Revolució en ‘Cuatro al día’ amb la inesperada arribada de Toñi Moreno

 

Toñi Moreno s’acomiadava entre llàgrimes diumenge passat de ‘Viva la vida’ després de substituir per segon any consecutiu a Emma García durant les seues vacances estivals.

Una vegada més, la presentadora es va emportar l’aplaudiment de les xarxes perquè són molts els espectadors que demanaven que es quedara ella com a presentadora titular del format que ella mateixa va arrancar.

Amb el seu adeu a ‘Viva la vida’, Toñi Moreno es quedava sense programa en Mediaset. Però ara la presentadora fitxa per sorpresa com a col·laboradora de ‘Cuatro al día‘ per a una de les seues taules.

El programa presentat per Joaquín Prat ha arrancat este dimecres la seua nova temporada.

L’espai, produït per Unicorn Content, ha arrancat este 1 de setembre la seua quarta temporada i seguirà enfocat a abordar temes d’actualitat i de denúncia social mitjançant notícies, entrevistes i reportatges.

 

La volta del magazín diari, a més, ha portat amb si a nous fitxatges

 

En concret, Toñi Moreno s’incorporarà a la taula d’actualitat social com a col·laboradora. També ho fa Frank Blanco, que torna a Mediaset després de 8 anys, i Jota Abril.

Els tres s’uniran així a Bea Jarrín, Santi Villas, Verónica Dulanto i Bor Barber per a debatre dels temes d’última hora més rellevants.

Altres fitxatges nous de ‘Cuatro al día’

 

D’altra banda, l’espai de ‘Cuatro’ també ha fitxat nous col·laboradors en les taules de polèmiques i d’actualitat i successos. En el primer cas, arriben al programa Miquel Ramos (lamarea.com), Daniel Ramírez (‘El Español’), Isaac Blasco (‘ABC’) i José Luis Pérez (COPE).

Finalment, a la taula d’actualitat i successos s’incorpora el periodista Alfonso Egea, que deixa ‘Espejo Público’ (Antena 3).

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.