Raquel Bollo aclareix la situació d’Isabel Pantoja: Sé que està malament

 

Des que Raquel Bollo tornara a televisió com a col·laboradora de ‘Viva la vida’ s’ha convertit en una font d’informació per a saber i entendre el que ocorre en Cantora. Gràcies a ella s’ha pogut saber l’estat actual en el qual es troba Isabel Pantoja, que segueix sense fer aparicions públiques.

No és un secret per a ningú que Isabel Pantoja no travessa un bon moment personal. En els últims temps s’han unit una infinitat de problemes familiars, la recent defunció de donya Ana i el distanciament entre Kiko Rivera i Isa Pantoja… Raquel Bollo s’ha sincerat sobre l’estat de la seua amiga. «Sé que està malament. Per a mi Isabel des de fa moltíssim temps no ha tornat a estar igual anímicament».

«Ella, a vegades, s’aïlla. A mi també em passa. Crec que a ella és el que li està passant, igual un dia fa així i s’alça», deia en el seu pas per ‘Viva la vida’. Això sí, ha volgut traure la cara per la família Pantoja, ja que no l’han deixada a l’estacada: «Es diu que està sola i no és veritat. Té a la seua família i als seus fills».
La defunció de la mare de la cançonetista, donya Ana, fa mes i mig va ser un punt d’inflexió en la vida de l’artista. A més, va donar peu a la reconciliació amb el seu fill. Des d’aquell dia Raquel Bollo no ha tornat a visitar Cantora. «Tal com jo la vaig veure, sé que està malament», ha afirmat. Així mateix ha reconegut que no l’ha volguda cridar recentment perquè «necessita el seu temps».

Aquest dur moment sembla que ha marcat el futur més immediat del clan més famós d’Espanya, però Raquel apunta al fet que els problemes venen d’abans: «Realment el que ja tenia era molt i després està la defunció de la seua mare». Encara que era una cosa esperada, a la cantant «li ha agafat en un moment feble amb la qual cosa li ha afeblit moltíssim».

 

 

Reconciliació Kiko Rivera i Isabel Pantoja 

 

Un altre punt clau és la relació que manté amb el seu fill. Es van reconciliar després de més d’un any sense parlar-se i després de les incendiàries declaracions que va realitzar el DJ en el programa ‘Cantora, la herencia envenenada’ on va denunciar un fals va robar en Cantora. Encara que tot indica que segueixen sense recuperar els llaços del passat. Raquel Bollo ha subratllat que fins on ella ha pogut saber «Kiko ha tingut converses amb la seua mare».

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.