Revolució en ‘Cuatro al día’ amb la inesperada arribada de Toñi Moreno

 

Toñi Moreno s’acomiadava entre llàgrimes diumenge passat de ‘Viva la vida’ després de substituir per segon any consecutiu a Emma García durant les seues vacances estivals.

Una vegada més, la presentadora es va emportar l’aplaudiment de les xarxes perquè són molts els espectadors que demanaven que es quedara ella com a presentadora titular del format que ella mateixa va arrancar.

Amb el seu adeu a ‘Viva la vida’, Toñi Moreno es quedava sense programa en Mediaset. Però ara la presentadora fitxa per sorpresa com a col·laboradora de ‘Cuatro al día‘ per a una de les seues taules.

El programa presentat per Joaquín Prat ha arrancat este dimecres la seua nova temporada.

L’espai, produït per Unicorn Content, ha arrancat este 1 de setembre la seua quarta temporada i seguirà enfocat a abordar temes d’actualitat i de denúncia social mitjançant notícies, entrevistes i reportatges.

 

La volta del magazín diari, a més, ha portat amb si a nous fitxatges

 

En concret, Toñi Moreno s’incorporarà a la taula d’actualitat social com a col·laboradora. També ho fa Frank Blanco, que torna a Mediaset després de 8 anys, i Jota Abril.

Els tres s’uniran així a Bea Jarrín, Santi Villas, Verónica Dulanto i Bor Barber per a debatre dels temes d’última hora més rellevants.

Altres fitxatges nous de ‘Cuatro al día’

 

D’altra banda, l’espai de ‘Cuatro’ també ha fitxat nous col·laboradors en les taules de polèmiques i d’actualitat i successos. En el primer cas, arriben al programa Miquel Ramos (lamarea.com), Daniel Ramírez (‘El Español’), Isaac Blasco (‘ABC’) i José Luis Pérez (COPE).

Finalment, a la taula d’actualitat i successos s’incorpora el periodista Alfonso Egea, que deixa ‘Espejo Público’ (Antena 3).

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.