17.2 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Revolució en ‘Cuatro al día’ amb la inesperada arribada de Toñi Moreno

 

Toñi Moreno s’acomiadava entre llàgrimes diumenge passat de ‘Viva la vida’ després de substituir per segon any consecutiu a Emma García durant les seues vacances estivals.

Una vegada més, la presentadora es va emportar l’aplaudiment de les xarxes perquè són molts els espectadors que demanaven que es quedara ella com a presentadora titular del format que ella mateixa va arrancar.

Amb el seu adeu a ‘Viva la vida’, Toñi Moreno es quedava sense programa en Mediaset. Però ara la presentadora fitxa per sorpresa com a col·laboradora de ‘Cuatro al día‘ per a una de les seues taules.

El programa presentat per Joaquín Prat ha arrancat este dimecres la seua nova temporada.

L’espai, produït per Unicorn Content, ha arrancat este 1 de setembre la seua quarta temporada i seguirà enfocat a abordar temes d’actualitat i de denúncia social mitjançant notícies, entrevistes i reportatges.

 

La volta del magazín diari, a més, ha portat amb si a nous fitxatges

 

En concret, Toñi Moreno s’incorporarà a la taula d’actualitat social com a col·laboradora. També ho fa Frank Blanco, que torna a Mediaset després de 8 anys, i Jota Abril.

Els tres s’uniran així a Bea Jarrín, Santi Villas, Verónica Dulanto i Bor Barber per a debatre dels temes d’última hora més rellevants.

Altres fitxatges nous de ‘Cuatro al día’

 

D’altra banda, l’espai de ‘Cuatro’ també ha fitxat nous col·laboradors en les taules de polèmiques i d’actualitat i successos. En el primer cas, arriben al programa Miquel Ramos (lamarea.com), Daniel Ramírez (‘El Español’), Isaac Blasco (‘ABC’) i José Luis Pérez (COPE).

Finalment, a la taula d’actualitat i successos s’incorpora el periodista Alfonso Egea, que deixa ‘Espejo Público’ (Antena 3).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.