Kiko Matamoros s’emporta una gran bronca: “Li has faltat el respecte al programa”

 

Ningú té dubtes que Carlota Corredera s’ha alçat com una de les veus més compromeses amb el testimoniatge de Rocío Carrasco. Des que començara l’emissió de la docu sèrie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, la conductora de ‘Sálvame’ s’ha mostrat inflexible contra tots aquells que han qüestionat el relat de Carrasco i s’ha enfrontat contra tots aquells negacionistes que de manera sistemàtica han intentat tombar i relativitzar totes les proves que s’han aportat.

De fet i per la seua salut mental, Corredera va comunicar fa uns dies que no anava a tornar a discutir ni a intercanviar paraula contra tots els companys que busquen tombar el relat de Carrasco. No obstant això, ahir va voler fer una excepció i ha volgut mantindre una conversa íntima amb un dels col·laboradors més veterans de ‘Sálvame’ i que segurament per l’afecte que li té, ha volgut donar-li una última oportunitat abans de donar-los per perdut.

Ens estem referint a Kiko Matamoros i que dones del primer dia ha anat en contra de Rocío, posant-se del costat d’Antonio David Flores i anant en contra del programa de Telecinco, encara que esta també siga la cadena per a la qual ell treballa. Per este motiu, Carlota Corredera li ha tornat a tirar en cara que no haja vist la docu sèrie i que a més, sense haver-la vist s’haja donat el gust de criticar a Carrasco i prendre partit en una història que no s’ha interessat a conéixer de veritat.

 

Carlota Corredera i Kiko Matamoros, cara a cara

 

La presentadora ha anat més enllà, considera que el no veure la docu sèrie és faltar-li el respecte a la cadena per a la qual treballa i també a la productora responsable i que a més, és la mateixa que s’encarrega de les emissions de ‘Sálvame’.

Carlota Corredera li ha detallat al col·laborador el que no ha entés al llarg de l’emissió de la sèrie documental: “Que no hages tingut la curiositat, les ganes d’aprendre, de superar les nostres pròpies ignoràncies de superar les nostres pròpies ignoràncies amb la violència de gènere i sobretot, que tu has sigut una persona que has sigut una mala mare i una mala persona, jo d’algú que he dit una cosa així, almenys tindria la curiositat de saber quina és la seua veritat. I explica el que esperava d’ell:

“Si el teu sentir era que no podies, que et provocava molt de dolor és a dir: ‘Directors, jo no vull opinar d’este tema perquè no vull veure la sèrie’. Ara entenc moltes de les teues reaccions i moltes de les teues opinions, no em podia creure que no et calara res de tot el que estàvem aprenent. Tu has arribat a igualar a Rocío amb Antonio David en accions amb els seus fills”.

 

Les explicacions de Matamoros

 

L’opinió popular no juga a favor de Matamoros, però malgrat això, el col·laborador ha volgut explicar-se sense massa èxit. Ha explicat que no ha vist la docu sèrie perquè ha patit molt amb els seus fills i que per este motiu no li feia bé veure la docu sèrie.

Kiko Matamoros ha volgut aclarir algunes de les qüestions a les quals ha fet referència la presentadora: “És una utilització de termes jurídics que, al final, al que ens porta és que després d’un procés llarg per a les parts no hi ha una condemna per a este senyor, la qual cosa li absol que se li ha de determinat tractament o es referisca a ell d’una forma que no correspon en dret”. I aclareix per què no va comptar des del principi que no estava veient la sèrie documental: “Vaig comentar la situació judicial que havia travessat amb Rocío Carrasco.

 

Carlota creu que Matamoros ha deslegitimat “uns certs continguts de la sèrie”

 

Matamoros explica per què ha declarat sobre les declaracions de la filla de Rocío Jurado: “Jo entenia que l’honest era, en funció del coneixement que tinc de la trajectòria que han fet publique estos dos senyors i del que, que podia tindre opinió”. I afig: “Si això és així, jo li demane perdó a Rocío Carrasco ara mateix si algú entén que jo, de manera maldestra, he tingut opinió del que veia. He qüestionat fins que punt era necessari aprofundir en els temes relacionats amb la seua filla”.

A més, Carlota Corredera afirma que ha deslegitimat uns certs continguts de la sèrie, alguna cosa que el col·laborador ha negat, aclareix que ha fet “tot el contrari” i que des del punt de vista de l’interés de l’espectador li sembla “molt valuós”.

 

Alonso Caparrós també es posa enfront de Matamoros

 

Kiko Matamoros també ha hagut d’asseure’s enfront d’Alonso Caparrós, amb el qual mantenia una amistat que ara sembla que no passa pel seu millor moment arran de les declaracions de Rocío Carrasco. 

Kiko declarava que el seu company ha triat últimament el paper “d’imatge bondadosa“, instal·lant-se en una “posició interessada” i que té una posició oportunista “per a asseure’s còmode en el plató”. Alonso ha discrepat, encara que ha explicat que no ha de donar explicacions d’això” perquè ve a treballar i ho fa tan bé com siga possible.

 

 

Matamoros demana un polígraf 

 

Matamoros ha demanat a la direcció de ‘Sálvame’ que facen un polígraf a tots els tertulians del programa i que se’ls pregunte per l’opinió que tenen de Rocío Carrasco. A més, proposa una segona pregunta de la qual vol extraure si tots els col·laboradors del programa s’han vist íntegrament la docu sèrie.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.