Raquel Bollo aclareix la situació d’Isabel Pantoja: Sé que està malament

 

Des que Raquel Bollo tornara a televisió com a col·laboradora de ‘Viva la vida’ s’ha convertit en una font d’informació per a saber i entendre el que ocorre en Cantora. Gràcies a ella s’ha pogut saber l’estat actual en el qual es troba Isabel Pantoja, que segueix sense fer aparicions públiques.

No és un secret per a ningú que Isabel Pantoja no travessa un bon moment personal. En els últims temps s’han unit una infinitat de problemes familiars, la recent defunció de donya Ana i el distanciament entre Kiko Rivera i Isa Pantoja… Raquel Bollo s’ha sincerat sobre l’estat de la seua amiga. «Sé que està malament. Per a mi Isabel des de fa moltíssim temps no ha tornat a estar igual anímicament».

«Ella, a vegades, s’aïlla. A mi també em passa. Crec que a ella és el que li està passant, igual un dia fa així i s’alça», deia en el seu pas per ‘Viva la vida’. Això sí, ha volgut traure la cara per la família Pantoja, ja que no l’han deixada a l’estacada: «Es diu que està sola i no és veritat. Té a la seua família i als seus fills».
La defunció de la mare de la cançonetista, donya Ana, fa mes i mig va ser un punt d’inflexió en la vida de l’artista. A més, va donar peu a la reconciliació amb el seu fill. Des d’aquell dia Raquel Bollo no ha tornat a visitar Cantora. «Tal com jo la vaig veure, sé que està malament», ha afirmat. Així mateix ha reconegut que no l’ha volguda cridar recentment perquè «necessita el seu temps».

Aquest dur moment sembla que ha marcat el futur més immediat del clan més famós d’Espanya, però Raquel apunta al fet que els problemes venen d’abans: «Realment el que ja tenia era molt i després està la defunció de la seua mare». Encara que era una cosa esperada, a la cantant «li ha agafat en un moment feble amb la qual cosa li ha afeblit moltíssim».

 

 

Reconciliació Kiko Rivera i Isabel Pantoja 

 

Un altre punt clau és la relació que manté amb el seu fill. Es van reconciliar després de més d’un any sense parlar-se i després de les incendiàries declaracions que va realitzar el DJ en el programa ‘Cantora, la herencia envenenada’ on va denunciar un fals va robar en Cantora. Encara que tot indica que segueixen sense recuperar els llaços del passat. Raquel Bollo ha subratllat que fins on ella ha pogut saber «Kiko ha tingut converses amb la seua mare».

Últimes notícies

Pérez Llorca defensa que el PP no es plega i vincula els pressupostos a garanties de futur per a la Comunitat

El president Juanfran Pérez Llorca defensa que el PP no es plega davant ningú, reivindica els pressupostos de la Generalitat per a 2026 i nega discriminacions en matèria d’immigració, mentres marca distàncies amb Vox i critica Compromís.

Óscar López defensa que el rescat de Plus Ultra ha complit tots els requisits legals

Óscar López assegura a Alacant que el préstec públic a Plus Ultra ha superat tots els informes i filtres exigits i qualifica l’operació de correcta, també en relació amb el paper de José Luis Rodríguez Zapatero.

Més de 300 professionals treballen en el primer rodatge de Good Films a la Ciutat de la Llum

El primer rodatge de Good Films Studios Spain a la Ciutat de la Llum d’Alacant compta amb més de 300 professionals, el 60 % dels quals són de la Comunitat Valenciana, i preveu un fort impacte econòmic i laboral.

Morant acusa a Pérez Llorca de fer “apartheid en llei” amb els pressupostos de 2026

Diana Morant ha acusat Juanfran Pérez Llorca de convertir l’apartheid en llei amb els pressupostos de la Generalitat de 2026, que el PP ha aprovat amb el suport de Vox, i que qualifica de retallades i racistes.

Morant reivindica Zapatero com a president dels drets davant les acusacions pel cas Plus Ultra

Diana Morant defensa a València que José Luis Rodríguez Zapatero serà recordat com el president dels drets i qualifica de sospitoses les acusacions que l’afecten pel préstec a Plus Ultra.

Quasi 29.000 persones migrants ja cotitzen en la Seguretat Social a la Comunitat Valenciana

Un total de 28.700 persones de les 167.000 sol·licituds de regularització presentades a la Comunitat Valenciana ja han començat a treballar i cotitzar, segons ha informat la ministra Elma Saiz després d’una reunió amb agents socials a València.

El 16 de setembre serà el Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat Valenciana

El Consell ha anunciat que fixarà el 16 de setembre com a Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat Valenciana, data vinculada a l’atemptat d’ETA a Mutxamel en 1991.

Óscar López acusa Feijóo d’“agorer” i de “banyar Espanya de fang”

Óscar López ha acusat Alberto Núñez Feijóo de ser “un agorer” que ha “inundat Espanya de fang” i de liderar una oposició “fallida”, durant una visita als estudis Ciudad de la Luz d’Alacant.