Rocío Flores al rescat d’Olga després del rebuig dels seus companys

Rocío Flores

Rocío Flores | Telecinco

 

 

Olga Moreno està vivint la seua setmana més complicada en ‘Supervivientes. No sols això, la d’este dilluns va ser la seua nit més difícil. Als pocs suports que li queden a l’illa, ja que la majoria dels seus companys se senten decebuts amb ella per haver-li robat a Melyssa part de la seua recompensa, se suma una nominació que s’antulla essencial per al seu esdevenir en el concurs.

Hi ha els qui afirmen que, en cas de salvar-la, passaria a convertir-se en una de les fermes candidates a la victòria final.

No obstant això, les seues últimes topades a Hondures, el seu estrany al·legat davant l’audiència i, ja en plató, les crítiques que va rebre, fins i tot per part de Lara, la seua gran amiga, en veure el vídeo d’Olga criticant-la, van fer d’este dilluns el pitjor programa per a la dona d’Antonio David.

No obstant això, la seua família li dona suport i ho fa també en estos mals moments. Un dels seus membres, Rocío Flores, no va dubtar a dedicar-li unes boniques paraules a la dona del seu pare en les xarxes socials, deixant clar de quina part està -en el concurs i en la vida-.

La filla major d’Antonio David, que no es perd ni una gala del concurs, va veure com la d’este dilluns se li feia molt costa amunt a Olga, i ací estava ella per a mostrar-li el seu suport públic.

 

Missatge Rocío Flores a Olga Moreno


In love amb tu“, declarava la seua Rosarío, “contra vent i marea”, a través de les seues Històries en Instagram. Segons ha confessat la jove en alguna ocasió, Olga és la seua guanyadora, ja que està fent un concurs “de deu”.

Recta final

 

Rocío Flores ho està donant tota esta setmana per a fer costat a Olga Moreno. La concursant de ‘Supervivientes 2021’ està nominada i el dijous s’enfronta a una expulsió molt difícil enfront de Tom Brusse i Alejandro Albalá.

 

Mereix ser finalista

 

Així que Rocío Flores està demanant contínuament als seus seguidors que salven a la dona del seu pare perquè arribe a la final del concurs. Una final que està molt a prop i a la qual la jove vol que arribe Olga perquè ella considera que així ho mereix.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.