiren per terra el treball de González davant els debats de ‘Supervivientes’.

Últimes notícies

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.

Pedro Sánchez visitarà dijous la fàbrica de coets de PLD Space a Elx

Pedro Sánchez té previst visitar este dijous la seu de PLD Space a Elx, empresa que ha liderat el primer llançament orbital privat europeu. La visita arriba després de l’adjudicació d’un contracte de 158,9 milions dins del European Launcher Challenge.

Un centenar de xefs europeus s’endinsen en la cultura de l’esmorzar valencià

Més d’un centenar de xefs de tota Europa han conegut a València la cultura de l’esmorzar valencià, gràcies a una mostra organitzada per la Diputació en el marc de l’Assemblea de Euro-Toques. Municipis, productors i hostalers han presentat productes i elaboracions tradicionals vinculades a esta cita gastronòmica clau per als valencians.

El curs arranca dimecres amb menys alumnat, més docents i noves protestes

El curs escolar comença este dimecres en la Comunitat Valenciana amb 808.688 alumnes en la pública, 83.921 docents i el conflicte laboral obert, amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats de professorat.

Castelló mostra el privilegi que va permetre traslladar la ciutat a la Plana fa 775 anys

Castelló celebra el 775 aniversari amb l’exposició 'El privilegi d’existir 1251-2026', que exhibix el document amb què Jaume I va autoritzar el trasllat de la vila al pla. La mostra es convertix en l’acte central d’un programa commemoratiu que mira alhora al passat i al futur de la ciutat.

Quatre detinguts per retenir i agredir un home en un local d’Orihuela-Costa

Quatre hòmens han sigut detinguts a Orihuela-Costa acusats de retindre i agredir un home en un local, en un operatiu conjunt de la Policia Local i la Guàrdia Civil. La víctima va ser alliberada amb lesions i els agents van intervindre armes de foc i diverses drogues.