8.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Comença el rodatge de la desena temporada d’Amar es para siempre’

 

Amar es para siempre contínua sent una de les sèries més reeixides d’Antena 3. El grup de comunicació està preparant el rodatge de la dècima temporada, l’estrena de la qual està previst per a la segona setmana de setembre.

 

Després de huit anys en antena, la ficció continua renovant les seues trames i el seu elenc. De cara als nous capítols, la veterana ficció compta amb nous rostres com Carles Francino, Jon Plazaola, Adam Jezierski o Carmen Ruiz, entre altres. Però no són els únics, a més continuen donant vida als seus ja icònics personatges Anabel Alonso, Itziar Miranda, Manuel Baqueiro, David Janer, Luz Valdenebro, Iñaki Miramón i Angeles Martín.

 

Els nous capítols arranquen en 1980 amb la celebració de l’aniversari del patriarca dels Asturians: Pelayo Gómez (José Antonio Sayagués) i amb moltes qüestions que es van quedar sense respondre en els últims capítols de la novena temporada: no se sap què ha passat amb l’advocat Guillermo Galán (David Janer), ni tampoc que ha sigut d’Emma (Sara Vidorreta) i Manolín (Álvaro de Juana).

 

Amb més de 2.100 capítols a la seua esquena, ‘Amar es para siempre’ tanca la seua novena temporada amb una mitjana de més d’1,2 milions d’espectadors i un 11% de quota de pantalla. Un curs més, la sèrie d’Antena 3 ha conquistat al públic, convertint-se, en la sèrie diària més vista de la televisió.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.