‘Love Island’, el nou programa per a trobar parella

El nou reality per a buscar parella s’estrenarà este diumenge en Neox. ‘Love Island’, es basa en cinc xics i cinc xiques que aniran al programa a trobar ‘l‘amor’, i que comptarà al capdavant del format amb Cristina Pedroche.

Els joves mai s’han vist les cares, han sigut seleccionats entre més de 8.000 candidats i conviuran pròximament en una vila situada a Canàries, plena de cambres.

A partir del pròxim diumenge els teleespectadors podran conéixer als deu concursants inicials, entre ells Bea, una barcelonina de 29 anys, ajudant del popular Mag Pop, que no ha tingut sort en l’amor; José, de 30 anys, arquitecte tècnic i opositor a bomber que es qualifica com un seductor nat que gaudeix del flirteig i la conquesta; o Moure, de 28 anys, un atleta velocista que somia amb ser olímpic i cerca una dona que sàpia fer trenes i tocar el piano.

En una primera cerimònia, els solters i solteres s’aparellaran els uns amb els altres i competiran contra les altres parelles en diferents desafiaments i jocs. Qui es quede sense parella serà expulsat mentre que cada setmana entraran a la casa nous solters. La parella guanyadora obtindrà un premi en metàl·lic de 25.000 euros.

Una vegada per setmana, Cristina Pedroche serà la mestra de cerimònies de “el foc”, un esdeveniment en el qual la presentadora demanarà als illencs que es tornen a aparellar. Les noves parelles sorgides conformaran la nova estructura amorosa.

La interactivitat amb el públic serà a més un altre dels principals ingredients del concurs, que s’emetrà amb només 24 hores de diferit, ja que l’espectador podrà prendre decisions des de casa gràcies a una aplicació que s’instal·la en el telèfon mòbil.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.