El nou negoci de Belén Esteban que et deixarà sense paraules

Els col·laboradors de la taula de ‘Ya es mediodía Fresh’ s’han posat nerviosos davant el retole “els condons de sabors de Belén Esteban”, però els seus nervis no han sigut res comparats amb la reacció del marit de la copresentadora de ‘Sálvame’ quan ella li ha proposat en directe ampliar el seu negoci ‘Los sabores de la Esteban’ al món dels preservatius de sabors.

Sí, en directe i sense tallar-se un pèl, Belén Esteban telefonava a Miguel, el seu marit per a explicar-li que li acabaven de proposar endinsar-se en el món dels profilàctics de sabors i que li semblava una idea genial portar el seu recentment estrenat negoci ‘Los sabores de la Esteban’ al terreny sexual.

“De carabassa, carabasseta, carlota, ceba…”, Belén li comptava plena d’il·lusió a un Miguel perplex que li semblava fenomenal la idea d’ampliar el seu negoci. Entre la seua esposa i el presentador han intentat que Miguel prenguera una decisió en directe, però ell s’ha mostrat molt conservador “No ho sé, l’hauria de parlar-ho més tranquil·lament amb la meua dona”.

Però la pressió anava en augment perquè es tractava d’un negoci a nivell internacional davant el qual Belén semblava tindre’l claríssim i tindre una il·lusió desbordant “A nivell internacional, imagina’t a Los Angeles preservatius de carabassa… Imagina’t ‘Los sabores de la Esteban’ a Amèrica”. És més, Belén li estava proposant ser ells nus i en qualitat de matrimoni, la imatge de la nova marca de condons “Som un matrimoni, a qui agafaré a un model, no et fa il·lusió aparéixer en la caixa dels preservatius”.

Miguel no donava crèdit davant la proposta que li estaven realitzant i no ha pogut contindre el riure quan el presentador li ha comunicat que li estaven gastant una broma des del programa ‘Anda Ya de Los40’. La situació ha sigut molt divertida i en el plató s’hi han rigut molt recreant la situació. Això sí, Rosa Benito ha tingut clar ella, els provaria, però no de qualsevol sabor “De cogombre no perquè a mi el cogombre em repeteix”.

Recordem que Rosa Benito va veure per primera vegada un preservatiu durant el seu pas per ‘Supervivientes’ “Jo era dona de la píndola, mai vaig veure un condó” i que l’utilitzava per a omplir-lo d’aigua i espantar els mosquits que els portaven fregits a Hondures.

 

Últimes notícies

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.

Manipulen durant mesos una dona de 91 anys a Alacant per quedar-se amb el seu patrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones acusades de sotmetre durant mesos una dona de 91 anys a un control total per apoderar-se del seu patrimoni, amb un presumpte expoli de 20.000 euros i canvis en el seu testament.

Carlos Romero confia a gaudir al màxim amb el seu perfil ofensiu al Villarreal

El lateral del Villarreal Carlos Romero ha celebrat el seu debut oficial després de dos anys cedit a l’Espanyol i ha assegurat que el seu perfil ofensiu encaixa amb l’estil de l’equip. El jugador ha valorat també la reacció del conjunt groguet en el camp del Racing de Santander, on ha remuntat un 2-0 en contra fins a empatar.

El Medusa de Cullera arreplega 185.000 assistents i posa data a l’edició del 2027

La dotzena edició del Festival Medusa de Cullera ha congregat prop de 185.000 persones, ha superat les previsions i ha confirmat ja les dates de la 13a edició, que se celebrarà del 12 al 16 d’agost de 2027.