Lydia Lozano, arruïnada per la ‘cagada’ d’una famosa de Telecinco

 

A finals d’agost Telecinco es veia obligat a confinar als treballadors de dos dels seus programes a causa d’un possible cas positiu de coronavirus. Una notícia que va fer tremolar ‘Sálvame’, ja que este succés impedia que els seus professionals pugueren fer la seua feina en les instal·lacions de la cadena. 

 

La causant d’este desgavell va ser Marta López a qui la cadena va despedir tot fent públic a través d’un comunicat en el que consideraven que l’excol·laboradora s’estava saltant les normes tot posant en risc als altres treballadors de Telecinco.

 

Marta López torna a Telecinco

Ara la cadena ha rectificat i ha tornat a admetre a la col·laboradora després de considerar que s’havien precipitat, ja que no havien contrastat la informació i han vist que esta no corresponia amb els actes de López.

 

Per sort, tot ha quedat en una anècdota però la quarantena preventiva a la que es van vore obligats a sotmetre’s els companys que havien coincidit amb ella al plató de ‘Sálvame’ ha fet que estos hagin hagut de demanar dies de treball i que la seua facturació mensual s’haja vist afectada.

 

D’esta forma Carlota Corredera, Antonio Montero, Laura Fa, Lydia Lozano i Gema López es van vore obligats a quedar-se en casa i no treballar per a poder complir durant 14 dies l’aïllament preventiu estipulat. Una de les més afectades econòmicament parlant hauria estat Lydia Lozano.

 

Lydia Lozano hauria perdut uns 8.000 euros

En un article del mitjà ‘El Confidencial’ a on s’arrepleguen els sous d’alguns dels col·laboradors de ‘Sálvame’ podem vore que Lydia Lozano estaria ingressant uns 950 euros per cada vesprada de treball en el plató. Si tenim en compte que la col·laboradora treballa quatre de les cinc vesprades de la setmana, Lozano va acumular un total de vuit vesprades sense treballar durant les dos setmanes que va estar en quarantena preventiva.

 

Si calculem els diners que hauria guanyat durant estes huit vesprades, vegem que la canària va deixar de guanyar uns 7.600 euros. Este fet hauria provocat que Lydia Lozano s’enfadara moltíssim el passat dissabte amb el retorn de Marta López, per sorpresa, en el plató de ‘Sálvame Deluxe’.

Últimes notícies

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.