Miki, protagonista de l’anècdota viral d’Eurovisió

Miki va protagonitzar una anècdota d'allò més comentada amb la bandera d'Espanya

Miki va protagonitzar una anècdota d’allò més comentada amb la bandera d’Espanya | València Diari

 

Eurovisió és d’aquells festivals que mai deixa indiferent a ningú. De ‘Chikiliquatre’ a Miki Núñez, Espanya es pren l’essència festiva del certamen al peu de la lletra i així ho ha demostrat enguany amb tot el que ha generat la cançó ‘La Venda’. Però per desgràcia el tema no va obtindre els resultats esperats i Miki Núñez quasi va ser més notícia per protagonitzar una de les essències més divertides de la nit.

 

Instants abans a la repartició de punts i mentres entrevistaven als representants d’Holanda, el cantant espanyol aprofitava la seua aparició al fons de pantalla per a fer onejar amb força la seua bandera espanyola. La mala fortuna, potser com a preludi dels seus resultats, va aparéixer en escena quan la bandera va eixir disparada i el cantant es va quedar amb un pam de nas.

 

Minuts després, l’anècdota ja era un tema cabdal en les xarxes i van ser molts els qui van optar per penjar el vídeo. Una nota curiosa que, com a mínim, posa un poc de sucre a la nit amarga de la delegació espanyola en Israel.

 

 

Et pot interessar…

Últimes notícies

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.