16.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Destapen un romanç d’Isa Pantoja amb un company de ‘La casa fuerte’

 

Jorge Javier Vázquez s’ha aventurat, afirmant que la parella que formen Isa Pantoja i Asraf Beno es trencaria abans de què acabe l’actual edició de ‘La casa fuerte’. Encara que els dos van acceptar participar en el nou ‘reality’ de Telecinco per a demostrar el bon estat de la parella, això no està sent d’esta forma i els dubtes no deixen de créixer a mesura que passen els dies. Asraf s’està mostrant com una persona totalment freda i calculadora, protagonitzant discussions amb Isa Pantoja diàriament i en moltes ocasions, com a conseqüència de la seua gelosia i inseguretats que l’estan deixant en evidència davant de tots.

 

En la passada gala Asraf en un intent de tindre un poc de protagonisme, va decidir encarar-se amb Jorge Javier Vázquez, demanant-li que diguera el que pensava ell, no el que li deien per l’auricular. En este moment, el presentador va eixir de pla i esperant indicacions dels directors de la gala, no va respondre a Asraf, ignorant l’atac i seguint amb la resta de temes. En este moment la seua parella li va preguntar que què estava dient, assistint incrèdula a l’atac al presentador del programa i amb el que a demés, ella té una molt bona relació.

 

Alguns concursants del programa com Marta Peñate s’han atrevit a verbalitzar el que molts espectadors creuen. Asraf té actituds molt poc generoses amb la seua parella, fiscalitzant totes les seues accions i incitant-la a defensar-ho amb algunes coses, encara que esta no veja clar que té raó.

 

La ruptura de la parella podria produir-se dins del concurs, tal com ha augurat Jorge Javier Vázquez. El motiu podria ser una informació que ha explicat Antonio David Flores en ‘Sálvame’ i que vindria a donar sentit als enfrontaments que està protagonitzant Asraf amb un dels seus companys d’edició.

 

Tot va passar en la fira de Fuengirola

El col·laborador del programa de Telecinco ha explicat que fa tres anys Isa Pantoja s’ho va passar molt bé en les casetes de la fira de Fuengirola. Esta diversió va vindre molt motivada per la presència d’un altre concursant de ‘La casa fuerte’ i amb el que estan vivint tant ell com Isa en l’actualitat. Segons Antonio David Flores, Isa i Antonio Pavónes es van deixar vore en estes casetes besant-se i donant-se amor, un amor que va acabar de manera molt feliç i que ara, tres anys més tard ha tornat a estar d’actualitat.

 

Els espectadors es preguntaven com era possible que Asraf i Pavó estigueren discutint en els primers dies de convivència quan encara no havia passat res entre ells. Ara hem sabut que el motiu ocult tindria a vore amb este romanç entre Isa i Pavó i que ella mateixa li hauria explicat abans d’entrar en el programa per a evitar que això eixira en algun moment en directe i el pillara per sorpresa.

 

Les últimes discussions de la parella en la casa han propiciat que s’hagen verbalitzat algunes intencions i que posen en dubte la continuïtat d’esta relació. El propi Asraf ha arribat a dir que ja no vol casar-se amb Isa Pantoja. El motiu no seria un altre que la seua parella no es posicionara al seu costat quan discutia amb alguns companys. Per a ell això és motiu suficient per a acabar amb la seua relació, una cosa que la pròpia Isa Pantoja li permet.

Últimes notícies

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.

La Universitat d’Alacant incorpora l’arxiu familiar Gallego Picazo sobre la Guerra Civil

La Universitat d'Alacant ha rebut l'arxiu de la família Gallego Picazo, amb cartes de l'Ebre i documents sobre repressió i postguerra. Després de la seua digitalització, podrà consultar-se en la web de l'Arxiu de la Democràcia.

Els bombers han realitzat 12 intervencions pel vent a Alacant i es decreten tancaments preventius

El vent ha provocat 12 actuacions dels bombers des de les 7.50 hores i ha motivat tancaments de parcs, jardins i del Castell de Santa Bàrbara. Les autoritats mantenen l'alerta groga i demanen precaució en zones arbrades i costaneres.