Mor als 67 anys Mike Hagerty, actor de la sèrie Friends

Ha mort als 67 anys l’actor Mike Hagerty, conegut pel seu paper com a senyor Treeger en la mítica sèrie ‘Friends’. L’interprete havia participat fa poc en la sèrie d’HBO ‘Somebody Somewhere. La cadena ha sigut qui ha anunciat la mort d’Hagerty. No han transcendit les causes de la seua defunció.

“Mike Hagerty va aportar molta alegria, humor i calidesa a totes les seues actuacions, inclòs el seu paper més recent com Ed Miller a Somebody Somewhere. Estem profundament tristos per la notícia de la seua mort i enviem el nostre condol als seus éssers estimats”, publicava en Twitter HBO Max.

Hagerty va nàixer en 1954 a Chicago, i des que va començar a exercir xicotets papers per a televisió en els anys 70 mai va deixar de treballar. A més de ‘Friends’ i ‘Somebody, Somewhre’, Hagerty va estar en les sitcoms ‘The George Carlin Xou’ i ‘Lucky Louie’, també se li va poder veure amb personatges episòdics en altres sèries com ‘Boston Legal’, ‘Brooklyn Nine-Nine’, ‘Cheers’, ‘CSI: Las Vegas’, ‘Entourage’, ‘Urgències, ‘Entre fantasmes’ o ‘Els Goldberg’, entre altres.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.