‘Sálvame’ afona els informatius de Telecinco

 

La competitivitat entre Pedro Piqueras, conegut per ser el periodista estrella dels Informativos Telecinco, i Jorge Javier Vázquez, presentador del programa ‘Sálvame’ també en Telecinco, pareix estar més viva que mai.

 

Però esta volta no ha sigut per una trobada casual en els platons de Telecinco —com va passar a finals del 2018 quan els dos van coincidir en ple directe de ‘Sálvame’ i es va produir un dels ‘tierra trágame’ més comentats del presentador rosa—, sinó per la mala repercussió que ‘Sálvame Banana’ està tenint per culpa del telenotícies de les nou de la nit.

 

‘Sálvame Banana’ no ajuda a Telecinco

Pedro Piqueras ha d’estar enfadat amb els alts càrrecs de Mediaset perquè, gràcies a la seua decisió de posar ‘Sálvame Banana’ amb Jorge Javier Vázquez just abans del seu informatiu, les seues quotes de pantalla no fan més que baixar.

 

És cert que la decisió d’ampliar ‘Sálvame’ amb esta nova edició va ser un encert per a congregar espectadors i Jorge Javier Vázquez hauria d’estar més feliç que mai. Però tot no anaven a ser bones notícies amb el canvi, perquè el presentador de ‘Sálvame’ ha sigut acusat com a culpable després de la dura caiguda que estan patint els informatius de Telecinco amb Piqueras.

 

Amb l’absència del concurs Pasapalabra‘ just abans de l’informatiu, les quotes de pantalla no fan més que baixar per al periodista de Telecinco. L’últim minut del Rosco sempre mantenia als espectadors en suspens i això ajudava a l’audiència de l’informatiu de les nou de la nit. Ara, a pesar de la nova edició de ‘Sálvame’, Telecinco no veu un futur prometedor, ja que no fa més que perdre espectadors.

 

Potser Mediaset posa en el punt de mira a Jorge Javier Vázquez per no tindre tirada mediàtica amb la seua nova edició com ho tenia el seu antecessor, el concurs de ‘Pasapalabra’. El presentador rosa és molt conegut i, a pesar d’agradar més o menys, sempre conseguix que es parle d’ell. Però ara pareix que la seua fama i ‘Sálvame Banana’ fan mal a Pedro Piqueras.

 

La disputa entre Telecinco i Antena 3 continua

No és cap secret que la disputa entre Telecinco i Antena 3 per a ser la cadena televisiva més vista en Espanya està viva i latent. Per això, la caiguda en picat de l’informatiu de Telecinco és tan dolorosa perquè Piqueras ha sigut superat per Vicente Vallés.

 

Des de la perduda de ‘Pasapalabra’ en la pantalla, la bretxa d’espectadors entre Antena 3 i Telecinco anava disminuint; Antena 3 s’anava acostant cada volta més a la quota de pantalla de Telecinco fins que ha arribat el punt d’inflexió i Antena 3 lidera. Les xifres són clares i no mentixen i això genera una sensació d’incomoditat per a Mediaset. El dimarts 25 de febrer, Vicente Vallés es va marcar un 14,1% enfront del 13,7% de Piqueras.

 

A partir d’este dia, Telecinco ha anat perdent audiència, que pareix que es passa directament a l’informatiu d’Antena 3. El divendres 28 de febrer, Piqueras tenia un 14,5% mentre que Vallés liderava amb un 15,4%. Tot apunta a que la bretxa entre els dos informatius no farà més que accentuar-se en este mes de març.

 

Segurament, Piqueras es troba devastat per la seua sobtada pèrdua però sempre amb el consol de què no és el que està més malament dins de la franja horària de les nou. Com es diu col·loquialment «sempre hi haurà algú que estiga pitjor que tu». En este cas, este algú es referix als informatius de Televisió Espanyola (TVE); segurament tot es dega a la rumorejada manipulació informativa que està patint el canal últimament.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.