Olga Moreno al descobert: Destapen la seua gran manipulació des que va arribar a l’illa

 

Des que Rocío Carrasco va tornar a la televisió amb el seu documental, ‘Rocío, comptar la verdad para seguir viva’ ha revolucionat a tots els programes de Telecinco i ‘Supervivientes’ no anava a ser l’excepció.
I este fet es pot veure perfectament reflectit en una de les seues concursants, Olga Moreno, de la qual tothom vol veure com reacciona quan isca expulsada i descobrisca com ha avançat la docuserie de la filla de ‘la más grande’, i que la deixa francament malament.

Els espectadors del ‘reality’ pensen que segurament ella no és desconeixedora de tot el que ha passat a la seua casa, ja que es fa olor moltes coses i per això des d’Hondures va soltant titulars i defenses, però que es queden tales si ho comparem amb tot el que hem pogut saber d’ella i del seu marit Antonio David Flores.

 

‘Sálvame’ destapa la gran mentida d’Olga Moreno

 

No obstant això, ‘Sálvame’ ha destapat una altra de les grans mentides d’Olga Moreno i que ens ha intentat colar a tots els espectadors del ‘reality’ en el qual està participant. L’empresària va assegurar que volia deixar arrere la seua situació familiar i que volia que li la valorara com a supervivent i en igualtat de condicions amb la resta dels seus companys. Alguna cosa que va ser captat pel programa i que el mateix Jorge Javier  Vázquez va voler respectar-li, dient-li el primer dia que per a ell i per al programa, ella era una més i que això de fora es quedava fora.

 

Però ella ha volgut posar-ho difícil i si el programa valorava en un primer moment obviar tota la seua vida de l’exterior, ella mateixa ha forçat que el que passa en l’exterior influïsca en el seu concurs, traient a col·lació constantment coses del seu marit, de Rocío Carrasco i també dels fills d’esta i que esmenta constantment dient els bons que són i el molt que els vol. No sabem si ella és conscient del molt que està parlant, però si objectiu era passar de puntetes amb la seua vida exterior, no ho està aconseguint.

L’equip de ‘Sálvame’ ha comptat el total de vídeos que ha protagonitzat Olga Moreno dins de ‘Supervivientes’, alguna cosa que és fàcil de comprovar sent els dos programes de la mateixa cadena. En el que portem de programa, la dona d’Antonio David Flores ha protagonitzat un total de trenta-set vídeos. D’estos, solament en quatre apareix mostrant mèrits com a supervivent, una xifra ínfima si ho comparem amb el munt de dies que porta a Hondures.

Hi ha sis vídeos més que s’han emés i en les quals li la pot veure protagonitzant grans bregues amb els seus companys. Unes bregues que segons ella esquiva sempre que pot, al·legat que no es vol ficar en embolics, però sembla que no ho aconsegueix i que cada vegada va a més. No obstant això, Moreno ha protagonitzat vint-i-set vídeos parlant de la seua família, alguna cosa que deixa més que clara la seua intenció de continuar polemitzant.

 

Així es reparteixen tots els vídeos

 

El treball de l’equip de ‘Sálvame’ ha sigut tan minuciós que han pogut desgranar encara més estos vint-i-set vídeos. Quinze d’estos estan dedicats íntegrament a parlar d’Antonio David Flores, alguna cosa que ella considera que li beneficia, però que francament, encara ho posa pitjor a ulls dels espectadors i que per norma general, estan empatitzant molt més amb el dur relat de Rocío Carrasco.

Els altres dotze vídeos en els quals també parla de la seua família estan dedicats a Rocío Flores i a David Flores, sabent segurament que això fa rabiar a la seua mare i que no suporta que s’exposen a aqueixos xiquets en televisió a pesar que ara ja són majors d’edat.

Últimes notícies

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.

Detingut un matrimoni a Callosa de Segura per tracta sexual i alliberades tres víctimes

La Guàrdia Civil ha detingut a Callosa de Segura un matrimoni acusat de tracta de dones amb fins d’explotació sexual i detenció il·legal. Agents han alliberat tres víctimes i han localitzat dades de fins a mig centenar de possibles afectades.

Compte arrere al Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 Sorolla

El Museu de la Ciutat de València inicia dilluns les obres i millores de seguretat per a acollir més de 200 quadres de Sorolla procedents de la Hispanic Society of America, amb una inversió total de 650.000 euros.

El curs 2026-2027 arranca amb pujada salarial docent i noves mobilitzacions en educació

El curs escolar 2026-2027 començarà la pròxima setmana en la Comunitat Valenciana amb l’entrada en vigor d’una pujada salarial de 200 euros al professorat pactada amb ANPE i CSIF, mentres la vaga indefinida continua suspesa però amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats majoritaris.

Els ciberacosadors de menors demanen imatges íntimes als primers minuts de xat

Un estudi de la UPV ha analitzat converses reals i conclou que més de la mitat dels ciberacosadors de xiquets, xiquetes i adolescents demanen imatges o vídeos sexuals durant els primers torns de xat, sovint disfressats de confiança i afecte per normalitzar l’explotació.

Ford Almussafes posarà damunt la taula un nou acord laboral i salarial fins a 2030

La direcció de Ford Almussafes presentarà la pròxima setmana als sindicats una proposta laboral i salarial per al període 2027-2030, que donarà continuïtat a l'actual Acord per l'Electrificació i acabarà convertint-se en conveni col·lectiu. UGT i STM-Intersindical Valenciana reclamen pujades vinculades a l'IPC i recuperar poder adquisitiu després dels anys de contenció.

Desmantellada una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda amb tres detinguts

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens i ha desmantellat una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda, on ha confiscat 200 plantes, més de 8.500 grams de droga i uns 10.000 euros en metàl·lic. Un dels arrestats ha ingressat a la presó per ordre judicial.

Temperatures altes este dissabte a l’interior i prelitoral valencià

El primer dissabte de setembre arriba amb temperatures altes a l’interior i al prelitoral de la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat i vents fluixos variables que roden a component este. Diumenge es repetiran les temperatures elevades i l’ambient estable, amb lleugeres variacions de les màximes i mínimes segons la zona.