Rocío Flores trau el seu vertader caràcter enfrontant-se amb Fani en ‘Supervivientes’

Rocío Flores, durant la seva discusió amb Fani, 11 de marça del 2020

Rocío Flores ha mostrat el seu vertader caràcter contra Fani en ‘Supervivientes’ | Telecinco

 

Només era qüestió de temps que Rocío Flores mostrara el seu vertader caràcter en ‘Supervivientes’. Fins ara, sempre l’hem vist contenint les formes i amb una manera de parlar que sorprenia als espectadors, sobretot tenint en compte la seua joventut i la seua poca experiència davant de les càmeres de televisió. De la mateixa manera, qui la coneix bé sap que és una xica amb caràcter i no està disposada a callar-se res, i que si ha de traure les ungles, les trau.

 

Gran baralla entre Rocío Flores i Fani

El que tenen els ‘realities’ és que acaben traguent el pitjor de cada concursant, especialment ‘Supervivientes’ a causa de les adversitats a les que han de fer front i que posen a prova fins i tot al més tranquil. Este és el cas de la filla d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco que ha protagonitzat un monumental enfrontament amb Fani.

 

Durant ‘Tierra de Nadie’, presentat per Carlos Sobera, s’ha pogut vore la baralla sencera entre Rocío i Fani que van començar el concurs sent les millors amigues, però que han acabat declarant-se la guerra perquè la primera va saber que la segona l’havia criticat per les esquenes qualificant-la de «vaga i materialista», unes paraules que la filla d’Antonio David li va retraure en quant va poder.

 

Rocío Flores i Fani discuteixen a crits a 'Supervivientes', 11 de març del 2020

Rocío Flores i Fani han discutit a crits en ‘Supervivientes’ | Telecinco

 

D’esta forma, la néta de Rocío Jurado ha acabat traguent el seu vertader caràcter i ha explotat contra Estefanía: «Estic cansada de la gent interessada com tu!» i esta va defensar-se: «A mi m’és igual, jo li ho vaig dir a ella i és el que em pareix». La discussió s’ha ajornat quan la primera ha volgut que Fani li donara explicacions i esta li ha respost: «Millor ho deixem per al dijous en directe».

 

O això era el que volia Fani, però la discussió ha anat en augment i fins a arribar al punt en el que Estefanía li ha recordat a Rocío el tema econòmic, ja que esta va assegurar que no hauria viatjat a l’illa per menys diners dels rebuts. En este moment, Rocío Flores s’ha queixat a crits: «La persona que m’ha preguntat quant guanye eres tu i jo no t’ho he contestat perquè t’importa zero quant guanye o deixe de guanyar. El que sé és que jo estic en l’illa amb les mateixes condicions que tots vosaltres».

Últimes notícies

A judici a Alacant una parella acusada de matar i esquarterar un home per quedar-se amb la casa

Una parella està sent jutjada amb jurat a l’Audiència d’Alacant acusada de matar i esquarterar el propietari de la vivenda on vivia la dona per quedar-se amb la casa i la pensió. La Fiscalia demana 17 anys de presó per a cadascun, mentre les defenses asseguren que l’home hauria mort per un infart.

Morant assegura que el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell incapaç de gestionar la crisi educativa

Diana Morant afirma que, després de cinc setmanes de vaga de professors a la Comunitat Valenciana, el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell que considera incapaç i desinteressat en gestionar la crisi educativa.

El València Basket busca el 2-0 davant un Joventut esgotat però amb les idees clares

El Roig Arena acollirà divendres el segon partit de la semifinal entre València Basket i Asisa Joventut, amb 1-0 per als taronja i dubtes físics en la Penya després d’un exigent tram final de temporada.

Els sindicats tomben quasi tota l’oferta d’Educació i exigixen més negociació

Els cinc sindicats de la taula docent han rebutjat la major part dels acords parcials plantejats per la Conselleria d’Educació i han demanat reprendre unes negociacions iniciades fa quasi un mes, mentre la consellera defensa que la seua oferta és 'ambiciosa'.

Bernabé veu positiu que Oltra torne a la política si suma el vot d’esquerra a València

La delegada del Govern i candidata del PSPV a l’alcaldia de València, Pilar Bernabé, ha afirmat que està encantada que Mónica Oltra aspire a l’alcaldia si aconseguix unir el vot d’esquerra que ara es perd. També ha defensat que la seua línia roja per a futurs pactes és la intolerància i ha recalcat el lideratge de Diana Morant a la Generalitat.

La falta de jornalers deixa sense collir part de les collites a Alacant

Asaja Alicante alerta que l’escassetat de mà d’obra s’ha convertit en un problema estructural al camp alacantí i ja ha deixat un 10 % de la collita de nísperos sense collir per falta de jornalers.

Pilar Bernabé reivindica el PSOE per la seua rapidesa davant els casos de corrupció

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l alcaldia de València, assegura que se sent orgullosa de militar en un partit que actua amb contundencia i rapidesa davant casos de presumpta corrupcio i carrega contra la gestio del PP en situacions similars.

Bernabé exigeix a Pérez Llorca que actue i critica que Mazón continue “atrinxerat” després dels whatsapps de la DANA

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha demanat al president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, que assumisca responsabilitats per uns missatges de Carlos Mazón durant la DANA que qualifica de “indecència” i “vergonya” per a la política valenciana.