‘Sálvame’ afona els informatius de Telecinco

 

La competitivitat entre Pedro Piqueras, conegut per ser el periodista estrella dels Informativos Telecinco, i Jorge Javier Vázquez, presentador del programa ‘Sálvame’ també en Telecinco, pareix estar més viva que mai.

 

Però esta volta no ha sigut per una trobada casual en els platons de Telecinco —com va passar a finals del 2018 quan els dos van coincidir en ple directe de ‘Sálvame’ i es va produir un dels ‘tierra trágame’ més comentats del presentador rosa—, sinó per la mala repercussió que ‘Sálvame Banana’ està tenint per culpa del telenotícies de les nou de la nit.

 

‘Sálvame Banana’ no ajuda a Telecinco

Pedro Piqueras ha d’estar enfadat amb els alts càrrecs de Mediaset perquè, gràcies a la seua decisió de posar ‘Sálvame Banana’ amb Jorge Javier Vázquez just abans del seu informatiu, les seues quotes de pantalla no fan més que baixar.

 

És cert que la decisió d’ampliar ‘Sálvame’ amb esta nova edició va ser un encert per a congregar espectadors i Jorge Javier Vázquez hauria d’estar més feliç que mai. Però tot no anaven a ser bones notícies amb el canvi, perquè el presentador de ‘Sálvame’ ha sigut acusat com a culpable després de la dura caiguda que estan patint els informatius de Telecinco amb Piqueras.

 

Amb l’absència del concurs Pasapalabra‘ just abans de l’informatiu, les quotes de pantalla no fan més que baixar per al periodista de Telecinco. L’últim minut del Rosco sempre mantenia als espectadors en suspens i això ajudava a l’audiència de l’informatiu de les nou de la nit. Ara, a pesar de la nova edició de ‘Sálvame’, Telecinco no veu un futur prometedor, ja que no fa més que perdre espectadors.

 

Potser Mediaset posa en el punt de mira a Jorge Javier Vázquez per no tindre tirada mediàtica amb la seua nova edició com ho tenia el seu antecessor, el concurs de ‘Pasapalabra’. El presentador rosa és molt conegut i, a pesar d’agradar més o menys, sempre conseguix que es parle d’ell. Però ara pareix que la seua fama i ‘Sálvame Banana’ fan mal a Pedro Piqueras.

 

La disputa entre Telecinco i Antena 3 continua

No és cap secret que la disputa entre Telecinco i Antena 3 per a ser la cadena televisiva més vista en Espanya està viva i latent. Per això, la caiguda en picat de l’informatiu de Telecinco és tan dolorosa perquè Piqueras ha sigut superat per Vicente Vallés.

 

Des de la perduda de ‘Pasapalabra’ en la pantalla, la bretxa d’espectadors entre Antena 3 i Telecinco anava disminuint; Antena 3 s’anava acostant cada volta més a la quota de pantalla de Telecinco fins que ha arribat el punt d’inflexió i Antena 3 lidera. Les xifres són clares i no mentixen i això genera una sensació d’incomoditat per a Mediaset. El dimarts 25 de febrer, Vicente Vallés es va marcar un 14,1% enfront del 13,7% de Piqueras.

 

A partir d’este dia, Telecinco ha anat perdent audiència, que pareix que es passa directament a l’informatiu d’Antena 3. El divendres 28 de febrer, Piqueras tenia un 14,5% mentre que Vallés liderava amb un 15,4%. Tot apunta a que la bretxa entre els dos informatius no farà més que accentuar-se en este mes de març.

 

Segurament, Piqueras es troba devastat per la seua sobtada pèrdua però sempre amb el consol de què no és el que està més malament dins de la franja horària de les nou. Com es diu col·loquialment «sempre hi haurà algú que estiga pitjor que tu». En este cas, este algú es referix als informatius de Televisió Espanyola (TVE); segurament tot es dega a la rumorejada manipulació informativa que està patint el canal últimament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.