‘Love Island’, el nou programa per a trobar parella

El nou reality per a buscar parella s’estrenarà este diumenge en Neox. ‘Love Island’, es basa en cinc xics i cinc xiques que aniran al programa a trobar ‘l‘amor’, i que comptarà al capdavant del format amb Cristina Pedroche.

Els joves mai s’han vist les cares, han sigut seleccionats entre més de 8.000 candidats i conviuran pròximament en una vila situada a Canàries, plena de cambres.

A partir del pròxim diumenge els teleespectadors podran conéixer als deu concursants inicials, entre ells Bea, una barcelonina de 29 anys, ajudant del popular Mag Pop, que no ha tingut sort en l’amor; José, de 30 anys, arquitecte tècnic i opositor a bomber que es qualifica com un seductor nat que gaudeix del flirteig i la conquesta; o Moure, de 28 anys, un atleta velocista que somia amb ser olímpic i cerca una dona que sàpia fer trenes i tocar el piano.

En una primera cerimònia, els solters i solteres s’aparellaran els uns amb els altres i competiran contra les altres parelles en diferents desafiaments i jocs. Qui es quede sense parella serà expulsat mentre que cada setmana entraran a la casa nous solters. La parella guanyadora obtindrà un premi en metàl·lic de 25.000 euros.

Una vegada per setmana, Cristina Pedroche serà la mestra de cerimònies de «el foc», un esdeveniment en el qual la presentadora demanarà als illencs que es tornen a aparellar. Les noves parelles sorgides conformaran la nova estructura amorosa.

La interactivitat amb el públic serà a més un altre dels principals ingredients del concurs, que s’emetrà amb només 24 hores de diferit, ja que l’espectador podrà prendre decisions des de casa gràcies a una aplicació que s’instal·la en el telèfon mòbil.
 

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU