No tenen paraula: ‘Sálvame’ se salta l’acomiadament d’un dels seus col·laboradors

Fa unes setmanes Anabel Pantoja i Rafa Mora van protagonitzar una tremenda brega en ‘Sálvame’, per la qual cosa la cúpula va decidir que el seu ‘càstig’ seria l’acomiadament d’ocupació i sou durant una setmana, per a intentar donar exemple després d’este desagradable desacord.

Els responsables del programa ja van avançar que tot això hauria de ser un exemple per a futurs desacords entre col·laboradors i que hauran d’entendre que això és un plató de televisió i que hi ha uns certs límits als quals no es poden arribar i sobretot si estos impliquen insults, agressions i dones qualificatius que poden danyar fins i tot als espectadors del format. No obstant això, a pesar que la direcció va anunciar que ni Anabel ni Rafa apareixerien en el programa fins a la setmana que ve, hui mateix han incomplit esta mesura i un d’ells ha aparegut en el transcurs de la vesprada.

Els col·laboradors es trobaven parlant de l’actualitat de ‘Supervivientes’ i en un moment donat han parlat de la crida que van protagonitzar ahir Anabel Pantoja i el seu nuvi, el supervivent Omar Sánchez. Com el programa sabia que no podien tindre a Anabel en plató per la sanció que li van interposar, han buscat una manera de tindre-la i sense infringir directament esta dràstica decisió.

 Gema López en un moment d’inspiració, ha decidit cridar a la neboda d’Isabel Pantoja i que ha atés la crida en altaveu perquè se’ls escoltara des de casa. En esta conversa s’ha esplaiat i ha opinat sobre tots aquells temes que hauria comentat en plató si no existira la sanció i que implica la no recepció de sou durant una setmana.

Els espectadors i que són molt audaços, no han tardat massa temps a queixar-se en les xarxes socials i mostrar el seu desencantament amb la falta de rigor i compromís del programa, que no han tardat ni dos dies a saltar-se les sancions que van anunciar divendres passat i que hui dimarts ja han caigut en foc d’encenalls. Segurament Anabel no ha cobrat per esta intervenció pitjor, ha aconseguit el que volia en este moment i que no és una altra cosa que defensar al seu nuvi en el concurs que està realitzant.

 

 

Per este motiu, la cadena va decidir deixar-los sense sou, però també sense presència en la pantalla xicoteta, creient que la falta de visibilitat també faria reflexionar als jóvens col·laboradors, perquè tots dos tenen negocis fora de la televisió i que en part, els funciona per la visibilitat que tenen en el mitjà.

L’últim avís de Telecinco

 

Sembla que després de la gran brega en directe, els directius de la cadena i de la productora van coincidir que este tipus d’accions no es podrien tornar a repetir, perquè una d’estes discussions portades a l’extrem podrien causar desenllaços pitjors i que podrien obligar la cadena a cancel·lar el format. Per a evitar que això ocórrega, amb l’acomiadament temporal de Rafa i Anabel la cadena vol que això servisca com a exemple que estes situacions no es poden donar i que si es tornen a repetir, potser estos acomiadaments són per sempre.

La lliçó sembla que ha sigut apresa, però això només es podrà demostrar amb el pas del temps, veient com els tertulians aprenen a dialogar sense caure en els mateixos qualificatius i en els crits extrems.

‘Sálvame’ ha d’anar amb molt de compte amb els jocs que fan en directe i també amb les promeses que fan als espectadors, perquè les mateixes dinàmiques del programa poden convertir-se en el pitjor enemic del format i poden comprometre del tot la serietat i la veritat del programa més reeixit de Telecinco.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.