Carmen Borrego i Kiko Hernández, parella sorpresa en ‘La última cena’

 

Aquest dijous 29 de juliol, Telecinco emetrà una nova edició de ‘La última cena‘, el programa de cuina on una parella de famosos juguen per un bonic premi benèfic. La setmana passada es van posar enfront dels fogons Isa Pantoja i la seua parella Asraf Beno, on ho van donar tot per a acontentar els comensals.

 

Aquesta nit, cuinarà Carmen Borrego al costat d’un dels seus majors enemics, Kiko Hernández. La germana de Terelu va acudir aquest passat dimarts al plató de ‘Sálvame’, on s’assabentava que el finalista de ‘Gran Hermano 3” anava a ser l’afortunat, una notícia que no li va fer gens de gràcia.

 

Cal destacar que des de fa diversos mesos, Hernández i Borrego són enemics declarats i se solen comunicar llançant-se tota mena d’atacs des dels platons de ‘Viva la vida’ i ‘Sálvame‘. Aquesta nit es veuran de nou les cares i no els quedarà més remei que lluitar pel premi benèfic.

 

Sense ficar-se encara a cuinar la tensió entre ells sembla que serà difícil que desaparega. El que si que han fet és posar rumb al mercat per a comprar tots els ingredients per al menú que presentaran en el programa que presenta Paz Padilla. Durant el trajecte amb cotxe, els col·laboradors de Telecinco van evitar dirigir-se la paraula. Veurem aquesta nit si no volen els ganivets mentre cuinen. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts un pare i el seu fill per estafar 140.000 euros amb factures falses a cinc persones

Pare i fill han sigut arrestats a Alacant per un suposat frau de 140.000 euros usant factures i pressupostos a nom d'empreses alienes. Hi ha cinc perjudicats, entre ells un treballador al qual van deixar a deure 4.000 euros.

Detinguts dos hòmens amb quasi 20 quilos de marihuana en un cotxe dins d’una nau a la Vall d’Albaida

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens després de trobar 19.890 grams de marihuana envasada al buit en un cotxe aparcat dins d'una nau d'un polígon de la Vall d'Albaida. Les diligències han sigut remeses al jutjat d'Ontinyent.

Detingut un regidor d’Altea de Compromís per bufetejar i lesionar a la seua parella

La Guàrdia Civil va detindre a l'edil Rafael Ramón Mompó en una vivenda de Xàbia. No constaven antecedents i l'alcalde li retira competències de manera cautelar.

Mor un home de 51 anys després de xocar el seu cotxe contra un semàfor a Sant Vicent del Raspeig

El sinistre va ocórrer de matinada i el SAMU va intentar reanimar-lo sense èxit. El cap de setmana va deixar una altra víctima mortal a la província en un xoc entre furgoneta i tractor.

Detingut un home a Albatera per clavar un tornavís al cap a un jove; està molt greu

Un home de 37 anys ha sigut detingut a Albatera després d'una batussa en la qual, presumptament, va clavar un tornavís al cap d'un jove de 25 anys. El ferit va ser traslladat a l'hospital amb la ferramenta incrustada i seguix molt greu; es preveu que l'arrestat passe hui a disposició judicial.

MariLuz, 85 anys i més de sis dècades en l’Ofrena, espera que no siga l’última desfilada

Als seus 85 anys, MariLuz Marín tornarà a desfilar en l'Ofrena de les Falles després de més de sis dècades de tradició familiar i devoció, i confia a repetir.

Mor en caure per un penya-segat en intentar arreplegar unes ulleres a Pilar de la Horadada

Un home de 28 anys ha mort en precipitar-se uns deu metres per un penya-segat a Pilar de la Horadada quan intentava recuperar unes ulleres. El cos va ser rescatat de la mar pel GEAS de la Guàrdia Civil.