Destapen un romanç d’Isa Pantoja amb un company de ‘La casa fuerte’

 

Jorge Javier Vázquez s’ha aventurat, afirmant que la parella que formen Isa Pantoja i Asraf Beno es trencaria abans de què acabe l’actual edició de ‘La casa fuerte’. Encara que els dos van acceptar participar en el nou ‘reality’ de Telecinco per a demostrar el bon estat de la parella, això no està sent d’esta forma i els dubtes no deixen de créixer a mesura que passen els dies. Asraf s’està mostrant com una persona totalment freda i calculadora, protagonitzant discussions amb Isa Pantoja diàriament i en moltes ocasions, com a conseqüència de la seua gelosia i inseguretats que l’estan deixant en evidència davant de tots.

 

En la passada gala Asraf en un intent de tindre un poc de protagonisme, va decidir encarar-se amb Jorge Javier Vázquez, demanant-li que diguera el que pensava ell, no el que li deien per l’auricular. En este moment, el presentador va eixir de pla i esperant indicacions dels directors de la gala, no va respondre a Asraf, ignorant l’atac i seguint amb la resta de temes. En este moment la seua parella li va preguntar que què estava dient, assistint incrèdula a l’atac al presentador del programa i amb el que a demés, ella té una molt bona relació.

 

Alguns concursants del programa com Marta Peñate s’han atrevit a verbalitzar el que molts espectadors creuen. Asraf té actituds molt poc generoses amb la seua parella, fiscalitzant totes les seues accions i incitant-la a defensar-ho amb algunes coses, encara que esta no veja clar que té raó.

 

La ruptura de la parella podria produir-se dins del concurs, tal com ha augurat Jorge Javier Vázquez. El motiu podria ser una informació que ha explicat Antonio David Flores en ‘Sálvame’ i que vindria a donar sentit als enfrontaments que està protagonitzant Asraf amb un dels seus companys d’edició.

 

Tot va passar en la fira de Fuengirola

El col·laborador del programa de Telecinco ha explicat que fa tres anys Isa Pantoja s’ho va passar molt bé en les casetes de la fira de Fuengirola. Esta diversió va vindre molt motivada per la presència d’un altre concursant de ‘La casa fuerte’ i amb el que estan vivint tant ell com Isa en l’actualitat. Segons Antonio David Flores, Isa i Antonio Pavónes es van deixar vore en estes casetes besant-se i donant-se amor, un amor que va acabar de manera molt feliç i que ara, tres anys més tard ha tornat a estar d’actualitat.

 

Els espectadors es preguntaven com era possible que Asraf i Pavó estigueren discutint en els primers dies de convivència quan encara no havia passat res entre ells. Ara hem sabut que el motiu ocult tindria a vore amb este romanç entre Isa i Pavó i que ella mateixa li hauria explicat abans d’entrar en el programa per a evitar que això eixira en algun moment en directe i el pillara per sorpresa.

 

Les últimes discussions de la parella en la casa han propiciat que s’hagen verbalitzat algunes intencions i que posen en dubte la continuïtat d’esta relació. El propi Asraf ha arribat a dir que ja no vol casar-se amb Isa Pantoja. El motiu no seria un altre que la seua parella no es posicionara al seu costat quan discutia amb alguns companys. Per a ell això és motiu suficient per a acabar amb la seua relació, una cosa que la pròpia Isa Pantoja li permet.

Últimes notícies

Compromís aposta per una candidatura única valenciana d’esquerres al Congrés

Els portaveus de Compromís defensen una sola candidatura valenciana, ampla i integradora, que agrupe les forces d’esquerra per al Congrés. La coalició vol interpel·lar Esquerra Unida, Podem, Esquerra Republicana del País Valencià i Sumar País Valencià.

Trampes per a mosquits sense insecticida i compost casolà, les novetats més verdes d’Iberflora

Iberflora ha obert a Feria Valencia amb més de 400 marques i propostes innovadores del sector verd, com trampes per a mosquits sense insecticida, cultiu per a paella a casa i cubs reutilitzables per a compost. La cita se celebra junt amb Eurobrico, que presenta solucions domèstiques eficients com cortines purificadores d’aire i robots tallagespa sense cablejat.

València es referma com a referent mundial en resposta a catàstrofes climàtiques després de la dana

Una conferència internacional de l’OCDE celebrada a València ha destacat el paper d’Espanya com a model de prevenció, resposta i recuperació després de la dana de 2024, i ha posat en valor les lliçons compartides amb altres territoris.

Diana Morant alerta sobre el risc de perdre drets socials abans del 29‑N

La líder dels socialistes valencians, Diana Morant, advertix a València que són molts més els qui necessiten drets socials com l’accés a una vivenda digna i centra fins al 29‑N la campanya del PSPV a alertar sobre què passaria si governaren PP i Vox.

Oltra defensa un front valencià ampli i una esquerra única arrelada al territori

Mónica Oltra defensa a València una candidatura única d’esquerra, arrelada al territori i de base valenciana, per a les pròximes eleccions generals del 29-N, capaç d’agrupar el vot de la classe treballadora.

PSPV i Compromís estudien una llista conjunta al Senat el 29 de novembre

La plataforma Senadores y Senadoras por la Democracia ha revelat que PSPV-PSOE i Compromís valoren acudir junts al Senat el 29 de novembre, dins d’una crida estatal a candidatures progressistes conjuntes.

Els sindicats tomben el calendari de negociació educatiu proposat per la Conselleria

La majoria de sindicats educatius han rebutjat el calendari de 47 meses de negociació proposat per la Conselleria d'Educació per al curs 2026-2027, perquè no incorpora les principals reivindicacions que van originar la vaga de maig i juny. Demanen reprendre de manera immediata els temes pendents, com la recuperació de poder adquisitiu, la millora de l'educació en valencià i la reducció de ràtios.

València exhibix l’espasa de Jaume I i allarga la mostra de la Reial Senyera pel 9 d’Octubre

L’Ajuntament de València ha obert en el Saló de Cristall una mostra especial amb la Reial Senyera i l’espasa de Jaume I, que eixirà en la Processó Cívica per primera vegada en 50 anys. La programació del 8 i 9 d’Octubre combina actes institucionals, música tradicional, pólvora i la mascletà a la plaça de l’Ajuntament.