‘Otra Oportunidad’. La cançó pòstuma d’Àlex Casademunt

El passat 03 de març de 2021 ens despertàvem amb la fatídica notícia de la defunció en un accident de trànsit d’Alex Casademunt, artista que es va guanyar l’afecte de tots nosaltres després del seu pas per la primera edició del programa ‘Operación Triunfo‘ i que, d’alguna manera, continuarà formant part de les nostres vides.

Molts són els àmbits professionals en els quals s’ha desembolicat l’artista durant tots estos anys, tant en l’àmbit musical com en teatre i televisió. No obstant això, potser la faceta que menys se’l coneixia és la de compositor i músic, tenint en el seu haver un patrimoni musical de desenes de temes de la seua pròpia autoria registrats durant tots estos anys.

Coincidint amb el vint aniversari de la seua carrera professionalAlex Casademunt donava forma al seu nou treball discogràfic, el qual veurà la llum en les pròximes setmanes.

«Otra oportunidad» és el single que s’avança d’este àlbum, un tema que l’artista va gravar a duo amb el seu germà Joan Casademunt, amb qui ja havia col·laborat anteriorment i que també estarà molt present en este nou disc.

«Otra oportunidad» és una cançó d’amor en la seua màxima expressió, este amor que passa per alt els errors, que cura les ferides i que sempre està disposat a travessar les fronteres del no. Un al·legat al dret a equivocar-se, a perdonar i a ser perdonat. Balada preciosa que, sense pretendre-ho, sona a comiat i que commourà els cors de tots aquells que hem volgut i continuarem volent a Alex Casademunt.

El single va veure la llum ahir divendres 23 d’abril de la mà de la seua discogràfica, Sonogrand Music, acompanyat d’un vídeo lyric per al qual s’han rescatat algunes imatges d’arxiu.

 

Joan Casademunt li rendix homenatge

El mateix Joan li dedicava unes boniques paraules a Álex en agraïment per haver-li convidat a compartir este bonic tema amb ell.

<

>

«Ací tens la cançó que vas compondre i vas voler que la cantés amb tu. Sempre capaç de fer màgia. T’estime», escrivia amb este «et vull» final. Tal com ha explicat Sonogrand, la companyia que produeix el tema, han destacat que es tracta «d’una cançó d’amor en la seua màxima expressió, este amor que passa per alt els errors, que cura les ferides i que sempre està disposat a creuar i a ser perdonat».

I és que tan sols fa falta escoltar alguns dels versos que resa: «Només dona’m una oportunitat, per favor. Que he passat moltes coses i ja sé que com tu no hi ha dos. Els errors del passat només poden canviar a millor, però no te’n vages, per favor…».

 

 

<>

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU