Revolució en ‘Cuatro al día’ amb la inesperada arribada de Toñi Moreno

 

Toñi Moreno s’acomiadava entre llàgrimes diumenge passat de ‘Viva la vida’ després de substituir per segon any consecutiu a Emma García durant les seues vacances estivals.

Una vegada més, la presentadora es va emportar l’aplaudiment de les xarxes perquè són molts els espectadors que demanaven que es quedara ella com a presentadora titular del format que ella mateixa va arrancar.

Amb el seu adeu a ‘Viva la vida’, Toñi Moreno es quedava sense programa en Mediaset. Però ara la presentadora fitxa per sorpresa com a col·laboradora de ‘Cuatro al día‘ per a una de les seues taules.

El programa presentat per Joaquín Prat ha arrancat este dimecres la seua nova temporada.

L’espai, produït per Unicorn Content, ha arrancat este 1 de setembre la seua quarta temporada i seguirà enfocat a abordar temes d’actualitat i de denúncia social mitjançant notícies, entrevistes i reportatges.

 

La volta del magazín diari, a més, ha portat amb si a nous fitxatges

 

En concret, Toñi Moreno s’incorporarà a la taula d’actualitat social com a col·laboradora. També ho fa Frank Blanco, que torna a Mediaset després de 8 anys, i Jota Abril.

Els tres s’uniran així a Bea Jarrín, Santi Villas, Verónica Dulanto i Bor Barber per a debatre dels temes d’última hora més rellevants.

Altres fitxatges nous de ‘Cuatro al día’

 

D’altra banda, l’espai de ‘Cuatro’ també ha fitxat nous col·laboradors en les taules de polèmiques i d’actualitat i successos. En el primer cas, arriben al programa Miquel Ramos (lamarea.com), Daniel Ramírez (‘El Español’), Isaac Blasco (‘ABC’) i José Luis Pérez (COPE).

Finalment, a la taula d’actualitat i successos s’incorpora el periodista Alfonso Egea, que deixa ‘Espejo Público’ (Antena 3).

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU