“Dis-me que estàs bé”: El contratemps que pateix Jordi González en ple directe de ‘Supervivientes 2021’

La televisió en directe sempre ens proporciona molts moments fruit de la improvisació o de l’actualitat del moment i això ho té molt clar Telecinco, que sempre, per norma general, emet els seus programes en rigorós directe, sabent que això és un reclam per a l’audiència. Esta audiència sempre prefereix veure el que passa a cada moment i no espais gravats que donen molt poc marge a la interacció del públic. Este directe no sempre dona bones respostes a la cadena de Paolo Vasile i ahir es van poder presenciar uns segons d’infart durant l’emissió de ‘Supervivientes: Conexión Honduras’.

Jordi González estava presentant el debat dels diumenges i, abans de donar pas a la publicitat, ha hagut de llegir una promoció d’una nova pel·lícula que està produïda per Telecinco Cine. En este moment ha tret un collaret que servia per a promocionar la ficció centrada en el treball en equip, que li ha servit al presentador per a fer gala de la bona companyia i del treball en equip que hi ha en el seu programa.

Per a això ha volgut regalar este penjoll a una de les càmeres del programa que es trobava bastant lluny del centre del plató. De fet, el presentador a mesura que anava pujant les escales de públic per a arribar a la seua companya, ha començat dient que estava bastant distanciada, però, amb tot, ha seguit fins a arribar a ella. Una vegada ha lliurat l’objecte, s’ha disposat a refer el camí, baixant les escales del plató per a arribar al centre del set. Però segurament per la falta de llum que hi ha en la magrana com que no hi ha públic, el presentador ha sofert un contratemps i ha relliscat per les escales.

Este moment no s’ha pogut veure en antena pel fet que no hi havia cap càmera que l’estigués seguint, però sí que s’ha sentit pel micròfon del plató, un fort soroll acompanyat d’una queixa per part de González. Just després d’esta caiguda, el programa ha marxat a publicitat i no hem pogut veure com ha sortit d’este accident el català.

A pesar que les càmeres no han pogut mostrar el contratemps completament, el crit que s’ha escoltat en directe, evidència l’esglai que Jordi s’ha emportat. “Ai, hòstia“, ha etzibat el conductor del reality. De fet, el propi community manager de l’espai s’ha adonat del moment.

Així mateix, ho ha penjat en xarxes socials amb les següents paraules: “Per favor Jordi González, dis-me que estàs bé“. Encara que Jordi no s’ha pronunciat en directe.

Ja quan s’ha acabat el bloc publicitari, hem pogut veure a Jordi en el seu lloc de presentador totalment fora de perill i sense cap evidència visible del que li havia passat uns minuts abans. El presentador ha admés en diverses ocasions que és despistat i una miqueta maldestre, alguna cosa que ens ajudaria a entendre l’esglai que ens ha donat durant l’emissió del programa.
 

Preocupació per l’estat de salut del presentador

Si bé és cert que des que Jordi González va tornar a televisió després d’estar un temps allunyat del mitjà només ha rebut crítiques pel seu paper com a presentador dels debats de ‘Supervivientes’, ara ha aparegut un nou corrent que demana una mica de respecte i treva per al català.

Fa uns dies González relatava en una entrevista que estava travessant una etapa personal molt depressiva i que no recorda haver viscut mai abans una cosa semblant. No obstant això, assegura que continua treballant, tot i que admet que si fos per ell, no ho faria. Va ser aleshores quan va afirmar que durant la pandèmia va perdre la meitat de la seua valuosa fortuna i que potser per això continua presentant programes de televisió.

Alguns espectadors creuen que si el periodista està passant una època tan complicada, potser no l’ajuda res llegir milers de comentaris criticant el seu paper en Telecinco. Veurem si esta sol·licitud es respecta o si continuarem veient opinions que tiren per terra el treball de González davant els debats de ‘Supervivientes’.

Últimes notícies

Alicant trau a concurs la rehabilitació de 192 vivendes a Verge del Remei per 5 milions

L’Ajuntament d’Alacant ha tret a licitació la rehabilitació de 192 vivendes al barri de Verge del Remei, amb una inversió de 5 milions cofinançada amb fons europeus. El projecte inclou millores energètiques, d’accessibilitat i seguretat, així com la reurbanització de l’entorn amb 3,6 milions addicionals.

Vals de 100 a 220 euros a Alacant per a comprar menjar i productes bàsics

L Ajuntament d Alacant ha habilitat més de 140.000 euros en vals de compra per a aliments i productes de primera necessitat, gestionats per Creu Roja, dirigits a persones i famílies vulnerables en situació d emergència.

Més de 12 milions en ajudes valencianes a crisis humanitàries en 2026

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 12,38 milions d’euros a acció humanitària en 2026, amb especial implicació en Veneçuela i altres països en conflicte o davant desastres naturals.

Els jubilats podran tornar a viatjar amb l’Imserso per 50 euros i amb mascota en 2026-27

L’Imserso obrirà el 14 de setembre les reserves per a la temporada 2026-2027, amb quasi 900.000 places, 7.447 a 50 euros per a pensionistes amb menys recursos i opcions per a viatjar amb animals de companyia.

Més de 300 bombers es mobilitzen a València pel risc extrem d’incendis

El Consorci Provincial de Bombers de València reforçarà fins al divendres 21 el dispositiu forestal amb uns 340 efectius davant l'avís roig per temperatures extremes i risc màxim d'incendis.

Mig punt de valor per a l’Elx en el debut a Riazor 50 anys després

L’Elx ha estrenat LaLiga 2026-27 amb un empat a Riazor davant el Deportivo de La Coruña, un resultat que trenca 50 anys sense puntuar fora en la primera jornada de Primera Divisió.

Reclamen que la mort del jove d’Alacant es tracte com a agressió homòfoba i la defensa ho rebutja

L’associació Alicante Entiende demana que la mort d’un jove de 27 anys a la Platja de San Juan es considere agressió homòfoba, mentres la defensa del detingut rebutja el delicte d’odi i al·lega que l’acusat forma part del col·lectiu LGTBI.

València es convertix en escenari del rodatge de la comèdia romàntica ‘Libre’ inspirada en Nino Bravo

València, Madrid i Màlaga acolliran el rodatge de ‘Libre’, una comèdia romàntica dirigida per David Serrano i inspirada en l’univers musical de Nino Bravo, amb estrena prevista en 2027. La pel·lícula, produïda per La Terraza Films i Nadie es Perfecto, compta amb un repartiment coral i vol acostar el llegat del cantant valencià a noves generacions.