11.9 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Rocío Flores trau el seu vertader caràcter enfrontant-se amb Fani en ‘Supervivientes’

Rocío Flores, durant la seva discusió amb Fani, 11 de marça del 2020

Rocío Flores ha mostrat el seu vertader caràcter contra Fani en ‘Supervivientes’ | Telecinco

 

Només era qüestió de temps que Rocío Flores mostrara el seu vertader caràcter en ‘Supervivientes’. Fins ara, sempre l’hem vist contenint les formes i amb una manera de parlar que sorprenia als espectadors, sobretot tenint en compte la seua joventut i la seua poca experiència davant de les càmeres de televisió. De la mateixa manera, qui la coneix bé sap que és una xica amb caràcter i no està disposada a callar-se res, i que si ha de traure les ungles, les trau.

 

Gran baralla entre Rocío Flores i Fani

El que tenen els ‘realities’ és que acaben traguent el pitjor de cada concursant, especialment ‘Supervivientes’ a causa de les adversitats a les que han de fer front i que posen a prova fins i tot al més tranquil. Este és el cas de la filla d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco que ha protagonitzat un monumental enfrontament amb Fani.

 

Durant ‘Tierra de Nadie’, presentat per Carlos Sobera, s’ha pogut vore la baralla sencera entre Rocío i Fani que van començar el concurs sent les millors amigues, però que han acabat declarant-se la guerra perquè la primera va saber que la segona l’havia criticat per les esquenes qualificant-la de «vaga i materialista», unes paraules que la filla d’Antonio David li va retraure en quant va poder.

 

Rocío Flores i Fani discuteixen a crits a 'Supervivientes', 11 de març del 2020

Rocío Flores i Fani han discutit a crits en ‘Supervivientes’ | Telecinco

 

D’esta forma, la néta de Rocío Jurado ha acabat traguent el seu vertader caràcter i ha explotat contra Estefanía: «Estic cansada de la gent interessada com tu!» i esta va defensar-se: «A mi m’és igual, jo li ho vaig dir a ella i és el que em pareix». La discussió s’ha ajornat quan la primera ha volgut que Fani li donara explicacions i esta li ha respost: «Millor ho deixem per al dijous en directe».

 

O això era el que volia Fani, però la discussió ha anat en augment i fins a arribar al punt en el que Estefanía li ha recordat a Rocío el tema econòmic, ja que esta va assegurar que no hauria viatjat a l’illa per menys diners dels rebuts. En este moment, Rocío Flores s’ha queixat a crits: «La persona que m’ha preguntat quant guanye eres tu i jo no t’ho he contestat perquè t’importa zero quant guanye o deixe de guanyar. El que sé és que jo estic en l’illa amb les mateixes condicions que tots vosaltres».

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.