Paz Padilla torna a Mediaset mesos després del seu polèmic acomiadament

L’acomiadament de Paz Padilla fa uns mesos va ser sens dubte un dels més polèmics de la temporada. Es va anar per la porta de darrere i defenestrada per Mediaset després d’abandonar ‘Sálvame’, on portava 13 anys treballant, abans de la finalització del programa després d’una acalorada discussió amb Belén Esteban.

Mesos després, Mediaset feia públic i oficial l’acomiadament de la presentadora a qui acusaven d’haver deixat el seu lloc de treball dos hores abans del que és degut.

Mediaset va al·legar en el seu acomiadament «incompliment de les seues obligacions» i Paz Padilla va interposar una demanda al grup mediàtic per acomiadament improcedent. Hui s’havia d’haver celebrat el judici, després de ser ajornat el maig passat, però ni s’han obert les portes de la sala: Mediaset ha anunciat que reprén el contracte amb Paz Padilla en els mateixos termes que tenia abans del seu acomiadament.

Segons un comunicat de Mediaset, «Mediaset España ha acordat amb Paz Padilla reprendre la seua relació contractual en els mateixos termes en els quals estava aquest contracte que li unia a la companyia».

A més, afigen que “la incorporació de l’actriu i presentadora no es produirà de manera immediata, sinó en finalitzar una sèrie de compromisos professionals adquirits en aquests últims mesos”.

Paz Padilla ha estat vinculada a Mediaset España en diferents formats, des de ‘Crónicas marcianas’, passant per ‘Hola, hola, hola’, ‘Got Talent’, ‘A simple vista’, ‘La que se avecina’ o ‘Sálvame’, programa aquest últim en el qual ha romàs una llarga etapa compresa entre 2009 i 2022.

Últimes notícies

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.