14.1 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Pablo Motos alerta d’una estafa amb la seua imatge a través de Facebook

 

Alerta per una nova estafa que circula a través internet. Esta volta el mitjà per a on circula és Facebook i està implicada una cara molt coneguda del nostre panorama televisiu. Concretament es tracta del valencià Pablo Motos, qui ha denunciat ell mateix la falsa publicitat que apareix als usuaris d’esta xarxa social.

 

Pablo Motos denúncia un frau de Facebook

Tot i que és cert que molts personatges famosos apareixen de bon grat en espots publicitaris, no tot el que vegem en les xarxes socials és veritable. Sobretot en Facebook, plataforma a on, en moltes ocasions, apareix publicitat enganyosa. En este cas és el presentador de l’‘Hormiguero’, el valencià és el protagonista d’una estafa que assegura un mètode per a guanyar molts diners ràpidament, en principi «gràcies a un consell que Pablo Motos» hauria donat en directe. Res més lluny de la realitat.

 

 

El mateix Motos ha vullgut desmentir la publicitat que corre per Facebook i ho va fer en directe en televisió i també ho ha compartit en el seu compte d’Instagram. «Mai ho faig en el programa, però hui ho faré», va sentenciar en Antena 3 mentres estava acompanyat de la convidada de la nit, l’actriu Marta Milans, vista en la pel·lícula ‘Shazam!’: «Facebook està permetent una publicitat sabent que és una estafa i els té igual», una en la que apareix la seua imatge sense el seu consentiment, promocionant un frau.

 

A pesar de tot, el de Requena també ha explicat que, desgraciadament, no poden fer res: «No tinc cap manera de defendre’m. No localitzem l’empresa, ni nosaltres ni els meus advocats». Ara per ara, este cas està en mans del Grup de Delictes Telemàtics de la Guàrdia Civil i, segons ha afegit el presentador, «es camuflen en diferents dominis, en diferents parts del món. Cosa normal, són estafadors».

 

 

En internet circulen moltes classes d’estafes

No és l’única víctima d’esta classe de frau. A Susanna Griso també li ha passat dos voltes, anunciant unes plantilles per als peus i una dieta miracle. Ara Pablo Motos ha denunciat el cas en directe davant la passivitat de la plataforma social: «El més greu és que quan parlem amb Facebook, ens diuen que la seua empresa és tan gran que no poden controlar tota la publicitat que mostren». Amb gran molèstia el presentador ha sentenciat: «Però segur que sí que saben s on anar a cobrar-la».

 

En estos últims dies, diferents cossos policials han alertat per l’augment d’altres estafes que circulen per internet i les xarxes socials. Com és el cas d’un fals cupó de Lidl que regala 250 euros i s’envia per WhatsApp, o el fals correu electrònic enviat presumptament per Correus que acaba robant les dades personals de la víctima que cau en el parany.

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.