Olga Moreno al descobert: Destapen la seua gran manipulació des que va arribar a l’illa

 

Des que Rocío Carrasco va tornar a la televisió amb el seu documental, ‘Rocío, comptar la verdad para seguir viva’ ha revolucionat a tots els programes de Telecinco i ‘Supervivientes’ no anava a ser l’excepció.
I este fet es pot veure perfectament reflectit en una de les seues concursants, Olga Moreno, de la qual tothom vol veure com reacciona quan isca expulsada i descobrisca com ha avançat la docuserie de la filla de ‘la más grande’, i que la deixa francament malament.

Els espectadors del ‘reality’ pensen que segurament ella no és desconeixedora de tot el que ha passat a la seua casa, ja que es fa olor moltes coses i per això des d’Hondures va soltant titulars i defenses, però que es queden tales si ho comparem amb tot el que hem pogut saber d’ella i del seu marit Antonio David Flores.

 

‘Sálvame’ destapa la gran mentida d’Olga Moreno

 

No obstant això, ‘Sálvame’ ha destapat una altra de les grans mentides d’Olga Moreno i que ens ha intentat colar a tots els espectadors del ‘reality’ en el qual està participant. L’empresària va assegurar que volia deixar arrere la seua situació familiar i que volia que li la valorara com a supervivent i en igualtat de condicions amb la resta dels seus companys. Alguna cosa que va ser captat pel programa i que el mateix Jorge Javier  Vázquez va voler respectar-li, dient-li el primer dia que per a ell i per al programa, ella era una més i que això de fora es quedava fora.

 

Però ella ha volgut posar-ho difícil i si el programa valorava en un primer moment obviar tota la seua vida de l’exterior, ella mateixa ha forçat que el que passa en l’exterior influïsca en el seu concurs, traient a col·lació constantment coses del seu marit, de Rocío Carrasco i també dels fills d’esta i que esmenta constantment dient els bons que són i el molt que els vol. No sabem si ella és conscient del molt que està parlant, però si objectiu era passar de puntetes amb la seua vida exterior, no ho està aconseguint.

L’equip de ‘Sálvame’ ha comptat el total de vídeos que ha protagonitzat Olga Moreno dins de ‘Supervivientes’, alguna cosa que és fàcil de comprovar sent els dos programes de la mateixa cadena. En el que portem de programa, la dona d’Antonio David Flores ha protagonitzat un total de trenta-set vídeos. D’estos, solament en quatre apareix mostrant mèrits com a supervivent, una xifra ínfima si ho comparem amb el munt de dies que porta a Hondures.

Hi ha sis vídeos més que s’han emés i en les quals li la pot veure protagonitzant grans bregues amb els seus companys. Unes bregues que segons ella esquiva sempre que pot, al·legat que no es vol ficar en embolics, però sembla que no ho aconsegueix i que cada vegada va a més. No obstant això, Moreno ha protagonitzat vint-i-set vídeos parlant de la seua família, alguna cosa que deixa més que clara la seua intenció de continuar polemitzant.

 

Així es reparteixen tots els vídeos

 

El treball de l’equip de ‘Sálvame’ ha sigut tan minuciós que han pogut desgranar encara més estos vint-i-set vídeos. Quinze d’estos estan dedicats íntegrament a parlar d’Antonio David Flores, alguna cosa que ella considera que li beneficia, però que francament, encara ho posa pitjor a ulls dels espectadors i que per norma general, estan empatitzant molt més amb el dur relat de Rocío Carrasco.

Els altres dotze vídeos en els quals també parla de la seua família estan dedicats a Rocío Flores i a David Flores, sabent segurament que això fa rabiar a la seua mare i que no suporta que s’exposen a aqueixos xiquets en televisió a pesar que ara ja són majors d’edat.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.