No tenen paraula: ‘Sálvame’ se salta l’acomiadament d’un dels seus col·laboradors

Fa unes setmanes Anabel Pantoja i Rafa Mora van protagonitzar una tremenda brega en ‘Sálvame’, per la qual cosa la cúpula va decidir que el seu ‘càstig’ seria l’acomiadament d’ocupació i sou durant una setmana, per a intentar donar exemple després d’este desagradable desacord.

Els responsables del programa ja van avançar que tot això hauria de ser un exemple per a futurs desacords entre col·laboradors i que hauran d’entendre que això és un plató de televisió i que hi ha uns certs límits als quals no es poden arribar i sobretot si estos impliquen insults, agressions i dones qualificatius que poden danyar fins i tot als espectadors del format. No obstant això, a pesar que la direcció va anunciar que ni Anabel ni Rafa apareixerien en el programa fins a la setmana que ve, hui mateix han incomplit esta mesura i un d’ells ha aparegut en el transcurs de la vesprada.

Els col·laboradors es trobaven parlant de l’actualitat de ‘Supervivientes’ i en un moment donat han parlat de la crida que van protagonitzar ahir Anabel Pantoja i el seu nuvi, el supervivent Omar Sánchez. Com el programa sabia que no podien tindre a Anabel en plató per la sanció que li van interposar, han buscat una manera de tindre-la i sense infringir directament esta dràstica decisió.

 Gema López en un moment d’inspiració, ha decidit cridar a la neboda d’Isabel Pantoja i que ha atés la crida en altaveu perquè se’ls escoltara des de casa. En esta conversa s’ha esplaiat i ha opinat sobre tots aquells temes que hauria comentat en plató si no existira la sanció i que implica la no recepció de sou durant una setmana.

Els espectadors i que són molt audaços, no han tardat massa temps a queixar-se en les xarxes socials i mostrar el seu desencantament amb la falta de rigor i compromís del programa, que no han tardat ni dos dies a saltar-se les sancions que van anunciar divendres passat i que hui dimarts ja han caigut en foc d’encenalls. Segurament Anabel no ha cobrat per esta intervenció pitjor, ha aconseguit el que volia en este moment i que no és una altra cosa que defensar al seu nuvi en el concurs que està realitzant.

 

 

Per este motiu, la cadena va decidir deixar-los sense sou, però també sense presència en la pantalla xicoteta, creient que la falta de visibilitat també faria reflexionar als jóvens col·laboradors, perquè tots dos tenen negocis fora de la televisió i que en part, els funciona per la visibilitat que tenen en el mitjà.

L’últim avís de Telecinco

 

Sembla que després de la gran brega en directe, els directius de la cadena i de la productora van coincidir que este tipus d’accions no es podrien tornar a repetir, perquè una d’estes discussions portades a l’extrem podrien causar desenllaços pitjors i que podrien obligar la cadena a cancel·lar el format. Per a evitar que això ocórrega, amb l’acomiadament temporal de Rafa i Anabel la cadena vol que això servisca com a exemple que estes situacions no es poden donar i que si es tornen a repetir, potser estos acomiadaments són per sempre.

La lliçó sembla que ha sigut apresa, però això només es podrà demostrar amb el pas del temps, veient com els tertulians aprenen a dialogar sense caure en els mateixos qualificatius i en els crits extrems.

‘Sálvame’ ha d’anar amb molt de compte amb els jocs que fan en directe i també amb les promeses que fan als espectadors, perquè les mateixes dinàmiques del programa poden convertir-se en el pitjor enemic del format i poden comprometre del tot la serietat i la veritat del programa més reeixit de Telecinco.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.