No tenen paraula: ‘Sálvame’ se salta l’acomiadament d’un dels seus col·laboradors

Fa unes setmanes Anabel Pantoja i Rafa Mora van protagonitzar una tremenda brega en ‘Sálvame’, per la qual cosa la cúpula va decidir que el seu ‘càstig’ seria l’acomiadament d’ocupació i sou durant una setmana, per a intentar donar exemple després d’este desagradable desacord.

Els responsables del programa ja van avançar que tot això hauria de ser un exemple per a futurs desacords entre col·laboradors i que hauran d’entendre que això és un plató de televisió i que hi ha uns certs límits als quals no es poden arribar i sobretot si estos impliquen insults, agressions i dones qualificatius que poden danyar fins i tot als espectadors del format. No obstant això, a pesar que la direcció va anunciar que ni Anabel ni Rafa apareixerien en el programa fins a la setmana que ve, hui mateix han incomplit esta mesura i un d’ells ha aparegut en el transcurs de la vesprada.

Els col·laboradors es trobaven parlant de l’actualitat de ‘Supervivientes’ i en un moment donat han parlat de la crida que van protagonitzar ahir Anabel Pantoja i el seu nuvi, el supervivent Omar Sánchez. Com el programa sabia que no podien tindre a Anabel en plató per la sanció que li van interposar, han buscat una manera de tindre-la i sense infringir directament esta dràstica decisió.

 Gema López en un moment d’inspiració, ha decidit cridar a la neboda d’Isabel Pantoja i que ha atés la crida en altaveu perquè se’ls escoltara des de casa. En esta conversa s’ha esplaiat i ha opinat sobre tots aquells temes que hauria comentat en plató si no existira la sanció i que implica la no recepció de sou durant una setmana.

Els espectadors i que són molt audaços, no han tardat massa temps a queixar-se en les xarxes socials i mostrar el seu desencantament amb la falta de rigor i compromís del programa, que no han tardat ni dos dies a saltar-se les sancions que van anunciar divendres passat i que hui dimarts ja han caigut en foc d’encenalls. Segurament Anabel no ha cobrat per esta intervenció pitjor, ha aconseguit el que volia en este moment i que no és una altra cosa que defensar al seu nuvi en el concurs que està realitzant.

 

 

Per este motiu, la cadena va decidir deixar-los sense sou, però també sense presència en la pantalla xicoteta, creient que la falta de visibilitat també faria reflexionar als jóvens col·laboradors, perquè tots dos tenen negocis fora de la televisió i que en part, els funciona per la visibilitat que tenen en el mitjà.

L’últim avís de Telecinco

 

Sembla que després de la gran brega en directe, els directius de la cadena i de la productora van coincidir que este tipus d’accions no es podrien tornar a repetir, perquè una d’estes discussions portades a l’extrem podrien causar desenllaços pitjors i que podrien obligar la cadena a cancel·lar el format. Per a evitar que això ocórrega, amb l’acomiadament temporal de Rafa i Anabel la cadena vol que això servisca com a exemple que estes situacions no es poden donar i que si es tornen a repetir, potser estos acomiadaments són per sempre.

La lliçó sembla que ha sigut apresa, però això només es podrà demostrar amb el pas del temps, veient com els tertulians aprenen a dialogar sense caure en els mateixos qualificatius i en els crits extrems.

‘Sálvame’ ha d’anar amb molt de compte amb els jocs que fan en directe i també amb les promeses que fan als espectadors, perquè les mateixes dinàmiques del programa poden convertir-se en el pitjor enemic del format i poden comprometre del tot la serietat i la veritat del programa més reeixit de Telecinco.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Fele Martínez rebrà el premi Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival

L'actor alacantí Fele Martínez serà distingit amb el Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival per una carrera que unix cinema, televisió i teatre i la seua estreta relació amb el certamen.

Investiguen a una comerciant per vendre més de 400 articles falsificats a Xirivella

La Guàrdia Civil investiga a una dona a Xirivella per un presumpte delicte contra la propietat industrial després de confiscar 419 productes falsificats valorats en més de 80.000 euros.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil deté a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i extraure amb ella 1.000 euros en un caixer.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i traure 1.000 euros de manera fraudulenta.

Dimarts estable en la Comunitat Valenciana amb augment de núvols a la vesprada

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts d'ambient estable, cels poc nuvolosos al matí i augment de la nuvolositat a la vesprada, amb temperatures sense grans canvis i vents fluixos de component este.

El Girona s’imposa al Vila-real amb un autogol i frega la salvació

Un autogol de Pau Navarro va donar al Girona una victòria treballada davant el Vila-real que li allunya del descens i reforça la seua candidatura a mirar de nou cap a Europa.

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.