Raquel Bollo aclareix la situació d’Isabel Pantoja: Sé que està malament

 

Des que Raquel Bollo tornara a televisió com a col·laboradora de ‘Viva la vida’ s’ha convertit en una font d’informació per a saber i entendre el que ocorre en Cantora. Gràcies a ella s’ha pogut saber l’estat actual en el qual es troba Isabel Pantoja, que segueix sense fer aparicions públiques.

No és un secret per a ningú que Isabel Pantoja no travessa un bon moment personal. En els últims temps s’han unit una infinitat de problemes familiars, la recent defunció de donya Ana i el distanciament entre Kiko Rivera i Isa Pantoja… Raquel Bollo s’ha sincerat sobre l’estat de la seua amiga. «Sé que està malament. Per a mi Isabel des de fa moltíssim temps no ha tornat a estar igual anímicament».

«Ella, a vegades, s’aïlla. A mi també em passa. Crec que a ella és el que li està passant, igual un dia fa així i s’alça», deia en el seu pas per ‘Viva la vida’. Això sí, ha volgut traure la cara per la família Pantoja, ja que no l’han deixada a l’estacada: «Es diu que està sola i no és veritat. Té a la seua família i als seus fills».
La defunció de la mare de la cançonetista, donya Ana, fa mes i mig va ser un punt d’inflexió en la vida de l’artista. A més, va donar peu a la reconciliació amb el seu fill. Des d’aquell dia Raquel Bollo no ha tornat a visitar Cantora. «Tal com jo la vaig veure, sé que està malament», ha afirmat. Així mateix ha reconegut que no l’ha volguda cridar recentment perquè «necessita el seu temps».

Aquest dur moment sembla que ha marcat el futur més immediat del clan més famós d’Espanya, però Raquel apunta al fet que els problemes venen d’abans: «Realment el que ja tenia era molt i després està la defunció de la seua mare». Encara que era una cosa esperada, a la cantant «li ha agafat en un moment feble amb la qual cosa li ha afeblit moltíssim».

 

 

Reconciliació Kiko Rivera i Isabel Pantoja 

 

Un altre punt clau és la relació que manté amb el seu fill. Es van reconciliar després de més d’un any sense parlar-se i després de les incendiàries declaracions que va realitzar el DJ en el programa ‘Cantora, la herencia envenenada’ on va denunciar un fals va robar en Cantora. Encara que tot indica que segueixen sense recuperar els llaços del passat. Raquel Bollo ha subratllat que fins on ella ha pogut saber «Kiko ha tingut converses amb la seua mare».

Últimes notícies

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.

Quatre judicis a València per un intent d’homicidi entre germans, odi LGTBI, estafa i abusos policials

L’Audiència de València jutja la setmana que ve quatre casos greus: un intent d’homicidi entre germans per una herència, un delicte d’odi LGTBI, una presumpta estafa en un torneig de futbol i un cas d’abusos policials.

Pérez Llorca destaca el paper clau dels transportistes en el dia del seu patró

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha agraït als transportistes la seua aportació al 4 % del PIB valencià i als 56.000 llocs de treball que genera el sector, durant la festivitat de Sant Cristòfol organitzada per la FVET a València.

Confirmat a Alacant un cas de virus del Nil en un home de 53 anys ja donat d’alta

Sanitat ha confirmat un cas de virus del Nil en un home de 53 anys a la província d’Alacant, que ja ha rebut l’alta, i recorda les mesures per a evitar picadures de mosquit.

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.