17.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

‘Love Island’, el nou programa per a trobar parella

El nou reality per a buscar parella s’estrenarà este diumenge en Neox. ‘Love Island’, es basa en cinc xics i cinc xiques que aniran al programa a trobar ‘l‘amor’, i que comptarà al capdavant del format amb Cristina Pedroche.

Els joves mai s’han vist les cares, han sigut seleccionats entre més de 8.000 candidats i conviuran pròximament en una vila situada a Canàries, plena de cambres.

A partir del pròxim diumenge els teleespectadors podran conéixer als deu concursants inicials, entre ells Bea, una barcelonina de 29 anys, ajudant del popular Mag Pop, que no ha tingut sort en l’amor; José, de 30 anys, arquitecte tècnic i opositor a bomber que es qualifica com un seductor nat que gaudeix del flirteig i la conquesta; o Moure, de 28 anys, un atleta velocista que somia amb ser olímpic i cerca una dona que sàpia fer trenes i tocar el piano.

En una primera cerimònia, els solters i solteres s’aparellaran els uns amb els altres i competiran contra les altres parelles en diferents desafiaments i jocs. Qui es quede sense parella serà expulsat mentre que cada setmana entraran a la casa nous solters. La parella guanyadora obtindrà un premi en metàl·lic de 25.000 euros.

Una vegada per setmana, Cristina Pedroche serà la mestra de cerimònies de “el foc”, un esdeveniment en el qual la presentadora demanarà als illencs que es tornen a aparellar. Les noves parelles sorgides conformaran la nova estructura amorosa.

La interactivitat amb el públic serà a més un altre dels principals ingredients del concurs, que s’emetrà amb només 24 hores de diferit, ja que l’espectador podrà prendre decisions des de casa gràcies a una aplicació que s’instal·la en el telèfon mòbil.
 

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.