12.9 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Olga Moreno al descobert: Destapen la seua gran manipulació des que va arribar a l’illa

 

Des que Rocío Carrasco va tornar a la televisió amb el seu documental, ‘Rocío, comptar la verdad para seguir viva’ ha revolucionat a tots els programes de Telecinco i ‘Supervivientes’ no anava a ser l’excepció.
I este fet es pot veure perfectament reflectit en una de les seues concursants, Olga Moreno, de la qual tothom vol veure com reacciona quan isca expulsada i descobrisca com ha avançat la docuserie de la filla de ‘la más grande’, i que la deixa francament malament.

Els espectadors del ‘reality’ pensen que segurament ella no és desconeixedora de tot el que ha passat a la seua casa, ja que es fa olor moltes coses i per això des d’Hondures va soltant titulars i defenses, però que es queden tales si ho comparem amb tot el que hem pogut saber d’ella i del seu marit Antonio David Flores.

 

‘Sálvame’ destapa la gran mentida d’Olga Moreno

 

No obstant això, ‘Sálvame’ ha destapat una altra de les grans mentides d’Olga Moreno i que ens ha intentat colar a tots els espectadors del ‘reality’ en el qual està participant. L’empresària va assegurar que volia deixar arrere la seua situació familiar i que volia que li la valorara com a supervivent i en igualtat de condicions amb la resta dels seus companys. Alguna cosa que va ser captat pel programa i que el mateix Jorge Javier  Vázquez va voler respectar-li, dient-li el primer dia que per a ell i per al programa, ella era una més i que això de fora es quedava fora.

 

Però ella ha volgut posar-ho difícil i si el programa valorava en un primer moment obviar tota la seua vida de l’exterior, ella mateixa ha forçat que el que passa en l’exterior influïsca en el seu concurs, traient a col·lació constantment coses del seu marit, de Rocío Carrasco i també dels fills d’esta i que esmenta constantment dient els bons que són i el molt que els vol. No sabem si ella és conscient del molt que està parlant, però si objectiu era passar de puntetes amb la seua vida exterior, no ho està aconseguint.

L’equip de ‘Sálvame’ ha comptat el total de vídeos que ha protagonitzat Olga Moreno dins de ‘Supervivientes’, alguna cosa que és fàcil de comprovar sent els dos programes de la mateixa cadena. En el que portem de programa, la dona d’Antonio David Flores ha protagonitzat un total de trenta-set vídeos. D’estos, solament en quatre apareix mostrant mèrits com a supervivent, una xifra ínfima si ho comparem amb el munt de dies que porta a Hondures.

Hi ha sis vídeos més que s’han emés i en les quals li la pot veure protagonitzant grans bregues amb els seus companys. Unes bregues que segons ella esquiva sempre que pot, al·legat que no es vol ficar en embolics, però sembla que no ho aconsegueix i que cada vegada va a més. No obstant això, Moreno ha protagonitzat vint-i-set vídeos parlant de la seua família, alguna cosa que deixa més que clara la seua intenció de continuar polemitzant.

 

Així es reparteixen tots els vídeos

 

El treball de l’equip de ‘Sálvame’ ha sigut tan minuciós que han pogut desgranar encara més estos vint-i-set vídeos. Quinze d’estos estan dedicats íntegrament a parlar d’Antonio David Flores, alguna cosa que ella considera que li beneficia, però que francament, encara ho posa pitjor a ulls dels espectadors i que per norma general, estan empatitzant molt més amb el dur relat de Rocío Carrasco.

Els altres dotze vídeos en els quals també parla de la seua família estan dedicats a Rocío Flores i a David Flores, sabent segurament que això fa rabiar a la seua mare i que no suporta que s’exposen a aqueixos xiquets en televisió a pesar que ara ja són majors d’edat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana va registrar un 0,85% més de naixements en 2025, per davall de la mitjana nacional

La Comunitat Valenciana va augmentar els naixements un 0,85% en 2025, per davall del 0,99% nacional. Amb 35.822 enllumenaments, va aportar el 11,15% del total a Espanya.

Pérez Llorca anuncia 80.000 euros d’ajuda per a famílies de les víctimes de la DANA

El president ha anunciat una ajuda directa de 80.000 euros destinada als familiars de les persones mortes per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a la província de València. El missatge arriba en la seua primera sessió de control en Les Corts.

El primer ple de l’any de Les Corts Valencianes ha començat amb la presa de possessió d’una nova diputada

El primer ple de l'any i del nou període de sessions ha començat amb la presa de possessió de Raquel Cámara com a nova diputada del PSPV-PSOE, en substitució de Sonia Borruey. La renúncia de Borruey es va produir després del seu nomenament com a directora general de GESPA, un càrrec incompatible amb l'acta.

La Comunitat Valenciana lidera al gener l’augment de passatgers aeris internacionals amb un 7,7%

Espanya va rebre 6,7 milions de passatgers procedents d'aeroports internacionals al gener, un 5,2% més interanual. La Comunitat Valenciana va ser la regió amb major alça, del 7,7%.

Finalitza la guerra en l’obra de teamLab en el Centre d’Art Hortensia Herrero

La instal·lació interactiva 'The World of Irreversible Change' del CAHH ha posat fi a la seua guerra interna després de més de dos dies de combats i obri una fase de regeneració lligada al clima de València.

Detingut l’exmarit de la dona assassinada a Xilxes per infringir l’orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha detingut a l'exmarit per infringir una orde d'allunyament vigent fins a 2027. Els cossos de la dona i la seua filla de 12 anys van ser trobats amb signes de violència i la Policia Judicial investiga.

Tècnics avaluen el retorn dels desallotjats per una solsida a Puçol

Els tècnics municipals revisaran este dimecres les vivendes desallotjades al carrer Sant Pere per a decidir si els veïns poden tornar. No hi ha ferits i 25 persones han sigut reallotjades en un hotel.

Cas Yelmo, Necessitat de canvis legals per a ‘les altres llengües’

Leo Giménez es lingüista y reclama un reforç legal del pluralisme lingüístic i del dret d’usar el valencià sense que això supose traves