‘SUPERVIVIENTES’: Mariana Rodríguez, octava expulsada definitiva

Mariana s’ha convertit en la nova expulsada definitiva de ‘Supervivientes 2022’. La veneçolana no s’ho ha pres res mal quan Carlos Sobera ha pronunciat el seu nom: «Ho sabia«, ha dit. Mariana ha confessat deixar Hondures feliç i havent gaudit d’aquests dies de convivència amb la seua amiga Marta Peñate.
L’emotiu comiat entre Mariana i Marta Peñate: «T’estime«.

Carlos Sobera va substituir en la gala a Ion Aramendi, que havia donat positiu en coronavirus. El presentador va connectar amb les concursants, que estaven abraçades, per a anunciar la decisió que havia pres el públic.

«Aquesta xiqueta s’ho mereix tot«, ha començat dient Mariana sobre Marta res més sentir que era l’expulsada de la nit. «Et jure que van ser els meus millors tres dies amb ella«, ha reconegut la veneçolana. A més, s’ha mostrat agraïda amb el programa en el seu comiat: «Gràcies a ‘Supervivientes’ perquè em van fer viure una experiència increïble«.

Mariana ha volgut dedicar el seu discurs de comiat en una gran part a la seua amiga Marta Peñate. «Estic honorada d’haver conegut a aquesta xiqueta«, ha dit la concursant enaltint a la canària. «És l’única sincera en aquest programa. El mateix que diu arrere de la cambra ho diu davant«, ha recalcat Mariana. A més, s’ha volgut acomiadar de Marta amb una bonica frase: «Amb ella vaig entrar ací i em vaig amb ella«. I ha aprofitat l’oportunitat per a mostrar el seu suport en el concurs a la seua amiga: «Tots els espanyols que m’han donat suport, per favor facen costat a aquesta xiqueta«, ha assenyalat.

Marta Peñate li dedica unes boniques paraules a Mariana en el seu comiat

Marta Peñate, per part seua, també ha volgut dedicar-li unes sentides paraules a la seua amiga Mariana. «Vaig dubtar d’ella moltíssim quan escoltava vídeos en la Palapa«, ha començat dient. «Però la vaig tornar a veure i vaig tornar a estar amb ella ací i és la Mariana que jo vaig conéixer«, ha explicat. A més, li ha parlat de futur i de continuar amb la seua amistat fora del concurs: «Comptaràs amb mi fora, anirem a sopar i gaudirem«. I tampoc s’ha oblidat de manar-li un encàrrec: «Vigila al meu Tony que ho veig molt perdulari últimament«, ha dit fent broma.

Pont de les emocions Mariana

Mariana Rodríguez s’ha vist obligada a deixar Supervivientes 2022 dies després d’haver passat pel pont de les emocions. La concursant es va emocionar en creuar els seus cinc esglaons.

Ella va començar parlant sobre abandonar el seu país i estar sola: «Emigrar no és fàcil, és una de les coses més difícils que hi ha… Parles amb la teua mare i li dius que està tot bé quan realment estàs deprimida«. La model va compartir després que sempre ha patit enveja, fins i tot en la seua pròpia família, i que està acostumada al fet que la traïsquen.

El seu moment més difícil va arribar quan va recordar el dolor que havia sentit en deixar als seus progenitors: «El meu pare era una persona molt agressiva… Lamente la seua manera de ser, però espere que siga feliç i que canvie de veritat«. La model va indicar que estava tractant de perdonar-ho, va admetre que és molt dura amb ell i va esclafir a plorar.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU