14.7 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

Paz Padilla torna a Mediaset mesos després del seu polèmic acomiadament

L’acomiadament de Paz Padilla fa uns mesos va ser sens dubte un dels més polèmics de la temporada. Es va anar per la porta de darrere i defenestrada per Mediaset després d’abandonar ‘Sálvame’, on portava 13 anys treballant, abans de la finalització del programa després d’una acalorada discussió amb Belén Esteban.

Mesos després, Mediaset feia públic i oficial l’acomiadament de la presentadora a qui acusaven d’haver deixat el seu lloc de treball dos hores abans del que és degut.

Mediaset va al·legar en el seu acomiadament “incompliment de les seues obligacions” i Paz Padilla va interposar una demanda al grup mediàtic per acomiadament improcedent. Hui s’havia d’haver celebrat el judici, després de ser ajornat el maig passat, però ni s’han obert les portes de la sala: Mediaset ha anunciat que reprén el contracte amb Paz Padilla en els mateixos termes que tenia abans del seu acomiadament.

Segons un comunicat de Mediaset, “Mediaset España ha acordat amb Paz Padilla reprendre la seua relació contractual en els mateixos termes en els quals estava aquest contracte que li unia a la companyia”.

A més, afigen que “la incorporació de l’actriu i presentadora no es produirà de manera immediata, sinó en finalitzar una sèrie de compromisos professionals adquirits en aquests últims mesos”.

Paz Padilla ha estat vinculada a Mediaset España en diferents formats, des de ‘Crónicas marcianas’, passant per ‘Hola, hola, hola’, ‘Got Talent’, ‘A simple vista’, ‘La que se avecina’ o ‘Sálvame’, programa aquest últim en el qual ha romàs una llarga etapa compresa entre 2009 i 2022.

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.