Telecinco pren la decisió d’eliminar ‘Sábado deluxe’ de la programació

 

‘Sálvame’ i els seus programes germans poden presumir d’estar en plena forma, omplint amb èxit hores i hores de programació televisiva, sent sempre recolzats pels fidels espectadors que mai els abandonen en cap dels programes que s’inventa la factoria. Tot i això, Telecinco no se la vol jugar i ha pres una decisió que afectarà directament a la versió ‘Deluxe’ del programa estrela de la cadena, ‘Sálvame’, i que deixarà a tots els espectadors orfes d’ell durant un temps.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

El programa podria cancel·lar-se en agost

El programa que presenta Jorge Javier Vázquez de vesprades mai descansa i s’emet ininterrompudament, el mateix passava amb la seua versió nocturna dels caps de setmana però, ja l’any passat, Mediaset va prendre la decisió de suspendre el programa que s’havia d’emetre en les nits dels dissabtes del mes d’agost i, segons pareix, esta serà la jugada que es durà a terme també este curs.

 

El col·laborador Kiko Matamoros ha revelat este divendres, sense voler, que en agost els col·laboradors es prendran un descans els caps de setmana, donant a entendre que ‘Sábado deluxe’ entrarà en el taller per a tornar en setembre totalment descansat i renovat. Segurament, el programa serà substituït pels millors moments o per algun tipo de programació semblant, que cobrirà la franja que acostuma a ocupar el ‘Deluxe’ en les nits del dissabte de Telecinco.

 

Els motius que aparten el ‘Deluxe’ de les pantalles

Esta decisió està lligada a la baixada d’audiència que s’anota, en general, durant el mes d’agost i que fa poc rendible l’emissió de programes en directe, a causa de l’alt cost que suposen i que després no es recupera per la baixada dels ingressos publicitaris.

 

Més enllà d’això, de ben segur que després de tants mesos seguits sense pausa, al programa també li anirà bé descansar per recarregar forces i tornar el pròxim curs amb nous continguts i amb l’equip motivat de nou al cent per cent. De moment, el programa s’ha emés este dissabte i no sabem si també farà el mateix la primera setmana del mes que ve.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.