Lydia Lozano, arruïnada per la ‘cagada’ d’una famosa de Telecinco

 

A finals d’agost Telecinco es veia obligat a confinar als treballadors de dos dels seus programes a causa d’un possible cas positiu de coronavirus. Una notícia que va fer tremolar ‘Sálvame’, ja que este succés impedia que els seus professionals pugueren fer la seua feina en les instal·lacions de la cadena. 

 

La causant d’este desgavell va ser Marta López a qui la cadena va despedir tot fent públic a través d’un comunicat en el que consideraven que l’excol·laboradora s’estava saltant les normes tot posant en risc als altres treballadors de Telecinco.

 

Marta López torna a Telecinco

Ara la cadena ha rectificat i ha tornat a admetre a la col·laboradora després de considerar que s’havien precipitat, ja que no havien contrastat la informació i han vist que esta no corresponia amb els actes de López.

 

Per sort, tot ha quedat en una anècdota però la quarantena preventiva a la que es van vore obligats a sotmetre’s els companys que havien coincidit amb ella al plató de ‘Sálvame’ ha fet que estos hagin hagut de demanar dies de treball i que la seua facturació mensual s’haja vist afectada.

 

D’esta forma Carlota Corredera, Antonio Montero, Laura Fa, Lydia Lozano i Gema López es van vore obligats a quedar-se en casa i no treballar per a poder complir durant 14 dies l’aïllament preventiu estipulat. Una de les més afectades econòmicament parlant hauria estat Lydia Lozano.

 

Lydia Lozano hauria perdut uns 8.000 euros

En un article del mitjà ‘El Confidencial’ a on s’arrepleguen els sous d’alguns dels col·laboradors de ‘Sálvame’ podem vore que Lydia Lozano estaria ingressant uns 950 euros per cada vesprada de treball en el plató. Si tenim en compte que la col·laboradora treballa quatre de les cinc vesprades de la setmana, Lozano va acumular un total de vuit vesprades sense treballar durant les dos setmanes que va estar en quarantena preventiva.

 

Si calculem els diners que hauria guanyat durant estes huit vesprades, vegem que la canària va deixar de guanyar uns 7.600 euros. Este fet hauria provocat que Lydia Lozano s’enfadara moltíssim el passat dissabte amb el retorn de Marta López, per sorpresa, en el plató de ‘Sálvame Deluxe’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.