11 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Paz Padilla, comiat de ‘Got Talent’

La humorista Paz Padilla s’ha convertit en els últims anys en un dels rostres més reconeguts i habituals de Mediaset. La seua faceta d’actriu li va valdre un paper cada vegada més destacat en ‘La que se avecina’ i, poc després, va passar a presentar ‘Sálvame‘, on ha aconseguit augmentar la seua comunitat de seguidors sent una de les cares més volgudes de la cadena italiana. No obstant això, sembla que un dels projectes professionals en els quals s’ha bolcat estos últims anys és pròxim a finalitzar, almenys per a ella.

 

Segons la revista no tornarà a ser jurat

 

La revista ‘Lecturas’ porta a la seua última portada una informació que no agradarà als seus milers de seguidors i que farà parlar en les pròximes hores i dies: Mediaset ha decidit acomiadar a la humorista i actriu de la feina de casa com a jurat de ‘Got Talent‘ de cara a la nova edició que ja estan preparant. La notícia ha suposat una autèntica sorpresa entre els seguidors del concurs perquè Paz Padilla havia aportat durant estes edicions aqueix humor tan característic seu i una emotivitat amb la qual va demostrar la seua naturalitat amb els concursants i també amb els espectadors.

Com no podia ser d’una altra forma, des d’este mateix mitjà també apunten la reacció de Paz Padilla en rebre la notícia, i és que la humorista ha rebut un autèntic pitxer d’aigua freda amb una decisió que ni molt menys s’esperava. Ha sigut la productora de ‘Got Talent’ la que ha comunicat a la que havia sigut jurat la decisió fa uns dies, ja que la nova edició es troba en la fase de preproducció. De moment, este moviment no s’ha fet oficial, encara que des de Mediaset ja valoren altres alternatives al seu lloc.

 

Rocío Carrasco, l’opció que valoren

 

Precisament el nom que també apunten en este mitjà podria deixar a més d’un espectador sorprés, i és que ni més ni menys que Rocío Carrasco és el nom que estan valorant des de la productora perquè ocupe la seua cadira en el jurat. En este cas, la cadena italiana estaria intentant aprofitar el ‘boom’ mediàtic del seu documental oferint-li una experiència televisiva acompanyant a Risto Mejide, Dani Martínez i Edurne. De qualsevol forma, a Paz Padilla la continuaran veient en Mediaset, ja que continuarà alternant-se amb Carlota Corredera presentant ‘Sálvame’.

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.