Rocío Flores al rescat d’Olga després del rebuig dels seus companys

Rocío Flores

Rocío Flores | Telecinco

 

 

Olga Moreno està vivint la seua setmana més complicada en ‘Supervivientes. No sols això, la d’este dilluns va ser la seua nit més difícil. Als pocs suports que li queden a l’illa, ja que la majoria dels seus companys se senten decebuts amb ella per haver-li robat a Melyssa part de la seua recompensa, se suma una nominació que s’antulla essencial per al seu esdevenir en el concurs.

Hi ha els qui afirmen que, en cas de salvar-la, passaria a convertir-se en una de les fermes candidates a la victòria final.

No obstant això, les seues últimes topades a Hondures, el seu estrany al·legat davant l’audiència i, ja en plató, les crítiques que va rebre, fins i tot per part de Lara, la seua gran amiga, en veure el vídeo d’Olga criticant-la, van fer d’este dilluns el pitjor programa per a la dona d’Antonio David.

No obstant això, la seua família li dona suport i ho fa també en estos mals moments. Un dels seus membres, Rocío Flores, no va dubtar a dedicar-li unes boniques paraules a la dona del seu pare en les xarxes socials, deixant clar de quina part està -en el concurs i en la vida-.

La filla major d’Antonio David, que no es perd ni una gala del concurs, va veure com la d’este dilluns se li feia molt costa amunt a Olga, i ací estava ella per a mostrar-li el seu suport públic.

 

Missatge Rocío Flores a Olga Moreno


«In love amb tu«, declarava la seua Rosarío, «contra vent i marea», a través de les seues Històries en Instagram. Segons ha confessat la jove en alguna ocasió, Olga és la seua guanyadora, ja que està fent un concurs «de deu».

Recta final

 

Rocío Flores ho està donant tota esta setmana per a fer costat a Olga Moreno. La concursant de ‘Supervivientes 2021’ està nominada i el dijous s’enfronta a una expulsió molt difícil enfront de Tom Brusse i Alejandro Albalá.

 

Mereix ser finalista

 

Així que Rocío Flores està demanant contínuament als seus seguidors que salven a la dona del seu pare perquè arribe a la final del concurs. Una final que està molt a prop i a la qual la jove vol que arribe Olga perquè ella considera que així ho mereix.

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.