Raquel Bollo aclareix la situació d’Isabel Pantoja: Sé que està malament

 

Des que Raquel Bollo tornara a televisió com a col·laboradora de ‘Viva la vida’ s’ha convertit en una font d’informació per a saber i entendre el que ocorre en Cantora. Gràcies a ella s’ha pogut saber l’estat actual en el qual es troba Isabel Pantoja, que segueix sense fer aparicions públiques.

No és un secret per a ningú que Isabel Pantoja no travessa un bon moment personal. En els últims temps s’han unit una infinitat de problemes familiars, la recent defunció de donya Ana i el distanciament entre Kiko Rivera i Isa Pantoja… Raquel Bollo s’ha sincerat sobre l’estat de la seua amiga. «Sé que està malament. Per a mi Isabel des de fa moltíssim temps no ha tornat a estar igual anímicament».

«Ella, a vegades, s’aïlla. A mi també em passa. Crec que a ella és el que li està passant, igual un dia fa així i s’alça», deia en el seu pas per ‘Viva la vida’. Això sí, ha volgut traure la cara per la família Pantoja, ja que no l’han deixada a l’estacada: «Es diu que està sola i no és veritat. Té a la seua família i als seus fills».
La defunció de la mare de la cançonetista, donya Ana, fa mes i mig va ser un punt d’inflexió en la vida de l’artista. A més, va donar peu a la reconciliació amb el seu fill. Des d’aquell dia Raquel Bollo no ha tornat a visitar Cantora. «Tal com jo la vaig veure, sé que està malament», ha afirmat. Així mateix ha reconegut que no l’ha volguda cridar recentment perquè «necessita el seu temps».

Aquest dur moment sembla que ha marcat el futur més immediat del clan més famós d’Espanya, però Raquel apunta al fet que els problemes venen d’abans: «Realment el que ja tenia era molt i després està la defunció de la seua mare». Encara que era una cosa esperada, a la cantant «li ha agafat en un moment feble amb la qual cosa li ha afeblit moltíssim».

 

 

Reconciliació Kiko Rivera i Isabel Pantoja 

 

Un altre punt clau és la relació que manté amb el seu fill. Es van reconciliar després de més d’un any sense parlar-se i després de les incendiàries declaracions que va realitzar el DJ en el programa ‘Cantora, la herencia envenenada’ on va denunciar un fals va robar en Cantora. Encara que tot indica que segueixen sense recuperar els llaços del passat. Raquel Bollo ha subratllat que fins on ella ha pogut saber «Kiko ha tingut converses amb la seua mare».

Últimes notícies

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.

Brugué resta importància a la derrota del Llevant i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha valorat la pretemporada del Levante UD després de la derrota contra el Sheffield United i ha destacat que, per damunt del resultat i del seu gol, el més important són les sensacions de l’equip.

Brugué relativitza la derrota del Levante i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha restat importància a la derrota del Levante UD contra el Sheffield United en pretemporada i ha insistit que el més important són les sensacions positives i la bona dinàmica del grup.