Comença el rodatge de la desena temporada d’Amar es para siempre’

 

Amar es para siempre contínua sent una de les sèries més reeixides d’Antena 3. El grup de comunicació està preparant el rodatge de la dècima temporada, l’estrena de la qual està previst per a la segona setmana de setembre.

 

Després de huit anys en antena, la ficció continua renovant les seues trames i el seu elenc. De cara als nous capítols, la veterana ficció compta amb nous rostres com Carles Francino, Jon Plazaola, Adam Jezierski o Carmen Ruiz, entre altres. Però no són els únics, a més continuen donant vida als seus ja icònics personatges Anabel Alonso, Itziar Miranda, Manuel Baqueiro, David Janer, Luz Valdenebro, Iñaki Miramón i Angeles Martín.

 

Els nous capítols arranquen en 1980 amb la celebració de l’aniversari del patriarca dels Asturians: Pelayo Gómez (José Antonio Sayagués) i amb moltes qüestions que es van quedar sense respondre en els últims capítols de la novena temporada: no se sap què ha passat amb l’advocat Guillermo Galán (David Janer), ni tampoc que ha sigut d’Emma (Sara Vidorreta) i Manolín (Álvaro de Juana).

 

Amb més de 2.100 capítols a la seua esquena, ‘Amar es para siempre’ tanca la seua novena temporada amb una mitjana de més d’1,2 milions d’espectadors i un 11% de quota de pantalla. Un curs més, la sèrie d’Antena 3 ha conquistat al públic, convertint-se, en la sèrie diària més vista de la televisió.

Últimes notícies

Bautista s’acomiada a la primera ronda de Stuttgart davant Marcos Giron

El tennista castellonenc Roberto Bautista ha quedat eliminat en la primera ronda del torne sobre herba de Stuttgart en perdre en dos sets contra l’estatunidenc Marcos Giron, que s’enfrontarà ara al primer cap de sèrie, Ben Shelton.

Huit claus per a entendre la vaga indefinida del professorat valencià que ja fa 30 dies

La vaga indefinida del professorat no universitari de la pública valenciana complix 30 dies amb mobilitzacions massives, una sola pujada salarial acordada i huit grans reivindicacions sobre la taula.

La mostra immersiva sobre Frida Kahlo arriba a València per a descobrir la seua cara més emocional

L’experiència ‘Frida Kahlo by Woman Experiences’ ha aterrat a l’Ateneo Mercantil de València després de passar per la seu de l’ONU a Nova York, amb cartes originals, fotografies inèdites i un recorregut teatralitzat que acosta al públic la dimensió més humana de l’artista mexicana.

El Roig Arena dona avantatge al València Basket davant el Joventut en les semifinals

València Basket i Asisa Joventut s’enfronten des d’este dimecres en unes semifinals de Lliga Endesa al millor de cinc partits, marcades fins ara pel factor pista. Els tres duels d’esta temporada s’han resolt amb victòria de l’equip que jugava en el seu pavelló.

Els municipis afectats per la dana reclamen més flexibilitat fiscal al Consell

Els secretaris, interventors i tresorers de l’Administració local han demanat a la Generalitat flexibilitzar les regles fiscals als municipis afectats per la dana i reduir càrregues burocràtiques per a facilitar la reconstrucció.

Cau al Prat de València amb 3,5 quilos d’heroïna amagats dins la maleta

La Policia Nacional ha detingut al aeroport de València un home de 48 anys que portava més de tres quilos i mig d’heroïna amagats en carpetes i caixes de sabó dins la seua maleta.

Nous tractaments epigenètics aconseguixen revertir part del dany per cirrosi en ratolins

Un estudi liderat per la UMH d’Elx ha demostrat en ratolins que diversos compostos epigenètics recuperen la proteïna protectora LSECtin, reduïxen la inflamació hepàtica i limiten la fibrosi associada a la cirrosi. Els resultats obrin una nova via de tractament per a futures teràpies contra les malalties hepàtiques cròniques.

Així és l’última campanya d’abonaments a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El Valencia CF ha llançat la campanya d’abonaments 2026-27, l’última a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla, amb preus congelats però menys descompte per als accionistes i un anunci que recorre més de cent anys d’història valencianista.