El nou negoci de Belén Esteban que et deixarà sense paraules

Els col·laboradors de la taula de ‘Ya es mediodía Fresh’ s’han posat nerviosos davant el retole “els condons de sabors de Belén Esteban”, però els seus nervis no han sigut res comparats amb la reacció del marit de la copresentadora de ‘Sálvame’ quan ella li ha proposat en directe ampliar el seu negoci ‘Los sabores de la Esteban’ al món dels preservatius de sabors.

Sí, en directe i sense tallar-se un pèl, Belén Esteban telefonava a Miguel, el seu marit per a explicar-li que li acabaven de proposar endinsar-se en el món dels profilàctics de sabors i que li semblava una idea genial portar el seu recentment estrenat negoci ‘Los sabores de la Esteban’ al terreny sexual.

“De carabassa, carabasseta, carlota, ceba…”, Belén li comptava plena d’il·lusió a un Miguel perplex que li semblava fenomenal la idea d’ampliar el seu negoci. Entre la seua esposa i el presentador han intentat que Miguel prenguera una decisió en directe, però ell s’ha mostrat molt conservador “No ho sé, l’hauria de parlar-ho més tranquil·lament amb la meua dona”.

Però la pressió anava en augment perquè es tractava d’un negoci a nivell internacional davant el qual Belén semblava tindre’l claríssim i tindre una il·lusió desbordant “A nivell internacional, imagina’t a Los Angeles preservatius de carabassa… Imagina’t ‘Los sabores de la Esteban’ a Amèrica”. És més, Belén li estava proposant ser ells nus i en qualitat de matrimoni, la imatge de la nova marca de condons “Som un matrimoni, a qui agafaré a un model, no et fa il·lusió aparéixer en la caixa dels preservatius”.

Miguel no donava crèdit davant la proposta que li estaven realitzant i no ha pogut contindre el riure quan el presentador li ha comunicat que li estaven gastant una broma des del programa ‘Anda Ya de Los40’. La situació ha sigut molt divertida i en el plató s’hi han rigut molt recreant la situació. Això sí, Rosa Benito ha tingut clar ella, els provaria, però no de qualsevol sabor “De cogombre no perquè a mi el cogombre em repeteix”.

Recordem que Rosa Benito va veure per primera vegada un preservatiu durant el seu pas per ‘Supervivientes’ “Jo era dona de la píndola, mai vaig veure un condó” i que l’utilitzava per a omplir-lo d’aigua i espantar els mosquits que els portaven fregits a Hondures.

 

Últimes notícies

Els grans eclipsis dels segles XIX i XX que van obrir ponts polítics entre països

El catedràtic Pedro Ruiz-Castell destaca com els grans eclipsis solars dels segles XIX i XX van impulsar col·laboracions científiques internacionals i van servir com a via de diplomàcia en moments de tensió política. Diverses expedicions vinculades a la Universitat de València i a observatoris espanyols van ser clau en este procés.

Cap funcionari citat compareix a l’última sessió de la comissió de Les Naus a Alacant

Cap dels cinc funcionaris citats de l’àrea de Plusvàlues de l’Ajuntament d’Alacant ha comparegut en l’última sessió de la comissió sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus. La sessió, de només deu minuts, ha quedat pendent de possibles noves citacions i de la lectura de conclusions prevista per al 21 de setembre.

L’escultura ‘El Monolito’ de Manolo Valdés s’alçarà al Parc Central de València

L’escultura ‘El Monolito’ de Manolo Valdés s’instal·larà a l’esplanada del Parc Central de València en règim de cessió temporal de deu anys, amb un pedestal de quasi 100.000 euros i una valoració asseguradora de tres milions.

El nou espai d’ajolots de l’Aquari de Saragossa impulsa la protecció dels amfibis

L’Aquari de Saragossa ha obert una instal·lació dedicada als amfibis amb l’ajolot com a espècie estrella per conscienciar sobre la seua conservació. El projecte forma part d’un pla de renovació del centre impulsat pel grup Global Omnium, gestor també de l’Oceanogràfic de València.

Segona fase de l’Operació d’Estiu: 716.000 viatges llargs a les carreteres valencianes

La segona fase de l’Operació Especial de Trànsit d’Estiu 2026, entre el 31 de juliol i el 2 d’agost, preveu 716.079 desplaçaments llargs a la Comunitat Valenciana, amb especial vigilància en els principals corredors i accessos a platges.

El Valencia Femení es presentarà davant l’afició contra el Newcastle United Women

El Valencia Femení disputarà el IV Trofeu TM el 23 d’agost a Paterna davant el Newcastle United Women, en el seu partit oficial de presentació per a la temporada 26-27, amb entrada gratuïta fins completar aforament.

El Consell alerta que la pèrdua de control fronterer impactarà en les polítiques socials

El Consell ha expressat una 'preocupació profundíssima' perquè, segons el seu portaveu, Espanya ha perdut el control de les seues fronteres i això repercutirà en les polítiques socials, educatives i sanitàries. Miguel Barrachina ha vinculat la situació a la recent entrada massiva de migrants per la frontera de Ceuta.

L’alcaldessa de Carlet nega telefonades d’Emergències el dia de la dana i relata les seues gestions per Forata

Laura Sáez ha explicat davant la jutgessa que no va rebre telefonades d’Emergències el dia de la dana, però sí correus, i que va parlar diverses vegades amb Miguel Polo (CHJ) pel risc del pantà de Forata.
FILMOTECA D'ESTIU