Lara Sajen i Olga Moreno ajusten comptes en el debat final de ‘Supervivientes’

 

El debat final de ‘Supervivientes’ té com a objectiu principal que els concursants puguen tancar les picabaralles que van començar durant la seua aventura a Hondures.

Sens dubte, una de les converses que s’havien de produir abans que l’actual edició de ‘Supervivientes 2021’ arribara a la seua fi era la de Lara Sajén i Olga Moreno.

En tornar a Espanya, Lara va poder veure el moment en el qual la dona d’Antonio David Flores va pronunciar la frase de “millor tindre-la com a amiga que com a enemiga”. Però encara no havien estat cara a cara per a comentar l’assumpte. Fins anit que en el debat final de l’edició han vist juntes les imatges i han parlat del succeït.

L’argentina ha sigut molt clara amb els seus sentiments, «òbviament m’ha fet mal i m’he sentit decebuda, però sobretot em molesta que permeteres que Gianmarco parlara malament de mi perquè jo no haguera permés que es parlara malament d’una bona amiga».

Per la seua part l’empresària malaguenya, després de poder tornar a veure les imatges en qüestió, ha tornat a demanar disculpes a la seua fidel companya i també ha volgut excusar-se per no haver reconegut el seu error garrafal. «No em recorde d’haver dit eixa frase ni tampoc del context. Sent per no haver-te defensat, però és que jo també em considerava amiga de Gianmarco».

Al mateix temps, volia subratllar la gran persona que és Lara i la importància que té, tant en el concurs com en la seua vida fora d’ell. «El que li puc dir és que m’encanta ella, que he rigut molt amb ella i que serà amiga meua tant dins del programa com fora, resolia així dona d’Antonio David Flores la gran polèmica.

Lara Sajén s’ha emocionat molt en escoltar estes paraules i ha assegurat que està molt saturada després de tots els missatges que està rebent estos dies sobre este tema. “Més enllà de tot el que em puguen arribar a dir, la qual cosa jo he viscut amb tu dins és molt fort, molt bonic. El que em diuen no ho puc unir amb l’Olga que jo he viscut, i em quedaré amb eixa Olga”. D’esta manera s’ha resolt una de les trames més comentades de ‘Supervivents 2021’.

«Prepara’t, amor, et diran coses perquè li convé«, subratllava fent referència a les grans dificultats que Moreno afrontarà després de la seua eixida d’Hondures.

Últimes notícies

El PSPV busca amb la societat civil una alternativa per a governar la Comunitat Valenciana

El PSPV-PSOE ha obert la seua Conferència Política a col·lectius socials i ciutadania per a dissenyar una alternativa de govern a la Generalitat i recuperar drets que considera retallats pels executius de PP i Vox.

Les oposicions de mestres arrenquen amb quasi 15.700 aspirants en la Comunitat

Educació inicia este cap de setmana les oposicions al cos de Mestres d’Infantil i Primària amb 15.697 aspirants per a 1.959 places en la Comunitat Valenciana, mentre CSIF reclama la màxima transparència i informació en tot el procés selectiu.

El PSPV acusa Catalá d’un discurs ‘racista’ que assenyala la població migrant pels assentaments

El portaveu socialista a l’Ajuntament de València, Borja Sanjuan, ha acusat l’alcaldessa María José Catalá d’emprar un discurs ‘racista’ en responsabilitzar la població migrant dels problemes vinculats als assentaments de persones sense llar, i li retreu que no assenyale els fons voltor i inversors que especulen amb la vivenda.

Morant planteja lleis d’equitat per garantir plaça universitària a tot l’alumnat

La ministra Diana Morant defensa a València unes lleis d’equitat que obliguen les autonomies a finançar prou places públiques, cosa que a la Comunitat Valenciana suposaria fins a 10.000 noves places. La Generalitat replica que ja autoritza totes les places sol·licitades i destaca l’augment de beques i del finançament universitari.

Morant retreu al PP que només haja creat odi a Ceuta mentre reclama dimissions

La ministra Diana Morant qüestiona els qui exigixen dimissions per la crisi migratòria a Ceuta i els acusa de crear odi i alimentar la tensió social, mentre defensa la gestió del Govern central.

Rebaixes d’impostos i campanya per a reactivar l’hostaleria d’El Saler després de l’incendi

L’Ajuntament de València ha aprovat rebaixes fiscals i una campanya de promoció per a bars i restaurants d’El Saler, El Palmar i El Perellonet afectats per l’incendi de la Devesa, i es personarà en la causa judicial per exigir responsabilitats.

Tres joves detinguts a la A-3 amb un quilo de cocaïna en un fals fons del cotxe

La Guàrdia Civil ha interceptat a l’A-3, a Requena, un vehicle d’alta gamma que s’havia donat a la fuga en un control i en el qual s’ha localitzat un quilo de cocaïna ocult en un doble fons. El conductor, de 20 anys, i els altres dos ocupants, de 24 i 33 anys, han sigut posats a disposició judicial acusats de diversos delictes.

Quatre joves detinguts pels greus incidents violents fora de Mestalla al maig

La Policia Nacional ha detingut a València quatre joves, d’entre 18 i 21 anys, acusats de desordes públics i atemptat a agents per les agressions registrades abans del partit Valencia-Barça del 23 de maig als voltants de Mestalla.