21.4 C
València
Dimecres, 5 novembre, 2025

Carmen Borrego i Kiko Hernández, parella sorpresa en ‘La última cena’

 

Aquest dijous 29 de juliol, Telecinco emetrà una nova edició de ‘La última cena‘, el programa de cuina on una parella de famosos juguen per un bonic premi benèfic. La setmana passada es van posar enfront dels fogons Isa Pantoja i la seua parella Asraf Beno, on ho van donar tot per a acontentar els comensals.

 

Aquesta nit, cuinarà Carmen Borrego al costat d’un dels seus majors enemics, Kiko Hernández. La germana de Terelu va acudir aquest passat dimarts al plató de ‘Sálvame’, on s’assabentava que el finalista de ‘Gran Hermano 3” anava a ser l’afortunat, una notícia que no li va fer gens de gràcia.

 

Cal destacar que des de fa diversos mesos, Hernández i Borrego són enemics declarats i se solen comunicar llançant-se tota mena d’atacs des dels platons de ‘Viva la vida’ i ‘Sálvame‘. Aquesta nit es veuran de nou les cares i no els quedarà més remei que lluitar pel premi benèfic.

 

Sense ficar-se encara a cuinar la tensió entre ells sembla que serà difícil que desaparega. El que si que han fet és posar rumb al mercat per a comprar tots els ingredients per al menú que presentaran en el programa que presenta Paz Padilla. Durant el trajecte amb cotxe, els col·laboradors de Telecinco van evitar dirigir-se la paraula. Veurem aquesta nit si no volen els ganivets mentre cuinen. 

Últimes notícies

La Fiscalia demana presó per a dos exediles pel cas dels endolls a Benidorm

La Fiscalia sol·licita 6,5 anys de presó i 15,5 d'inhabilitació per a dos exconcejales i altres sis persones per presumptes contractacions irregulars a Benidorm. El juí, amb set sessions i fins a 32 declaracions, comença el 6 de novembre.

Els turoperadors britànics, preocupats per una possible pujada d’impostos al Regne Unit

Turoperadors i aerolínies han alertat en la WTM de Londres de possibles efectes en l'activitat turística si es confirma la pujada d'impostos al Regne Unit. Valoren l'absència de taxa turística en la Comunitat Valenciana i el model de col·laboració públic-privada.

Diana Morant assegura que els valencians no volen un nou pacte PP i Vox

La líder del PSPV-PSOE ha rebutjat que PP i Vox tanquen un acord per a rellevar a Carlos Mazón i ha reclamat eleccions. Ha exigit veu per a les víctimes de la dana.

Adjudiquen per 64,9 milions una parcel·la de 381.804 metres quadrats en Parc Sagunt II

Espais Econòmics Empresarials ha adjudicat la parcel·la IN-1 C a Alveston ITG per 64.906.707 euros. El sòl es destinarà a usos industrials i logístics.

La jutgessa de la DANA cita com a testimonis al síndic del PP en Les Corts i a l’amo del Ventorro

La magistrada que investiga la DANA ha acordat citar a Juanfran Pérez Llorca, al propietari del Ventorro i a cinc membres de l'equip del president per a aclarir crides i decisions en el Cecopi.

Pilar Bernabé alerta d’un relleu de Mazón decidit per Abascal i exigix urnes en la Comunitat

Bernabé ha denunciat que el relleu de Mazón pot quedar en mans d'Abascal després de la negociació entre PP i Vox. Ha reclamat eleccions perquè la ciutadania decidisca.

El centre i Colònia Madrid concentren la calor urbana a Benidorm, segons un estudi

Un mapatge amb una vintena de sensors durant les quatre estacions ha identificat el centre i Colònia Madrid com els punts més calorosos de Benidorm. La calor s'intensifica a la nit en àrees denses i disminuïx en barris oberts amb més vegetació

Feijóo demana mantindre l’estabilitat en el Govern valencià

Feijóo ha instat a 'mantindre l'estabilitat' en el Govern valencià i a actuar amb 'serietat i rigor'. Ho ha dit després de les exigències avançades per Vox.