Lydia Lozano, arruïnada per la ‘cagada’ d’una famosa de Telecinco

 

A finals d’agost Telecinco es veia obligat a confinar als treballadors de dos dels seus programes a causa d’un possible cas positiu de coronavirus. Una notícia que va fer tremolar ‘Sálvame’, ja que este succés impedia que els seus professionals pugueren fer la seua feina en les instal·lacions de la cadena. 

 

La causant d’este desgavell va ser Marta López a qui la cadena va despedir tot fent públic a través d’un comunicat en el que consideraven que l’excol·laboradora s’estava saltant les normes tot posant en risc als altres treballadors de Telecinco.

 

Marta López torna a Telecinco

Ara la cadena ha rectificat i ha tornat a admetre a la col·laboradora després de considerar que s’havien precipitat, ja que no havien contrastat la informació i han vist que esta no corresponia amb els actes de López.

 

Per sort, tot ha quedat en una anècdota però la quarantena preventiva a la que es van vore obligats a sotmetre’s els companys que havien coincidit amb ella al plató de ‘Sálvame’ ha fet que estos hagin hagut de demanar dies de treball i que la seua facturació mensual s’haja vist afectada.

 

D’esta forma Carlota Corredera, Antonio Montero, Laura Fa, Lydia Lozano i Gema López es van vore obligats a quedar-se en casa i no treballar per a poder complir durant 14 dies l’aïllament preventiu estipulat. Una de les més afectades econòmicament parlant hauria estat Lydia Lozano.

 

Lydia Lozano hauria perdut uns 8.000 euros

En un article del mitjà ‘El Confidencial’ a on s’arrepleguen els sous d’alguns dels col·laboradors de ‘Sálvame’ podem vore que Lydia Lozano estaria ingressant uns 950 euros per cada vesprada de treball en el plató. Si tenim en compte que la col·laboradora treballa quatre de les cinc vesprades de la setmana, Lozano va acumular un total de vuit vesprades sense treballar durant les dos setmanes que va estar en quarantena preventiva.

 

Si calculem els diners que hauria guanyat durant estes huit vesprades, vegem que la canària va deixar de guanyar uns 7.600 euros. Este fet hauria provocat que Lydia Lozano s’enfadara moltíssim el passat dissabte amb el retorn de Marta López, per sorpresa, en el plató de ‘Sálvame Deluxe’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022