El nou negoci de Belén Esteban que et deixarà sense paraules

Els col·laboradors de la taula de ‘Ya es mediodía Fresh’ s’han posat nerviosos davant el retole “els condons de sabors de Belén Esteban”, però els seus nervis no han sigut res comparats amb la reacció del marit de la copresentadora de ‘Sálvame’ quan ella li ha proposat en directe ampliar el seu negoci ‘Los sabores de la Esteban’ al món dels preservatius de sabors.

Sí, en directe i sense tallar-se un pèl, Belén Esteban telefonava a Miguel, el seu marit per a explicar-li que li acabaven de proposar endinsar-se en el món dels profilàctics de sabors i que li semblava una idea genial portar el seu recentment estrenat negoci ‘Los sabores de la Esteban’ al terreny sexual.

“De carabassa, carabasseta, carlota, ceba…”, Belén li comptava plena d’il·lusió a un Miguel perplex que li semblava fenomenal la idea d’ampliar el seu negoci. Entre la seua esposa i el presentador han intentat que Miguel prenguera una decisió en directe, però ell s’ha mostrat molt conservador “No ho sé, l’hauria de parlar-ho més tranquil·lament amb la meua dona”.

Però la pressió anava en augment perquè es tractava d’un negoci a nivell internacional davant el qual Belén semblava tindre’l claríssim i tindre una il·lusió desbordant “A nivell internacional, imagina’t a Los Angeles preservatius de carabassa… Imagina’t ‘Los sabores de la Esteban’ a Amèrica”. És més, Belén li estava proposant ser ells nus i en qualitat de matrimoni, la imatge de la nova marca de condons “Som un matrimoni, a qui agafaré a un model, no et fa il·lusió aparéixer en la caixa dels preservatius”.

Miguel no donava crèdit davant la proposta que li estaven realitzant i no ha pogut contindre el riure quan el presentador li ha comunicat que li estaven gastant una broma des del programa ‘Anda Ya de Los40’. La situació ha sigut molt divertida i en el plató s’hi han rigut molt recreant la situació. Això sí, Rosa Benito ha tingut clar ella, els provaria, però no de qualsevol sabor “De cogombre no perquè a mi el cogombre em repeteix”.

Recordem que Rosa Benito va veure per primera vegada un preservatiu durant el seu pas per ‘Supervivientes’ “Jo era dona de la píndola, mai vaig veure un condó” i que l’utilitzava per a omplir-lo d’aigua i espantar els mosquits que els portaven fregits a Hondures.

 

Últimes notícies

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.