RTVE prepara el final de ‘Cuéntame cómo pasó’

Després de 22 temporades i 20 anys en antena, RTVE hi ha decidisc posar punt final a la seua sèrie més mítica, ‘Cuéntame cómo pasó’, així ho ha avançat El Televisero.

Doncs bé, potser en uns mesos aquest adeu és una realitat. Mancant alguns episodis per emetre per a tancar la temporada, segons avançava Bluper la passada primavera, RTVE no pensa renovar la sèrie produïda per Grupo Ganga, malgrat que sí que contempla donar-li un tancament digne. Entre les opcions es remenaven una temporada més curta de l’habitual o una tv-movie.

La sèrie més longeva de la nostra televisió s’acomiadarà per sempre després de més de dues dècades i més de 400 capítols en antena. Es va també com la sèrie més premiada de la història de la televisió a Espanya, amb més d’una centena de reconeixements.

Llavors, més enllà del desgast de les últimes temporades, amb ‘Cuéntame cómo pasó’, es va una de les ficcions més importants del nostre país.

La baixada en les xifres d’audiències de les últimes temporades podria explicar els dubtes d’RTVE de mantindre la ficció per més tandes.

Doncs bé, sembla que la cadena pública ja ha acordat amb Ganga Produccions com volen tancar definitivament la sèrie espanyola més longeva del nostre país.

La temporada 23 serà l’última vegada que los Alcántara seran els protagonistes de les nits de la 1, després de molts rumors. Com avança el digital, en les pròximes setmanes, RTVE i Ganga, es reuniran per a debatre i signar com serà l’adeu definitiu de ‘Cuéntame cómo pasó’.

L’única cosa que se sap és que serà una temporada curteta que contindrà entre sis i nou episodis i es rodarà durant l’hivern.

En ella, amb l’objectiu de regalar a la seua més fidel audiència un final digne i de nivell, podrem veure retorns esperadíssims i plens de nostàlgia, entre els quals potser estan Carlos i Karina.

I segons sembla, aquesta participació no és tan desficaciada, perquè aquest mateix estiu Ricardo Gómez va fer unes declaracions a propòsit d’una possible aparició en una hipotètica temporada final i no es tancava davant aquesta idea.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.