RTVE prepara el final de ‘Cuéntame cómo pasó’

Després de 22 temporades i 20 anys en antena, RTVE hi ha decidisc posar punt final a la seua sèrie més mítica, ‘Cuéntame cómo pasó’, així ho ha avançat El Televisero.

Doncs bé, potser en uns mesos aquest adeu és una realitat. Mancant alguns episodis per emetre per a tancar la temporada, segons avançava Bluper la passada primavera, RTVE no pensa renovar la sèrie produïda per Grupo Ganga, malgrat que sí que contempla donar-li un tancament digne. Entre les opcions es remenaven una temporada més curta de l’habitual o una tv-movie.

La sèrie més longeva de la nostra televisió s’acomiadarà per sempre després de més de dues dècades i més de 400 capítols en antena. Es va també com la sèrie més premiada de la història de la televisió a Espanya, amb més d’una centena de reconeixements.

Llavors, més enllà del desgast de les últimes temporades, amb ‘Cuéntame cómo pasó’, es va una de les ficcions més importants del nostre país.

La baixada en les xifres d’audiències de les últimes temporades podria explicar els dubtes d’RTVE de mantindre la ficció per més tandes.

Doncs bé, sembla que la cadena pública ja ha acordat amb Ganga Produccions com volen tancar definitivament la sèrie espanyola més longeva del nostre país.

La temporada 23 serà l’última vegada que los Alcántara seran els protagonistes de les nits de la 1, després de molts rumors. Com avança el digital, en les pròximes setmanes, RTVE i Ganga, es reuniran per a debatre i signar com serà l’adeu definitiu de ‘Cuéntame cómo pasó’.

L’única cosa que se sap és que serà una temporada curteta que contindrà entre sis i nou episodis i es rodarà durant l’hivern.

En ella, amb l’objectiu de regalar a la seua més fidel audiència un final digne i de nivell, podrem veure retorns esperadíssims i plens de nostàlgia, entre els quals potser estan Carlos i Karina.

I segons sembla, aquesta participació no és tan desficaciada, perquè aquest mateix estiu Ricardo Gómez va fer unes declaracions a propòsit d’una possible aparició en una hipotètica temporada final i no es tancava davant aquesta idea.

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.