Lara Sajen i Olga Moreno ajusten comptes en el debat final de ‘Supervivientes’

 

El debat final de ‘Supervivientes’ té com a objectiu principal que els concursants puguen tancar les picabaralles que van començar durant la seua aventura a Hondures.

Sens dubte, una de les converses que s’havien de produir abans que l’actual edició de ‘Supervivientes 2021’ arribara a la seua fi era la de Lara Sajén i Olga Moreno.

En tornar a Espanya, Lara va poder veure el moment en el qual la dona d’Antonio David Flores va pronunciar la frase de “millor tindre-la com a amiga que com a enemiga”. Però encara no havien estat cara a cara per a comentar l’assumpte. Fins anit que en el debat final de l’edició han vist juntes les imatges i han parlat del succeït.

L’argentina ha sigut molt clara amb els seus sentiments, «òbviament m’ha fet mal i m’he sentit decebuda, però sobretot em molesta que permeteres que Gianmarco parlara malament de mi perquè jo no haguera permés que es parlara malament d’una bona amiga».

Per la seua part l’empresària malaguenya, després de poder tornar a veure les imatges en qüestió, ha tornat a demanar disculpes a la seua fidel companya i també ha volgut excusar-se per no haver reconegut el seu error garrafal. «No em recorde d’haver dit eixa frase ni tampoc del context. Sent per no haver-te defensat, però és que jo també em considerava amiga de Gianmarco».

Al mateix temps, volia subratllar la gran persona que és Lara i la importància que té, tant en el concurs com en la seua vida fora d’ell. «El que li puc dir és que m’encanta ella, que he rigut molt amb ella i que serà amiga meua tant dins del programa com fora, resolia així dona d’Antonio David Flores la gran polèmica.

Lara Sajén s’ha emocionat molt en escoltar estes paraules i ha assegurat que està molt saturada després de tots els missatges que està rebent estos dies sobre este tema. “Més enllà de tot el que em puguen arribar a dir, la qual cosa jo he viscut amb tu dins és molt fort, molt bonic. El que em diuen no ho puc unir amb l’Olga que jo he viscut, i em quedaré amb eixa Olga”. D’esta manera s’ha resolt una de les trames més comentades de ‘Supervivents 2021’.

«Prepara’t, amor, et diran coses perquè li convé«, subratllava fent referència a les grans dificultats que Moreno afrontarà després de la seua eixida d’Hondures.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.