Lara Sajen i Olga Moreno ajusten comptes en el debat final de ‘Supervivientes’

 

El debat final de ‘Supervivientes’ té com a objectiu principal que els concursants puguen tancar les picabaralles que van començar durant la seua aventura a Hondures.

Sens dubte, una de les converses que s’havien de produir abans que l’actual edició de ‘Supervivientes 2021’ arribara a la seua fi era la de Lara Sajén i Olga Moreno.

En tornar a Espanya, Lara va poder veure el moment en el qual la dona d’Antonio David Flores va pronunciar la frase de “millor tindre-la com a amiga que com a enemiga”. Però encara no havien estat cara a cara per a comentar l’assumpte. Fins anit que en el debat final de l’edició han vist juntes les imatges i han parlat del succeït.

L’argentina ha sigut molt clara amb els seus sentiments, «òbviament m’ha fet mal i m’he sentit decebuda, però sobretot em molesta que permeteres que Gianmarco parlara malament de mi perquè jo no haguera permés que es parlara malament d’una bona amiga».

Per la seua part l’empresària malaguenya, després de poder tornar a veure les imatges en qüestió, ha tornat a demanar disculpes a la seua fidel companya i també ha volgut excusar-se per no haver reconegut el seu error garrafal. «No em recorde d’haver dit eixa frase ni tampoc del context. Sent per no haver-te defensat, però és que jo també em considerava amiga de Gianmarco».

Al mateix temps, volia subratllar la gran persona que és Lara i la importància que té, tant en el concurs com en la seua vida fora d’ell. «El que li puc dir és que m’encanta ella, que he rigut molt amb ella i que serà amiga meua tant dins del programa com fora, resolia així dona d’Antonio David Flores la gran polèmica.

Lara Sajén s’ha emocionat molt en escoltar estes paraules i ha assegurat que està molt saturada després de tots els missatges que està rebent estos dies sobre este tema. “Més enllà de tot el que em puguen arribar a dir, la qual cosa jo he viscut amb tu dins és molt fort, molt bonic. El que em diuen no ho puc unir amb l’Olga que jo he viscut, i em quedaré amb eixa Olga”. D’esta manera s’ha resolt una de les trames més comentades de ‘Supervivents 2021’.

«Prepara’t, amor, et diran coses perquè li convé«, subratllava fent referència a les grans dificultats que Moreno afrontarà després de la seua eixida d’Hondures.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.