Mor als 67 anys Mike Hagerty, actor de la sèrie Friends

Ha mort als 67 anys l’actor Mike Hagerty, conegut pel seu paper com a senyor Treeger en la mítica sèrie ‘Friends’. L’interprete havia participat fa poc en la sèrie d’HBO ‘Somebody Somewhere. La cadena ha sigut qui ha anunciat la mort d’Hagerty. No han transcendit les causes de la seua defunció.

“Mike Hagerty va aportar molta alegria, humor i calidesa a totes les seues actuacions, inclòs el seu paper més recent com Ed Miller a Somebody Somewhere. Estem profundament tristos per la notícia de la seua mort i enviem el nostre condol als seus éssers estimats”, publicava en Twitter HBO Max.

Hagerty va nàixer en 1954 a Chicago, i des que va començar a exercir xicotets papers per a televisió en els anys 70 mai va deixar de treballar. A més de ‘Friends’ i ‘Somebody, Somewhre’, Hagerty va estar en les sitcoms ‘The George Carlin Xou’ i ‘Lucky Louie’, també se li va poder veure amb personatges episòdics en altres sèries com ‘Boston Legal’, ‘Brooklyn Nine-Nine’, ‘Cheers’, ‘CSI: Las Vegas’, ‘Entourage’, ‘Urgències, ‘Entre fantasmes’ o ‘Els Goldberg’, entre altres.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís taronja a l’interior nord de Castelló per vents de fins a 100 km/h

Aemet activa per a este diumenge l'avís taronja a l'interior nord de Castelló per ratxes de fins a 100 km/h i manté avisos grocs a Castelló i València.

La Generalitat resol els primers expedients del Grau III+ per a persones amb ELA

La Conselleria ha resolt les 23 primeres sol·licituds del nou grau de dependència extrema per a ELA i patologies afins. Les prestacions aniran de 3.200 a 9.850 euros i es tramitaran amb prioritat en un màxim de tres mesos.

Els danys en el camp es disparen: 250% més d’hectàrees sinistrades en dos mesos

El tren de borrasques de l'inici de 2026 ha deixat 120.876 hectàrees sinistrades i eleva les indemnitzacions previstes a 83,16 milions. L'impacte es concentra a Andalusia i Extremadura, amb efectes també en la Comunitat Valenciana i Murcia.

Marissa Lynn, la fallera major nord-americana de Els Somnis: ‘Les Falles se senten i era ara o mai’

Marissa Lynn, estatunidenc d'Ohio, és la fallera major de Els Somnis de València i defén que les Falles se senten. Assumix el càrrec 'ara o mai' i el compartix amb els seus fills, protagonistes infantils de la comissió.

Les vivendes turístiques de València pengen el cartell de complet en el cap de setmana prefalles

Les vivendes d'ús turístic aconseguixen el 100% d'ocupació a València durant el cap de setmana previ a les Falles. Entre setmana la previsió baixa al 71%.

La UPV inaugura un museu permanent amb les escenes guanyadores de La Ciència als Falles

La UPV ha inaugurat una seu permanent del museu Ciència i Falles en el poal morat de la Ciutat Politècnica de la Innovació, amb ninots i escenes premiades de 2024 i 2025. La mostra creixerà amb cada edició del concurs i reforça el pont entre divulgació científica i tradició fallera.

Les vivendes turístiques de València aconseguixen el 100% d’ocupació en el cap de setmana prefalles

Les 4.786 vivendes d'ús turístic de València estan completes el divendres, dissabte i diumenge previs a Falles; entre setmana l'ocupació baixa al 71%.

Un monstre rosa de 4 metres visibilitza la soledat en una falla experimental

La comissió Mestre Bellver-Mariano Ribera plantarà enguany Monstruosa soledat, un gran monstre rosa i amable per fora que deixa veure un interior trist. L'obra, de Pepitagrilla, convida a abraçar-ho i a deixar missatges per a acompanyar la seua soledat.