Comença el rodatge de la desena temporada d’Amar es para siempre’

 

Amar es para siempre contínua sent una de les sèries més reeixides d’Antena 3. El grup de comunicació està preparant el rodatge de la dècima temporada, l’estrena de la qual està previst per a la segona setmana de setembre.

 

Després de huit anys en antena, la ficció continua renovant les seues trames i el seu elenc. De cara als nous capítols, la veterana ficció compta amb nous rostres com Carles Francino, Jon Plazaola, Adam Jezierski o Carmen Ruiz, entre altres. Però no són els únics, a més continuen donant vida als seus ja icònics personatges Anabel Alonso, Itziar Miranda, Manuel Baqueiro, David Janer, Luz Valdenebro, Iñaki Miramón i Angeles Martín.

 

Els nous capítols arranquen en 1980 amb la celebració de l’aniversari del patriarca dels Asturians: Pelayo Gómez (José Antonio Sayagués) i amb moltes qüestions que es van quedar sense respondre en els últims capítols de la novena temporada: no se sap què ha passat amb l’advocat Guillermo Galán (David Janer), ni tampoc que ha sigut d’Emma (Sara Vidorreta) i Manolín (Álvaro de Juana).

 

Amb més de 2.100 capítols a la seua esquena, ‘Amar es para siempre’ tanca la seua novena temporada amb una mitjana de més d’1,2 milions d’espectadors i un 11% de quota de pantalla. Un curs més, la sèrie d’Antena 3 ha conquistat al públic, convertint-se, en la sèrie diària més vista de la televisió.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem jutjarà a Ábalos i Koldo després de rebutjar enviar el cas a l’Audiència Nacional

El Suprem ha desestimat les peticions de les defenses i manté la causa. La vista oral es preveu després de Setmana Santa i podria durar entre sis i huit setmanes.

Ferit greu un home de 32 anys en un xoc de dos vehicles en la N-340 a Cocentaina

Un home de 32 anys ha resultat ferit greu després de la col·lisió de dos vehicles en la N-340 a l'altura de Cocentaina. El SAMU l'ha traslladat a l'hospital d'Alcoi per politraumatisme

El TSJCV rebutja suspendre els servicis mínims de la vaga de metges

El tribunal ha denegat les cautelars demanades per CESM contra els servicis mínims fixats per la Generalitat. Manté la seua vigència durant la vaga ja en curs i les noves jornades convocades.

Deu finalistes entre 735 novel·les opten al Premi Azorín; la fallada, el dijous

Deu obres han sigut seleccionades entre 735 per a la final del Premi Azorín de Novel·la 2026, dotat amb 45.000 euros. La gala se celebra el dijous en el ADDA sota el lema 'L'instant fet paraula'.

Investigat per deu estafes i tres usurpacions d’estat civil amb un perjuí superior a 110.000 euros

La Guàrdia Civil d'Onda ha investigat a un home de 32 anys per presumptes estafes i usurpacions d'estat civil després de captar a víctimes en xarxes, amb danys superiors a 110.000 euros.

L’arribada de turistes internacionals al gener a la Comunitat Valenciana va baixar un 3,5%

Al gener, la Comunitat Valenciana va rebre 578.700 turistes internacionals, un 3,5% menys que un any abans. A Espanya, el gasto va marcar rècord amb 7.805 milions.

Un comandament de la UME sosté que en el Cecopi manava la consellera, no Mazón, el 29-O

Un comandant de la UME ha declarat davant la jutgessa que la vesprada del 29-O en el Cecopi qui va dirigir l'emergència va ser la consellera Salomé Pradas. Segons el seu testimoniatge, Mazón va arribar, va fer preguntes i no va prendre decisions.

Avís groc per pluges este dijous a Castelló i en zones d’Alacant i València

Aemet ha establit per al dijous l'avís groc per pluges a Castelló, el sud de València i el litoral nord d'Alacant. Per a este dimecres està actiu a Alacant per vent i mala mar.