13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

La foto de Nerea despullada crema en Instagram

Nerea Rodríguez d''OT 2017'

Nerea Rodríguez d”OT 2017′ ha pegat foc a les xarxes socials amb la seua última publicació en Instagram | València Diari

 

‘Operación Triunfo’ sempre ha mogut masses, però de les últimes edicions, la que més ho ha fet és la del passat 2017 i és que els concursants d’eixe any han tingut molt èxit. El ‘reality’ ha fet que jóvens com Aitana Ocaña, Amaia Romero, Ana Guerra o Alfred Garcia hagen conseguit molta fama i tinguen milers de seguidors.

 

Nerea, li pega foc a les xarxes amb només una foto

Amb tot, altres participants d’‘OT 2017’ no són tan reconeguts, però han anat fent-se un lloc en el món de la música. Com és el cas de la concursant Nerea Rodríguez, que ha acaparat l’atenció de tot el món amb la seua última publicació en Instagram, a on té més de 300.000 seguidors, i ha encés en flama totes les xarxes, ja que en la fotografia que ha compartit apareix completament nueta.

 

Nerea, nascuda el 1999 en Barcelona, no s’ha fet tan famosa com part dels seus companys d’‘Operación Triunfo’, però sí que ha conseguit emprendre un camí dins del món de la música sent actriu de musicals –protagonitzant ‘Aladdín’ a Barcelona– i de doblatges –protagonitzant la pel·lícula ‘UglyDolls’–.

 

Nerea Rodríguez d''OT 2017'

Nerea va participar a ‘Operación Triunfo 2017’ arribant fins a la gala 10 | Instagram (@nerearoficial)

 

Però ara Nerea és notícia per haver compartit una imatge seua en conill en Instagram: Totalment despullada, assentada en un llit, d’esquena i deixant entrevore només el contorn de la mamella. Una fotografia que ha publicat juntament amb un text curt, «La meua sòcia em fa fotos casuals», mencionant la periodista i escriptora Lorena Córcoles, qui li va fer la foto.

 

Tot i que no és la primera volta que la cantant ha compartit imàtgens seues sensuals, sense dubte, Nerea Rodríguez ha tornat a cremar en les xarxes i els seus seguidors li han deixat més de 51.000 ‘m’agrada’ i centenars de comentaris on alaven la seua bellesa en esta darrera fotografia on apareix completament nueta.

 

Nerea Rodríguez d''OT 2017'

Nerea Rodríguez és actriu de musicals i de doblatges de pel·lícules | Instagram (@nerearoficial)

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mi socia me hace fotos casuales @lorenacorcoles

Una publicación compartida de Nerea Rodríguez (@nerearoficial) el

 

Últimes notícies

València suspén les classes en 32 centres i en tres pedanies del sud per l’alerta taronja

L'Ajuntament ha suspés l'activitat docent este dilluns en 32 centres situats en zones inundables i a la Torre, Castellar-Oliveral i Forn d'Alcedo per l'alerta taronja. En El Saler i Pinedo els centres obriran sense docència.

L’episodi de pluges ha deixat 146,4 l/m² a La Font d’en Carròs i ha motivat tancaments preventius

L'episodi de pluges ha descarregat amb especial intensitat en el litoral de València, amb un màxim de 146,4 l/m² a La Font d'en Carròs. Diversos municipis han tancat instal·lacions i han suspés activitats a l'aire lliure de manera preventiva.

La UPV suspén les classes presencials este dilluns a València i Gandia fins a les 14.00

La UPV ha suspés les classes presencials en Vera (València) i Gandia fins a les 14.00 d'este dilluns per l'alerta roja. Alcoi continua presencial amb opció en línia i revisió a les 9.00

Aemet manté l’avís roig en el litoral de València fins a les 6 del dilluns

Aemet manté l'avís roig per pluges molt intenses en la costa de València fins a les 6 del dilluns, amb el risc de mànegues marines i xicotets tornados. El litoral nord baixarà a taronja des de les 6 fins a les 12 del dilluns i hi haurà altres avisos a Castelló i Alacant.

Tempestes en terra esta tarde-nit i matinada, el més advers en el litoral de València segons Aemet

Aemet advertix que el tram més advers de l'episodi pot donar-se quan les tempestes es desenrotllen sobre terra entre la tard-nit del diumenge i la matinada en el litoral de València.

Ajornat el Llevant-Vila-real per alerta roja a València

El partit de la jornada 16 en el Ciutat de València, previst a les 18.30, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar nova data.

Les pluges superen els 100 l/m² a La Safor, al sud de València, en les últimes quatre hores

La Font d'en Carròs ha acumulat 105,9 l/m² en quatre hores i els bombers han atés avisos per trencament de baixants. Alacant i Castelló han registrat menys pluja, sense incidències rellevants.

Ajornat el Llevant-Vila-real per alerta roja i el Llevant apunta al 7 o 8 de gener

El Llevant-Vila-real de la jornada 16 ha sigut ajornat per l'alerta roja a València. L'RFEF dona cinc dies per a fixar data i el Llevant proposa el 7 o 8 de gener de 2026.