‘Love Island’, el nou programa per a trobar parella

El nou reality per a buscar parella s’estrenarà este diumenge en Neox. ‘Love Island’, es basa en cinc xics i cinc xiques que aniran al programa a trobar ‘l‘amor’, i que comptarà al capdavant del format amb Cristina Pedroche.

Els joves mai s’han vist les cares, han sigut seleccionats entre més de 8.000 candidats i conviuran pròximament en una vila situada a Canàries, plena de cambres.

A partir del pròxim diumenge els teleespectadors podran conéixer als deu concursants inicials, entre ells Bea, una barcelonina de 29 anys, ajudant del popular Mag Pop, que no ha tingut sort en l’amor; José, de 30 anys, arquitecte tècnic i opositor a bomber que es qualifica com un seductor nat que gaudeix del flirteig i la conquesta; o Moure, de 28 anys, un atleta velocista que somia amb ser olímpic i cerca una dona que sàpia fer trenes i tocar el piano.

En una primera cerimònia, els solters i solteres s’aparellaran els uns amb els altres i competiran contra les altres parelles en diferents desafiaments i jocs. Qui es quede sense parella serà expulsat mentre que cada setmana entraran a la casa nous solters. La parella guanyadora obtindrà un premi en metàl·lic de 25.000 euros.

Una vegada per setmana, Cristina Pedroche serà la mestra de cerimònies de “el foc”, un esdeveniment en el qual la presentadora demanarà als illencs que es tornen a aparellar. Les noves parelles sorgides conformaran la nova estructura amorosa.

La interactivitat amb el públic serà a més un altre dels principals ingredients del concurs, que s’emetrà amb només 24 hores de diferit, ja que l’espectador podrà prendre decisions des de casa gràcies a una aplicació que s’instal·la en el telèfon mòbil.
 

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.