Pablo Motos alerta d’una estafa amb la seua imatge a través de Facebook

 

Alerta per una nova estafa que circula a través internet. Esta volta el mitjà per a on circula és Facebook i està implicada una cara molt coneguda del nostre panorama televisiu. Concretament es tracta del valencià Pablo Motos, qui ha denunciat ell mateix la falsa publicitat que apareix als usuaris d’esta xarxa social.

 

Pablo Motos denúncia un frau de Facebook

Tot i que és cert que molts personatges famosos apareixen de bon grat en espots publicitaris, no tot el que vegem en les xarxes socials és veritable. Sobretot en Facebook, plataforma a on, en moltes ocasions, apareix publicitat enganyosa. En este cas és el presentador de l’‘Hormiguero’, el valencià és el protagonista d’una estafa que assegura un mètode per a guanyar molts diners ràpidament, en principi «gràcies a un consell que Pablo Motos» hauria donat en directe. Res més lluny de la realitat.

 

 

El mateix Motos ha vullgut desmentir la publicitat que corre per Facebook i ho va fer en directe en televisió i també ho ha compartit en el seu compte d’Instagram. «Mai ho faig en el programa, però hui ho faré», va sentenciar en Antena 3 mentres estava acompanyat de la convidada de la nit, l’actriu Marta Milans, vista en la pel·lícula ‘Shazam!’: «Facebook està permetent una publicitat sabent que és una estafa i els té igual», una en la que apareix la seua imatge sense el seu consentiment, promocionant un frau.

 

A pesar de tot, el de Requena també ha explicat que, desgraciadament, no poden fer res: «No tinc cap manera de defendre’m. No localitzem l’empresa, ni nosaltres ni els meus advocats». Ara per ara, este cas està en mans del Grup de Delictes Telemàtics de la Guàrdia Civil i, segons ha afegit el presentador, «es camuflen en diferents dominis, en diferents parts del món. Cosa normal, són estafadors».

 

 

En internet circulen moltes classes d’estafes

No és l’única víctima d’esta classe de frau. A Susanna Griso també li ha passat dos voltes, anunciant unes plantilles per als peus i una dieta miracle. Ara Pablo Motos ha denunciat el cas en directe davant la passivitat de la plataforma social: «El més greu és que quan parlem amb Facebook, ens diuen que la seua empresa és tan gran que no poden controlar tota la publicitat que mostren». Amb gran molèstia el presentador ha sentenciat: «Però segur que sí que saben s on anar a cobrar-la».

 

En estos últims dies, diferents cossos policials han alertat per l’augment d’altres estafes que circulen per internet i les xarxes socials. Com és el cas d’un fals cupó de Lidl que regala 250 euros i s’envia per WhatsApp, o el fals correu electrònic enviat presumptament per Correus que acaba robant les dades personals de la víctima que cau en el parany.

Últimes notícies

El Villarreal estrena la plantilla al complet en un amistós contra el Levante

El Villarreal CF rep este dimecres el Levante en la Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza, en el penúltim amistós de pretemporada, amb tota la plantilla ja disponible.

La reserva d’aigua del Xúquer baixa al 58,5% i la del Segura al 55,3% després d’una nova setmana de descens

Els embassaments del Xúquer i del Segura han tornat a perdre aigua en l’última setmana, tot i mantindre nivells per damunt de fa un any i de la mitjana de l’última dècada. Al conjunt d’Espanya, la reserva hídrica baixa fins al 69,6% de la seua capacitat.

L’atur agrari puja lleugerament en juliol fins a 70.296 persones

L’atur en el sector agrícola ha augmentat un 0,17 % en juliol fins a 70.296 persones, encara que en comparació anual registra una caiguda del 10,33 %. A la Comunitat Valenciana, l’atur agrari baixa fins als 6.843 desocupats, amb 61 persones menys que en juny.

Els incendis ja arrasen quasi 1.000 hectàrees de camps assegurats, amb Castelló entre les zones afectades

Agroseguro ha registrat sinistres en 984 hectàrees agrícoles assegurades per incendis a Castelló, Guadalajara, Zamora, Àvila, Madrid i Saragossa. La Mierla i la comarca d’Ejea de los Caballeros concentren la major part dels danys.

Les ajudes als ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó arriben als 15.000 euros per explotació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha detallat a ramaders d’Artana i Eslida el paquet d’ajudes de 67 milions aprovat pel Consell per a veïns i negocis afectats per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, encara no controlat del tot.

Gulácsi aposta pel Villarreal per a continuar al màxim nivell competitiu

El porter hongarés Peter Gulácsi ha sigut presentat com a nou jugador del Villarreal per a dos temporades i assegura que no va dubtar perquè considera el club un dels millors d’Espanya.

Un any de presó per passar 26 dies en un hotel de Castelló i anar-se’n sense pagar

L’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a un any de presó un home que va estar 26 dies en pensió completa en un hotel de la Vall d’Alba i se’n va anar sense abonar 2.283 euros. La sentència és ferma i l’obliga també a indemnitzar l’establiment amb l’import defraudat més els interessos.

Juliol més càlid registrat a la Comunitat Valenciana i el més sec del segle

El juliol de 2026 ha sigut el més càlid registrat a la Comunitat Valenciana, amb 27,3 graus de mitjana, i el més sec del segle, amb només 2,5 litres per metre quadrat.
FILMOTECA D'ESTIU