26.9 C
València
Divendres, 24 octubre, 2025

El nou negoci de Belén Esteban que et deixarà sense paraules

Els col·laboradors de la taula de ‘Ya es mediodía Fresh’ s’han posat nerviosos davant el retole “els condons de sabors de Belén Esteban”, però els seus nervis no han sigut res comparats amb la reacció del marit de la copresentadora de ‘Sálvame’ quan ella li ha proposat en directe ampliar el seu negoci ‘Los sabores de la Esteban’ al món dels preservatius de sabors.

Sí, en directe i sense tallar-se un pèl, Belén Esteban telefonava a Miguel, el seu marit per a explicar-li que li acabaven de proposar endinsar-se en el món dels profilàctics de sabors i que li semblava una idea genial portar el seu recentment estrenat negoci ‘Los sabores de la Esteban’ al terreny sexual.

“De carabassa, carabasseta, carlota, ceba…”, Belén li comptava plena d’il·lusió a un Miguel perplex que li semblava fenomenal la idea d’ampliar el seu negoci. Entre la seua esposa i el presentador han intentat que Miguel prenguera una decisió en directe, però ell s’ha mostrat molt conservador “No ho sé, l’hauria de parlar-ho més tranquil·lament amb la meua dona”.

Però la pressió anava en augment perquè es tractava d’un negoci a nivell internacional davant el qual Belén semblava tindre’l claríssim i tindre una il·lusió desbordant “A nivell internacional, imagina’t a Los Angeles preservatius de carabassa… Imagina’t ‘Los sabores de la Esteban’ a Amèrica”. És més, Belén li estava proposant ser ells nus i en qualitat de matrimoni, la imatge de la nova marca de condons “Som un matrimoni, a qui agafaré a un model, no et fa il·lusió aparéixer en la caixa dels preservatius”.

Miguel no donava crèdit davant la proposta que li estaven realitzant i no ha pogut contindre el riure quan el presentador li ha comunicat que li estaven gastant una broma des del programa ‘Anda Ya de Los40’. La situació ha sigut molt divertida i en el plató s’hi han rigut molt recreant la situació. Això sí, Rosa Benito ha tingut clar ella, els provaria, però no de qualsevol sabor “De cogombre no perquè a mi el cogombre em repeteix”.

Recordem que Rosa Benito va veure per primera vegada un preservatiu durant el seu pas per ‘Supervivientes’ “Jo era dona de la píndola, mai vaig veure un condó” i que l’utilitzava per a omplir-lo d’aigua i espantar els mosquits que els portaven fregits a Hondures.

 

Últimes notícies

Espanyol i Elx mesuren la seua condició d’equips revelació en el RCDE Stadium

Espanyol, sext, i Elx, sèptim, s'enfronten en el RCDE Stadium en plena lluita per Europa després del seu retorn a Primera. Dol de ratxes, baixes i retorns a les 16.15.

Dol autonòmic a Mestalla amb urgències per a València i Vila-real

València i Vila-real arriben amb ratxes negatives i necessitat de victòria. Els locals miren al descens; els grocs volen sostindre's en la part alta.

Antonio Tejero rep l’alta hospitalària

Antonio Tejero, de 93 anys, ha rebut l'alta hospitalària i es troba en situació d'estabilitat clínica. La seua família afirma que seguirà 'la seua recuperació en l'entorn familiar'.

València inicia la neteja del barranc del Palmaret i critica la inacció de la CHJ

L'Ajuntament ha començat a netejar el barranc del Palmaret en Carpesa i Massarrojos i retrau a la CHJ no assumir la seua competència. Els treballs podrien acabar la primera setmana de novembre.

La Fiscalia rebutja la petició de sobreseïment de la exconsellera Salomé Pradas

La Fiscalia de València ha informat en contra del recurs de la exconsellera i la causa s'eleva a l'Audiència Provincial. El procediment continua obert.

Detenen al lladre de Benimaclet la cara del qual va acabar en samarretes i xapes

La Policia Nacional ha detingut al presumpte autor de 19 robatoris en comerços i locals de restauració de Benimaclet. El seu rostre dibuixat es va estampar en samarretes i xapes que es van esgotar en hores.

Generalitat, patronal i sindicats destaquen el dinamisme de l’ocupació en la Comunitat Valenciana en el tercer trimestre

La Comunitat Valenciana ha sumat 37.400 ocupats en el tercer trimestre, fins a 2.451.000, mentres l'atur ha repuntat en 11.500 persones, fins a 325.600 i una taxa del 11,73%. Indústria i jóvens van liderar l'avanç, segons Generalitat, CEV i sindicats, que reclamen millorar la qualitat de l'ocupació.

Sanitat estudiarà vies jurídiques per a obligar comunitats del PP a publicar les dades dels seus cribratges

Mónica García ha avisat que activarà totes les vies legals per a forçar a les autonomies del PP a entregar les dades de cribratges. El plançó dels consellers populars ha impedit aprovar 2 milions per a vigilància del càncer i altres mesures.