‘Otra Oportunidad’. La cançó pòstuma d’Àlex Casademunt

El passat 03 de març de 2021 ens despertàvem amb la fatídica notícia de la defunció en un accident de trànsit d’Alex Casademunt, artista que es va guanyar l’afecte de tots nosaltres després del seu pas per la primera edició del programa ‘Operación Triunfo‘ i que, d’alguna manera, continuarà formant part de les nostres vides.

Molts són els àmbits professionals en els quals s’ha desembolicat l’artista durant tots estos anys, tant en l’àmbit musical com en teatre i televisió. No obstant això, potser la faceta que menys se’l coneixia és la de compositor i músic, tenint en el seu haver un patrimoni musical de desenes de temes de la seua pròpia autoria registrats durant tots estos anys.

Coincidint amb el vint aniversari de la seua carrera professionalAlex Casademunt donava forma al seu nou treball discogràfic, el qual veurà la llum en les pròximes setmanes.

«Otra oportunidad» és el single que s’avança d’este àlbum, un tema que l’artista va gravar a duo amb el seu germà Joan Casademunt, amb qui ja havia col·laborat anteriorment i que també estarà molt present en este nou disc.

«Otra oportunidad» és una cançó d’amor en la seua màxima expressió, este amor que passa per alt els errors, que cura les ferides i que sempre està disposat a travessar les fronteres del no. Un al·legat al dret a equivocar-se, a perdonar i a ser perdonat. Balada preciosa que, sense pretendre-ho, sona a comiat i que commourà els cors de tots aquells que hem volgut i continuarem volent a Alex Casademunt.

El single va veure la llum ahir divendres 23 d’abril de la mà de la seua discogràfica, Sonogrand Music, acompanyat d’un vídeo lyric per al qual s’han rescatat algunes imatges d’arxiu.

 

Joan Casademunt li rendix homenatge

El mateix Joan li dedicava unes boniques paraules a Álex en agraïment per haver-li convidat a compartir este bonic tema amb ell.

<

>

«Ací tens la cançó que vas compondre i vas voler que la cantés amb tu. Sempre capaç de fer màgia. T’estime», escrivia amb este «et vull» final. Tal com ha explicat Sonogrand, la companyia que produeix el tema, han destacat que es tracta «d’una cançó d’amor en la seua màxima expressió, este amor que passa per alt els errors, que cura les ferides i que sempre està disposat a creuar i a ser perdonat».

I és que tan sols fa falta escoltar alguns dels versos que resa: «Només dona’m una oportunitat, per favor. Que he passat moltes coses i ja sé que com tu no hi ha dos. Els errors del passat només poden canviar a millor, però no te’n vages, per favor…».

 

 

<>

Últimes notícies

El PP exigix la dimissió de Diana Morant per comparar Feijóo amb Hitler

Miguel Tellado ha reclamat la dimissió immediata de Diana Morant després que la ministra afirmara que Alberto Núñez Feijóo seguix un camí que s’assembla al del govern de Hitler. Les paraules han obert una forta polèmica i han provocat reaccions dispars en PSOE, Sumar, IU i Podem.

Barcala es nega a comparéixer en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala (PP), ha comunicat que no acudirà este divendres a la comissió municipal sobre les vivendes públiques de Les Naus, al·legant que no aportaria res nou i que hi ha una causa judicial oberta. L’oposició l’acusa d’evitar donar explicacions sobre el que qualifica com el major escàndal polític del seu mandat.

Greenpeace alerta de quasi 200 punts crítics al litoral espanyol per la seua fragilitat extrema

Un informe de Greenpeace alerta que el litoral espanyol viu una fragilitat sense precedents pel canvi climàtic i la urbanització, amb 194 punts crítics i fortes conseqüències econòmiques i ambientals.

El tercer dia de l’ona de calor deixa fins a 44 graus a València i activa l’avís roig

La tercera ona de calor de l’estiu tanca este dijous amb fins a 44 ºC i avís roig a la Comunitat Valenciana, especialment a València i Alacant, i risc extrem d’incendis.

Les autonomies del PP boicotegen la reunió sobre la regularització extraordinària de migrants

Els governs autonòmics del PP han decidit no participar en la Conferència Sectorial de la Immigració convocada per analitzar la regularització extraordinària, fet que ha impedit la celebració de la reunió. La ministra Elma Saiz ha acusat el PP de comportar-se com un partit antisistema, mentres les comunitats populars denuncien manca d’informació i una política migratòria que qualifiquen d’opaca i irresponsable.

Risc de reventons càlids i ratxes de vent molt fortes esta vesprada a Alacant

Aemet ha activat l’avís roig per calor extrema i alerta de possibles reventons càlids amb ratxes de vent de més de 90 km/h, sobretot a la província d’Alacant.

El cap de RRHH tancà la Diputació per la DANA en només 10 minuts

El director de Recursos Humans de la Diputació de València en la DANA de 2024, Javier Bolinches, ha explicat que va ordenar el tancament de l’edifici en 10 minuts, sense protocol previ ni consultar el president. La decisió es basa en l’alerta roja d’Aemet i en la greu situació a Utiel.

Porcelanosa impulsa a Vila-real la seua major planta solar per a autoconsum

Porcelanosa ha posat en marxa a Vila-real una planta fotovoltaica de 19.000 metres quadrats, la més gran del grup, destinada a autoconsum industrial i a reduir emissions de CO₂.