Destapen un romanç d’Isa Pantoja amb un company de ‘La casa fuerte’

 

Jorge Javier Vázquez s’ha aventurat, afirmant que la parella que formen Isa Pantoja i Asraf Beno es trencaria abans de què acabe l’actual edició de ‘La casa fuerte’. Encara que els dos van acceptar participar en el nou ‘reality’ de Telecinco per a demostrar el bon estat de la parella, això no està sent d’esta forma i els dubtes no deixen de créixer a mesura que passen els dies. Asraf s’està mostrant com una persona totalment freda i calculadora, protagonitzant discussions amb Isa Pantoja diàriament i en moltes ocasions, com a conseqüència de la seua gelosia i inseguretats que l’estan deixant en evidència davant de tots.

 

En la passada gala Asraf en un intent de tindre un poc de protagonisme, va decidir encarar-se amb Jorge Javier Vázquez, demanant-li que diguera el que pensava ell, no el que li deien per l’auricular. En este moment, el presentador va eixir de pla i esperant indicacions dels directors de la gala, no va respondre a Asraf, ignorant l’atac i seguint amb la resta de temes. En este moment la seua parella li va preguntar que què estava dient, assistint incrèdula a l’atac al presentador del programa i amb el que a demés, ella té una molt bona relació.

 

Alguns concursants del programa com Marta Peñate s’han atrevit a verbalitzar el que molts espectadors creuen. Asraf té actituds molt poc generoses amb la seua parella, fiscalitzant totes les seues accions i incitant-la a defensar-ho amb algunes coses, encara que esta no veja clar que té raó.

 

La ruptura de la parella podria produir-se dins del concurs, tal com ha augurat Jorge Javier Vázquez. El motiu podria ser una informació que ha explicat Antonio David Flores en ‘Sálvame’ i que vindria a donar sentit als enfrontaments que està protagonitzant Asraf amb un dels seus companys d’edició.

 

Tot va passar en la fira de Fuengirola

El col·laborador del programa de Telecinco ha explicat que fa tres anys Isa Pantoja s’ho va passar molt bé en les casetes de la fira de Fuengirola. Esta diversió va vindre molt motivada per la presència d’un altre concursant de ‘La casa fuerte’ i amb el que estan vivint tant ell com Isa en l’actualitat. Segons Antonio David Flores, Isa i Antonio Pavónes es van deixar vore en estes casetes besant-se i donant-se amor, un amor que va acabar de manera molt feliç i que ara, tres anys més tard ha tornat a estar d’actualitat.

 

Els espectadors es preguntaven com era possible que Asraf i Pavó estigueren discutint en els primers dies de convivència quan encara no havia passat res entre ells. Ara hem sabut que el motiu ocult tindria a vore amb este romanç entre Isa i Pavó i que ella mateixa li hauria explicat abans d’entrar en el programa per a evitar que això eixira en algun moment en directe i el pillara per sorpresa.

 

Les últimes discussions de la parella en la casa han propiciat que s’hagen verbalitzat algunes intencions i que posen en dubte la continuïtat d’esta relació. El propi Asraf ha arribat a dir que ja no vol casar-se amb Isa Pantoja. El motiu no seria un altre que la seua parella no es posicionara al seu costat quan discutia amb alguns companys. Per a ell això és motiu suficient per a acabar amb la seua relació, una cosa que la pròpia Isa Pantoja li permet.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 12 anys perd una falange en explotar un petard en una falla infantil de Torrent

Un xiquet de 12 anys ha perdut una falange i ha patit cremades i ferides en manipular un petard de gran calibre que no havia detonat durant la nit de la cremà infantil a Torrent.

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.