Comença el rodatge de la desena temporada d’Amar es para siempre’

 

Amar es para siempre contínua sent una de les sèries més reeixides d’Antena 3. El grup de comunicació està preparant el rodatge de la dècima temporada, l’estrena de la qual està previst per a la segona setmana de setembre.

 

Després de huit anys en antena, la ficció continua renovant les seues trames i el seu elenc. De cara als nous capítols, la veterana ficció compta amb nous rostres com Carles Francino, Jon Plazaola, Adam Jezierski o Carmen Ruiz, entre altres. Però no són els únics, a més continuen donant vida als seus ja icònics personatges Anabel Alonso, Itziar Miranda, Manuel Baqueiro, David Janer, Luz Valdenebro, Iñaki Miramón i Angeles Martín.

 

Els nous capítols arranquen en 1980 amb la celebració de l’aniversari del patriarca dels Asturians: Pelayo Gómez (José Antonio Sayagués) i amb moltes qüestions que es van quedar sense respondre en els últims capítols de la novena temporada: no se sap què ha passat amb l’advocat Guillermo Galán (David Janer), ni tampoc que ha sigut d’Emma (Sara Vidorreta) i Manolín (Álvaro de Juana).

 

Amb més de 2.100 capítols a la seua esquena, ‘Amar es para siempre’ tanca la seua novena temporada amb una mitjana de més d’1,2 milions d’espectadors i un 11% de quota de pantalla. Un curs més, la sèrie d’Antena 3 ha conquistat al públic, convertint-se, en la sèrie diària més vista de la televisió.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.