Lara Sajen i Olga Moreno ajusten comptes en el debat final de ‘Supervivientes’

 

El debat final de ‘Supervivientes’ té com a objectiu principal que els concursants puguen tancar les picabaralles que van començar durant la seua aventura a Hondures.

Sens dubte, una de les converses que s’havien de produir abans que l’actual edició de ‘Supervivientes 2021’ arribara a la seua fi era la de Lara Sajén i Olga Moreno.

En tornar a Espanya, Lara va poder veure el moment en el qual la dona d’Antonio David Flores va pronunciar la frase de “millor tindre-la com a amiga que com a enemiga”. Però encara no havien estat cara a cara per a comentar l’assumpte. Fins anit que en el debat final de l’edició han vist juntes les imatges i han parlat del succeït.

L’argentina ha sigut molt clara amb els seus sentiments, «òbviament m’ha fet mal i m’he sentit decebuda, però sobretot em molesta que permeteres que Gianmarco parlara malament de mi perquè jo no haguera permés que es parlara malament d’una bona amiga».

Per la seua part l’empresària malaguenya, després de poder tornar a veure les imatges en qüestió, ha tornat a demanar disculpes a la seua fidel companya i també ha volgut excusar-se per no haver reconegut el seu error garrafal. «No em recorde d’haver dit eixa frase ni tampoc del context. Sent per no haver-te defensat, però és que jo també em considerava amiga de Gianmarco».

Al mateix temps, volia subratllar la gran persona que és Lara i la importància que té, tant en el concurs com en la seua vida fora d’ell. «El que li puc dir és que m’encanta ella, que he rigut molt amb ella i que serà amiga meua tant dins del programa com fora, resolia així dona d’Antonio David Flores la gran polèmica.

Lara Sajén s’ha emocionat molt en escoltar estes paraules i ha assegurat que està molt saturada després de tots els missatges que està rebent estos dies sobre este tema. “Més enllà de tot el que em puguen arribar a dir, la qual cosa jo he viscut amb tu dins és molt fort, molt bonic. El que em diuen no ho puc unir amb l’Olga que jo he viscut, i em quedaré amb eixa Olga”. D’esta manera s’ha resolt una de les trames més comentades de ‘Supervivents 2021’.

«Prepara’t, amor, et diran coses perquè li convé«, subratllava fent referència a les grans dificultats que Moreno afrontarà després de la seua eixida d’Hondures.

Últimes notícies

Arcadi España acusa el PP de desentendre’s de la finançació i de l’estat del benestar

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, acusa el PP de desentendre’s de la reforma de la finançació autonòmica i de l’estat del benestar, i insta Juanfran Pérez Llorca a acceptar els 3.669 milions oferits a la Comunitat Valenciana.

Rescatat un ciclista després de caure per un terraplè de 20 metres a Banyeres de Mariola

Bombers del Consorci de la província d’Alacant han rescatat un ciclista de muntanya que ha caigut per un terraplè d’uns 20 metres a La Fenassosa Bike Park, a Banyeres de Mariola. L’home presentava diversos traumatismes i estava desorientat quan han arribat els equips d’emergència.

Reprén força l’incendi de Tuéjar i activen tres mitjans aeris a l’embassament de Benagéber

El Centre de Coordinació d’Emergències ha mobilitzat tres mitjans aeris per una reproducció de l’incendi forestal de Tuéjar a la zona de l’embassament de Benagéber, estabilitzat des del 16 de setembre després de cremar 835 hectàrees.

Íñigo Pérez demana al Villarreal prudència abans de rebre el Llevant

Íñigo Pérez reclama al Villarreal mantindre la calma després de la primera victòria en LALIGA i centrar-se en els aspectes bàsics abans de rebre el Llevant a l’estadi de la Ceràmica.

Més-Compromís proposa un nou model valencià d’emergències davant els episodis climàtics extrems

Més-Compromís ha defés a Albal un nou model valencià d’emergències amb un cos únic de bombers, recuperació de la UVE, gestió pública del 112 i un nou servei de meteorologia, així com més recursos per als municipis. El partit reclama reforçar el paper dels ajuntaments com a primera línia davant catàstrofes i prepara el seu curs electoral amb el focus en la gestió municipalista.

Emergències alça totes les alertes per l’oratge en la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha donat per acabats els avisos per fenòmens meteorològics després d’un matí de fortes pluges, sobretot al litoral d’Alacant. Xàbia ha registrat fins a 87,4 litres per metre quadrat en poques hores.

Carles Esteve reclama tancar ja el debat d’aliances dins de Compromís

El portaveu d’Iniciativa-Compromís, Carles Esteve, insta a posar fi de manera immediata al debat intern sobre aliances per a poder negociar acords amb altres forces progressistes i entitats socials. Defén que l’esquerra situe la seguretat i la protecció dels drets en el centre de la seua resposta política.

El PP acusa Morant de muntar ‘festes’ amb diners públics sense millores per als valencians

El PPCV acusa Diana Morant d’organitzar actes partidistes i mediàtics amb fons públics sense resultats per als valencians i defensa la gestió econòmica del Consell. El PP reclama també més inversió estatal en infraestructures clau per a la Comunitat Valenciana.