Paz Padilla torna a Mediaset mesos després del seu polèmic acomiadament

L’acomiadament de Paz Padilla fa uns mesos va ser sens dubte un dels més polèmics de la temporada. Es va anar per la porta de darrere i defenestrada per Mediaset després d’abandonar ‘Sálvame’, on portava 13 anys treballant, abans de la finalització del programa després d’una acalorada discussió amb Belén Esteban.

Mesos després, Mediaset feia públic i oficial l’acomiadament de la presentadora a qui acusaven d’haver deixat el seu lloc de treball dos hores abans del que és degut.

Mediaset va al·legar en el seu acomiadament “incompliment de les seues obligacions” i Paz Padilla va interposar una demanda al grup mediàtic per acomiadament improcedent. Hui s’havia d’haver celebrat el judici, després de ser ajornat el maig passat, però ni s’han obert les portes de la sala: Mediaset ha anunciat que reprén el contracte amb Paz Padilla en els mateixos termes que tenia abans del seu acomiadament.

Segons un comunicat de Mediaset, “Mediaset España ha acordat amb Paz Padilla reprendre la seua relació contractual en els mateixos termes en els quals estava aquest contracte que li unia a la companyia”.

A més, afigen que “la incorporació de l’actriu i presentadora no es produirà de manera immediata, sinó en finalitzar una sèrie de compromisos professionals adquirits en aquests últims mesos”.

Paz Padilla ha estat vinculada a Mediaset España en diferents formats, des de ‘Crónicas marcianas’, passant per ‘Hola, hola, hola’, ‘Got Talent’, ‘A simple vista’, ‘La que se avecina’ o ‘Sálvame’, programa aquest últim en el qual ha romàs una llarga etapa compresa entre 2009 i 2022.

Últimes notícies

Presó provisional per a un home reclamat per tràfic de drogues detingut a Altea

Un jutjat ha ordenat l'ingrés a la presó provisional d'un home de 29 anys reclamat internacionalment per tràfic de drogues, detingut a Altea després d'identificar-se amb documentació presumptament falsa.

Espanya reforça amb el Regne Unit la busca de 12 criminals britànics vinculats a Espanya

Espanya i el Regne Unit intensifiquen la seua cooperació policial en la campanya Most Wanted per a localitzar a 12 fugitius britànics que podrien amagar-se o tindre vincles en ciutats espanyoles.

Les entitats d’infància alerten que la falta de finançament digne posa en risc l’acolliment de 2.300 menors en la Comunitat

Les entitats d'infància de la Comunitat Valenciana rebutgen la pròrroga de l'acció concertada fins a 2028 al no garantir un finançament suficient, la qual cosa, advertixen, compromet l'acolliment de 2.300 xiquets i xiquetes i l'estabilitat de 3.500 professionals.

L’IPC es modera al 3,2% a l’abril en la Comunitat Valenciana, en línia amb la mitjana nacional

La inflació se situa en el 3,2% interanual a l'abril en la Comunitat Valenciana, igual que en el conjunt d'Espanya, amb l'electricitat a la baixa i els carburants encara a l'alça.

Compromís equipara les crítiques de Camps i Catalá sobre el PAI del Grau i denúncia un rescat a promotors

Compromís acusa l'Ajuntament de València de rebaixar més de 10 milions en càrregues urbanístiques del PAI del Grau i denúncia que se socialitzen les pèrdues de la Fórmula 1 mentres es garantix la rendibilitat dels promotors.

El València Basket fa història com a quint equip espanyol en una Final Four de l’Eurolliga

El València Basket es classifica per a la seua primera Final Four de l'Eurolliga i es convertix en el quint club espanyol que aconseguix les semifinals del màxim torneig europeu sota este format.

Quatre partits de sanció per a Sarabia, que es perd el final de Lliga amb l’Elx

Eder Sarabia ha sigut castigat amb quatre partits pels seus insults a l'equip arbitral després del Betis-Elx i no podrà dirigir des de la banqueta les dos últimes jornades de Lliga.

El Llevant de Luís Castro frega la salvació després d’un ressorgir inesperat

El Llevant ha passat de cuer desnonat a barallar per la permanència gràcies a l'impacte de Luís Castro, els seus números d'Europa i l'aposta per la fe i la meritocràcia.