Olga Moreno respondrà a Rocío Carrasco en un programa especial

No es pot dir que siga inesperat, però que Olga Moreno vaja a respondre a les acusacions abocades per Rocío Carrasco en la seua sèrie documental mitjançant una entrevista amb Telecinco just en tornar de ‘Supervivientes 2021’, és com a mínim cridaner. No ha esperat ni una setmana, segons avança ‘La Razón’, per a parlar amb Buldog TV i confirmar que gravarà un programa especial del qual ja tenim els primers detalls.

‘La Razón’ assegura que el programa especial es durà a terme en el mateix plató de ‘Supervivientes’ i estarà dedicat al fet que Olga conteste a “moltes de les coses que Rocío Carrasco ha comptat sobre ella i la seua família” en la docuserie més famosa de la temporada.

El programa ja seria conegut entre bastidors com a Especial Olga Moreno i està sent preparat per la mateixa productora del concurs en el qual encara hui participa.

Sempre segons el citat mitjà, els plans de la dona d’Antonio David Flores són retirar-se com més prompte millor a Màlaga per a gaudir de la seua filla, de Rocío i David Flores, del seu marit i de la resta de la família que tant li ha donat suport durant el programa.

Allí Moreno regenta un negoci de roba la fama de la qual ha crescut durant el seu pas en la televisió. Una dada important, ja que amb Antonio David en atur podria convertir-se en l’única font d’ingressos per a la família.

Rocío Carrasco ha assenyalat a Olga Moreno com a còmplice de l’infern que a ella li ha tocat viure a causa del seu exmarit. De manipuladora a covarda o mentidera, no són poques les vegades que la filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco ha esmentat l’actual dona d’Antonio David Flores, a qui cal recordar que té demandada.

Esta emissió es gravaria este dimarts, però no estaria pensat per a emetre’s eixe dia. Es rumoreja que Telecinco s’hauria guardat l’entrevista més esperada per a dimecres que ve a la nit, dia en què Antena 3 emet la gran final de ‘Mask Singer’.

Com Mediaset no té format més competitiu que este, és obvi que la xarrada amb Olga Moreno és una bona oportunitat per a sentenciar al programa musical.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La cap de premsa de Mazón ha admés que va informar per suposicions sobre la vesprada del 29-O

Maite Gómez ha declarat que la versió difosa sobre els moviments de Carlos Mazón la vesprada del 29-O es va basar en el que van considerar lògic i no en una verificació directa. La jutgessa ho ha considerat poc creïble en un dia de DANA amb 230 morts.

La cap de premsa de Mazón ha declarat que va informar per suposicions la vesprada del 29-O

La cap de premsa del llavors president Carlos Mazón ha declarat que les comunicacions a mitjans sobre la seua activitat la vesprada del 29-O es van basar en suposicions. La jutgessa ho va considerar poc creïble en una jornada amb 230 morts.

Iniciativa-Compromís demana una mobilització de suport a Mónica Oltra després de l’obertura de juí oral

Iniciativa-Compromís ha aprovat per unanimitat una resolució de suport a Mónica Oltra i ha anomenat a una mobilització política, ciutadana i social. L'Audiència Provincial de València ha ordenat l'obertura de juí oral i, d'altra banda, la formació ha renovat la seua Executiva a València amb més del 90% de suport.

Compromís calcula que la taxa turística a València aportaria quasi 3 milions en Falles

Compromís estima que l'absència de taxa turística priva a València de prop de 3 milions d'euros durant les Falles. Demana destinar eixos ingressos a servicis clau.

Marcelino refreda la idea d’un Barça distret per la Copa i exigix ambició al Vila-real

El tècnic del Vila-real va considerar poc probable que el Barça es desconcentre per la Copa i va reclamar màxima ambició per a competir al Camp Nou. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno.

Arrestat en l’aeroport d’Alacant un fugitiu britànic per tràfic de cocaïna

L'home, de 43 anys, ha sigut localitzat quan acudia a arreplegar a un familiar. Estava ocult a la província i s'enfronta a cadena perpètua al Regne Unit.

Presó per a tres detinguts per un cultiu de marihuana amb 1.200 plantes a Crevillent

Tres hòmens de 22, 25 i 27 anys han ingressat a la presó provisional després de l'operació 'Lomac' que va desmantellar un cultiu amb 1.200 plantes a Crevillent. En la nau es va constatar un frau elèctric superior a 50.000 euros i el cas l'instruïx un jutjat d'Elx.

La Generalitat adquirix ‘El matador Pepillo’ de Zuloaga per al Museu de Belles Arts

La Generalitat ha adquirit en subhasta pública 'El matador Pepillo' d'Ignacio Zuloaga per al MuBAV. L'obra reforça la col·lecció dels segles XIX i XX i dialoga amb autors valencians.