17.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Pedro Cavadas, sobre un pacient molt estimat: «Quan va morir, et mors amb ell»

 

Aquest dimarts visitava el programa “El Hormiguero” el cirurgià valencià Pedro Cavadas, internacionalment conegut pel seu treball i el del seu equip en el camp de la cirurgia de casos molt complexos o cirurgies pioneres.

 

Cavadas, durant la seua entrevista amb Pablo Motos, presentador del programa d’Antena 3, va narrar alguns dels fets més durs i complicats de la seua carrera professional. El cirurgià, que va fer el primer trasplantament de cara fa 10 anys, parlava sobre aquell pacient, que es va convertir en amic seu, i que va morir tres anys després.

 

Així, el seu pacient i amic va ser operat per Cavadas i el seu equip, i tal com explicava el mateix metge, aquell només era el primer pas d’un procés. La medicació que havia de prendre posteriorment va dificultar les coses, per la presència d’altres malalties en el pacient. Finalment l’home va morir per complicacions derivades d’aquesta situació.

 

Cavadas va incidir en la valentia d’aquell pacient, així com la seua qualitat humana, «tan desbordant que era impossible no fer-se amic seu». El cirurgià valencià destacava que era el seu amic de veritat, i que la seua defunció el va afectar. En aquest sentit, assenyalava que «quan va morir, et mors amb ell. Va ser un colp dur».

 

Cavadas a la televisió

Pedro Cavadas ha participat amb anterioritat en televisió. Entre altres, destaca l’entrevista que la periodista Pepa Bueno li va realitzar al programa “Chester” de Cuatro. Així mateix, també va passar pel plató de “Late Motiv”, presentat per Andreu Buenafuente, del canal #0, de Movistar, on va oferir altra entrevista. Amb anterioritat també va ser entrevistat a Canal + per Iñaki Gabilondo o per Mara Torres en la 2 Noticias.

 

 

Convidats de l’Hormiguero

A més de la participació de Pedro Cavadas aquest dimarts, i la nadadora Ona Carbonell el dilluns, aquesta setmana arribaran altres convidats al plató de “El Hormiguero”. Hui dimecres serà el torn de la televisiva parella formada per la presentadora Cristina Pedroche i el cuiner Dabiz Muñoz, i demà dijous participarà el periodista Vicente Vallés, que presentarà el seu llibre.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una motocicleta a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945, a l'altura del quilòmetre 5,8 de Los Montesinos, després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Un home de 63 anys ha resultat ferit per policontusiones i ha sigut traslladat a l'Hospital Vega Baixa.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Tres hòmens han sigut detinguts i han ingressat a la presó per enviar càpsules seques de cascall a diverses províncies i als Estats Units. La Guàrdia Civil ha intervingut 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete després d'interceptar paquets en l'aeroport d'Alacant-Elx.

Dos anys de l’incendi de Campanar: la reconstrucció de l’edifici avança cap a la seua recta final

En el segon aniversari, el bloc de Campanar seguix en rehabilitació integral després del desenrunament i amb millores previstes en seguretat i eficiència. La comunitat commemora a les víctimes i confia a tornar a la fi d'any.

Xilxes acomiada a la dona i a la xiqueta assassinades; l’exmarit a la presó provisional

El municipi ha donat l'últim adeu a María José, de 48 anys, i a la seua filla Noemí, de 12. L'exmarit i pare està a la presó provisional per homicidi/assassinat i trencament de condemna.

Lliga de Campions i salvació, cara a cara en La Ceràmica: Vila-real-València

Vila-real i València se citen el diumenge en La Ceràmica amb metes oposades: els locals barallen per la Lliga de Campions i els visitants per allunyar-se del descens.

Morant acusa el PP d’aplaudir les polítiques ‘indignes’ de Pérez Llorca

Diana Morant ha denunciat que 160 càrrecs del PP han recolzat en la Interparlamentària les polítiques 'indignes i irresponsables' de Juanfran Pérez Llorca i ha exigit canvis.

Un guàrdia civil fora de servici deté a un conductor embriac després d’un xoc en la V-30

Un guàrdia civil anara de servici ha detingut a un conductor embriac que va fugir després de xocar amb una moto en la V-30, a Xirivella. L'home, de 30 anys, es va negar a les proves i va ser arrestat per tres delictes contra la seguretat viària i un de resistència.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una moto a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945 al seu pas per Los Montesinos després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Les víctimes viatjaven en la moto.