10.3 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Revolució en ‘Cuatro al día’ amb la inesperada arribada de Toñi Moreno

 

Toñi Moreno s’acomiadava entre llàgrimes diumenge passat de ‘Viva la vida’ després de substituir per segon any consecutiu a Emma García durant les seues vacances estivals.

Una vegada més, la presentadora es va emportar l’aplaudiment de les xarxes perquè són molts els espectadors que demanaven que es quedara ella com a presentadora titular del format que ella mateixa va arrancar.

Amb el seu adeu a ‘Viva la vida’, Toñi Moreno es quedava sense programa en Mediaset. Però ara la presentadora fitxa per sorpresa com a col·laboradora de ‘Cuatro al día‘ per a una de les seues taules.

El programa presentat per Joaquín Prat ha arrancat este dimecres la seua nova temporada.

L’espai, produït per Unicorn Content, ha arrancat este 1 de setembre la seua quarta temporada i seguirà enfocat a abordar temes d’actualitat i de denúncia social mitjançant notícies, entrevistes i reportatges.

 

La volta del magazín diari, a més, ha portat amb si a nous fitxatges

 

En concret, Toñi Moreno s’incorporarà a la taula d’actualitat social com a col·laboradora. També ho fa Frank Blanco, que torna a Mediaset després de 8 anys, i Jota Abril.

Els tres s’uniran així a Bea Jarrín, Santi Villas, Verónica Dulanto i Bor Barber per a debatre dels temes d’última hora més rellevants.

Altres fitxatges nous de ‘Cuatro al día’

 

D’altra banda, l’espai de ‘Cuatro’ també ha fitxat nous col·laboradors en les taules de polèmiques i d’actualitat i successos. En el primer cas, arriben al programa Miquel Ramos (lamarea.com), Daniel Ramírez (‘El Español’), Isaac Blasco (‘ABC’) i José Luis Pérez (COPE).

Finalment, a la taula d’actualitat i successos s’incorpora el periodista Alfonso Egea, que deixa ‘Espejo Público’ (Antena 3).

Últimes notícies

Més de mig centenar d’incidències pels forts vents a la província d’Alacant

Els bombers tenen obertes 52 incidències des de les 13 hores per caigudes d'arbres, branques i rebles en tota la província. No consten ferits i l'alerta taronja continua activa amb ratxes que podrien superar els 90 km/h.

Emergències demana extremar la precaució per vent, fenòmens costaners i neu en la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha activat per a este dimecres avisos per vent, fenòmens costaners i nevades en gran part de la Comunitat Valenciana. Es demana limitar desplaçaments i assegurar elements en exteriors.

La Generalitat activa el procediment per nevades en set comarques de Castelló i València

La Generalitat ha activat el procediment davant el risc de nevades i ha decretat la situació 0 en sis comarques de Castelló i una de València. Vent, pluja i neu compliquen la jornada a l'interior.

Alacant advertix de corts i retencions per la tractorada d’este dijous

L'Ajuntament ha activat una alerta a 'Alacant es mou' per la protesta agrària d'este dijous. Hi haurà 'dificultats a la circulació i talls puntuals' en litoral i centre

El PSPV titlla d’estafa la rebaixa fiscal anunciada per Pérez Llorca

El PSPV ha qualificat d'estafa la rebaixa fiscal anunciada per Juanfran Pérez Llorca i ha denunciat que no aborda problemes com el lloguer i la sanitat. José Muñoz ha reclamat aplicar la llei de vivenda, trencar amb l'extrema dreta i avançar cap a un nou model de finançament.

El TSJCV condemna a Sanitat a pagar 40.000 euros per un alta indeguda a un pacient amb Covid

L'alt tribunal valencià ha reconegut responsabilitat patrimonial per falta d'oportunitat terapèutica i fixa 20.000 euros per a la viuda i 10.000 per a cada fill.

Els contractistes reclamen planificació clara per a la inversió de la Epsar 2026-2030

Fecoval ha demanat una programació detallada del pla inversor de 665 milions de la Epsar i dels 110 milions en convenis. L'ens ha presentat actuacions en 122 municipis i preveu executar 106,4 milions en 2026.

La neu complica la N-330 i N-420 a València i diverses carreteres de l’interior de Castelló

La neu afecta a la N-330 i la N-420 en el Racó d'Ademuz i a diversos trams autonòmics de l'interior de Castelló, amb circulació condicionada. La DGT ha informat de problemes a Sinarcas i Ademuz, i Emergències assenyala neu quallada en vorals.