12.9 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

“Dis-me que estàs bé”: El contratemps que pateix Jordi González en ple directe de ‘Supervivientes 2021’

La televisió en directe sempre ens proporciona molts moments fruit de la improvisació o de l’actualitat del moment i això ho té molt clar Telecinco, que sempre, per norma general, emet els seus programes en rigorós directe, sabent que això és un reclam per a l’audiència. Esta audiència sempre prefereix veure el que passa a cada moment i no espais gravats que donen molt poc marge a la interacció del públic. Este directe no sempre dona bones respostes a la cadena de Paolo Vasile i ahir es van poder presenciar uns segons d’infart durant l’emissió de ‘Supervivientes: Conexión Honduras’.

Jordi González estava presentant el debat dels diumenges i, abans de donar pas a la publicitat, ha hagut de llegir una promoció d’una nova pel·lícula que està produïda per Telecinco Cine. En este moment ha tret un collaret que servia per a promocionar la ficció centrada en el treball en equip, que li ha servit al presentador per a fer gala de la bona companyia i del treball en equip que hi ha en el seu programa.

Per a això ha volgut regalar este penjoll a una de les càmeres del programa que es trobava bastant lluny del centre del plató. De fet, el presentador a mesura que anava pujant les escales de públic per a arribar a la seua companya, ha començat dient que estava bastant distanciada, però, amb tot, ha seguit fins a arribar a ella. Una vegada ha lliurat l’objecte, s’ha disposat a refer el camí, baixant les escales del plató per a arribar al centre del set. Però segurament per la falta de llum que hi ha en la magrana com que no hi ha públic, el presentador ha sofert un contratemps i ha relliscat per les escales.

Este moment no s’ha pogut veure en antena pel fet que no hi havia cap càmera que l’estigués seguint, però sí que s’ha sentit pel micròfon del plató, un fort soroll acompanyat d’una queixa per part de González. Just després d’esta caiguda, el programa ha marxat a publicitat i no hem pogut veure com ha sortit d’este accident el català.

A pesar que les càmeres no han pogut mostrar el contratemps completament, el crit que s’ha escoltat en directe, evidència l’esglai que Jordi s’ha emportat. “Ai, hòstia“, ha etzibat el conductor del reality. De fet, el propi community manager de l’espai s’ha adonat del moment.

Així mateix, ho ha penjat en xarxes socials amb les següents paraules: “Per favor Jordi González, dis-me que estàs bé“. Encara que Jordi no s’ha pronunciat en directe.

Ja quan s’ha acabat el bloc publicitari, hem pogut veure a Jordi en el seu lloc de presentador totalment fora de perill i sense cap evidència visible del que li havia passat uns minuts abans. El presentador ha admés en diverses ocasions que és despistat i una miqueta maldestre, alguna cosa que ens ajudaria a entendre l’esglai que ens ha donat durant l’emissió del programa.
 

Preocupació per l’estat de salut del presentador

Si bé és cert que des que Jordi González va tornar a televisió després d’estar un temps allunyat del mitjà només ha rebut crítiques pel seu paper com a presentador dels debats de ‘Supervivientes’, ara ha aparegut un nou corrent que demana una mica de respecte i treva per al català.

Fa uns dies González relatava en una entrevista que estava travessant una etapa personal molt depressiva i que no recorda haver viscut mai abans una cosa semblant. No obstant això, assegura que continua treballant, tot i que admet que si fos per ell, no ho faria. Va ser aleshores quan va afirmar que durant la pandèmia va perdre la meitat de la seua valuosa fortuna i que potser per això continua presentant programes de televisió.

Alguns espectadors creuen que si el periodista està passant una època tan complicada, potser no l’ajuda res llegir milers de comentaris criticant el seu paper en Telecinco. Veurem si esta sol·licitud es respecta o si continuarem veient opinions que tiren per terra el treball de González davant els debats de ‘Supervivientes’.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.