Olga Moreno al descobert: Destapen la seua gran manipulació des que va arribar a l’illa

 

Des que Rocío Carrasco va tornar a la televisió amb el seu documental, ‘Rocío, comptar la verdad para seguir viva’ ha revolucionat a tots els programes de Telecinco i ‘Supervivientes’ no anava a ser l’excepció.
I este fet es pot veure perfectament reflectit en una de les seues concursants, Olga Moreno, de la qual tothom vol veure com reacciona quan isca expulsada i descobrisca com ha avançat la docuserie de la filla de ‘la más grande’, i que la deixa francament malament.

Els espectadors del ‘reality’ pensen que segurament ella no és desconeixedora de tot el que ha passat a la seua casa, ja que es fa olor moltes coses i per això des d’Hondures va soltant titulars i defenses, però que es queden tales si ho comparem amb tot el que hem pogut saber d’ella i del seu marit Antonio David Flores.

 

‘Sálvame’ destapa la gran mentida d’Olga Moreno

 

No obstant això, ‘Sálvame’ ha destapat una altra de les grans mentides d’Olga Moreno i que ens ha intentat colar a tots els espectadors del ‘reality’ en el qual està participant. L’empresària va assegurar que volia deixar arrere la seua situació familiar i que volia que li la valorara com a supervivent i en igualtat de condicions amb la resta dels seus companys. Alguna cosa que va ser captat pel programa i que el mateix Jorge Javier  Vázquez va voler respectar-li, dient-li el primer dia que per a ell i per al programa, ella era una més i que això de fora es quedava fora.

 

Però ella ha volgut posar-ho difícil i si el programa valorava en un primer moment obviar tota la seua vida de l’exterior, ella mateixa ha forçat que el que passa en l’exterior influïsca en el seu concurs, traient a col·lació constantment coses del seu marit, de Rocío Carrasco i també dels fills d’esta i que esmenta constantment dient els bons que són i el molt que els vol. No sabem si ella és conscient del molt que està parlant, però si objectiu era passar de puntetes amb la seua vida exterior, no ho està aconseguint.

L’equip de ‘Sálvame’ ha comptat el total de vídeos que ha protagonitzat Olga Moreno dins de ‘Supervivientes’, alguna cosa que és fàcil de comprovar sent els dos programes de la mateixa cadena. En el que portem de programa, la dona d’Antonio David Flores ha protagonitzat un total de trenta-set vídeos. D’estos, solament en quatre apareix mostrant mèrits com a supervivent, una xifra ínfima si ho comparem amb el munt de dies que porta a Hondures.

Hi ha sis vídeos més que s’han emés i en les quals li la pot veure protagonitzant grans bregues amb els seus companys. Unes bregues que segons ella esquiva sempre que pot, al·legat que no es vol ficar en embolics, però sembla que no ho aconsegueix i que cada vegada va a més. No obstant això, Moreno ha protagonitzat vint-i-set vídeos parlant de la seua família, alguna cosa que deixa més que clara la seua intenció de continuar polemitzant.

 

Així es reparteixen tots els vídeos

 

El treball de l’equip de ‘Sálvame’ ha sigut tan minuciós que han pogut desgranar encara més estos vint-i-set vídeos. Quinze d’estos estan dedicats íntegrament a parlar d’Antonio David Flores, alguna cosa que ella considera que li beneficia, però que francament, encara ho posa pitjor a ulls dels espectadors i que per norma general, estan empatitzant molt més amb el dur relat de Rocío Carrasco.

Els altres dotze vídeos en els quals també parla de la seua família estan dedicats a Rocío Flores i a David Flores, sabent segurament que això fa rabiar a la seua mare i que no suporta que s’exposen a aqueixos xiquets en televisió a pesar que ara ja són majors d’edat.

Últimes notícies

L’aeroport de Castelló arranca 2026 amb rècord de passatgers i més rutes internacionals

L’aeroport de Castelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 148.009 passatgers, un 9 % més que l’any anterior, i amb la xifra més alta de rutes regulars des que funciona la infraestructura.

Xavi Albert agafa el timó del Valencia Basket masculí per a dos temporades

El Valencia Basket ha confirmat Xavi Albert com a entrenador principal de la primera plantilla masculina per a les dos pròximes temporades, després de l’eixida de Pedro Martínez al Real Madrid.

Cinc detinguts en desmantellar quatre punts de venda de droga a Sueca i Riola

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones i ha desarticulat quatre punts de venda de cocaïna i marihuana a Sueca i Riola, on la droga es venia fins i tot a menors.

Arresten a Novelda un fugitíu alemany reclamat amb dos ordres europees de detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys sobre el qual pesaven dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l’ordre públic. El tribunal ha ordenat la seua llibertat amb mesures cautelars i ha intervingut la furgoneta en què circulava, també reclamada per Alemanya.

Detingut a Novelda un fugitiu alemany reclamat amb dues Ordres Europees de Detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys amb dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l'ordre públic, després d’un control de vehicles on també han intervingut la furgoneta en què viatjava.

Juan Gea alerta que la societat té por de perdre drets i acaba tragant massa coses

L’actor valencià Juan Gea torna al Festival de Teatre Clàssic de Mérida amb una Electra actualitzada i reflexiona sobre la por social a perdre drets, el trencament del diàleg i el valor del pensament humà front a la intel·ligència artificial.

A presó el conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 en Alicante

Un home ha ingressat a presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte a la N-332, a la província d’Alacant.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat a presó provisional, comunicada i sense fiança, acusat de causar un accident mortal entre un cotxe i una moto a la N-332, a la província d’Alacant, dissabte passat.