Olga Moreno respondrà a Rocío Carrasco en un programa especial

No es pot dir que siga inesperat, però que Olga Moreno vaja a respondre a les acusacions abocades per Rocío Carrasco en la seua sèrie documental mitjançant una entrevista amb Telecinco just en tornar de ‘Supervivientes 2021’, és com a mínim cridaner. No ha esperat ni una setmana, segons avança ‘La Razón’, per a parlar amb Buldog TV i confirmar que gravarà un programa especial del qual ja tenim els primers detalls.

‘La Razón’ assegura que el programa especial es durà a terme en el mateix plató de ‘Supervivientes’ i estarà dedicat al fet que Olga conteste a «moltes de les coses que Rocío Carrasco ha comptat sobre ella i la seua família» en la docuserie més famosa de la temporada.

El programa ja seria conegut entre bastidors com a Especial Olga Moreno i està sent preparat per la mateixa productora del concurs en el qual encara hui participa.

Sempre segons el citat mitjà, els plans de la dona d’Antonio David Flores són retirar-se com més prompte millor a Màlaga per a gaudir de la seua filla, de Rocío i David Flores, del seu marit i de la resta de la família que tant li ha donat suport durant el programa.

Allí Moreno regenta un negoci de roba la fama de la qual ha crescut durant el seu pas en la televisió. Una dada important, ja que amb Antonio David en atur podria convertir-se en l’única font d’ingressos per a la família.

Rocío Carrasco ha assenyalat a Olga Moreno com a còmplice de l’infern que a ella li ha tocat viure a causa del seu exmarit. De manipuladora a covarda o mentidera, no són poques les vegades que la filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco ha esmentat l’actual dona d’Antonio David Flores, a qui cal recordar que té demandada.

Esta emissió es gravaria este dimarts, però no estaria pensat per a emetre’s eixe dia. Es rumoreja que Telecinco s’hauria guardat l’entrevista més esperada per a dimecres que ve a la nit, dia en què Antena 3 emet la gran final de ‘Mask Singer’.

Com Mediaset no té format més competitiu que este, és obvi que la xarrada amb Olga Moreno és una bona oportunitat per a sentenciar al programa musical.

Últimes notícies

Una mascletà berciana fa tremolar les Fogueres de Sant Joan dAlacant

El pirotècnic Pedro Alonso, de la firma Pibierzo, ha debutat en el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan dAlacant amb un espectacle anomenat Terremoto berciano en el cielo alicantino, que ha arribat als 126,8 decibels en 5 minuts i 41 segons.

CCOO PV es persona com a acusació popular pel cas de la professora agredida per un policia a València

CCOO PV s'ha personat com a acusació popular en la causa oberta per l'agressió d'un policia nacional a una professora jubilada durant la vaga del professorat valencià el 31 de maig a València. El sindicat demana imputar diversos delictes a l'agent i reclama la seua suspensió cautelar de funcions.

Roben el coure d’un pou agrícola arranjat per la dana només un dia després d’acabar les obres

La comunitat de regants La Serreta i La Escala, que rega quasi 500 hectàrees en pobles com Real i Montroi, ha patit un robatori de coure valorat en més de 25.000 euros només 24 hores després de finalitzar les obres de reparació del pou danyat per la dana.

Obres a la Gran Via Marqués del Túria: menys soroll i asfalt nou este estiu

L’Ajuntament de València ha iniciat la renovació de més de 22.000 m2 de calçada a la Gran Via Marqués del Túria amb asfalt fonoabsorbent que reduirà fins a 10 decibels el soroll del trànsit i fins a un 20 % les emissions de CO₂. Les obres, adjudicades per 1,24 milions d’euros, s’allargaran fins a finals d’agost.

Pérez Llorca veu en la condemna a Ábalos l’inici del final del sanchisme

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, interpreta la condemna a 24 anys de presó a José Luis Ábalos com l’inici del final del sanchisme a Espanya i en la Comunitat Valenciana, i pressiona Pedro Sánchez perquè convoque eleccions.

Bernabé acusa la Generalitat de ocultar dades clau durant la dana del 29 d’octubre

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que la Generalitat va convocar tard el Cecopi, no va aportar anàlisis de pluja ni va traslladar al centre les més de 11.000 telefonades al 112 durant la dana del 29 d’octubre de 2024.

València acull el rodatge de una pel·lícula documental sobre Carlos Berlanga

El documental '¿A quién le importa?' roda estos dies entre València i Madrid, repassa la vida de Carlos Berlanga i preveu estrenar-se en cinemes en 2027.

Guia de la Nit de Sant Joan a València: més d’un miler d’efectius i 25 tones de llenya

València ha activat un ampli dispositiu per a la Nit de Sant Joan, amb més d’un miler d’efectius, repartiment de llenya, Punts Violeta, reforç sanitari, neteja i línies especials d’autobús.