Paz Padilla, comiat de ‘Got Talent’

La humorista Paz Padilla s’ha convertit en els últims anys en un dels rostres més reconeguts i habituals de Mediaset. La seua faceta d’actriu li va valdre un paper cada vegada més destacat en ‘La que se avecina’ i, poc després, va passar a presentar ‘Sálvame‘, on ha aconseguit augmentar la seua comunitat de seguidors sent una de les cares més volgudes de la cadena italiana. No obstant això, sembla que un dels projectes professionals en els quals s’ha bolcat estos últims anys és pròxim a finalitzar, almenys per a ella.

 

Segons la revista no tornarà a ser jurat

 

La revista ‘Lecturas’ porta a la seua última portada una informació que no agradarà als seus milers de seguidors i que farà parlar en les pròximes hores i dies: Mediaset ha decidit acomiadar a la humorista i actriu de la feina de casa com a jurat de ‘Got Talent‘ de cara a la nova edició que ja estan preparant. La notícia ha suposat una autèntica sorpresa entre els seguidors del concurs perquè Paz Padilla havia aportat durant estes edicions aqueix humor tan característic seu i una emotivitat amb la qual va demostrar la seua naturalitat amb els concursants i també amb els espectadors.

Com no podia ser d’una altra forma, des d’este mateix mitjà també apunten la reacció de Paz Padilla en rebre la notícia, i és que la humorista ha rebut un autèntic pitxer d’aigua freda amb una decisió que ni molt menys s’esperava. Ha sigut la productora de ‘Got Talent’ la que ha comunicat a la que havia sigut jurat la decisió fa uns dies, ja que la nova edició es troba en la fase de preproducció. De moment, este moviment no s’ha fet oficial, encara que des de Mediaset ja valoren altres alternatives al seu lloc.

 

Rocío Carrasco, l’opció que valoren

 

Precisament el nom que també apunten en este mitjà podria deixar a més d’un espectador sorprés, i és que ni més ni menys que Rocío Carrasco és el nom que estan valorant des de la productora perquè ocupe la seua cadira en el jurat. En este cas, la cadena italiana estaria intentant aprofitar el ‘boom’ mediàtic del seu documental oferint-li una experiència televisiva acompanyant a Risto Mejide, Dani Martínez i Edurne. De qualsevol forma, a Paz Padilla la continuaran veient en Mediaset, ja que continuarà alternant-se amb Carlota Corredera presentant ‘Sálvame’.

Últimes notícies

Carlos Espí opta al premi a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports

Carlos Espí, davanter del Llevant, ha sigut nominat al premi a millor jugador sub-23 de la temporada en LaLiga EA Sports després de firmar 13 gols entre Lliga i Copa.

CCOO ix al carrer a València per a exigir salaris dignes, vivenda assequible i servicis públics forts

CCOO es manifesta a València per a reclamar un nou model de salaris, vivenda i servicis públics, amb menys precarietat laboral i una fiscalitat més justa.

Iberdrola eleva a 1.108 milions la seua aportació econòmica a la Comunitat Valenciana en 2025

L'activitat d'Iberdrola va generar en 2025 un impacte econòmic de 1.108 milions en la Comunitat Valenciana, amb 450 milions en contribució fiscal i un fort impuls inversor i renovable.

Sergi Campillo deixa l’Ajuntament de València i tanca una etapa de 15 anys en política municipal

El regidor de Compromís Sergi Campillo renuncia a l'acta a l'Ajuntament de València després de 15 anys i obri una nova etapa vinculada als moviments socials, rebent elogis del seu grup i de l'alcaldessa.

Dos hòmens hospitalitzats per ferides lleus d’arma blanca a Torrevieja

Dos hòmens de 57 i 61 anys han sigut hospitalitzats amb ferides lleus d'arma blanca després d'un incident ocorregut en un carrer de Torrevieja.

Una nova pròtesi modular de braç impresa en 3D impulsa l’autonomia en tasques quotidianes

Investigadors de ISABIAL i la Universitat d'Alacant han creat una pròtesi de braç modular impresa en 3D, personalitzable i de baix cost, pensada per a facilitar l'autonomia en el dia a dia.

Vox anuncia que els pressupostos de 2026 seran els tercers de la legislatura en la Comunitat Valenciana

Els pressupostos de la Generalitat per a 2026 que Vox preveu registrar este divendres seran els tercers de l'actual legislatura, marcada per dos pròrrogues i per la dependència de la majoria de PP i Vox en Les Corts.

Vox i PP tanquen un acord per a presentar els Pressupostos de la Generalitat de 2026 en Les Corts

Vox confirma un acord amb el Consell del PP per a registrar este divendres els Pressupostos de la Generalitat de 2026 i aprovar-los en Les Corts el 21 i 22 de juliol.