‘Love Island’, el nou programa per a trobar parella

El nou reality per a buscar parella s’estrenarà este diumenge en Neox. ‘Love Island’, es basa en cinc xics i cinc xiques que aniran al programa a trobar ‘l‘amor’, i que comptarà al capdavant del format amb Cristina Pedroche.

Els joves mai s’han vist les cares, han sigut seleccionats entre més de 8.000 candidats i conviuran pròximament en una vila situada a Canàries, plena de cambres.

A partir del pròxim diumenge els teleespectadors podran conéixer als deu concursants inicials, entre ells Bea, una barcelonina de 29 anys, ajudant del popular Mag Pop, que no ha tingut sort en l’amor; José, de 30 anys, arquitecte tècnic i opositor a bomber que es qualifica com un seductor nat que gaudeix del flirteig i la conquesta; o Moure, de 28 anys, un atleta velocista que somia amb ser olímpic i cerca una dona que sàpia fer trenes i tocar el piano.

En una primera cerimònia, els solters i solteres s’aparellaran els uns amb els altres i competiran contra les altres parelles en diferents desafiaments i jocs. Qui es quede sense parella serà expulsat mentre que cada setmana entraran a la casa nous solters. La parella guanyadora obtindrà un premi en metàl·lic de 25.000 euros.

Una vegada per setmana, Cristina Pedroche serà la mestra de cerimònies de «el foc», un esdeveniment en el qual la presentadora demanarà als illencs que es tornen a aparellar. Les noves parelles sorgides conformaran la nova estructura amorosa.

La interactivitat amb el públic serà a més un altre dels principals ingredients del concurs, que s’emetrà amb només 24 hores de diferit, ja que l’espectador podrà prendre decisions des de casa gràcies a una aplicació que s’instal·la en el telèfon mòbil.
 

Últimes notícies

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.
FILMOTECA D'ESTIU