No tenen paraula: ‘Sálvame’ se salta l’acomiadament d’un dels seus col·laboradors

Fa unes setmanes Anabel Pantoja i Rafa Mora van protagonitzar una tremenda brega en ‘Sálvame’, per la qual cosa la cúpula va decidir que el seu ‘càstig’ seria l’acomiadament d’ocupació i sou durant una setmana, per a intentar donar exemple després d’este desagradable desacord.

Els responsables del programa ja van avançar que tot això hauria de ser un exemple per a futurs desacords entre col·laboradors i que hauran d’entendre que això és un plató de televisió i que hi ha uns certs límits als quals no es poden arribar i sobretot si estos impliquen insults, agressions i dones qualificatius que poden danyar fins i tot als espectadors del format. No obstant això, a pesar que la direcció va anunciar que ni Anabel ni Rafa apareixerien en el programa fins a la setmana que ve, hui mateix han incomplit esta mesura i un d’ells ha aparegut en el transcurs de la vesprada.

Els col·laboradors es trobaven parlant de l’actualitat de ‘Supervivientes’ i en un moment donat han parlat de la crida que van protagonitzar ahir Anabel Pantoja i el seu nuvi, el supervivent Omar Sánchez. Com el programa sabia que no podien tindre a Anabel en plató per la sanció que li van interposar, han buscat una manera de tindre-la i sense infringir directament esta dràstica decisió.

 Gema López en un moment d’inspiració, ha decidit cridar a la neboda d’Isabel Pantoja i que ha atés la crida en altaveu perquè se’ls escoltara des de casa. En esta conversa s’ha esplaiat i ha opinat sobre tots aquells temes que hauria comentat en plató si no existira la sanció i que implica la no recepció de sou durant una setmana.

Els espectadors i que són molt audaços, no han tardat massa temps a queixar-se en les xarxes socials i mostrar el seu desencantament amb la falta de rigor i compromís del programa, que no han tardat ni dos dies a saltar-se les sancions que van anunciar divendres passat i que hui dimarts ja han caigut en foc d’encenalls. Segurament Anabel no ha cobrat per esta intervenció pitjor, ha aconseguit el que volia en este moment i que no és una altra cosa que defensar al seu nuvi en el concurs que està realitzant.

 

 

Per este motiu, la cadena va decidir deixar-los sense sou, però també sense presència en la pantalla xicoteta, creient que la falta de visibilitat també faria reflexionar als jóvens col·laboradors, perquè tots dos tenen negocis fora de la televisió i que en part, els funciona per la visibilitat que tenen en el mitjà.

L’últim avís de Telecinco

 

Sembla que després de la gran brega en directe, els directius de la cadena i de la productora van coincidir que este tipus d’accions no es podrien tornar a repetir, perquè una d’estes discussions portades a l’extrem podrien causar desenllaços pitjors i que podrien obligar la cadena a cancel·lar el format. Per a evitar que això ocórrega, amb l’acomiadament temporal de Rafa i Anabel la cadena vol que això servisca com a exemple que estes situacions no es poden donar i que si es tornen a repetir, potser estos acomiadaments són per sempre.

La lliçó sembla que ha sigut apresa, però això només es podrà demostrar amb el pas del temps, veient com els tertulians aprenen a dialogar sense caure en els mateixos qualificatius i en els crits extrems.

‘Sálvame’ ha d’anar amb molt de compte amb els jocs que fan en directe i també amb les promeses que fan als espectadors, perquè les mateixes dinàmiques del programa poden convertir-se en el pitjor enemic del format i poden comprometre del tot la serietat i la veritat del programa més reeixit de Telecinco.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.