RTVE prepara el final de ‘Cuéntame cómo pasó’

Després de 22 temporades i 20 anys en antena, RTVE hi ha decidisc posar punt final a la seua sèrie més mítica, ‘Cuéntame cómo pasó’, així ho ha avançat El Televisero.

Doncs bé, potser en uns mesos aquest adeu és una realitat. Mancant alguns episodis per emetre per a tancar la temporada, segons avançava Bluper la passada primavera, RTVE no pensa renovar la sèrie produïda per Grupo Ganga, malgrat que sí que contempla donar-li un tancament digne. Entre les opcions es remenaven una temporada més curta de l’habitual o una tv-movie.

La sèrie més longeva de la nostra televisió s’acomiadarà per sempre després de més de dues dècades i més de 400 capítols en antena. Es va també com la sèrie més premiada de la història de la televisió a Espanya, amb més d’una centena de reconeixements.

Llavors, més enllà del desgast de les últimes temporades, amb ‘Cuéntame cómo pasó’, es va una de les ficcions més importants del nostre país.

La baixada en les xifres d’audiències de les últimes temporades podria explicar els dubtes d’RTVE de mantindre la ficció per més tandes.

Doncs bé, sembla que la cadena pública ja ha acordat amb Ganga Produccions com volen tancar definitivament la sèrie espanyola més longeva del nostre país.

La temporada 23 serà l’última vegada que los Alcántara seran els protagonistes de les nits de la 1, després de molts rumors. Com avança el digital, en les pròximes setmanes, RTVE i Ganga, es reuniran per a debatre i signar com serà l’adeu definitiu de ‘Cuéntame cómo pasó’.

L’única cosa que se sap és que serà una temporada curteta que contindrà entre sis i nou episodis i es rodarà durant l’hivern.

En ella, amb l’objectiu de regalar a la seua més fidel audiència un final digne i de nivell, podrem veure retorns esperadíssims i plens de nostàlgia, entre els quals potser estan Carlos i Karina.

I segons sembla, aquesta participació no és tan desficaciada, perquè aquest mateix estiu Ricardo Gómez va fer unes declaracions a propòsit d’una possible aparició en una hipotètica temporada final i no es tancava davant aquesta idea.

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.