Lola descobreix una possible infidelitat del seu nóvio estant en ‘Supervivientes’

Lola i tots els finalistes de ‘Supervivientes’ estan encara de ressaca de la gran final del divendres, que encara els manté allunyats de l’actualitat en sòl espanyol, pel fet que no hi ha hagut temps de poder actualitzar-se. Sobretot, allò que ha passat mentre estaven en concursant a Hondures.

De fet, hauríem de tindre clar que el debat que es va emetre anit es va gravar dissabte passat quan encara no feia ni un dia que havien tornat a Espanya. Per tant, els finalistes sobretot no han tingut temps de parlar en profunditat amb les seues famílies, i per tant, hi ha moltes coses que encara desconeixen completament.

Lola suposada infidelitat

 

El que menys esperava Lola en tornar d’Hondures era trobar-se amb rumors d’infidelitat sobre el seu nóvio Iván. Ell era l’encarregat de defensar a la concursant en el plató fins que de sobte, just quan van eixir a la llum unes informacions que estava amb una altra dona, es va apartar.

Segons ell ho va fer perquè li incomodava la polèmica i va assegurar que ja al seu retorn li donaria les explicacions pertinents. Iván va reaparéixer en ‘Supervivientes 2021’ en la gran final, quan no va dubtar a rebre a Lola i donar-li una afectuosa benvinguda.

Però encara faltava que ella s’assabentara de tot l’ocorregut, alguna cosa que esta nit ha abordat molt incòmoda en el debat final.

Sense cap mena de pudor, González li ha comptat a Lola que mentre ella tractava de guanyar el concurs, el seu nóvio Iván podria haver estat passant-lo molt bé amb una amiga. Una amistat que s’hauria convertit en molt estreta i que possiblement hauria superat tots els límits. Pel seu costat Lola ha dit que no sabia molt bé que dir per què encara no ha pogut parlar amb ell.

Ni tampoc amb la seua família perquè li comptaren tot el que saberen al respecte. Una notícia que es va donar a conéixer en el programa ‘Sobreviviré’ de Mitele plus i que apuntava al fet que potser Iván hauria enganyat a Lola amb el seu fisioterapeuta. Un extrem que el mateix va desmentir, assegurant que coneixia a la xica, però que no havia passat amb ella recentment.

I diem recentment per què el nóvio de Lola sí que va admetre que en el passat hauria tingut alguna cosa més amb esta xica. Amb totes estes dades, Lola s’ha posat molt nerviosa i no ha sabut seguir amb el fil del programa pensant amb la que se li venia damunt. Una situació més que desagradable i que a ningú li agradaria trobar-se després d’estar tres mesos fora de casa, confiant que la teua parella està respectant-te i apostant per tu.

Lola s’ha hagut d’enfrontar este dilluns a les imatges de tot el relacionat amb la suposada infidelitat d’Iván, alguna cosa que ara com ara ningú ha demostrat. A mesura que ha vist les imatges, a la qual fora participant de ‘La Isla de las tentaciones’ se li ha anat canviant la cara. Perquè encara que ja s’havia assabentat d’alguna cosa, ha assegurat que no sabia tota la història i que encara no li havia donat temps a parlar amb el seu xic d’este tema.

 

Lola disposada a escoltar el seu nóvio

 

Jordi González li ha donat el consell que es prenga les coses amb calma. Una cosa sobre la qual ella ha assentit però no ha aconseguit remuntar. De fet ha assegurat que en tornar d’Hondures i veure la situació “gràcia no m’ha fet. No m’abelleix tornar al món real i portar-me un colp en la cara mentre ha passat tot això mentre jo era allí. Però confiaré en ell i a esperar a parlar amb ell”.

Així que en veure-la tan angoixada, el presentador li ha donat l’opció d’abandonar el plató per a telefonar a Iván. I així ho ha fet.

En ple programa, Lola s’ha alçat, ha abandonat el plató i ha eixit per a parlar amb dos persones molt importants per a ella com són Iván i el seu pare. Després ha tornat al plató i ha contat que tot ha anat bé, que Iván li ha tranquil·litzat i li ha dit que hi ha res rar pel que preocupar-se.
 

Últimes notícies

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.