Olga Moreno al descobert: Destapen la seua gran manipulació des que va arribar a l’illa

 

Des que Rocío Carrasco va tornar a la televisió amb el seu documental, ‘Rocío, comptar la verdad para seguir viva’ ha revolucionat a tots els programes de Telecinco i ‘Supervivientes’ no anava a ser l’excepció.
I este fet es pot veure perfectament reflectit en una de les seues concursants, Olga Moreno, de la qual tothom vol veure com reacciona quan isca expulsada i descobrisca com ha avançat la docuserie de la filla de ‘la más grande’, i que la deixa francament malament.

Els espectadors del ‘reality’ pensen que segurament ella no és desconeixedora de tot el que ha passat a la seua casa, ja que es fa olor moltes coses i per això des d’Hondures va soltant titulars i defenses, però que es queden tales si ho comparem amb tot el que hem pogut saber d’ella i del seu marit Antonio David Flores.

 

‘Sálvame’ destapa la gran mentida d’Olga Moreno

 

No obstant això, ‘Sálvame’ ha destapat una altra de les grans mentides d’Olga Moreno i que ens ha intentat colar a tots els espectadors del ‘reality’ en el qual està participant. L’empresària va assegurar que volia deixar arrere la seua situació familiar i que volia que li la valorara com a supervivent i en igualtat de condicions amb la resta dels seus companys. Alguna cosa que va ser captat pel programa i que el mateix Jorge Javier  Vázquez va voler respectar-li, dient-li el primer dia que per a ell i per al programa, ella era una més i que això de fora es quedava fora.

 

Però ella ha volgut posar-ho difícil i si el programa valorava en un primer moment obviar tota la seua vida de l’exterior, ella mateixa ha forçat que el que passa en l’exterior influïsca en el seu concurs, traient a col·lació constantment coses del seu marit, de Rocío Carrasco i també dels fills d’esta i que esmenta constantment dient els bons que són i el molt que els vol. No sabem si ella és conscient del molt que està parlant, però si objectiu era passar de puntetes amb la seua vida exterior, no ho està aconseguint.

L’equip de ‘Sálvame’ ha comptat el total de vídeos que ha protagonitzat Olga Moreno dins de ‘Supervivientes’, alguna cosa que és fàcil de comprovar sent els dos programes de la mateixa cadena. En el que portem de programa, la dona d’Antonio David Flores ha protagonitzat un total de trenta-set vídeos. D’estos, solament en quatre apareix mostrant mèrits com a supervivent, una xifra ínfima si ho comparem amb el munt de dies que porta a Hondures.

Hi ha sis vídeos més que s’han emés i en les quals li la pot veure protagonitzant grans bregues amb els seus companys. Unes bregues que segons ella esquiva sempre que pot, al·legat que no es vol ficar en embolics, però sembla que no ho aconsegueix i que cada vegada va a més. No obstant això, Moreno ha protagonitzat vint-i-set vídeos parlant de la seua família, alguna cosa que deixa més que clara la seua intenció de continuar polemitzant.

 

Així es reparteixen tots els vídeos

 

El treball de l’equip de ‘Sálvame’ ha sigut tan minuciós que han pogut desgranar encara més estos vint-i-set vídeos. Quinze d’estos estan dedicats íntegrament a parlar d’Antonio David Flores, alguna cosa que ella considera que li beneficia, però que francament, encara ho posa pitjor a ulls dels espectadors i que per norma general, estan empatitzant molt més amb el dur relat de Rocío Carrasco.

Els altres dotze vídeos en els quals també parla de la seua família estan dedicats a Rocío Flores i a David Flores, sabent segurament que això fa rabiar a la seua mare i que no suporta que s’exposen a aqueixos xiquets en televisió a pesar que ara ja són majors d’edat.

Últimes notícies

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.

Les víctimes de l’accident de metro de 2006 passen el relleu a les de la DANA de València

Vint anys després de l’accident de metro de València, les expresidentes de l’AVM3J reivindiquen que cal continuar lluitant i anuncien que passen el testimoni a les víctimes de la DANA de 2024, amb qui compartiran l’acte d’homenatge del 3 de juliol.

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.