14.9 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Rocío Flores al rescat d’Olga després del rebuig dels seus companys

Rocío Flores

Rocío Flores | Telecinco

 

 

Olga Moreno està vivint la seua setmana més complicada en ‘Supervivientes. No sols això, la d’este dilluns va ser la seua nit més difícil. Als pocs suports que li queden a l’illa, ja que la majoria dels seus companys se senten decebuts amb ella per haver-li robat a Melyssa part de la seua recompensa, se suma una nominació que s’antulla essencial per al seu esdevenir en el concurs.

Hi ha els qui afirmen que, en cas de salvar-la, passaria a convertir-se en una de les fermes candidates a la victòria final.

No obstant això, les seues últimes topades a Hondures, el seu estrany al·legat davant l’audiència i, ja en plató, les crítiques que va rebre, fins i tot per part de Lara, la seua gran amiga, en veure el vídeo d’Olga criticant-la, van fer d’este dilluns el pitjor programa per a la dona d’Antonio David.

No obstant això, la seua família li dona suport i ho fa també en estos mals moments. Un dels seus membres, Rocío Flores, no va dubtar a dedicar-li unes boniques paraules a la dona del seu pare en les xarxes socials, deixant clar de quina part està -en el concurs i en la vida-.

La filla major d’Antonio David, que no es perd ni una gala del concurs, va veure com la d’este dilluns se li feia molt costa amunt a Olga, i ací estava ella per a mostrar-li el seu suport públic.

 

Missatge Rocío Flores a Olga Moreno


In love amb tu“, declarava la seua Rosarío, “contra vent i marea”, a través de les seues Històries en Instagram. Segons ha confessat la jove en alguna ocasió, Olga és la seua guanyadora, ja que està fent un concurs “de deu”.

Recta final

 

Rocío Flores ho està donant tota esta setmana per a fer costat a Olga Moreno. La concursant de ‘Supervivientes 2021’ està nominada i el dijous s’enfronta a una expulsió molt difícil enfront de Tom Brusse i Alejandro Albalá.

 

Mereix ser finalista

 

Així que Rocío Flores està demanant contínuament als seus seguidors que salven a la dona del seu pare perquè arribe a la final del concurs. Una final que està molt a prop i a la qual la jove vol que arribe Olga perquè ella considera que així ho mereix.

Últimes notícies

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.

La millora de la CV-679 suma carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer a la Safor

La Diputació de València ha licitat per 9,2 milions la millora de la CV-679 entre Almoines i l'Alqueria de la Comtessa, amb carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer. El projecte reforça seguretat viària i connectivitat entre municipis de la Safor.