Pablo Motos alerta d’una estafa amb la seua imatge a través de Facebook

 

Alerta per una nova estafa que circula a través internet. Esta volta el mitjà per a on circula és Facebook i està implicada una cara molt coneguda del nostre panorama televisiu. Concretament es tracta del valencià Pablo Motos, qui ha denunciat ell mateix la falsa publicitat que apareix als usuaris d’esta xarxa social.

 

Pablo Motos denúncia un frau de Facebook

Tot i que és cert que molts personatges famosos apareixen de bon grat en espots publicitaris, no tot el que vegem en les xarxes socials és veritable. Sobretot en Facebook, plataforma a on, en moltes ocasions, apareix publicitat enganyosa. En este cas és el presentador de l’‘Hormiguero’, el valencià és el protagonista d’una estafa que assegura un mètode per a guanyar molts diners ràpidament, en principi «gràcies a un consell que Pablo Motos» hauria donat en directe. Res més lluny de la realitat.

 

 

El mateix Motos ha vullgut desmentir la publicitat que corre per Facebook i ho va fer en directe en televisió i també ho ha compartit en el seu compte d’Instagram. «Mai ho faig en el programa, però hui ho faré», va sentenciar en Antena 3 mentres estava acompanyat de la convidada de la nit, l’actriu Marta Milans, vista en la pel·lícula ‘Shazam!’: «Facebook està permetent una publicitat sabent que és una estafa i els té igual», una en la que apareix la seua imatge sense el seu consentiment, promocionant un frau.

 

A pesar de tot, el de Requena també ha explicat que, desgraciadament, no poden fer res: «No tinc cap manera de defendre’m. No localitzem l’empresa, ni nosaltres ni els meus advocats». Ara per ara, este cas està en mans del Grup de Delictes Telemàtics de la Guàrdia Civil i, segons ha afegit el presentador, «es camuflen en diferents dominis, en diferents parts del món. Cosa normal, són estafadors».

 

 

En internet circulen moltes classes d’estafes

No és l’única víctima d’esta classe de frau. A Susanna Griso també li ha passat dos voltes, anunciant unes plantilles per als peus i una dieta miracle. Ara Pablo Motos ha denunciat el cas en directe davant la passivitat de la plataforma social: «El més greu és que quan parlem amb Facebook, ens diuen que la seua empresa és tan gran que no poden controlar tota la publicitat que mostren». Amb gran molèstia el presentador ha sentenciat: «Però segur que sí que saben s on anar a cobrar-la».

 

En estos últims dies, diferents cossos policials han alertat per l’augment d’altres estafes que circulen per internet i les xarxes socials. Com és el cas d’un fals cupó de Lidl que regala 250 euros i s’envia per WhatsApp, o el fals correu electrònic enviat presumptament per Correus que acaba robant les dades personals de la víctima que cau en el parany.

Últimes notícies

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.

Aagesen alerta del risc extrem d’incendis i carrega contra els bulos sobre els focs

Sara Aagesen reclama prudència davant un risc molt alt d’incendis per la possible quarta ona de calor i critica com una irresponsabilitat política els bulos sobre l’origen dels focs.

Onda prohibix beure i cuinar amb l’aigua de l’aixeta fins que siga segura

L’Ajuntament d’Onda ha prohibit beure i cuinar amb l’aigua de la xarxa per precaució arran de l’incendi de La Vall d’Uixó, i només permet l’ús per a higiene i neteja fins que les anàlisis garantisquen que és segura.

La jutgessa de la DANA crida a declarar com a testimoni Martínez Mus

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha acordat citar com a testimoni, encara sense data, el vicepresident tercer del Govern valencià i conseller Vicente Martínez Mus, arran dels missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Consell durant l’episodi de pluges.

València prepara l’arribada de més de 200 obres de Sorolla amb un contracte de transport de 404.000 euros

El Consorci de Museus ha tret a licitació el trasllat de més de 200 obres de Joaquín Sorolla des de la Hispanic Society de Nova York a València, amb un pressupost de 404.236,80 euros i previsió d’inaugurar la col·lecció en gener de 2027 al Museu de la Ciutat.

El jugador de l’Elx Josan Ferrández llegirà el pregó de les Festes d’Elx 2026

L’Ajuntament d’Elx ha triat el futbolista crevillentí de l’Elx CF José Antonio Ferrández ‘Josan’ com a pregoner de les Festes d’Elx 2026, en reconeixement a la seua trajectòria i vincle amb el club i la ciutat.

Les zones cremades pels últims incendis seran declarades àrees greument afectades

El Govern central ha anunciat que aprovarà un reial decret llei per declarar zones greument afectades per emergències de protecció civil les àrees cremades pels últims incendis, inclosa La Vall d'Uixó. Després de l’aprovació, s’activarà la coordinació amb institucions i ajuntaments per avaluar danys i impulsar la recuperació.