No tenen paraula: ‘Sálvame’ se salta l’acomiadament d’un dels seus col·laboradors

Fa unes setmanes Anabel Pantoja i Rafa Mora van protagonitzar una tremenda brega en ‘Sálvame’, per la qual cosa la cúpula va decidir que el seu ‘càstig’ seria l’acomiadament d’ocupació i sou durant una setmana, per a intentar donar exemple després d’este desagradable desacord.

Els responsables del programa ja van avançar que tot això hauria de ser un exemple per a futurs desacords entre col·laboradors i que hauran d’entendre que això és un plató de televisió i que hi ha uns certs límits als quals no es poden arribar i sobretot si estos impliquen insults, agressions i dones qualificatius que poden danyar fins i tot als espectadors del format. No obstant això, a pesar que la direcció va anunciar que ni Anabel ni Rafa apareixerien en el programa fins a la setmana que ve, hui mateix han incomplit esta mesura i un d’ells ha aparegut en el transcurs de la vesprada.

Els col·laboradors es trobaven parlant de l’actualitat de ‘Supervivientes’ i en un moment donat han parlat de la crida que van protagonitzar ahir Anabel Pantoja i el seu nuvi, el supervivent Omar Sánchez. Com el programa sabia que no podien tindre a Anabel en plató per la sanció que li van interposar, han buscat una manera de tindre-la i sense infringir directament esta dràstica decisió.

 Gema López en un moment d’inspiració, ha decidit cridar a la neboda d’Isabel Pantoja i que ha atés la crida en altaveu perquè se’ls escoltara des de casa. En esta conversa s’ha esplaiat i ha opinat sobre tots aquells temes que hauria comentat en plató si no existira la sanció i que implica la no recepció de sou durant una setmana.

Els espectadors i que són molt audaços, no han tardat massa temps a queixar-se en les xarxes socials i mostrar el seu desencantament amb la falta de rigor i compromís del programa, que no han tardat ni dos dies a saltar-se les sancions que van anunciar divendres passat i que hui dimarts ja han caigut en foc d’encenalls. Segurament Anabel no ha cobrat per esta intervenció pitjor, ha aconseguit el que volia en este moment i que no és una altra cosa que defensar al seu nuvi en el concurs que està realitzant.

 

 

Per este motiu, la cadena va decidir deixar-los sense sou, però també sense presència en la pantalla xicoteta, creient que la falta de visibilitat també faria reflexionar als jóvens col·laboradors, perquè tots dos tenen negocis fora de la televisió i que en part, els funciona per la visibilitat que tenen en el mitjà.

L’últim avís de Telecinco

 

Sembla que després de la gran brega en directe, els directius de la cadena i de la productora van coincidir que este tipus d’accions no es podrien tornar a repetir, perquè una d’estes discussions portades a l’extrem podrien causar desenllaços pitjors i que podrien obligar la cadena a cancel·lar el format. Per a evitar que això ocórrega, amb l’acomiadament temporal de Rafa i Anabel la cadena vol que això servisca com a exemple que estes situacions no es poden donar i que si es tornen a repetir, potser estos acomiadaments són per sempre.

La lliçó sembla que ha sigut apresa, però això només es podrà demostrar amb el pas del temps, veient com els tertulians aprenen a dialogar sense caure en els mateixos qualificatius i en els crits extrems.

‘Sálvame’ ha d’anar amb molt de compte amb els jocs que fan en directe i també amb les promeses que fan als espectadors, perquè les mateixes dinàmiques del programa poden convertir-se en el pitjor enemic del format i poden comprometre del tot la serietat i la veritat del programa més reeixit de Telecinco.

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.