13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Les primeres imatges de Terelu Campos en ‘MasterChef Celebrity’

 

Terelu Campos està immersa en el rodatge del seu nou projecte televisiu. Des que es confirmara la seua participació en ‘MasterChef Celebrity’ molt s’ha comentat sobre este tema.

Encara queden uns mesos per a veure com es defensa davant els fogons del reeixit programa de TVE, però la veritat és que no pot estar gaudint més tots els plans que li està fent el programa.

La col·laboradora de ‘Viva la vida’ s’ha deixat veure en companyia de tot l’equip del programa quan han hagut de volar fins a Menorca, on anaven a gravar una de les proves d’exteriors que veurem quan s’estrene el programa.

Tots els concursants d’esta edició arriben a l’illa amb les seues maletes i en les primeres imatges veiem amb quins companys té més relació Terelu Campos.

Un rodatge maratonià en el qual tots els participants el donen tot dia després de dies. Proves llargues, intenses i exigents en les quals els aspirants a cuiners demostra el seu talent i tot el que han aprés.

Clar que, entre els avantatges d’embarcar-se en este projecte, també està la de poder escapar-se una mica de la rutina.

Però està sent una experiència increïble per a Terelu Campos, que està coneixent a altres rostres coneguts que ja són amics.

Entre ells, la col·laboradora de televisió està gaudint esta experiència amb David Bustamante, Victoria Abril,  Verónica Forqué o Carmina Barrios.

Les imatges que hem pogut veure del desembarcament a Menorca demostra que amb el cantant i amb la mare de Paco León s’emporta molt bé.

 

Terelu Campos, al costat d’altres concursants

 

A part de Terelu, hi ha més noms confirmats per a la nova edició de ‘MasterChef Celebrity’, com David Bustamante, Victoria Abril o Verónica Forqué, que és enfrontaren a les exigències i a les dures crítiques dels jutges més exigents de la televisió, al costat dels jutges Pepe Rodríguez, Jordi Cruz i  Samantha Vallejo-Nágera.

 

Terelu Campos, totalment integrada

 

Una eixida en la qual no sols han cuinat. Les més valentes fins s’han atrevit a prendre’s un xicotet bany. No és el cas de la filla de María Teresa Campos, que ha optat per mantindre’s en una segona fila al costat de Carmina Barrios. Que este temps és molt traïdorenc.

Un repte per a Terelu Campos

 

Després d’anys de professió a la seua esquena, pocs imaginaven que Terelu Campos anava a posar-se ara a cuinar.

La presentadora ja ha deixat clar que no hi ha repte xicotet i menys si és per a unir-se a un dels formats que millor funciona en la televisió.

Últimes notícies

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per ‘alt’ risc de fugida

El Suprem ha rebutjat els recursos de Ábalos i Koldo García i manté la seua presó provisional per 'alt' risc de fugida i la proximitat del juí. La Sala subratlla la gravetat de les penes sol·licitades i la solidesa dels indicis.

Vila-real, Slavia, Bodo/Glimt i Kairat seguixen sense guanyar en la Lliga de Campions

Mancant dos jornades, Vila-real, Slavia Praga, Bodo/Glimt i Kairat Almaty són els únics equips que no han estrenat triomf en la Lliga de Campions.

Pape Gueye, heroi del Senegal en la Copa Àfrica després d’assentar-se al Vila-real

Pape Gueye va decidir la final davant el Marroc i va culminar un ascens que va arrancar a Le Havre, va passar per una sanció del TAS i va prendre impuls al Vila-real. El migcampista es va afermar amb Marcelino, va ser triat millor africà de LaLiga i es va convertir en peça clau també en la seua selecció.

Avís taronja este dimarts en la costa de Castelló, València i nord d’Alacant per vent i ones de 4 metres

Aemet ha establit per a este dimarts l'avís taronja en el litoral de Castelló, València i nord d'Alacant per vent del nord de 55-70 km/h i ones de 4 m. L'onatge pot augmentar per maror ciclònica i hi ha avisos grocs per pluja, neu i mar.

Dos ex alts càrrecs del Consell van accedir i van copiar l’àudio del 112 del 29-O filtrat retallat

Un informe de la Guàrdia Civil remés al Jutjat de Llíria assenyala que dos ex alts càrrecs van accedir i van copiar l'àudio del 112 del 29 d'octubre, la versió retallada del qual es va filtrar abans que la completa. La investigació descriu un sistema antic sense registre d'accessos, la qual cosa complica rastrejar la filtració.

Les confraries de la Comunitat Valenciana paren la flota contra el reglament de control de la UE

Entre 400 i 500 embarcacions han quedat amarrades a Alacant, Castelló i València en rebuig a les noves obligacions de control; una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Convoquen el 31 de gener a Benetússer una nova manifestació contra Mazón per la DANA

Més de 200 entitats, víctimes i comités de reconstrucció han convocat una marxa a Benetússer el 31 de gener a les 18.00 sota el lema 'Mazón a presó'. L'última protesta, prevista a València el 27 de desembre, va ser ajornada per la pluja.

Atur total de la flota valenciana per la nova norma de control de pesca de la UE

Entre 400 i 500 vaixells de les confraries valencianes han parat este dilluns en protesta per la nova norma de control de la UE. Una delegació s'ha concentrat a Madrid.