Lydia Lozano, arruïnada per la ‘cagada’ d’una famosa de Telecinco

 

A finals d’agost Telecinco es veia obligat a confinar als treballadors de dos dels seus programes a causa d’un possible cas positiu de coronavirus. Una notícia que va fer tremolar ‘Sálvame’, ja que este succés impedia que els seus professionals pugueren fer la seua feina en les instal·lacions de la cadena. 

 

La causant d’este desgavell va ser Marta López a qui la cadena va despedir tot fent públic a través d’un comunicat en el que consideraven que l’excol·laboradora s’estava saltant les normes tot posant en risc als altres treballadors de Telecinco.

 

Marta López torna a Telecinco

Ara la cadena ha rectificat i ha tornat a admetre a la col·laboradora després de considerar que s’havien precipitat, ja que no havien contrastat la informació i han vist que esta no corresponia amb els actes de López.

 

Per sort, tot ha quedat en una anècdota però la quarantena preventiva a la que es van vore obligats a sotmetre’s els companys que havien coincidit amb ella al plató de ‘Sálvame’ ha fet que estos hagin hagut de demanar dies de treball i que la seua facturació mensual s’haja vist afectada.

 

D’esta forma Carlota Corredera, Antonio Montero, Laura Fa, Lydia Lozano i Gema López es van vore obligats a quedar-se en casa i no treballar per a poder complir durant 14 dies l’aïllament preventiu estipulat. Una de les més afectades econòmicament parlant hauria estat Lydia Lozano.

 

Lydia Lozano hauria perdut uns 8.000 euros

En un article del mitjà ‘El Confidencial’ a on s’arrepleguen els sous d’alguns dels col·laboradors de ‘Sálvame’ podem vore que Lydia Lozano estaria ingressant uns 950 euros per cada vesprada de treball en el plató. Si tenim en compte que la col·laboradora treballa quatre de les cinc vesprades de la setmana, Lozano va acumular un total de vuit vesprades sense treballar durant les dos setmanes que va estar en quarantena preventiva.

 

Si calculem els diners que hauria guanyat durant estes huit vesprades, vegem que la canària va deixar de guanyar uns 7.600 euros. Este fet hauria provocat que Lydia Lozano s’enfadara moltíssim el passat dissabte amb el retorn de Marta López, per sorpresa, en el plató de ‘Sálvame Deluxe’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.