‘Sálvame’ afona els informatius de Telecinco

 

La competitivitat entre Pedro Piqueras, conegut per ser el periodista estrella dels Informativos Telecinco, i Jorge Javier Vázquez, presentador del programa ‘Sálvame’ també en Telecinco, pareix estar més viva que mai.

 

Però esta volta no ha sigut per una trobada casual en els platons de Telecinco —com va passar a finals del 2018 quan els dos van coincidir en ple directe de ‘Sálvame’ i es va produir un dels ‘tierra trágame’ més comentats del presentador rosa—, sinó per la mala repercussió que ‘Sálvame Banana’ està tenint per culpa del telenotícies de les nou de la nit.

 

‘Sálvame Banana’ no ajuda a Telecinco

Pedro Piqueras ha d’estar enfadat amb els alts càrrecs de Mediaset perquè, gràcies a la seua decisió de posar ‘Sálvame Banana’ amb Jorge Javier Vázquez just abans del seu informatiu, les seues quotes de pantalla no fan més que baixar.

 

És cert que la decisió d’ampliar ‘Sálvame’ amb esta nova edició va ser un encert per a congregar espectadors i Jorge Javier Vázquez hauria d’estar més feliç que mai. Però tot no anaven a ser bones notícies amb el canvi, perquè el presentador de ‘Sálvame’ ha sigut acusat com a culpable després de la dura caiguda que estan patint els informatius de Telecinco amb Piqueras.

 

Amb l’absència del concurs Pasapalabra‘ just abans de l’informatiu, les quotes de pantalla no fan més que baixar per al periodista de Telecinco. L’últim minut del Rosco sempre mantenia als espectadors en suspens i això ajudava a l’audiència de l’informatiu de les nou de la nit. Ara, a pesar de la nova edició de ‘Sálvame’, Telecinco no veu un futur prometedor, ja que no fa més que perdre espectadors.

 

Potser Mediaset posa en el punt de mira a Jorge Javier Vázquez per no tindre tirada mediàtica amb la seua nova edició com ho tenia el seu antecessor, el concurs de ‘Pasapalabra’. El presentador rosa és molt conegut i, a pesar d’agradar més o menys, sempre conseguix que es parle d’ell. Però ara pareix que la seua fama i ‘Sálvame Banana’ fan mal a Pedro Piqueras.

 

La disputa entre Telecinco i Antena 3 continua

No és cap secret que la disputa entre Telecinco i Antena 3 per a ser la cadena televisiva més vista en Espanya està viva i latent. Per això, la caiguda en picat de l’informatiu de Telecinco és tan dolorosa perquè Piqueras ha sigut superat per Vicente Vallés.

 

Des de la perduda de ‘Pasapalabra’ en la pantalla, la bretxa d’espectadors entre Antena 3 i Telecinco anava disminuint; Antena 3 s’anava acostant cada volta més a la quota de pantalla de Telecinco fins que ha arribat el punt d’inflexió i Antena 3 lidera. Les xifres són clares i no mentixen i això genera una sensació d’incomoditat per a Mediaset. El dimarts 25 de febrer, Vicente Vallés es va marcar un 14,1% enfront del 13,7% de Piqueras.

 

A partir d’este dia, Telecinco ha anat perdent audiència, que pareix que es passa directament a l’informatiu d’Antena 3. El divendres 28 de febrer, Piqueras tenia un 14,5% mentre que Vallés liderava amb un 15,4%. Tot apunta a que la bretxa entre els dos informatius no farà més que accentuar-se en este mes de març.

 

Segurament, Piqueras es troba devastat per la seua sobtada pèrdua però sempre amb el consol de què no és el que està més malament dins de la franja horària de les nou. Com es diu col·loquialment «sempre hi haurà algú que estiga pitjor que tu». En este cas, este algú es referix als informatius de Televisió Espanyola (TVE); segurament tot es dega a la rumorejada manipulació informativa que està patint el canal últimament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.