‘SUPERVIVIENTES’: Mariana Rodríguez, octava expulsada definitiva

Mariana s’ha convertit en la nova expulsada definitiva de ‘Supervivientes 2022’. La veneçolana no s’ho ha pres res mal quan Carlos Sobera ha pronunciat el seu nom: «Ho sabia«, ha dit. Mariana ha confessat deixar Hondures feliç i havent gaudit d’aquests dies de convivència amb la seua amiga Marta Peñate.
L’emotiu comiat entre Mariana i Marta Peñate: «T’estime«.

Carlos Sobera va substituir en la gala a Ion Aramendi, que havia donat positiu en coronavirus. El presentador va connectar amb les concursants, que estaven abraçades, per a anunciar la decisió que havia pres el públic.

«Aquesta xiqueta s’ho mereix tot«, ha començat dient Mariana sobre Marta res més sentir que era l’expulsada de la nit. «Et jure que van ser els meus millors tres dies amb ella«, ha reconegut la veneçolana. A més, s’ha mostrat agraïda amb el programa en el seu comiat: «Gràcies a ‘Supervivientes’ perquè em van fer viure una experiència increïble«.

Mariana ha volgut dedicar el seu discurs de comiat en una gran part a la seua amiga Marta Peñate. «Estic honorada d’haver conegut a aquesta xiqueta«, ha dit la concursant enaltint a la canària. «És l’única sincera en aquest programa. El mateix que diu arrere de la cambra ho diu davant«, ha recalcat Mariana. A més, s’ha volgut acomiadar de Marta amb una bonica frase: «Amb ella vaig entrar ací i em vaig amb ella«. I ha aprofitat l’oportunitat per a mostrar el seu suport en el concurs a la seua amiga: «Tots els espanyols que m’han donat suport, per favor facen costat a aquesta xiqueta«, ha assenyalat.

Marta Peñate li dedica unes boniques paraules a Mariana en el seu comiat

Marta Peñate, per part seua, també ha volgut dedicar-li unes sentides paraules a la seua amiga Mariana. «Vaig dubtar d’ella moltíssim quan escoltava vídeos en la Palapa«, ha començat dient. «Però la vaig tornar a veure i vaig tornar a estar amb ella ací i és la Mariana que jo vaig conéixer«, ha explicat. A més, li ha parlat de futur i de continuar amb la seua amistat fora del concurs: «Comptaràs amb mi fora, anirem a sopar i gaudirem«. I tampoc s’ha oblidat de manar-li un encàrrec: «Vigila al meu Tony que ho veig molt perdulari últimament«, ha dit fent broma.

Pont de les emocions Mariana

Mariana Rodríguez s’ha vist obligada a deixar Supervivientes 2022 dies després d’haver passat pel pont de les emocions. La concursant es va emocionar en creuar els seus cinc esglaons.

Ella va començar parlant sobre abandonar el seu país i estar sola: «Emigrar no és fàcil, és una de les coses més difícils que hi ha… Parles amb la teua mare i li dius que està tot bé quan realment estàs deprimida«. La model va compartir després que sempre ha patit enveja, fins i tot en la seua pròpia família, i que està acostumada al fet que la traïsquen.

El seu moment més difícil va arribar quan va recordar el dolor que havia sentit en deixar als seus progenitors: «El meu pare era una persona molt agressiva… Lamente la seua manera de ser, però espere que siga feliç i que canvie de veritat«. La model va indicar que estava tractant de perdonar-ho, va admetre que és molt dura amb ell i va esclafir a plorar.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.