Lara Sajen i Olga Moreno ajusten comptes en el debat final de ‘Supervivientes’

 

El debat final de ‘Supervivientes’ té com a objectiu principal que els concursants puguen tancar les picabaralles que van començar durant la seua aventura a Hondures.

Sens dubte, una de les converses que s’havien de produir abans que l’actual edició de ‘Supervivientes 2021’ arribara a la seua fi era la de Lara Sajén i Olga Moreno.

En tornar a Espanya, Lara va poder veure el moment en el qual la dona d’Antonio David Flores va pronunciar la frase de “millor tindre-la com a amiga que com a enemiga”. Però encara no havien estat cara a cara per a comentar l’assumpte. Fins anit que en el debat final de l’edició han vist juntes les imatges i han parlat del succeït.

L’argentina ha sigut molt clara amb els seus sentiments, «òbviament m’ha fet mal i m’he sentit decebuda, però sobretot em molesta que permeteres que Gianmarco parlara malament de mi perquè jo no haguera permés que es parlara malament d’una bona amiga».

Per la seua part l’empresària malaguenya, després de poder tornar a veure les imatges en qüestió, ha tornat a demanar disculpes a la seua fidel companya i també ha volgut excusar-se per no haver reconegut el seu error garrafal. «No em recorde d’haver dit eixa frase ni tampoc del context. Sent per no haver-te defensat, però és que jo també em considerava amiga de Gianmarco».

Al mateix temps, volia subratllar la gran persona que és Lara i la importància que té, tant en el concurs com en la seua vida fora d’ell. «El que li puc dir és que m’encanta ella, que he rigut molt amb ella i que serà amiga meua tant dins del programa com fora, resolia així dona d’Antonio David Flores la gran polèmica.

Lara Sajén s’ha emocionat molt en escoltar estes paraules i ha assegurat que està molt saturada després de tots els missatges que està rebent estos dies sobre este tema. “Més enllà de tot el que em puguen arribar a dir, la qual cosa jo he viscut amb tu dins és molt fort, molt bonic. El que em diuen no ho puc unir amb l’Olga que jo he viscut, i em quedaré amb eixa Olga”. D’esta manera s’ha resolt una de les trames més comentades de ‘Supervivents 2021’.

«Prepara’t, amor, et diran coses perquè li convé«, subratllava fent referència a les grans dificultats que Moreno afrontarà després de la seua eixida d’Hondures.

Últimes notícies

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.