14.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Miki, protagonista de l’anècdota viral d’Eurovisió

Miki va protagonitzar una anècdota d'allò més comentada amb la bandera d'Espanya

Miki va protagonitzar una anècdota d’allò més comentada amb la bandera d’Espanya | València Diari

 

Eurovisió és d’aquells festivals que mai deixa indiferent a ningú. De ‘Chikiliquatre’ a Miki Núñez, Espanya es pren l’essència festiva del certamen al peu de la lletra i així ho ha demostrat enguany amb tot el que ha generat la cançó ‘La Venda’. Però per desgràcia el tema no va obtindre els resultats esperats i Miki Núñez quasi va ser més notícia per protagonitzar una de les essències més divertides de la nit.

 

Instants abans a la repartició de punts i mentres entrevistaven als representants d’Holanda, el cantant espanyol aprofitava la seua aparició al fons de pantalla per a fer onejar amb força la seua bandera espanyola. La mala fortuna, potser com a preludi dels seus resultats, va aparéixer en escena quan la bandera va eixir disparada i el cantant es va quedar amb un pam de nas.

 

Minuts després, l’anècdota ja era un tema cabdal en les xarxes i van ser molts els qui van optar per penjar el vídeo. Una nota curiosa que, com a mínim, posa un poc de sucre a la nit amarga de la delegació espanyola en Israel.

 

 

Et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs