Comença el rodatge de la desena temporada d’Amar es para siempre’

 

Amar es para siempre contínua sent una de les sèries més reeixides d’Antena 3. El grup de comunicació està preparant el rodatge de la dècima temporada, l’estrena de la qual està previst per a la segona setmana de setembre.

 

Després de huit anys en antena, la ficció continua renovant les seues trames i el seu elenc. De cara als nous capítols, la veterana ficció compta amb nous rostres com Carles Francino, Jon Plazaola, Adam Jezierski o Carmen Ruiz, entre altres. Però no són els únics, a més continuen donant vida als seus ja icònics personatges Anabel Alonso, Itziar Miranda, Manuel Baqueiro, David Janer, Luz Valdenebro, Iñaki Miramón i Angeles Martín.

 

Els nous capítols arranquen en 1980 amb la celebració de l’aniversari del patriarca dels Asturians: Pelayo Gómez (José Antonio Sayagués) i amb moltes qüestions que es van quedar sense respondre en els últims capítols de la novena temporada: no se sap què ha passat amb l’advocat Guillermo Galán (David Janer), ni tampoc que ha sigut d’Emma (Sara Vidorreta) i Manolín (Álvaro de Juana).

 

Amb més de 2.100 capítols a la seua esquena, ‘Amar es para siempre’ tanca la seua novena temporada amb una mitjana de més d’1,2 milions d’espectadors i un 11% de quota de pantalla. Un curs més, la sèrie d’Antena 3 ha conquistat al públic, convertint-se, en la sèrie diària més vista de la televisió.

Últimes notícies

El dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó es bolca a frenar l’avanç cap a la serra d’Espadà

Els equips d’extinció concentren hui els treballs entre Tales i Alcudia de Veo per evitar que el foc arribe al parc natural de la serra d’Espadà. La població desallotjada de la Vall d’Uixó ha pogut tornar a casa en un operatiu coordinat.

Fi del confinament a la Vall d’Uixó per l’incendi forestal

La Generalitat ha alçat este dimarts el confinament de la Vall d'Uixó decretat per l'incendi forestal, encara actiu, que va obligar a evacuar unes 16.000 persones en una vintena de municipis i a confinar també Onda i Betxí. Les restriccions de mobilitat es mantenen en la resta de localitats afectades almenys fins a les 23.59 hores d'este dimarts.

Quatre dies d’incendi a la Vall d’Uixó: 8.500 hectàrees cremades i 10.000 evacuats

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta el quart dia actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i unes 10.000 persones encara evacuades, malgrat el retorn parcial autoritzat anit.

La Comunitat Valenciana suma 33.300 ocupats i redueix l’atur en 23.000 persones en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha incrementat en 33.300 les persones ocupades i ha reduït l’atur en 23.000 en el segon trimestre de l’any, encara amb una taxa de desocupació per damunt de la mitjana estatal.

Nit tranquil·la a la Vall d’Uixó però l’incendi continua actiu i ja ha arrasat 8.500 hectàrees

La nit ha sigut meteorològicament tranquil·la a la zona de l'incendi de la Vall d'Uixó, però el foc continua actiu en el seu quart dia i ja ha cremat unes 8.500 hectàrees, amb centenars de veïns encara evacuats.

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.
FILMOTECA D'ESTIU