“Dis-me que estàs bé”: El contratemps que pateix Jordi González en ple directe de ‘Supervivientes 2021’

La televisió en directe sempre ens proporciona molts moments fruit de la improvisació o de l’actualitat del moment i això ho té molt clar Telecinco, que sempre, per norma general, emet els seus programes en rigorós directe, sabent que això és un reclam per a l’audiència. Esta audiència sempre prefereix veure el que passa a cada moment i no espais gravats que donen molt poc marge a la interacció del públic. Este directe no sempre dona bones respostes a la cadena de Paolo Vasile i ahir es van poder presenciar uns segons d’infart durant l’emissió de ‘Supervivientes: Conexión Honduras’.

Jordi González estava presentant el debat dels diumenges i, abans de donar pas a la publicitat, ha hagut de llegir una promoció d’una nova pel·lícula que està produïda per Telecinco Cine. En este moment ha tret un collaret que servia per a promocionar la ficció centrada en el treball en equip, que li ha servit al presentador per a fer gala de la bona companyia i del treball en equip que hi ha en el seu programa.

Per a això ha volgut regalar este penjoll a una de les càmeres del programa que es trobava bastant lluny del centre del plató. De fet, el presentador a mesura que anava pujant les escales de públic per a arribar a la seua companya, ha començat dient que estava bastant distanciada, però, amb tot, ha seguit fins a arribar a ella. Una vegada ha lliurat l’objecte, s’ha disposat a refer el camí, baixant les escales del plató per a arribar al centre del set. Però segurament per la falta de llum que hi ha en la magrana com que no hi ha públic, el presentador ha sofert un contratemps i ha relliscat per les escales.

Este moment no s’ha pogut veure en antena pel fet que no hi havia cap càmera que l’estigués seguint, però sí que s’ha sentit pel micròfon del plató, un fort soroll acompanyat d’una queixa per part de González. Just després d’esta caiguda, el programa ha marxat a publicitat i no hem pogut veure com ha sortit d’este accident el català.

A pesar que les càmeres no han pogut mostrar el contratemps completament, el crit que s’ha escoltat en directe, evidència l’esglai que Jordi s’ha emportat. “Ai, hòstia“, ha etzibat el conductor del reality. De fet, el propi community manager de l’espai s’ha adonat del moment.

Així mateix, ho ha penjat en xarxes socials amb les següents paraules: “Per favor Jordi González, dis-me que estàs bé“. Encara que Jordi no s’ha pronunciat en directe.

Ja quan s’ha acabat el bloc publicitari, hem pogut veure a Jordi en el seu lloc de presentador totalment fora de perill i sense cap evidència visible del que li havia passat uns minuts abans. El presentador ha admés en diverses ocasions que és despistat i una miqueta maldestre, alguna cosa que ens ajudaria a entendre l’esglai que ens ha donat durant l’emissió del programa.
 

Preocupació per l’estat de salut del presentador

Si bé és cert que des que Jordi González va tornar a televisió després d’estar un temps allunyat del mitjà només ha rebut crítiques pel seu paper com a presentador dels debats de ‘Supervivientes’, ara ha aparegut un nou corrent que demana una mica de respecte i treva per al català.

Fa uns dies González relatava en una entrevista que estava travessant una etapa personal molt depressiva i que no recorda haver viscut mai abans una cosa semblant. No obstant això, assegura que continua treballant, tot i que admet que si fos per ell, no ho faria. Va ser aleshores quan va afirmar que durant la pandèmia va perdre la meitat de la seua valuosa fortuna i que potser per això continua presentant programes de televisió.

Alguns espectadors creuen que si el periodista està passant una època tan complicada, potser no l’ajuda res llegir milers de comentaris criticant el seu paper en Telecinco. Veurem si esta sol·licitud es respecta o si continuarem veient opinions que tiren per terra el treball de González davant els debats de ‘Supervivientes’.

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.