RTVE prepara el final de ‘Cuéntame cómo pasó’

Després de 22 temporades i 20 anys en antena, RTVE hi ha decidisc posar punt final a la seua sèrie més mítica, ‘Cuéntame cómo pasó’, així ho ha avançat El Televisero.

Doncs bé, potser en uns mesos aquest adeu és una realitat. Mancant alguns episodis per emetre per a tancar la temporada, segons avançava Bluper la passada primavera, RTVE no pensa renovar la sèrie produïda per Grupo Ganga, malgrat que sí que contempla donar-li un tancament digne. Entre les opcions es remenaven una temporada més curta de l’habitual o una tv-movie.

La sèrie més longeva de la nostra televisió s’acomiadarà per sempre després de més de dues dècades i més de 400 capítols en antena. Es va també com la sèrie més premiada de la història de la televisió a Espanya, amb més d’una centena de reconeixements.

Llavors, més enllà del desgast de les últimes temporades, amb ‘Cuéntame cómo pasó’, es va una de les ficcions més importants del nostre país.

La baixada en les xifres d’audiències de les últimes temporades podria explicar els dubtes d’RTVE de mantindre la ficció per més tandes.

Doncs bé, sembla que la cadena pública ja ha acordat amb Ganga Produccions com volen tancar definitivament la sèrie espanyola més longeva del nostre país.

La temporada 23 serà l’última vegada que los Alcántara seran els protagonistes de les nits de la 1, després de molts rumors. Com avança el digital, en les pròximes setmanes, RTVE i Ganga, es reuniran per a debatre i signar com serà l’adeu definitiu de ‘Cuéntame cómo pasó’.

L’única cosa que se sap és que serà una temporada curteta que contindrà entre sis i nou episodis i es rodarà durant l’hivern.

En ella, amb l’objectiu de regalar a la seua més fidel audiència un final digne i de nivell, podrem veure retorns esperadíssims i plens de nostàlgia, entre els quals potser estan Carlos i Karina.

I segons sembla, aquesta participació no és tan desficaciada, perquè aquest mateix estiu Ricardo Gómez va fer unes declaracions a propòsit d’una possible aparició en una hipotètica temporada final i no es tancava davant aquesta idea.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.