Lola descobreix una possible infidelitat del seu nóvio estant en ‘Supervivientes’

Lola i tots els finalistes de ‘Supervivientes’ estan encara de ressaca de la gran final del divendres, que encara els manté allunyats de l’actualitat en sòl espanyol, pel fet que no hi ha hagut temps de poder actualitzar-se. Sobretot, allò que ha passat mentre estaven en concursant a Hondures.

De fet, hauríem de tindre clar que el debat que es va emetre anit es va gravar dissabte passat quan encara no feia ni un dia que havien tornat a Espanya. Per tant, els finalistes sobretot no han tingut temps de parlar en profunditat amb les seues famílies, i per tant, hi ha moltes coses que encara desconeixen completament.

Lola suposada infidelitat

 

El que menys esperava Lola en tornar d’Hondures era trobar-se amb rumors d’infidelitat sobre el seu nóvio Iván. Ell era l’encarregat de defensar a la concursant en el plató fins que de sobte, just quan van eixir a la llum unes informacions que estava amb una altra dona, es va apartar.

Segons ell ho va fer perquè li incomodava la polèmica i va assegurar que ja al seu retorn li donaria les explicacions pertinents. Iván va reaparéixer en ‘Supervivientes 2021’ en la gran final, quan no va dubtar a rebre a Lola i donar-li una afectuosa benvinguda.

Però encara faltava que ella s’assabentara de tot l’ocorregut, alguna cosa que esta nit ha abordat molt incòmoda en el debat final.

Sense cap mena de pudor, González li ha comptat a Lola que mentre ella tractava de guanyar el concurs, el seu nóvio Iván podria haver estat passant-lo molt bé amb una amiga. Una amistat que s’hauria convertit en molt estreta i que possiblement hauria superat tots els límits. Pel seu costat Lola ha dit que no sabia molt bé que dir per què encara no ha pogut parlar amb ell.

Ni tampoc amb la seua família perquè li comptaren tot el que saberen al respecte. Una notícia que es va donar a conéixer en el programa ‘Sobreviviré’ de Mitele plus i que apuntava al fet que potser Iván hauria enganyat a Lola amb el seu fisioterapeuta. Un extrem que el mateix va desmentir, assegurant que coneixia a la xica, però que no havia passat amb ella recentment.

I diem recentment per què el nóvio de Lola sí que va admetre que en el passat hauria tingut alguna cosa més amb esta xica. Amb totes estes dades, Lola s’ha posat molt nerviosa i no ha sabut seguir amb el fil del programa pensant amb la que se li venia damunt. Una situació més que desagradable i que a ningú li agradaria trobar-se després d’estar tres mesos fora de casa, confiant que la teua parella està respectant-te i apostant per tu.

Lola s’ha hagut d’enfrontar este dilluns a les imatges de tot el relacionat amb la suposada infidelitat d’Iván, alguna cosa que ara com ara ningú ha demostrat. A mesura que ha vist les imatges, a la qual fora participant de ‘La Isla de las tentaciones’ se li ha anat canviant la cara. Perquè encara que ja s’havia assabentat d’alguna cosa, ha assegurat que no sabia tota la història i que encara no li havia donat temps a parlar amb el seu xic d’este tema.

 

Lola disposada a escoltar el seu nóvio

 

Jordi González li ha donat el consell que es prenga les coses amb calma. Una cosa sobre la qual ella ha assentit però no ha aconseguit remuntar. De fet ha assegurat que en tornar d’Hondures i veure la situació “gràcia no m’ha fet. No m’abelleix tornar al món real i portar-me un colp en la cara mentre ha passat tot això mentre jo era allí. Però confiaré en ell i a esperar a parlar amb ell”.

Així que en veure-la tan angoixada, el presentador li ha donat l’opció d’abandonar el plató per a telefonar a Iván. I així ho ha fet.

En ple programa, Lola s’ha alçat, ha abandonat el plató i ha eixit per a parlar amb dos persones molt importants per a ella com són Iván i el seu pare. Després ha tornat al plató i ha contat que tot ha anat bé, que Iván li ha tranquil·litzat i li ha dit que hi ha res rar pel que preocupar-se.
 

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.