Anuncios

Rocío Flores al rescat d’Olga després del rebuig dels seus companys

Rocío Flores

Rocío Flores | Telecinco

 

 

Olga Moreno està vivint la seua setmana més complicada en ‘Supervivientes. No sols això, la d’este dilluns va ser la seua nit més difícil. Als pocs suports que li queden a l’illa, ja que la majoria dels seus companys se senten decebuts amb ella per haver-li robat a Melyssa part de la seua recompensa, se suma una nominació que s’antulla essencial per al seu esdevenir en el concurs.

Anuncios

Hi ha els qui afirmen que, en cas de salvar-la, passaria a convertir-se en una de les fermes candidates a la victòria final.

No obstant això, les seues últimes topades a Hondures, el seu estrany al·legat davant l’audiència i, ja en plató, les crítiques que va rebre, fins i tot per part de Lara, la seua gran amiga, en veure el vídeo d’Olga criticant-la, van fer d’este dilluns el pitjor programa per a la dona d’Antonio David.

No obstant això, la seua família li dona suport i ho fa també en estos mals moments. Un dels seus membres, Rocío Flores, no va dubtar a dedicar-li unes boniques paraules a la dona del seu pare en les xarxes socials, deixant clar de quina part està -en el concurs i en la vida-.

La filla major d’Antonio David, que no es perd ni una gala del concurs, va veure com la d’este dilluns se li feia molt costa amunt a Olga, i ací estava ella per a mostrar-li el seu suport públic.

 

Missatge Rocío Flores a Olga Moreno


In love amb tu“, declarava la seua Rosarío, “contra vent i marea”, a través de les seues Històries en Instagram. Segons ha confessat la jove en alguna ocasió, Olga és la seua guanyadora, ja que està fent un concurs “de deu”.

Recta final

 

Rocío Flores ho està donant tota esta setmana per a fer costat a Olga Moreno. La concursant de ‘Supervivientes 2021’ està nominada i el dijous s’enfronta a una expulsió molt difícil enfront de Tom Brusse i Alejandro Albalá.

 

Mereix ser finalista

 

Així que Rocío Flores està demanant contínuament als seus seguidors que salven a la dona del seu pare perquè arribe a la final del concurs. Una final que està molt a prop i a la qual la jove vol que arribe Olga perquè ella considera que així ho mereix.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios