‘SUPERVIVIENTES’: Mariana Rodríguez, octava expulsada definitiva

Mariana s’ha convertit en la nova expulsada definitiva de ‘Supervivientes 2022’. La veneçolana no s’ho ha pres res mal quan Carlos Sobera ha pronunciat el seu nom: «Ho sabia«, ha dit. Mariana ha confessat deixar Hondures feliç i havent gaudit d’aquests dies de convivència amb la seua amiga Marta Peñate.
L’emotiu comiat entre Mariana i Marta Peñate: «T’estime«.

Carlos Sobera va substituir en la gala a Ion Aramendi, que havia donat positiu en coronavirus. El presentador va connectar amb les concursants, que estaven abraçades, per a anunciar la decisió que havia pres el públic.

«Aquesta xiqueta s’ho mereix tot«, ha començat dient Mariana sobre Marta res més sentir que era l’expulsada de la nit. «Et jure que van ser els meus millors tres dies amb ella«, ha reconegut la veneçolana. A més, s’ha mostrat agraïda amb el programa en el seu comiat: «Gràcies a ‘Supervivientes’ perquè em van fer viure una experiència increïble«.

Mariana ha volgut dedicar el seu discurs de comiat en una gran part a la seua amiga Marta Peñate. «Estic honorada d’haver conegut a aquesta xiqueta«, ha dit la concursant enaltint a la canària. «És l’única sincera en aquest programa. El mateix que diu arrere de la cambra ho diu davant«, ha recalcat Mariana. A més, s’ha volgut acomiadar de Marta amb una bonica frase: «Amb ella vaig entrar ací i em vaig amb ella«. I ha aprofitat l’oportunitat per a mostrar el seu suport en el concurs a la seua amiga: «Tots els espanyols que m’han donat suport, per favor facen costat a aquesta xiqueta«, ha assenyalat.

Marta Peñate li dedica unes boniques paraules a Mariana en el seu comiat

Marta Peñate, per part seua, també ha volgut dedicar-li unes sentides paraules a la seua amiga Mariana. «Vaig dubtar d’ella moltíssim quan escoltava vídeos en la Palapa«, ha començat dient. «Però la vaig tornar a veure i vaig tornar a estar amb ella ací i és la Mariana que jo vaig conéixer«, ha explicat. A més, li ha parlat de futur i de continuar amb la seua amistat fora del concurs: «Comptaràs amb mi fora, anirem a sopar i gaudirem«. I tampoc s’ha oblidat de manar-li un encàrrec: «Vigila al meu Tony que ho veig molt perdulari últimament«, ha dit fent broma.

Pont de les emocions Mariana

Mariana Rodríguez s’ha vist obligada a deixar Supervivientes 2022 dies després d’haver passat pel pont de les emocions. La concursant es va emocionar en creuar els seus cinc esglaons.

Ella va començar parlant sobre abandonar el seu país i estar sola: «Emigrar no és fàcil, és una de les coses més difícils que hi ha… Parles amb la teua mare i li dius que està tot bé quan realment estàs deprimida«. La model va compartir després que sempre ha patit enveja, fins i tot en la seua pròpia família, i que està acostumada al fet que la traïsquen.

El seu moment més difícil va arribar quan va recordar el dolor que havia sentit en deixar als seus progenitors: «El meu pare era una persona molt agressiva… Lamente la seua manera de ser, però espere que siga feliç i que canvie de veritat«. La model va indicar que estava tractant de perdonar-ho, va admetre que és molt dura amb ell i va esclafir a plorar.

Últimes notícies

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.

Dona d’alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El corredor de 33 anys de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro dels Sanfermins ha rebut l’alta. Altres huit corredors continuen ingressats o en observació, un d’ells en estat greu.