Carmen Borrego i Kiko Hernández, parella sorpresa en ‘La última cena’

 

Aquest dijous 29 de juliol, Telecinco emetrà una nova edició de ‘La última cena‘, el programa de cuina on una parella de famosos juguen per un bonic premi benèfic. La setmana passada es van posar enfront dels fogons Isa Pantoja i la seua parella Asraf Beno, on ho van donar tot per a acontentar els comensals.

 

Aquesta nit, cuinarà Carmen Borrego al costat d’un dels seus majors enemics, Kiko Hernández. La germana de Terelu va acudir aquest passat dimarts al plató de ‘Sálvame’, on s’assabentava que el finalista de ‘Gran Hermano 3” anava a ser l’afortunat, una notícia que no li va fer gens de gràcia.

 

Cal destacar que des de fa diversos mesos, Hernández i Borrego són enemics declarats i se solen comunicar llançant-se tota mena d’atacs des dels platons de ‘Viva la vida’ i ‘Sálvame‘. Aquesta nit es veuran de nou les cares i no els quedarà més remei que lluitar pel premi benèfic.

 

Sense ficar-se encara a cuinar la tensió entre ells sembla que serà difícil que desaparega. El que si que han fet és posar rumb al mercat per a comprar tots els ingredients per al menú que presentaran en el programa que presenta Paz Padilla. Durant el trajecte amb cotxe, els col·laboradors de Telecinco van evitar dirigir-se la paraula. Veurem aquesta nit si no volen els ganivets mentre cuinen. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València Basket i Jaime Pradilla amplien el seu contracte fins a 2028

L'ala-pivot i el club han estés un any el seu vincle, que ara finalitza en 2028. El rendiment de Pradilla en ACB i Eurolliga reforça el seu paper en el projecte.

Barcala reivindica el rècord turístic d’Alacant i demana créixer amb qualitat

Luis Barcala ha celebrat que Alacant ha encadenat rècords en 2025 i ha demanat consolidar un model sostenible. Ha avançat 113 escales i 84 milions en 2026.

Morant creu que Abascal exigix a Feijóo el model Mazón per a pactar a Aragó i Extremadura: sí a tot

Diana Morant ha acusat a Vox de voler replicar a Aragó i Extremadura el 'model Mazón' aplicat en la Comunitat Valenciana, basat en 'el fet que és tot que sí' i 'gratitud immensa'. Com a exemple, ha citat la reprovació fallida de l'alcalde d'Alacant, on Vox va demanar la seua dimissió però el va recolzar en la votació.

Mompó ha anunciat un pla per a reforçar la seguretat dels ciclistes esportius en les carreteres de València

La Diputació de València ha presentat el Pla de Foment del Cicloturisme Esportiu Segur per a augmentar la protecció en la xarxa provincial i promoure la bicicleta. El programa ha arrancat amb un pilot de senyalització dinàmica en la CV-310 entre Bétera i Nàquera.

Sant Joan d’Alacant paralitza la comercialització d’unes vivendes de protecció pública per irregularitats

L'Ajuntament ha detectat cobraments de reserves i publicitat presumptament enganyosa en una promoció municipal de VPP en Nou Nazareth i ha suspés el procés. La promotora té 10 dies hàbils per a detallar la seua publicitat, condicions i quantitats sol·licitades.

Mompó anuncia un pla per a reforçar la seguretat dels ciclistes en les carreteres de València

La Diputació de València ha presentat un pla per a protegir els ciclistes i potenciar el cicloturisme, amb un pilot de senyalització intel·ligent en la CV-310.

València barra La Llotja i altres monuments per a evitar danys en Falles

L'Ajuntament ha barrat La Llotja per a protegir este BIC durant les Falles i estendrà el blindatge a altres monuments la setmana vinent. El pla fixa distàncies, prohibix ancoratges i reforça neteja i vigilància.

Morant urgix a Pérez Llorca a escoltar a Boluda i acceptar els fons del finançament autonòmic

Diana Morant ha reclamat a Juanfran Pérez Llorca que acorde amb el Govern la proposta de finançament autonòmic i escolte a Vicente Boluda. Ha defés que el pla eleva els recursos en 3.700 milions i que renunciar suposaria privar a la Comunitat Valenciana de fons que considera propis.