‘Otra Oportunidad’. La cançó pòstuma d’Àlex Casademunt

El passat 03 de març de 2021 ens despertàvem amb la fatídica notícia de la defunció en un accident de trànsit d’Alex Casademunt, artista que es va guanyar l’afecte de tots nosaltres després del seu pas per la primera edició del programa ‘Operación Triunfo‘ i que, d’alguna manera, continuarà formant part de les nostres vides.

Molts són els àmbits professionals en els quals s’ha desembolicat l’artista durant tots estos anys, tant en l’àmbit musical com en teatre i televisió. No obstant això, potser la faceta que menys se’l coneixia és la de compositor i músic, tenint en el seu haver un patrimoni musical de desenes de temes de la seua pròpia autoria registrats durant tots estos anys.

Coincidint amb el vint aniversari de la seua carrera professionalAlex Casademunt donava forma al seu nou treball discogràfic, el qual veurà la llum en les pròximes setmanes.

“Otra oportunidad” és el single que s’avança d’este àlbum, un tema que l’artista va gravar a duo amb el seu germà Joan Casademunt, amb qui ja havia col·laborat anteriorment i que també estarà molt present en este nou disc.

“Otra oportunidad” és una cançó d’amor en la seua màxima expressió, este amor que passa per alt els errors, que cura les ferides i que sempre està disposat a travessar les fronteres del no. Un al·legat al dret a equivocar-se, a perdonar i a ser perdonat. Balada preciosa que, sense pretendre-ho, sona a comiat i que commourà els cors de tots aquells que hem volgut i continuarem volent a Alex Casademunt.

El single va veure la llum ahir divendres 23 d’abril de la mà de la seua discogràfica, Sonogrand Music, acompanyat d’un vídeo lyric per al qual s’han rescatat algunes imatges d’arxiu.

 

Joan Casademunt li rendix homenatge

El mateix Joan li dedicava unes boniques paraules a Álex en agraïment per haver-li convidat a compartir este bonic tema amb ell.

<

>

“Ací tens la cançó que vas compondre i vas voler que la cantés amb tu. Sempre capaç de fer màgia. T’estime”, escrivia amb este “et vull” final. Tal com ha explicat Sonogrand, la companyia que produeix el tema, han destacat que es tracta “d’una cançó d’amor en la seua màxima expressió, este amor que passa per alt els errors, que cura les ferides i que sempre està disposat a creuar i a ser perdonat”.

I és que tan sols fa falta escoltar alguns dels versos que resa: “Només dona’m una oportunitat, per favor. Que he passat moltes coses i ja sé que com tu no hi ha dos. Els errors del passat només poden canviar a millor, però no te’n vages, per favor…”.

 

 

<>

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.