12.4 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Carmen Borrego i Kiko Hernández, parella sorpresa en ‘La última cena’

 

Aquest dijous 29 de juliol, Telecinco emetrà una nova edició de ‘La última cena‘, el programa de cuina on una parella de famosos juguen per un bonic premi benèfic. La setmana passada es van posar enfront dels fogons Isa Pantoja i la seua parella Asraf Beno, on ho van donar tot per a acontentar els comensals.

 

Aquesta nit, cuinarà Carmen Borrego al costat d’un dels seus majors enemics, Kiko Hernández. La germana de Terelu va acudir aquest passat dimarts al plató de ‘Sálvame’, on s’assabentava que el finalista de ‘Gran Hermano 3” anava a ser l’afortunat, una notícia que no li va fer gens de gràcia.

 

Cal destacar que des de fa diversos mesos, Hernández i Borrego són enemics declarats i se solen comunicar llançant-se tota mena d’atacs des dels platons de ‘Viva la vida’ i ‘Sálvame‘. Aquesta nit es veuran de nou les cares i no els quedarà més remei que lluitar pel premi benèfic.

 

Sense ficar-se encara a cuinar la tensió entre ells sembla que serà difícil que desaparega. El que si que han fet és posar rumb al mercat per a comprar tots els ingredients per al menú que presentaran en el programa que presenta Paz Padilla. Durant el trajecte amb cotxe, els col·laboradors de Telecinco van evitar dirigir-se la paraula. Veurem aquesta nit si no volen els ganivets mentre cuinen. 

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.