Lola descobreix una possible infidelitat del seu nóvio estant en ‘Supervivientes’

Lola i tots els finalistes de ‘Supervivientes’ estan encara de ressaca de la gran final del divendres, que encara els manté allunyats de l’actualitat en sòl espanyol, pel fet que no hi ha hagut temps de poder actualitzar-se. Sobretot, allò que ha passat mentre estaven en concursant a Hondures.

De fet, hauríem de tindre clar que el debat que es va emetre anit es va gravar dissabte passat quan encara no feia ni un dia que havien tornat a Espanya. Per tant, els finalistes sobretot no han tingut temps de parlar en profunditat amb les seues famílies, i per tant, hi ha moltes coses que encara desconeixen completament.

Lola suposada infidelitat

 

El que menys esperava Lola en tornar d’Hondures era trobar-se amb rumors d’infidelitat sobre el seu nóvio Iván. Ell era l’encarregat de defensar a la concursant en el plató fins que de sobte, just quan van eixir a la llum unes informacions que estava amb una altra dona, es va apartar.

Segons ell ho va fer perquè li incomodava la polèmica i va assegurar que ja al seu retorn li donaria les explicacions pertinents. Iván va reaparéixer en ‘Supervivientes 2021’ en la gran final, quan no va dubtar a rebre a Lola i donar-li una afectuosa benvinguda.

Però encara faltava que ella s’assabentara de tot l’ocorregut, alguna cosa que esta nit ha abordat molt incòmoda en el debat final.

Sense cap mena de pudor, González li ha comptat a Lola que mentre ella tractava de guanyar el concurs, el seu nóvio Iván podria haver estat passant-lo molt bé amb una amiga. Una amistat que s’hauria convertit en molt estreta i que possiblement hauria superat tots els límits. Pel seu costat Lola ha dit que no sabia molt bé que dir per què encara no ha pogut parlar amb ell.

Ni tampoc amb la seua família perquè li comptaren tot el que saberen al respecte. Una notícia que es va donar a conéixer en el programa ‘Sobreviviré’ de Mitele plus i que apuntava al fet que potser Iván hauria enganyat a Lola amb el seu fisioterapeuta. Un extrem que el mateix va desmentir, assegurant que coneixia a la xica, però que no havia passat amb ella recentment.

I diem recentment per què el nóvio de Lola sí que va admetre que en el passat hauria tingut alguna cosa més amb esta xica. Amb totes estes dades, Lola s’ha posat molt nerviosa i no ha sabut seguir amb el fil del programa pensant amb la que se li venia damunt. Una situació més que desagradable i que a ningú li agradaria trobar-se després d’estar tres mesos fora de casa, confiant que la teua parella està respectant-te i apostant per tu.

Lola s’ha hagut d’enfrontar este dilluns a les imatges de tot el relacionat amb la suposada infidelitat d’Iván, alguna cosa que ara com ara ningú ha demostrat. A mesura que ha vist les imatges, a la qual fora participant de ‘La Isla de las tentaciones’ se li ha anat canviant la cara. Perquè encara que ja s’havia assabentat d’alguna cosa, ha assegurat que no sabia tota la història i que encara no li havia donat temps a parlar amb el seu xic d’este tema.

 

Lola disposada a escoltar el seu nóvio

 

Jordi González li ha donat el consell que es prenga les coses amb calma. Una cosa sobre la qual ella ha assentit però no ha aconseguit remuntar. De fet ha assegurat que en tornar d’Hondures i veure la situació “gràcia no m’ha fet. No m’abelleix tornar al món real i portar-me un colp en la cara mentre ha passat tot això mentre jo era allí. Però confiaré en ell i a esperar a parlar amb ell”.

Així que en veure-la tan angoixada, el presentador li ha donat l’opció d’abandonar el plató per a telefonar a Iván. I així ho ha fet.

En ple programa, Lola s’ha alçat, ha abandonat el plató i ha eixit per a parlar amb dos persones molt importants per a ella com són Iván i el seu pare. Després ha tornat al plató i ha contat que tot ha anat bé, que Iván li ha tranquil·litzat i li ha dit que hi ha res rar pel que preocupar-se.
 

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.