‘Sálvame’ afona els informatius de Telecinco

 

La competitivitat entre Pedro Piqueras, conegut per ser el periodista estrella dels Informativos Telecinco, i Jorge Javier Vázquez, presentador del programa ‘Sálvame’ també en Telecinco, pareix estar més viva que mai.

 

Però esta volta no ha sigut per una trobada casual en els platons de Telecinco —com va passar a finals del 2018 quan els dos van coincidir en ple directe de ‘Sálvame’ i es va produir un dels ‘tierra trágame’ més comentats del presentador rosa—, sinó per la mala repercussió que ‘Sálvame Banana’ està tenint per culpa del telenotícies de les nou de la nit.

 

‘Sálvame Banana’ no ajuda a Telecinco

Pedro Piqueras ha d’estar enfadat amb els alts càrrecs de Mediaset perquè, gràcies a la seua decisió de posar ‘Sálvame Banana’ amb Jorge Javier Vázquez just abans del seu informatiu, les seues quotes de pantalla no fan més que baixar.

 

És cert que la decisió d’ampliar ‘Sálvame’ amb esta nova edició va ser un encert per a congregar espectadors i Jorge Javier Vázquez hauria d’estar més feliç que mai. Però tot no anaven a ser bones notícies amb el canvi, perquè el presentador de ‘Sálvame’ ha sigut acusat com a culpable després de la dura caiguda que estan patint els informatius de Telecinco amb Piqueras.

 

Amb l’absència del concurs Pasapalabra‘ just abans de l’informatiu, les quotes de pantalla no fan més que baixar per al periodista de Telecinco. L’últim minut del Rosco sempre mantenia als espectadors en suspens i això ajudava a l’audiència de l’informatiu de les nou de la nit. Ara, a pesar de la nova edició de ‘Sálvame’, Telecinco no veu un futur prometedor, ja que no fa més que perdre espectadors.

 

Potser Mediaset posa en el punt de mira a Jorge Javier Vázquez per no tindre tirada mediàtica amb la seua nova edició com ho tenia el seu antecessor, el concurs de ‘Pasapalabra’. El presentador rosa és molt conegut i, a pesar d’agradar més o menys, sempre conseguix que es parle d’ell. Però ara pareix que la seua fama i ‘Sálvame Banana’ fan mal a Pedro Piqueras.

 

La disputa entre Telecinco i Antena 3 continua

No és cap secret que la disputa entre Telecinco i Antena 3 per a ser la cadena televisiva més vista en Espanya està viva i latent. Per això, la caiguda en picat de l’informatiu de Telecinco és tan dolorosa perquè Piqueras ha sigut superat per Vicente Vallés.

 

Des de la perduda de ‘Pasapalabra’ en la pantalla, la bretxa d’espectadors entre Antena 3 i Telecinco anava disminuint; Antena 3 s’anava acostant cada volta més a la quota de pantalla de Telecinco fins que ha arribat el punt d’inflexió i Antena 3 lidera. Les xifres són clares i no mentixen i això genera una sensació d’incomoditat per a Mediaset. El dimarts 25 de febrer, Vicente Vallés es va marcar un 14,1% enfront del 13,7% de Piqueras.

 

A partir d’este dia, Telecinco ha anat perdent audiència, que pareix que es passa directament a l’informatiu d’Antena 3. El divendres 28 de febrer, Piqueras tenia un 14,5% mentre que Vallés liderava amb un 15,4%. Tot apunta a que la bretxa entre els dos informatius no farà més que accentuar-se en este mes de març.

 

Segurament, Piqueras es troba devastat per la seua sobtada pèrdua però sempre amb el consol de què no és el que està més malament dins de la franja horària de les nou. Com es diu col·loquialment «sempre hi haurà algú que estiga pitjor que tu». En este cas, este algú es referix als informatius de Televisió Espanyola (TVE); segurament tot es dega a la rumorejada manipulació informativa que està patint el canal últimament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Huit morts atribuïts a la calor extrema en la Comunitat Valenciana en només tres dies

La calor extrema ha deixat huit morts en tres dies a la Comunitat Valenciana, totes persones majors excepte una, enmig d’una onada amb valors pròxims o superiors als 40 graus.

Oratge estable este dijous a la Comunitat Valenciana amb temperatures sense canvis destacats

El dijous arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, vent fluix i temperatures molt semblants a les de les últimes hores, després d’una jornada calorosa a Castelló, València i Alacant.

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.