“Dis-me que estàs bé”: El contratemps que pateix Jordi González en ple directe de ‘Supervivientes 2021’

La televisió en directe sempre ens proporciona molts moments fruit de la improvisació o de l’actualitat del moment i això ho té molt clar Telecinco, que sempre, per norma general, emet els seus programes en rigorós directe, sabent que això és un reclam per a l’audiència. Esta audiència sempre prefereix veure el que passa a cada moment i no espais gravats que donen molt poc marge a la interacció del públic. Este directe no sempre dona bones respostes a la cadena de Paolo Vasile i ahir es van poder presenciar uns segons d’infart durant l’emissió de ‘Supervivientes: Conexión Honduras’.

Jordi González estava presentant el debat dels diumenges i, abans de donar pas a la publicitat, ha hagut de llegir una promoció d’una nova pel·lícula que està produïda per Telecinco Cine. En este moment ha tret un collaret que servia per a promocionar la ficció centrada en el treball en equip, que li ha servit al presentador per a fer gala de la bona companyia i del treball en equip que hi ha en el seu programa.

Per a això ha volgut regalar este penjoll a una de les càmeres del programa que es trobava bastant lluny del centre del plató. De fet, el presentador a mesura que anava pujant les escales de públic per a arribar a la seua companya, ha començat dient que estava bastant distanciada, però, amb tot, ha seguit fins a arribar a ella. Una vegada ha lliurat l’objecte, s’ha disposat a refer el camí, baixant les escales del plató per a arribar al centre del set. Però segurament per la falta de llum que hi ha en la magrana com que no hi ha públic, el presentador ha sofert un contratemps i ha relliscat per les escales.

Este moment no s’ha pogut veure en antena pel fet que no hi havia cap càmera que l’estigués seguint, però sí que s’ha sentit pel micròfon del plató, un fort soroll acompanyat d’una queixa per part de González. Just després d’esta caiguda, el programa ha marxat a publicitat i no hem pogut veure com ha sortit d’este accident el català.

A pesar que les càmeres no han pogut mostrar el contratemps completament, el crit que s’ha escoltat en directe, evidència l’esglai que Jordi s’ha emportat. “Ai, hòstia“, ha etzibat el conductor del reality. De fet, el propi community manager de l’espai s’ha adonat del moment.

Així mateix, ho ha penjat en xarxes socials amb les següents paraules: “Per favor Jordi González, dis-me que estàs bé“. Encara que Jordi no s’ha pronunciat en directe.

Ja quan s’ha acabat el bloc publicitari, hem pogut veure a Jordi en el seu lloc de presentador totalment fora de perill i sense cap evidència visible del que li havia passat uns minuts abans. El presentador ha admés en diverses ocasions que és despistat i una miqueta maldestre, alguna cosa que ens ajudaria a entendre l’esglai que ens ha donat durant l’emissió del programa.
 

Preocupació per l’estat de salut del presentador

Si bé és cert que des que Jordi González va tornar a televisió després d’estar un temps allunyat del mitjà només ha rebut crítiques pel seu paper com a presentador dels debats de ‘Supervivientes’, ara ha aparegut un nou corrent que demana una mica de respecte i treva per al català.

Fa uns dies González relatava en una entrevista que estava travessant una etapa personal molt depressiva i que no recorda haver viscut mai abans una cosa semblant. No obstant això, assegura que continua treballant, tot i que admet que si fos per ell, no ho faria. Va ser aleshores quan va afirmar que durant la pandèmia va perdre la meitat de la seua valuosa fortuna i que potser per això continua presentant programes de televisió.

Alguns espectadors creuen que si el periodista està passant una època tan complicada, potser no l’ajuda res llegir milers de comentaris criticant el seu paper en Telecinco. Veurem si esta sol·licitud es respecta o si continuarem veient opinions que tiren per terra el treball de González davant els debats de ‘Supervivientes’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.