Mor als 67 anys Mike Hagerty, actor de la sèrie Friends

Ha mort als 67 anys l’actor Mike Hagerty, conegut pel seu paper com a senyor Treeger en la mítica sèrie ‘Friends’. L’interprete havia participat fa poc en la sèrie d’HBO ‘Somebody Somewhere. La cadena ha sigut qui ha anunciat la mort d’Hagerty. No han transcendit les causes de la seua defunció.

“Mike Hagerty va aportar molta alegria, humor i calidesa a totes les seues actuacions, inclòs el seu paper més recent com Ed Miller a Somebody Somewhere. Estem profundament tristos per la notícia de la seua mort i enviem el nostre condol als seus éssers estimats”, publicava en Twitter HBO Max.

Hagerty va nàixer en 1954 a Chicago, i des que va començar a exercir xicotets papers per a televisió en els anys 70 mai va deixar de treballar. A més de ‘Friends’ i ‘Somebody, Somewhre’, Hagerty va estar en les sitcoms ‘The George Carlin Xou’ i ‘Lucky Louie’, també se li va poder veure amb personatges episòdics en altres sèries com ‘Boston Legal’, ‘Brooklyn Nine-Nine’, ‘Cheers’, ‘CSI: Las Vegas’, ‘Entourage’, ‘Urgències, ‘Entre fantasmes’ o ‘Els Goldberg’, entre altres.

Últimes notícies

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.