Kiko Matamoros s’emporta una gran bronca: “Li has faltat el respecte al programa”

 

Ningú té dubtes que Carlota Corredera s’ha alçat com una de les veus més compromeses amb el testimoniatge de Rocío Carrasco. Des que començara l’emissió de la docu sèrie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, la conductora de ‘Sálvame’ s’ha mostrat inflexible contra tots aquells que han qüestionat el relat de Carrasco i s’ha enfrontat contra tots aquells negacionistes que de manera sistemàtica han intentat tombar i relativitzar totes les proves que s’han aportat.

De fet i per la seua salut mental, Corredera va comunicar fa uns dies que no anava a tornar a discutir ni a intercanviar paraula contra tots els companys que busquen tombar el relat de Carrasco. No obstant això, ahir va voler fer una excepció i ha volgut mantindre una conversa íntima amb un dels col·laboradors més veterans de ‘Sálvame’ i que segurament per l’afecte que li té, ha volgut donar-li una última oportunitat abans de donar-los per perdut.

Ens estem referint a Kiko Matamoros i que dones del primer dia ha anat en contra de Rocío, posant-se del costat d’Antonio David Flores i anant en contra del programa de Telecinco, encara que esta també siga la cadena per a la qual ell treballa. Per este motiu, Carlota Corredera li ha tornat a tirar en cara que no haja vist la docu sèrie i que a més, sense haver-la vist s’haja donat el gust de criticar a Carrasco i prendre partit en una història que no s’ha interessat a conéixer de veritat.

 

Carlota Corredera i Kiko Matamoros, cara a cara

 

La presentadora ha anat més enllà, considera que el no veure la docu sèrie és faltar-li el respecte a la cadena per a la qual treballa i també a la productora responsable i que a més, és la mateixa que s’encarrega de les emissions de ‘Sálvame’.

Carlota Corredera li ha detallat al col·laborador el que no ha entés al llarg de l’emissió de la sèrie documental: “Que no hages tingut la curiositat, les ganes d’aprendre, de superar les nostres pròpies ignoràncies de superar les nostres pròpies ignoràncies amb la violència de gènere i sobretot, que tu has sigut una persona que has sigut una mala mare i una mala persona, jo d’algú que he dit una cosa així, almenys tindria la curiositat de saber quina és la seua veritat. I explica el que esperava d’ell:

“Si el teu sentir era que no podies, que et provocava molt de dolor és a dir: ‘Directors, jo no vull opinar d’este tema perquè no vull veure la sèrie’. Ara entenc moltes de les teues reaccions i moltes de les teues opinions, no em podia creure que no et calara res de tot el que estàvem aprenent. Tu has arribat a igualar a Rocío amb Antonio David en accions amb els seus fills”.

 

Les explicacions de Matamoros

 

L’opinió popular no juga a favor de Matamoros, però malgrat això, el col·laborador ha volgut explicar-se sense massa èxit. Ha explicat que no ha vist la docu sèrie perquè ha patit molt amb els seus fills i que per este motiu no li feia bé veure la docu sèrie.

Kiko Matamoros ha volgut aclarir algunes de les qüestions a les quals ha fet referència la presentadora: “És una utilització de termes jurídics que, al final, al que ens porta és que després d’un procés llarg per a les parts no hi ha una condemna per a este senyor, la qual cosa li absol que se li ha de determinat tractament o es referisca a ell d’una forma que no correspon en dret”. I aclareix per què no va comptar des del principi que no estava veient la sèrie documental: “Vaig comentar la situació judicial que havia travessat amb Rocío Carrasco.

 

Carlota creu que Matamoros ha deslegitimat “uns certs continguts de la sèrie”

 

Matamoros explica per què ha declarat sobre les declaracions de la filla de Rocío Jurado: “Jo entenia que l’honest era, en funció del coneixement que tinc de la trajectòria que han fet publique estos dos senyors i del que, que podia tindre opinió”. I afig: “Si això és així, jo li demane perdó a Rocío Carrasco ara mateix si algú entén que jo, de manera maldestra, he tingut opinió del que veia. He qüestionat fins que punt era necessari aprofundir en els temes relacionats amb la seua filla”.

A més, Carlota Corredera afirma que ha deslegitimat uns certs continguts de la sèrie, alguna cosa que el col·laborador ha negat, aclareix que ha fet “tot el contrari” i que des del punt de vista de l’interés de l’espectador li sembla “molt valuós”.

 

Alonso Caparrós també es posa enfront de Matamoros

 

Kiko Matamoros també ha hagut d’asseure’s enfront d’Alonso Caparrós, amb el qual mantenia una amistat que ara sembla que no passa pel seu millor moment arran de les declaracions de Rocío Carrasco. 

Kiko declarava que el seu company ha triat últimament el paper “d’imatge bondadosa“, instal·lant-se en una “posició interessada” i que té una posició oportunista “per a asseure’s còmode en el plató”. Alonso ha discrepat, encara que ha explicat que no ha de donar explicacions d’això” perquè ve a treballar i ho fa tan bé com siga possible.

 

 

Matamoros demana un polígraf 

 

Matamoros ha demanat a la direcció de ‘Sálvame’ que facen un polígraf a tots els tertulians del programa i que se’ls pregunte per l’opinió que tenen de Rocío Carrasco. A més, proposa una segona pregunta de la qual vol extraure si tots els col·laboradors del programa s’han vist íntegrament la docu sèrie.

Últimes notícies

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.

El PP reclama més prevenció després de la dana i critica la falta de resposta del Govern central

El PP conclou en el seu dictamen sobre la dana de 2024 que no n'hi ha prou amb reaccionar davant l'emergència i acusa el Govern central de falta de previsió, coordinació i transparència.

Expulsen d’Espanya a huit detinguts per usar pirotècnia prohibida en les Falles

La Subdelegació del Govern a València ordena l'expulsió i cinc anys de veto d'entrada a huit ciutadans comunitaris per llançar pirotècnia prohibida i perillosa durant les últimes Falles.

Agents mediambientals confirmen que no van ser mobilitzats durant la dana en la Comunitat Valenciana

Dos agents mediambientals de la Generalitat van declarar davant el jutjat de Catarroja que durant la dana del 29 d'octubre de 2024 no van rebre orde de mobilització ni avís d'alerta hidrològica.

La jutgessa de la DANA manté a Mazón com a testimoni i li nega accés a la causa

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ratifica que Carlos Mazón continua sent testimoni, rebutja el seu recurs i li impedix accedir al sumari mentres no siga part en el procediment.