‘Otra Oportunidad’. La cançó pòstuma d’Àlex Casademunt

El passat 03 de març de 2021 ens despertàvem amb la fatídica notícia de la defunció en un accident de trànsit d’Alex Casademunt, artista que es va guanyar l’afecte de tots nosaltres després del seu pas per la primera edició del programa ‘Operación Triunfo‘ i que, d’alguna manera, continuarà formant part de les nostres vides.

Molts són els àmbits professionals en els quals s’ha desembolicat l’artista durant tots estos anys, tant en l’àmbit musical com en teatre i televisió. No obstant això, potser la faceta que menys se’l coneixia és la de compositor i músic, tenint en el seu haver un patrimoni musical de desenes de temes de la seua pròpia autoria registrats durant tots estos anys.

Coincidint amb el vint aniversari de la seua carrera professionalAlex Casademunt donava forma al seu nou treball discogràfic, el qual veurà la llum en les pròximes setmanes.

«Otra oportunidad» és el single que s’avança d’este àlbum, un tema que l’artista va gravar a duo amb el seu germà Joan Casademunt, amb qui ja havia col·laborat anteriorment i que també estarà molt present en este nou disc.

«Otra oportunidad» és una cançó d’amor en la seua màxima expressió, este amor que passa per alt els errors, que cura les ferides i que sempre està disposat a travessar les fronteres del no. Un al·legat al dret a equivocar-se, a perdonar i a ser perdonat. Balada preciosa que, sense pretendre-ho, sona a comiat i que commourà els cors de tots aquells que hem volgut i continuarem volent a Alex Casademunt.

El single va veure la llum ahir divendres 23 d’abril de la mà de la seua discogràfica, Sonogrand Music, acompanyat d’un vídeo lyric per al qual s’han rescatat algunes imatges d’arxiu.

 

Joan Casademunt li rendix homenatge

El mateix Joan li dedicava unes boniques paraules a Álex en agraïment per haver-li convidat a compartir este bonic tema amb ell.

<

>

«Ací tens la cançó que vas compondre i vas voler que la cantés amb tu. Sempre capaç de fer màgia. T’estime», escrivia amb este «et vull» final. Tal com ha explicat Sonogrand, la companyia que produeix el tema, han destacat que es tracta «d’una cançó d’amor en la seua màxima expressió, este amor que passa per alt els errors, que cura les ferides i que sempre està disposat a creuar i a ser perdonat».

I és que tan sols fa falta escoltar alguns dels versos que resa: «Només dona’m una oportunitat, per favor. Que he passat moltes coses i ja sé que com tu no hi ha dos. Els errors del passat només poden canviar a millor, però no te’n vages, per favor…».

 

 

<>

Últimes notícies

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.