Olga Moreno respondrà a Rocío Carrasco en un programa especial

No es pot dir que siga inesperat, però que Olga Moreno vaja a respondre a les acusacions abocades per Rocío Carrasco en la seua sèrie documental mitjançant una entrevista amb Telecinco just en tornar de ‘Supervivientes 2021’, és com a mínim cridaner. No ha esperat ni una setmana, segons avança ‘La Razón’, per a parlar amb Buldog TV i confirmar que gravarà un programa especial del qual ja tenim els primers detalls.

‘La Razón’ assegura que el programa especial es durà a terme en el mateix plató de ‘Supervivientes’ i estarà dedicat al fet que Olga conteste a «moltes de les coses que Rocío Carrasco ha comptat sobre ella i la seua família» en la docuserie més famosa de la temporada.

El programa ja seria conegut entre bastidors com a Especial Olga Moreno i està sent preparat per la mateixa productora del concurs en el qual encara hui participa.

Sempre segons el citat mitjà, els plans de la dona d’Antonio David Flores són retirar-se com més prompte millor a Màlaga per a gaudir de la seua filla, de Rocío i David Flores, del seu marit i de la resta de la família que tant li ha donat suport durant el programa.

Allí Moreno regenta un negoci de roba la fama de la qual ha crescut durant el seu pas en la televisió. Una dada important, ja que amb Antonio David en atur podria convertir-se en l’única font d’ingressos per a la família.

Rocío Carrasco ha assenyalat a Olga Moreno com a còmplice de l’infern que a ella li ha tocat viure a causa del seu exmarit. De manipuladora a covarda o mentidera, no són poques les vegades que la filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco ha esmentat l’actual dona d’Antonio David Flores, a qui cal recordar que té demandada.

Esta emissió es gravaria este dimarts, però no estaria pensat per a emetre’s eixe dia. Es rumoreja que Telecinco s’hauria guardat l’entrevista més esperada per a dimecres que ve a la nit, dia en què Antena 3 emet la gran final de ‘Mask Singer’.

Com Mediaset no té format més competitiu que este, és obvi que la xarrada amb Olga Moreno és una bona oportunitat per a sentenciar al programa musical.

Últimes notícies

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.