8.5 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Carmen Borrego i Kiko Hernández, parella sorpresa en ‘La última cena’

 

Aquest dijous 29 de juliol, Telecinco emetrà una nova edició de ‘La última cena‘, el programa de cuina on una parella de famosos juguen per un bonic premi benèfic. La setmana passada es van posar enfront dels fogons Isa Pantoja i la seua parella Asraf Beno, on ho van donar tot per a acontentar els comensals.

 

Aquesta nit, cuinarà Carmen Borrego al costat d’un dels seus majors enemics, Kiko Hernández. La germana de Terelu va acudir aquest passat dimarts al plató de ‘Sálvame’, on s’assabentava que el finalista de ‘Gran Hermano 3” anava a ser l’afortunat, una notícia que no li va fer gens de gràcia.

 

Cal destacar que des de fa diversos mesos, Hernández i Borrego són enemics declarats i se solen comunicar llançant-se tota mena d’atacs des dels platons de ‘Viva la vida’ i ‘Sálvame‘. Aquesta nit es veuran de nou les cares i no els quedarà més remei que lluitar pel premi benèfic.

 

Sense ficar-se encara a cuinar la tensió entre ells sembla que serà difícil que desaparega. El que si que han fet és posar rumb al mercat per a comprar tots els ingredients per al menú que presentaran en el programa que presenta Paz Padilla. Durant el trajecte amb cotxe, els col·laboradors de Telecinco van evitar dirigir-se la paraula. Veurem aquesta nit si no volen els ganivets mentre cuinen. 

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.