‘SUPERVIVIENTES’: Mariana Rodríguez, octava expulsada definitiva

Mariana s’ha convertit en la nova expulsada definitiva de ‘Supervivientes 2022’. La veneçolana no s’ho ha pres res mal quan Carlos Sobera ha pronunciat el seu nom: “Ho sabia“, ha dit. Mariana ha confessat deixar Hondures feliç i havent gaudit d’aquests dies de convivència amb la seua amiga Marta Peñate.
L’emotiu comiat entre Mariana i Marta Peñate: “T’estime“.

Carlos Sobera va substituir en la gala a Ion Aramendi, que havia donat positiu en coronavirus. El presentador va connectar amb les concursants, que estaven abraçades, per a anunciar la decisió que havia pres el públic.

Aquesta xiqueta s’ho mereix tot“, ha començat dient Mariana sobre Marta res més sentir que era l’expulsada de la nit. “Et jure que van ser els meus millors tres dies amb ella“, ha reconegut la veneçolana. A més, s’ha mostrat agraïda amb el programa en el seu comiat: “Gràcies a ‘Supervivientes’ perquè em van fer viure una experiència increïble“.

Mariana ha volgut dedicar el seu discurs de comiat en una gran part a la seua amiga Marta Peñate. “Estic honorada d’haver conegut a aquesta xiqueta“, ha dit la concursant enaltint a la canària. “És l’única sincera en aquest programa. El mateix que diu arrere de la cambra ho diu davant“, ha recalcat Mariana. A més, s’ha volgut acomiadar de Marta amb una bonica frase: “Amb ella vaig entrar ací i em vaig amb ella“. I ha aprofitat l’oportunitat per a mostrar el seu suport en el concurs a la seua amiga: “Tots els espanyols que m’han donat suport, per favor facen costat a aquesta xiqueta“, ha assenyalat.

Marta Peñate li dedica unes boniques paraules a Mariana en el seu comiat

Marta Peñate, per part seua, també ha volgut dedicar-li unes sentides paraules a la seua amiga Mariana. “Vaig dubtar d’ella moltíssim quan escoltava vídeos en la Palapa“, ha començat dient. “Però la vaig tornar a veure i vaig tornar a estar amb ella ací i és la Mariana que jo vaig conéixer“, ha explicat. A més, li ha parlat de futur i de continuar amb la seua amistat fora del concurs: “Comptaràs amb mi fora, anirem a sopar i gaudirem“. I tampoc s’ha oblidat de manar-li un encàrrec: “Vigila al meu Tony que ho veig molt perdulari últimament“, ha dit fent broma.

Pont de les emocions Mariana

Mariana Rodríguez s’ha vist obligada a deixar Supervivientes 2022 dies després d’haver passat pel pont de les emocions. La concursant es va emocionar en creuar els seus cinc esglaons.

Ella va començar parlant sobre abandonar el seu país i estar sola: “Emigrar no és fàcil, és una de les coses més difícils que hi ha… Parles amb la teua mare i li dius que està tot bé quan realment estàs deprimida“. La model va compartir després que sempre ha patit enveja, fins i tot en la seua pròpia família, i que està acostumada al fet que la traïsquen.

El seu moment més difícil va arribar quan va recordar el dolor que havia sentit en deixar als seus progenitors: “El meu pare era una persona molt agressiva… Lamente la seua manera de ser, però espere que siga feliç i que canvie de veritat“. La model va indicar que estava tractant de perdonar-ho, va admetre que és molt dura amb ell i va esclafir a plorar.

Últimes notícies

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.

Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana

Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.

El Festival 10 Sentits complix 15 anys amb l’emergència climàtica com a eix central

El Festival 10 Sentits celebra el seu quinzé aniversari a València del 14 al 26 de maig amb el lema Naturalesa Viva Vol. 02 i un programa centrat en l'emergència climàtica.

Bigsound trasllada la seua sexta edició al Parc Central de Torrent i manté dates i cartell

El festival Bigsound celebrarà la seua sexta edició els dies 26 i 27 de juny en el Parc Central de Torrent, mantenint íntegre el seu cartell i totes les entrades vàlides malgrat el canvi de recinte per les restriccions acústiques a València.