Mor als 67 anys Mike Hagerty, actor de la sèrie Friends

Ha mort als 67 anys l’actor Mike Hagerty, conegut pel seu paper com a senyor Treeger en la mítica sèrie ‘Friends’. L’interprete havia participat fa poc en la sèrie d’HBO ‘Somebody Somewhere. La cadena ha sigut qui ha anunciat la mort d’Hagerty. No han transcendit les causes de la seua defunció.

“Mike Hagerty va aportar molta alegria, humor i calidesa a totes les seues actuacions, inclòs el seu paper més recent com Ed Miller a Somebody Somewhere. Estem profundament tristos per la notícia de la seua mort i enviem el nostre condol als seus éssers estimats”, publicava en Twitter HBO Max.

Hagerty va nàixer en 1954 a Chicago, i des que va començar a exercir xicotets papers per a televisió en els anys 70 mai va deixar de treballar. A més de ‘Friends’ i ‘Somebody, Somewhre’, Hagerty va estar en les sitcoms ‘The George Carlin Xou’ i ‘Lucky Louie’, també se li va poder veure amb personatges episòdics en altres sèries com ‘Boston Legal’, ‘Brooklyn Nine-Nine’, ‘Cheers’, ‘CSI: Las Vegas’, ‘Entourage’, ‘Urgències, ‘Entre fantasmes’ o ‘Els Goldberg’, entre altres.

Últimes notícies

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.