17.9 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

Destapen un romanç d’Isa Pantoja amb un company de ‘La casa fuerte’

 

Jorge Javier Vázquez s’ha aventurat, afirmant que la parella que formen Isa Pantoja i Asraf Beno es trencaria abans de què acabe l’actual edició de ‘La casa fuerte’. Encara que els dos van acceptar participar en el nou ‘reality’ de Telecinco per a demostrar el bon estat de la parella, això no està sent d’esta forma i els dubtes no deixen de créixer a mesura que passen els dies. Asraf s’està mostrant com una persona totalment freda i calculadora, protagonitzant discussions amb Isa Pantoja diàriament i en moltes ocasions, com a conseqüència de la seua gelosia i inseguretats que l’estan deixant en evidència davant de tots.

 

En la passada gala Asraf en un intent de tindre un poc de protagonisme, va decidir encarar-se amb Jorge Javier Vázquez, demanant-li que diguera el que pensava ell, no el que li deien per l’auricular. En este moment, el presentador va eixir de pla i esperant indicacions dels directors de la gala, no va respondre a Asraf, ignorant l’atac i seguint amb la resta de temes. En este moment la seua parella li va preguntar que què estava dient, assistint incrèdula a l’atac al presentador del programa i amb el que a demés, ella té una molt bona relació.

 

Alguns concursants del programa com Marta Peñate s’han atrevit a verbalitzar el que molts espectadors creuen. Asraf té actituds molt poc generoses amb la seua parella, fiscalitzant totes les seues accions i incitant-la a defensar-ho amb algunes coses, encara que esta no veja clar que té raó.

 

La ruptura de la parella podria produir-se dins del concurs, tal com ha augurat Jorge Javier Vázquez. El motiu podria ser una informació que ha explicat Antonio David Flores en ‘Sálvame’ i que vindria a donar sentit als enfrontaments que està protagonitzant Asraf amb un dels seus companys d’edició.

 

Tot va passar en la fira de Fuengirola

El col·laborador del programa de Telecinco ha explicat que fa tres anys Isa Pantoja s’ho va passar molt bé en les casetes de la fira de Fuengirola. Esta diversió va vindre molt motivada per la presència d’un altre concursant de ‘La casa fuerte’ i amb el que estan vivint tant ell com Isa en l’actualitat. Segons Antonio David Flores, Isa i Antonio Pavónes es van deixar vore en estes casetes besant-se i donant-se amor, un amor que va acabar de manera molt feliç i que ara, tres anys més tard ha tornat a estar d’actualitat.

 

Els espectadors es preguntaven com era possible que Asraf i Pavó estigueren discutint en els primers dies de convivència quan encara no havia passat res entre ells. Ara hem sabut que el motiu ocult tindria a vore amb este romanç entre Isa i Pavó i que ella mateixa li hauria explicat abans d’entrar en el programa per a evitar que això eixira en algun moment en directe i el pillara per sorpresa.

 

Les últimes discussions de la parella en la casa han propiciat que s’hagen verbalitzat algunes intencions i que posen en dubte la continuïtat d’esta relació. El propi Asraf ha arribat a dir que ja no vol casar-se amb Isa Pantoja. El motiu no seria un altre que la seua parella no es posicionara al seu costat quan discutia amb alguns companys. Per a ell això és motiu suficient per a acabar amb la seua relació, una cosa que la pròpia Isa Pantoja li permet.

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.