‘SUPERVIVIENTES’: Mariana Rodríguez, octava expulsada definitiva

Mariana s’ha convertit en la nova expulsada definitiva de ‘Supervivientes 2022’. La veneçolana no s’ho ha pres res mal quan Carlos Sobera ha pronunciat el seu nom: “Ho sabia“, ha dit. Mariana ha confessat deixar Hondures feliç i havent gaudit d’aquests dies de convivència amb la seua amiga Marta Peñate.
L’emotiu comiat entre Mariana i Marta Peñate: “T’estime“.

Carlos Sobera va substituir en la gala a Ion Aramendi, que havia donat positiu en coronavirus. El presentador va connectar amb les concursants, que estaven abraçades, per a anunciar la decisió que havia pres el públic.

Aquesta xiqueta s’ho mereix tot“, ha començat dient Mariana sobre Marta res més sentir que era l’expulsada de la nit. “Et jure que van ser els meus millors tres dies amb ella“, ha reconegut la veneçolana. A més, s’ha mostrat agraïda amb el programa en el seu comiat: “Gràcies a ‘Supervivientes’ perquè em van fer viure una experiència increïble“.

Mariana ha volgut dedicar el seu discurs de comiat en una gran part a la seua amiga Marta Peñate. “Estic honorada d’haver conegut a aquesta xiqueta“, ha dit la concursant enaltint a la canària. “És l’única sincera en aquest programa. El mateix que diu arrere de la cambra ho diu davant“, ha recalcat Mariana. A més, s’ha volgut acomiadar de Marta amb una bonica frase: “Amb ella vaig entrar ací i em vaig amb ella“. I ha aprofitat l’oportunitat per a mostrar el seu suport en el concurs a la seua amiga: “Tots els espanyols que m’han donat suport, per favor facen costat a aquesta xiqueta“, ha assenyalat.

Marta Peñate li dedica unes boniques paraules a Mariana en el seu comiat

Marta Peñate, per part seua, també ha volgut dedicar-li unes sentides paraules a la seua amiga Mariana. “Vaig dubtar d’ella moltíssim quan escoltava vídeos en la Palapa“, ha començat dient. “Però la vaig tornar a veure i vaig tornar a estar amb ella ací i és la Mariana que jo vaig conéixer“, ha explicat. A més, li ha parlat de futur i de continuar amb la seua amistat fora del concurs: “Comptaràs amb mi fora, anirem a sopar i gaudirem“. I tampoc s’ha oblidat de manar-li un encàrrec: “Vigila al meu Tony que ho veig molt perdulari últimament“, ha dit fent broma.

Pont de les emocions Mariana

Mariana Rodríguez s’ha vist obligada a deixar Supervivientes 2022 dies després d’haver passat pel pont de les emocions. La concursant es va emocionar en creuar els seus cinc esglaons.

Ella va començar parlant sobre abandonar el seu país i estar sola: “Emigrar no és fàcil, és una de les coses més difícils que hi ha… Parles amb la teua mare i li dius que està tot bé quan realment estàs deprimida“. La model va compartir després que sempre ha patit enveja, fins i tot en la seua pròpia família, i que està acostumada al fet que la traïsquen.

El seu moment més difícil va arribar quan va recordar el dolor que havia sentit en deixar als seus progenitors: “El meu pare era una persona molt agressiva… Lamente la seua manera de ser, però espere que siga feliç i que canvie de veritat“. La model va indicar que estava tractant de perdonar-ho, va admetre que és molt dura amb ell i va esclafir a plorar.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.