Rocío Flores al rescat d’Olga després del rebuig dels seus companys

Rocío Flores

Rocío Flores | Telecinco

 

 

Olga Moreno està vivint la seua setmana més complicada en ‘Supervivientes. No sols això, la d’este dilluns va ser la seua nit més difícil. Als pocs suports que li queden a l’illa, ja que la majoria dels seus companys se senten decebuts amb ella per haver-li robat a Melyssa part de la seua recompensa, se suma una nominació que s’antulla essencial per al seu esdevenir en el concurs.

Hi ha els qui afirmen que, en cas de salvar-la, passaria a convertir-se en una de les fermes candidates a la victòria final.

No obstant això, les seues últimes topades a Hondures, el seu estrany al·legat davant l’audiència i, ja en plató, les crítiques que va rebre, fins i tot per part de Lara, la seua gran amiga, en veure el vídeo d’Olga criticant-la, van fer d’este dilluns el pitjor programa per a la dona d’Antonio David.

No obstant això, la seua família li dona suport i ho fa també en estos mals moments. Un dels seus membres, Rocío Flores, no va dubtar a dedicar-li unes boniques paraules a la dona del seu pare en les xarxes socials, deixant clar de quina part està -en el concurs i en la vida-.

La filla major d’Antonio David, que no es perd ni una gala del concurs, va veure com la d’este dilluns se li feia molt costa amunt a Olga, i ací estava ella per a mostrar-li el seu suport públic.

 

Missatge Rocío Flores a Olga Moreno


«In love amb tu«, declarava la seua Rosarío, «contra vent i marea», a través de les seues Històries en Instagram. Segons ha confessat la jove en alguna ocasió, Olga és la seua guanyadora, ja que està fent un concurs «de deu».

Recta final

 

Rocío Flores ho està donant tota esta setmana per a fer costat a Olga Moreno. La concursant de ‘Supervivientes 2021’ està nominada i el dijous s’enfronta a una expulsió molt difícil enfront de Tom Brusse i Alejandro Albalá.

 

Mereix ser finalista

 

Així que Rocío Flores està demanant contínuament als seus seguidors que salven a la dona del seu pare perquè arribe a la final del concurs. Una final que està molt a prop i a la qual la jove vol que arribe Olga perquè ella considera que així ho mereix.

Últimes notícies

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació del personal sanitari del SVB i del SAMU.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevella

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevella, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor un home major en l’incendi d’una vivenda a Callosa d’En Sarrià

Un home major amb mobilitat reduïda ha mort en l’incendi d’una vivenda en un bloc de quatre altures a Callosa d’En Sarrià. El foc s’ha originat en la segona planta i s’ha donat per extingit poc després del migdia.

El Consell reafirma el seu suport a les víctimes de l’accident de Metrovalencia en el 20é aniversari

El Consell ha expressat el seu afecte, respecte i proximitat a les famílies de les 43 víctimes mortals i als 47 ferits de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari de la tragèdia.

Banyar-se al Mediterrani és segur: la UV descarta un risc general per la bactèria carnívora

La Universitat de València afirma que banyar-se al Mediterrani és segur per a la població sana i que el risc associat a la bactèria Vibrio vulnificus és molt baix, tot i la seua expansió estacional en aigües salobres.

14 milions d’euros per a reduir la bretxa salarial en la Generalitat fins a 2027

El Consell ha aprovat repartir 14 milions d’euros entre Sanitat, Educació, Justícia i Funció Pública per a continuar fins a 2027 el programa contra la bretxa salarial en la Generalitat.

Feijóo acusa Sánchez d’usar la llei de néts i la regularització per a fer “enginyeria social”

Alberto Núñez Feijóo ha acusat Pedro Sánchez a Castelló de fer una “enginyeria social” sense “objectius innocents” amb la regularització d’immigrants i la coneguda com a llei de néts, i l’ha acusat de no planificar recursos ni actuar amb transparència.