El nou negoci de Belén Esteban que et deixarà sense paraules

Els col·laboradors de la taula de ‘Ya es mediodía Fresh’ s’han posat nerviosos davant el retole “els condons de sabors de Belén Esteban”, però els seus nervis no han sigut res comparats amb la reacció del marit de la copresentadora de ‘Sálvame’ quan ella li ha proposat en directe ampliar el seu negoci ‘Los sabores de la Esteban’ al món dels preservatius de sabors.

Sí, en directe i sense tallar-se un pèl, Belén Esteban telefonava a Miguel, el seu marit per a explicar-li que li acabaven de proposar endinsar-se en el món dels profilàctics de sabors i que li semblava una idea genial portar el seu recentment estrenat negoci ‘Los sabores de la Esteban’ al terreny sexual.

“De carabassa, carabasseta, carlota, ceba…”, Belén li comptava plena d’il·lusió a un Miguel perplex que li semblava fenomenal la idea d’ampliar el seu negoci. Entre la seua esposa i el presentador han intentat que Miguel prenguera una decisió en directe, però ell s’ha mostrat molt conservador “No ho sé, l’hauria de parlar-ho més tranquil·lament amb la meua dona”.

Però la pressió anava en augment perquè es tractava d’un negoci a nivell internacional davant el qual Belén semblava tindre’l claríssim i tindre una il·lusió desbordant “A nivell internacional, imagina’t a Los Angeles preservatius de carabassa… Imagina’t ‘Los sabores de la Esteban’ a Amèrica”. És més, Belén li estava proposant ser ells nus i en qualitat de matrimoni, la imatge de la nova marca de condons “Som un matrimoni, a qui agafaré a un model, no et fa il·lusió aparéixer en la caixa dels preservatius”.

Miguel no donava crèdit davant la proposta que li estaven realitzant i no ha pogut contindre el riure quan el presentador li ha comunicat que li estaven gastant una broma des del programa ‘Anda Ya de Los40’. La situació ha sigut molt divertida i en el plató s’hi han rigut molt recreant la situació. Això sí, Rosa Benito ha tingut clar ella, els provaria, però no de qualsevol sabor “De cogombre no perquè a mi el cogombre em repeteix”.

Recordem que Rosa Benito va veure per primera vegada un preservatiu durant el seu pas per ‘Supervivientes’ “Jo era dona de la píndola, mai vaig veure un condó” i que l’utilitzava per a omplir-lo d’aigua i espantar els mosquits que els portaven fregits a Hondures.

 

Últimes notícies

La Comunitat viu la primera nit d’agost sense nits tòrrides

Per primera vegada en este mes d’agost, cap estació d’Aemet a la Comunitat Valenciana ha registrat nit tòrrida, amb mínimes que han baixat fins als 12,7 graus a Vilafranca del Cid.

Bejís es refà de la brutal tempesta que ha deixat 186 l/m² en poques hores

Bejís es recupera de la tempesta torrencial que este dissabte ha deixat 186 l/m², amb greus inundacions, danys en ponts i caiguda d’arbres. El temporal també ha afectat altres punts de Castelló i diverses localitats de la província de València.

Deting per amenaçar amb una navalla un socorrista i un banyista en una piscina municipal de València

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 39 anys per amenaçar de mort amb una navalla un socorrista i un banyista en una piscina municipal, després d’una discussió per incomplir una norma del recinte.

Detinguts un pare i el seu fill per repartir cocaïna a domicili en moto a Elx

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 56 anys i el seu fill de 30 per repartir cocaïna a domicili amb un ciclomotor des d’un pis del barri de Carrús, on s’han intervingut 95 grams de droga i més de 5.600 euros en metàl·lic.

El Rototom encén motors a Benicàssim com a gran cita reggae d’Europa

El Rototom Sunsplash ha iniciat a Benicàssim una setmana de música reggae, convivència i activitats socials, culturals i de benestar, amb especial atenció al calor i a la sostenibilitat. El festival reforça espais com el Foro Social i àrees familiars perquè el públic visca unes vacacions diferents.

Diumenge amb ruixats al nord de la Comunitat Valenciana i temperatures a la baixa

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un ambient poc nuvolós, amb ruixats i tronades a la vesprada al terç nord i temperatures màximes lleugerament més baixes.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora, i manté avisos grocs per precipitacions i tempestes en altres zones de la província.

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.