Mor als 67 anys Mike Hagerty, actor de la sèrie Friends

Ha mort als 67 anys l’actor Mike Hagerty, conegut pel seu paper com a senyor Treeger en la mítica sèrie ‘Friends’. L’interprete havia participat fa poc en la sèrie d’HBO ‘Somebody Somewhere. La cadena ha sigut qui ha anunciat la mort d’Hagerty. No han transcendit les causes de la seua defunció.

“Mike Hagerty va aportar molta alegria, humor i calidesa a totes les seues actuacions, inclòs el seu paper més recent com Ed Miller a Somebody Somewhere. Estem profundament tristos per la notícia de la seua mort i enviem el nostre condol als seus éssers estimats”, publicava en Twitter HBO Max.

Hagerty va nàixer en 1954 a Chicago, i des que va començar a exercir xicotets papers per a televisió en els anys 70 mai va deixar de treballar. A més de ‘Friends’ i ‘Somebody, Somewhre’, Hagerty va estar en les sitcoms ‘The George Carlin Xou’ i ‘Lucky Louie’, també se li va poder veure amb personatges episòdics en altres sèries com ‘Boston Legal’, ‘Brooklyn Nine-Nine’, ‘Cheers’, ‘CSI: Las Vegas’, ‘Entourage’, ‘Urgències, ‘Entre fantasmes’ o ‘Els Goldberg’, entre altres.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.