12.9 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

‘Otra Oportunidad’. La cançó pòstuma d’Àlex Casademunt

El passat 03 de març de 2021 ens despertàvem amb la fatídica notícia de la defunció en un accident de trànsit d’Alex Casademunt, artista que es va guanyar l’afecte de tots nosaltres després del seu pas per la primera edició del programa ‘Operación Triunfo‘ i que, d’alguna manera, continuarà formant part de les nostres vides.

Molts són els àmbits professionals en els quals s’ha desembolicat l’artista durant tots estos anys, tant en l’àmbit musical com en teatre i televisió. No obstant això, potser la faceta que menys se’l coneixia és la de compositor i músic, tenint en el seu haver un patrimoni musical de desenes de temes de la seua pròpia autoria registrats durant tots estos anys.

Coincidint amb el vint aniversari de la seua carrera professionalAlex Casademunt donava forma al seu nou treball discogràfic, el qual veurà la llum en les pròximes setmanes.

“Otra oportunidad” és el single que s’avança d’este àlbum, un tema que l’artista va gravar a duo amb el seu germà Joan Casademunt, amb qui ja havia col·laborat anteriorment i que també estarà molt present en este nou disc.

“Otra oportunidad” és una cançó d’amor en la seua màxima expressió, este amor que passa per alt els errors, que cura les ferides i que sempre està disposat a travessar les fronteres del no. Un al·legat al dret a equivocar-se, a perdonar i a ser perdonat. Balada preciosa que, sense pretendre-ho, sona a comiat i que commourà els cors de tots aquells que hem volgut i continuarem volent a Alex Casademunt.

El single va veure la llum ahir divendres 23 d’abril de la mà de la seua discogràfica, Sonogrand Music, acompanyat d’un vídeo lyric per al qual s’han rescatat algunes imatges d’arxiu.

 

Joan Casademunt li rendix homenatge

El mateix Joan li dedicava unes boniques paraules a Álex en agraïment per haver-li convidat a compartir este bonic tema amb ell.

<

>

“Ací tens la cançó que vas compondre i vas voler que la cantés amb tu. Sempre capaç de fer màgia. T’estime”, escrivia amb este “et vull” final. Tal com ha explicat Sonogrand, la companyia que produeix el tema, han destacat que es tracta “d’una cançó d’amor en la seua màxima expressió, este amor que passa per alt els errors, que cura les ferides i que sempre està disposat a creuar i a ser perdonat”.

I és que tan sols fa falta escoltar alguns dels versos que resa: “Només dona’m una oportunitat, per favor. Que he passat moltes coses i ja sé que com tu no hi ha dos. Els errors del passat només poden canviar a millor, però no te’n vages, per favor…”.

 

 

<>

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana va registrar un 0,85% més de naixements en 2025, per davall de la mitjana nacional

La Comunitat Valenciana va augmentar els naixements un 0,85% en 2025, per davall del 0,99% nacional. Amb 35.822 enllumenaments, va aportar el 11,15% del total a Espanya.

Pérez Llorca anuncia 80.000 euros d’ajuda per a famílies de les víctimes de la DANA

El president ha anunciat una ajuda directa de 80.000 euros destinada als familiars de les persones mortes per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a la província de València. El missatge arriba en la seua primera sessió de control en Les Corts.

El primer ple de l’any de Les Corts Valencianes ha començat amb la presa de possessió d’una nova diputada

El primer ple de l'any i del nou període de sessions ha començat amb la presa de possessió de Raquel Cámara com a nova diputada del PSPV-PSOE, en substitució de Sonia Borruey. La renúncia de Borruey es va produir després del seu nomenament com a directora general de GESPA, un càrrec incompatible amb l'acta.

La Comunitat Valenciana lidera al gener l’augment de passatgers aeris internacionals amb un 7,7%

Espanya va rebre 6,7 milions de passatgers procedents d'aeroports internacionals al gener, un 5,2% més interanual. La Comunitat Valenciana va ser la regió amb major alça, del 7,7%.

Finalitza la guerra en l’obra de teamLab en el Centre d’Art Hortensia Herrero

La instal·lació interactiva 'The World of Irreversible Change' del CAHH ha posat fi a la seua guerra interna després de més de dos dies de combats i obri una fase de regeneració lligada al clima de València.

Detingut l’exmarit de la dona assassinada a Xilxes per infringir l’orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha detingut a l'exmarit per infringir una orde d'allunyament vigent fins a 2027. Els cossos de la dona i la seua filla de 12 anys van ser trobats amb signes de violència i la Policia Judicial investiga.

Tècnics avaluen el retorn dels desallotjats per una solsida a Puçol

Els tècnics municipals revisaran este dimecres les vivendes desallotjades al carrer Sant Pere per a decidir si els veïns poden tornar. No hi ha ferits i 25 persones han sigut reallotjades en un hotel.

Cas Yelmo, Necessitat de canvis legals per a ‘les altres llengües’

Leo Giménez es lingüista y reclama un reforç legal del pluralisme lingüístic i del dret d’usar el valencià sense que això supose traves