20 C
València
Divendres, 7 novembre, 2025

Lola descobreix una possible infidelitat del seu nóvio estant en ‘Supervivientes’

Lola i tots els finalistes de ‘Supervivientes’ estan encara de ressaca de la gran final del divendres, que encara els manté allunyats de l’actualitat en sòl espanyol, pel fet que no hi ha hagut temps de poder actualitzar-se. Sobretot, allò que ha passat mentre estaven en concursant a Hondures.

De fet, hauríem de tindre clar que el debat que es va emetre anit es va gravar dissabte passat quan encara no feia ni un dia que havien tornat a Espanya. Per tant, els finalistes sobretot no han tingut temps de parlar en profunditat amb les seues famílies, i per tant, hi ha moltes coses que encara desconeixen completament.

Lola suposada infidelitat

 

El que menys esperava Lola en tornar d’Hondures era trobar-se amb rumors d’infidelitat sobre el seu nóvio Iván. Ell era l’encarregat de defensar a la concursant en el plató fins que de sobte, just quan van eixir a la llum unes informacions que estava amb una altra dona, es va apartar.

Segons ell ho va fer perquè li incomodava la polèmica i va assegurar que ja al seu retorn li donaria les explicacions pertinents. Iván va reaparéixer en ‘Supervivientes 2021’ en la gran final, quan no va dubtar a rebre a Lola i donar-li una afectuosa benvinguda.

Però encara faltava que ella s’assabentara de tot l’ocorregut, alguna cosa que esta nit ha abordat molt incòmoda en el debat final.

Sense cap mena de pudor, González li ha comptat a Lola que mentre ella tractava de guanyar el concurs, el seu nóvio Iván podria haver estat passant-lo molt bé amb una amiga. Una amistat que s’hauria convertit en molt estreta i que possiblement hauria superat tots els límits. Pel seu costat Lola ha dit que no sabia molt bé que dir per què encara no ha pogut parlar amb ell.

Ni tampoc amb la seua família perquè li comptaren tot el que saberen al respecte. Una notícia que es va donar a conéixer en el programa ‘Sobreviviré’ de Mitele plus i que apuntava al fet que potser Iván hauria enganyat a Lola amb el seu fisioterapeuta. Un extrem que el mateix va desmentir, assegurant que coneixia a la xica, però que no havia passat amb ella recentment.

I diem recentment per què el nóvio de Lola sí que va admetre que en el passat hauria tingut alguna cosa més amb esta xica. Amb totes estes dades, Lola s’ha posat molt nerviosa i no ha sabut seguir amb el fil del programa pensant amb la que se li venia damunt. Una situació més que desagradable i que a ningú li agradaria trobar-se després d’estar tres mesos fora de casa, confiant que la teua parella està respectant-te i apostant per tu.

Lola s’ha hagut d’enfrontar este dilluns a les imatges de tot el relacionat amb la suposada infidelitat d’Iván, alguna cosa que ara com ara ningú ha demostrat. A mesura que ha vist les imatges, a la qual fora participant de ‘La Isla de las tentaciones’ se li ha anat canviant la cara. Perquè encara que ja s’havia assabentat d’alguna cosa, ha assegurat que no sabia tota la història i que encara no li havia donat temps a parlar amb el seu xic d’este tema.

 

Lola disposada a escoltar el seu nóvio

 

Jordi González li ha donat el consell que es prenga les coses amb calma. Una cosa sobre la qual ella ha assentit però no ha aconseguit remuntar. De fet ha assegurat que en tornar d’Hondures i veure la situació “gràcia no m’ha fet. No m’abelleix tornar al món real i portar-me un colp en la cara mentre ha passat tot això mentre jo era allí. Però confiaré en ell i a esperar a parlar amb ell”.

Així que en veure-la tan angoixada, el presentador li ha donat l’opció d’abandonar el plató per a telefonar a Iván. I així ho ha fet.

En ple programa, Lola s’ha alçat, ha abandonat el plató i ha eixit per a parlar amb dos persones molt importants per a ella com són Iván i el seu pare. Després ha tornat al plató i ha contat que tot ha anat bé, que Iván li ha tranquil·litzat i li ha dit que hi ha res rar pel que preocupar-se.
 

Últimes notícies

Rescaten a diverses persones i dos gossos en un incendi a Vinaròs: cinc ferits

Els bombers han evacuat a tres persones d'un tercer pis —una amb mobilitat reduïda— i a dos ocupants del quart, a més de dos gossos. Quatre han patit inhalació de fum i una dona presenta cremades de segon grau.

Rosalía revoluciona la catifa roja del Roig Arena a València amb l’estrena de LUX

L'arribada de Rosalía a Los40 Music Awards 2025 ha detingut la catifa roja en el Roig Arena i ha coincidit amb l'estrena del seu quart àlbum, LUX. Col·legues com Bombai i Nil Moliner han elogiat el disc i el significat de celebrar la gala a València.

Vox demana al PP que propose un candidat per a rellevar a Mazón en la Generalitat Valenciana

Vox ha demanat al PP que designe un candidat a la Generalitat Valenciana per a negociar amb ell les polítiques del nou Executiu. La petició arriba després de la dimissió de Mazón i la publicació en el BOE del seu cessament.

Sánchez demana eleccions a la Comunitat Valenciana per a trencar la majoria negacionista

El president del Govern ha reclamat comicis a la Comunitat Valenciana per a trencar la majoria de PP i Vox, a la qual ha vinculat amb l'impacte de la dana. Ha advertit que les negociacions entre els dos partits poden desmantellar l'agenda climàtica al Mediterrani.

Cinc anys de presó per agredir sexualment a la seua neta durant sis anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys de presó a un home per una agressió sexual continuada a la seua neta entre els 4 i 10 anys. La fallada afig allunyament, llibertat vigilada i indemnització.

A disposició judicial el camioner que ha atropellat mortalment a una jove a València

El camioner detingut per atropellar a una jove de 20 anys a València ha passat a disposició judicial. Va donar positiu en cànnabis i cocaïna i la Policia Local investiga les causes del sinistre.

Els ajuntaments afectats per la DANA podran comprar sòl en zones inundables per a usos no residencials

Un nou reial decret llei obri la possibilitat d'adquirir parcel·les en risc d'inundació amb fons estatals i destinar-les a parcs, aparcaments o altres usos. La mesura amplia l'objecte subvencionable dins dels 1.745 milions ja consignats i permet actuar en el domini públic hidràulic amb la Confederació Hidrogràfica.

PP i Vox pacten el pressupost de València per a 2026 i Catalá el desvincula del relleu en la Generalitat

PP i Vox han aprovat el projecte de pressupostos de València per a 2026, xifrat en 1.250,9 milions. Catalá ho ha desvinculat de la negociació del relleu de Mazón.