13.3 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Rocío Flores trau el seu vertader caràcter enfrontant-se amb Fani en ‘Supervivientes’

Rocío Flores, durant la seva discusió amb Fani, 11 de marça del 2020

Rocío Flores ha mostrat el seu vertader caràcter contra Fani en ‘Supervivientes’ | Telecinco

 

Només era qüestió de temps que Rocío Flores mostrara el seu vertader caràcter en ‘Supervivientes’. Fins ara, sempre l’hem vist contenint les formes i amb una manera de parlar que sorprenia als espectadors, sobretot tenint en compte la seua joventut i la seua poca experiència davant de les càmeres de televisió. De la mateixa manera, qui la coneix bé sap que és una xica amb caràcter i no està disposada a callar-se res, i que si ha de traure les ungles, les trau.

 

Gran baralla entre Rocío Flores i Fani

El que tenen els ‘realities’ és que acaben traguent el pitjor de cada concursant, especialment ‘Supervivientes’ a causa de les adversitats a les que han de fer front i que posen a prova fins i tot al més tranquil. Este és el cas de la filla d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco que ha protagonitzat un monumental enfrontament amb Fani.

 

Durant ‘Tierra de Nadie’, presentat per Carlos Sobera, s’ha pogut vore la baralla sencera entre Rocío i Fani que van començar el concurs sent les millors amigues, però que han acabat declarant-se la guerra perquè la primera va saber que la segona l’havia criticat per les esquenes qualificant-la de «vaga i materialista», unes paraules que la filla d’Antonio David li va retraure en quant va poder.

 

Rocío Flores i Fani discuteixen a crits a 'Supervivientes', 11 de març del 2020

Rocío Flores i Fani han discutit a crits en ‘Supervivientes’ | Telecinco

 

D’esta forma, la néta de Rocío Jurado ha acabat traguent el seu vertader caràcter i ha explotat contra Estefanía: «Estic cansada de la gent interessada com tu!» i esta va defensar-se: «A mi m’és igual, jo li ho vaig dir a ella i és el que em pareix». La discussió s’ha ajornat quan la primera ha volgut que Fani li donara explicacions i esta li ha respost: «Millor ho deixem per al dijous en directe».

 

O això era el que volia Fani, però la discussió ha anat en augment i fins a arribar al punt en el que Estefanía li ha recordat a Rocío el tema econòmic, ja que esta va assegurar que no hauria viatjat a l’illa per menys diners dels rebuts. En este moment, Rocío Flores s’ha queixat a crits: «La persona que m’ha preguntat quant guanye eres tu i jo no t’ho he contestat perquè t’importa zero quant guanye o deixe de guanyar. El que sé és que jo estic en l’illa amb les mateixes condicions que tots vosaltres».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.