‘Sálvame’ afona els informatius de Telecinco

 

La competitivitat entre Pedro Piqueras, conegut per ser el periodista estrella dels Informativos Telecinco, i Jorge Javier Vázquez, presentador del programa ‘Sálvame’ també en Telecinco, pareix estar més viva que mai.

 

Però esta volta no ha sigut per una trobada casual en els platons de Telecinco —com va passar a finals del 2018 quan els dos van coincidir en ple directe de ‘Sálvame’ i es va produir un dels ‘tierra trágame’ més comentats del presentador rosa—, sinó per la mala repercussió que ‘Sálvame Banana’ està tenint per culpa del telenotícies de les nou de la nit.

 

‘Sálvame Banana’ no ajuda a Telecinco

Pedro Piqueras ha d’estar enfadat amb els alts càrrecs de Mediaset perquè, gràcies a la seua decisió de posar ‘Sálvame Banana’ amb Jorge Javier Vázquez just abans del seu informatiu, les seues quotes de pantalla no fan més que baixar.

 

És cert que la decisió d’ampliar ‘Sálvame’ amb esta nova edició va ser un encert per a congregar espectadors i Jorge Javier Vázquez hauria d’estar més feliç que mai. Però tot no anaven a ser bones notícies amb el canvi, perquè el presentador de ‘Sálvame’ ha sigut acusat com a culpable després de la dura caiguda que estan patint els informatius de Telecinco amb Piqueras.

 

Amb l’absència del concurs Pasapalabra‘ just abans de l’informatiu, les quotes de pantalla no fan més que baixar per al periodista de Telecinco. L’últim minut del Rosco sempre mantenia als espectadors en suspens i això ajudava a l’audiència de l’informatiu de les nou de la nit. Ara, a pesar de la nova edició de ‘Sálvame’, Telecinco no veu un futur prometedor, ja que no fa més que perdre espectadors.

 

Potser Mediaset posa en el punt de mira a Jorge Javier Vázquez per no tindre tirada mediàtica amb la seua nova edició com ho tenia el seu antecessor, el concurs de ‘Pasapalabra’. El presentador rosa és molt conegut i, a pesar d’agradar més o menys, sempre conseguix que es parle d’ell. Però ara pareix que la seua fama i ‘Sálvame Banana’ fan mal a Pedro Piqueras.

 

La disputa entre Telecinco i Antena 3 continua

No és cap secret que la disputa entre Telecinco i Antena 3 per a ser la cadena televisiva més vista en Espanya està viva i latent. Per això, la caiguda en picat de l’informatiu de Telecinco és tan dolorosa perquè Piqueras ha sigut superat per Vicente Vallés.

 

Des de la perduda de ‘Pasapalabra’ en la pantalla, la bretxa d’espectadors entre Antena 3 i Telecinco anava disminuint; Antena 3 s’anava acostant cada volta més a la quota de pantalla de Telecinco fins que ha arribat el punt d’inflexió i Antena 3 lidera. Les xifres són clares i no mentixen i això genera una sensació d’incomoditat per a Mediaset. El dimarts 25 de febrer, Vicente Vallés es va marcar un 14,1% enfront del 13,7% de Piqueras.

 

A partir d’este dia, Telecinco ha anat perdent audiència, que pareix que es passa directament a l’informatiu d’Antena 3. El divendres 28 de febrer, Piqueras tenia un 14,5% mentre que Vallés liderava amb un 15,4%. Tot apunta a que la bretxa entre els dos informatius no farà més que accentuar-se en este mes de març.

 

Segurament, Piqueras es troba devastat per la seua sobtada pèrdua però sempre amb el consol de què no és el que està més malament dins de la franja horària de les nou. Com es diu col·loquialment «sempre hi haurà algú que estiga pitjor que tu». En este cas, este algú es referix als informatius de Televisió Espanyola (TVE); segurament tot es dega a la rumorejada manipulació informativa que està patint el canal últimament.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut un home a Albatera per clavar un tornavís al cap a un jove; està molt greu

Un home de 37 anys ha sigut detingut a Albatera després d'una batussa en la qual, presumptament, va clavar un tornavís al cap d'un jove de 25 anys. El ferit va ser traslladat a l'hospital amb la ferramenta incrustada i seguix molt greu; es preveu que l'arrestat passe hui a disposició judicial.

MariLuz, 85 anys i més de sis dècades en l’Ofrena, espera que no siga l’última desfilada

Als seus 85 anys, MariLuz Marín tornarà a desfilar en l'Ofrena de les Falles després de més de sis dècades de tradició familiar i devoció, i confia a repetir.

Mor en caure per un penya-segat en intentar arreplegar unes ulleres a Pilar de la Horadada

Un home de 28 anys ha mort en precipitar-se uns deu metres per un penya-segat a Pilar de la Horadada quan intentava recuperar unes ulleres. El cos va ser rescatat de la mar pel GEAS de la Guàrdia Civil.

Detingut un regidor d’Altea de Compromís per bufetejar i causar lesions a la seua parella

L'edil de Servicis Jurídics, Contractació i Patrimoni d'Altea, Rafael Ramón Mompó (Compromís), ha sigut detingut a Xàbia per presumpta agressió a la seua parella. La Guàrdia Civil ho va detindre després d'un episodi que va deixar lesions no greus, mentres l'alcalde analitza possibles mesures.

Pujada de temperatures i ratxes molt fortes a l’interior de Castelló este dilluns

Cels poc nuvolosos i màximes a l'alça marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. L'interior nord de Castelló registrarà ratxes de vent molt forts al matí.

El viatge de Pepet d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, millor falla infantil de 2026

'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil i ha firmat doblet amb el ninot indultat. Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo completen el podi.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.