Miki, protagonista de l’anècdota viral d’Eurovisió

Miki va protagonitzar una anècdota d'allò més comentada amb la bandera d'Espanya

Miki va protagonitzar una anècdota d’allò més comentada amb la bandera d’Espanya | València Diari

 

Eurovisió és d’aquells festivals que mai deixa indiferent a ningú. De ‘Chikiliquatre’ a Miki Núñez, Espanya es pren l’essència festiva del certamen al peu de la lletra i així ho ha demostrat enguany amb tot el que ha generat la cançó ‘La Venda’. Però per desgràcia el tema no va obtindre els resultats esperats i Miki Núñez quasi va ser més notícia per protagonitzar una de les essències més divertides de la nit.

 

Instants abans a la repartició de punts i mentres entrevistaven als representants d’Holanda, el cantant espanyol aprofitava la seua aparició al fons de pantalla per a fer onejar amb força la seua bandera espanyola. La mala fortuna, potser com a preludi dels seus resultats, va aparéixer en escena quan la bandera va eixir disparada i el cantant es va quedar amb un pam de nas.

 

Minuts després, l’anècdota ja era un tema cabdal en les xarxes i van ser molts els qui van optar per penjar el vídeo. Una nota curiosa que, com a mínim, posa un poc de sucre a la nit amarga de la delegació espanyola en Israel.

 

 

Et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.

Emergències recomana a les persones asmàtiques usar màscara per l’alta concentració de pols en suspensió

La prevista màxima concentració de pols en suspensió entre la matinada del dissabte i la del diumenge porta a Emergències a aconsellar màscara i tancament de finestres a persones asmàtiques o amb problemes respiratoris.

El Llevant es juga la permanència davant el Getafe i busca el seu primer doble triomf a casa

El Llevant rep al Getafe en un dol clau per la permanència en el qual intentarà encadenar per primera vegada en la temporada dos victòries seguides en el Ciutat de València.