Pedro Cavadas, sobre un pacient molt estimat: «Quan va morir, et mors amb ell»

 

Aquest dimarts visitava el programa “El Hormiguero” el cirurgià valencià Pedro Cavadas, internacionalment conegut pel seu treball i el del seu equip en el camp de la cirurgia de casos molt complexos o cirurgies pioneres.

 

Cavadas, durant la seua entrevista amb Pablo Motos, presentador del programa d’Antena 3, va narrar alguns dels fets més durs i complicats de la seua carrera professional. El cirurgià, que va fer el primer trasplantament de cara fa 10 anys, parlava sobre aquell pacient, que es va convertir en amic seu, i que va morir tres anys després.

 

Així, el seu pacient i amic va ser operat per Cavadas i el seu equip, i tal com explicava el mateix metge, aquell només era el primer pas d’un procés. La medicació que havia de prendre posteriorment va dificultar les coses, per la presència d’altres malalties en el pacient. Finalment l’home va morir per complicacions derivades d’aquesta situació.

 

Cavadas va incidir en la valentia d’aquell pacient, així com la seua qualitat humana, «tan desbordant que era impossible no fer-se amic seu». El cirurgià valencià destacava que era el seu amic de veritat, i que la seua defunció el va afectar. En aquest sentit, assenyalava que «quan va morir, et mors amb ell. Va ser un colp dur».

 

Cavadas a la televisió

Pedro Cavadas ha participat amb anterioritat en televisió. Entre altres, destaca l’entrevista que la periodista Pepa Bueno li va realitzar al programa “Chester” de Cuatro. Així mateix, també va passar pel plató de “Late Motiv”, presentat per Andreu Buenafuente, del canal #0, de Movistar, on va oferir altra entrevista. Amb anterioritat també va ser entrevistat a Canal + per Iñaki Gabilondo o per Mara Torres en la 2 Noticias.

 

 

Convidats de l’Hormiguero

A més de la participació de Pedro Cavadas aquest dimarts, i la nadadora Ona Carbonell el dilluns, aquesta setmana arribaran altres convidats al plató de “El Hormiguero”. Hui dimecres serà el torn de la televisiva parella formada per la presentadora Cristina Pedroche i el cuiner Dabiz Muñoz, i demà dijous participarà el periodista Vicente Vallés, que presentarà el seu llibre.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts pare i fill per presumpta agressió sexual a una treballadora de la seua xurreria a València

La Policia Nacional ha detingut a València a un home i al seu fill per la seua presumpta implicació en una agressió sexual a una treballadora temporal de la seua xurreria durant les Falles. Els dos van ser arrestats el dilluns 9 de març i van passar a disposició judicial eixe mateix dia.

Les pluges han deixat quasi 70 l/m² a La Vall d’Ebo amb avís groc en el litoral nord d’Alacant i sud de València

L'episodi de precipitacions ha acumulat 69,8 l/m² a La Vall d'Ebo; Aemet ha establit l'avís groc en el litoral nord d'Alacant i el sud de València fins al migdia.

El Suprem dona tres dies a les acusacions per a pronunciar-se sobre la llibertat de Ábalos i Koldo García

El Suprem ha donat tres dies a Fiscalia i a l'acusació popular per a pronunciar-se sobre l'excarceració de Ábalos i Koldo García. Els dos han demanat eixir de presó per a preparar el juí de màscares i al·leguen falta de mitjans a la presó

Pérez Llorca ha anunciat un pla per a construir vivendes en sòl dotacional municipal

El president ha proposat que els ajuntaments destinen part del sòl dotacional sense ús a vivenda. Amb la mitat de 8 milions de m², es podrien fer 120.000 vivendes.

Pérez Llorca anuncia diàleg amb Vox per a aprovar nous pressupostos de la Generalitat

Pérez Llorca ha avançat que obrirà converses amb Vox per a tirar avant nous comptes en 2026 i ha reivindicat l'estabilitat del pacte PP-Vox. També ha assenyalat que la seua prioritat és governar i que demanarà un congrés del PPCV abans de les autonòmiques.

Advertixen de l’impacte del pentinat faller en el cabell: inflamació i fins i tot alopècia

Un especialista advertix que la tensió sostinguda del pentinat faller, al costat de forquetes i laques, inflama el cuir cabellut i pot causar alopècia per tracció si no es prenen precaucions.

La Comunitat Valenciana crea 1.535 empreses al gener, un 20,1% més

La Comunitat Valenciana va registrar 1.535 noves societats al gener, un 20,1% més que un any abans. A Espanya es van crear 11.623, el millor gener des de 2008.

Manuel Vicent complix 90 anys a Màlaga i celebra amb humor i cinema

Manuel Vicent ha complit 90 anys i ho ha celebrat en el Festival de Màlaga amb la presentació del documental 'Demà seré feliç'. Entre humor, memòria i amor pel cinema, l'escriptor va compartir reflexions sobre l'edat, la professió i la mirada aliena.