Carmen Borrego i Kiko Hernández, parella sorpresa en ‘La última cena’

 

Aquest dijous 29 de juliol, Telecinco emetrà una nova edició de ‘La última cena‘, el programa de cuina on una parella de famosos juguen per un bonic premi benèfic. La setmana passada es van posar enfront dels fogons Isa Pantoja i la seua parella Asraf Beno, on ho van donar tot per a acontentar els comensals.

 

Aquesta nit, cuinarà Carmen Borrego al costat d’un dels seus majors enemics, Kiko Hernández. La germana de Terelu va acudir aquest passat dimarts al plató de ‘Sálvame’, on s’assabentava que el finalista de ‘Gran Hermano 3» anava a ser l’afortunat, una notícia que no li va fer gens de gràcia.

 

Cal destacar que des de fa diversos mesos, Hernández i Borrego són enemics declarats i se solen comunicar llançant-se tota mena d’atacs des dels platons de ‘Viva la vida’ i ‘Sálvame‘. Aquesta nit es veuran de nou les cares i no els quedarà més remei que lluitar pel premi benèfic.

 

Sense ficar-se encara a cuinar la tensió entre ells sembla que serà difícil que desaparega. El que si que han fet és posar rumb al mercat per a comprar tots els ingredients per al menú que presentaran en el programa que presenta Paz Padilla. Durant el trajecte amb cotxe, els col·laboradors de Telecinco van evitar dirigir-se la paraula. Veurem aquesta nit si no volen els ganivets mentre cuinen. 

Últimes notícies

Aemet activa l’avís taronja al sud de València per màximes de fins a 40 graus

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís taronja al sud de la província de València per temperatures de fins a 40 graus, i el groc en altres zones de la Comunitat Valenciana.

On farà més calor hui a la Comunitat Valenciana: fins a 40 °C en zones de València i Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts una jornada molt calorosa, amb cels poc nuvolosos i màximes que poden superar els 40 graus al prelitoral de València i punts d’Alacant.

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.