Lydia Lozano, arruïnada per la ‘cagada’ d’una famosa de Telecinco

 

A finals d’agost Telecinco es veia obligat a confinar als treballadors de dos dels seus programes a causa d’un possible cas positiu de coronavirus. Una notícia que va fer tremolar ‘Sálvame’, ja que este succés impedia que els seus professionals pugueren fer la seua feina en les instal·lacions de la cadena. 

 

La causant d’este desgavell va ser Marta López a qui la cadena va despedir tot fent públic a través d’un comunicat en el que consideraven que l’excol·laboradora s’estava saltant les normes tot posant en risc als altres treballadors de Telecinco.

 

Marta López torna a Telecinco

Ara la cadena ha rectificat i ha tornat a admetre a la col·laboradora després de considerar que s’havien precipitat, ja que no havien contrastat la informació i han vist que esta no corresponia amb els actes de López.

 

Per sort, tot ha quedat en una anècdota però la quarantena preventiva a la que es van vore obligats a sotmetre’s els companys que havien coincidit amb ella al plató de ‘Sálvame’ ha fet que estos hagin hagut de demanar dies de treball i que la seua facturació mensual s’haja vist afectada.

 

D’esta forma Carlota Corredera, Antonio Montero, Laura Fa, Lydia Lozano i Gema López es van vore obligats a quedar-se en casa i no treballar per a poder complir durant 14 dies l’aïllament preventiu estipulat. Una de les més afectades econòmicament parlant hauria estat Lydia Lozano.

 

Lydia Lozano hauria perdut uns 8.000 euros

En un article del mitjà ‘El Confidencial’ a on s’arrepleguen els sous d’alguns dels col·laboradors de ‘Sálvame’ podem vore que Lydia Lozano estaria ingressant uns 950 euros per cada vesprada de treball en el plató. Si tenim en compte que la col·laboradora treballa quatre de les cinc vesprades de la setmana, Lozano va acumular un total de vuit vesprades sense treballar durant les dos setmanes que va estar en quarantena preventiva.

 

Si calculem els diners que hauria guanyat durant estes huit vesprades, vegem que la canària va deixar de guanyar uns 7.600 euros. Este fet hauria provocat que Lydia Lozano s’enfadara moltíssim el passat dissabte amb el retorn de Marta López, per sorpresa, en el plató de ‘Sálvame Deluxe’.

Últimes notícies

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.