Destapen un romanç d’Isa Pantoja amb un company de ‘La casa fuerte’

 

Jorge Javier Vázquez s’ha aventurat, afirmant que la parella que formen Isa Pantoja i Asraf Beno es trencaria abans de què acabe l’actual edició de ‘La casa fuerte’. Encara que els dos van acceptar participar en el nou ‘reality’ de Telecinco per a demostrar el bon estat de la parella, això no està sent d’esta forma i els dubtes no deixen de créixer a mesura que passen els dies. Asraf s’està mostrant com una persona totalment freda i calculadora, protagonitzant discussions amb Isa Pantoja diàriament i en moltes ocasions, com a conseqüència de la seua gelosia i inseguretats que l’estan deixant en evidència davant de tots.

 

En la passada gala Asraf en un intent de tindre un poc de protagonisme, va decidir encarar-se amb Jorge Javier Vázquez, demanant-li que diguera el que pensava ell, no el que li deien per l’auricular. En este moment, el presentador va eixir de pla i esperant indicacions dels directors de la gala, no va respondre a Asraf, ignorant l’atac i seguint amb la resta de temes. En este moment la seua parella li va preguntar que què estava dient, assistint incrèdula a l’atac al presentador del programa i amb el que a demés, ella té una molt bona relació.

 

Alguns concursants del programa com Marta Peñate s’han atrevit a verbalitzar el que molts espectadors creuen. Asraf té actituds molt poc generoses amb la seua parella, fiscalitzant totes les seues accions i incitant-la a defensar-ho amb algunes coses, encara que esta no veja clar que té raó.

 

La ruptura de la parella podria produir-se dins del concurs, tal com ha augurat Jorge Javier Vázquez. El motiu podria ser una informació que ha explicat Antonio David Flores en ‘Sálvame’ i que vindria a donar sentit als enfrontaments que està protagonitzant Asraf amb un dels seus companys d’edició.

 

Tot va passar en la fira de Fuengirola

El col·laborador del programa de Telecinco ha explicat que fa tres anys Isa Pantoja s’ho va passar molt bé en les casetes de la fira de Fuengirola. Esta diversió va vindre molt motivada per la presència d’un altre concursant de ‘La casa fuerte’ i amb el que estan vivint tant ell com Isa en l’actualitat. Segons Antonio David Flores, Isa i Antonio Pavónes es van deixar vore en estes casetes besant-se i donant-se amor, un amor que va acabar de manera molt feliç i que ara, tres anys més tard ha tornat a estar d’actualitat.

 

Els espectadors es preguntaven com era possible que Asraf i Pavó estigueren discutint en els primers dies de convivència quan encara no havia passat res entre ells. Ara hem sabut que el motiu ocult tindria a vore amb este romanç entre Isa i Pavó i que ella mateixa li hauria explicat abans d’entrar en el programa per a evitar que això eixira en algun moment en directe i el pillara per sorpresa.

 

Les últimes discussions de la parella en la casa han propiciat que s’hagen verbalitzat algunes intencions i que posen en dubte la continuïtat d’esta relació. El propi Asraf ha arribat a dir que ja no vol casar-se amb Isa Pantoja. El motiu no seria un altre que la seua parella no es posicionara al seu costat quan discutia amb alguns companys. Per a ell això és motiu suficient per a acabar amb la seua relació, una cosa que la pròpia Isa Pantoja li permet.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.