Les primeres imatges de Terelu Campos en ‘MasterChef Celebrity’

 

Terelu Campos està immersa en el rodatge del seu nou projecte televisiu. Des que es confirmara la seua participació en ‘MasterChef Celebrity’ molt s’ha comentat sobre este tema.

Encara queden uns mesos per a veure com es defensa davant els fogons del reeixit programa de TVE, però la veritat és que no pot estar gaudint més tots els plans que li està fent el programa.

La col·laboradora de ‘Viva la vida’ s’ha deixat veure en companyia de tot l’equip del programa quan han hagut de volar fins a Menorca, on anaven a gravar una de les proves d’exteriors que veurem quan s’estrene el programa.

Tots els concursants d’esta edició arriben a l’illa amb les seues maletes i en les primeres imatges veiem amb quins companys té més relació Terelu Campos.

Un rodatge maratonià en el qual tots els participants el donen tot dia després de dies. Proves llargues, intenses i exigents en les quals els aspirants a cuiners demostra el seu talent i tot el que han aprés.

Clar que, entre els avantatges d’embarcar-se en este projecte, també està la de poder escapar-se una mica de la rutina.

Però està sent una experiència increïble per a Terelu Campos, que està coneixent a altres rostres coneguts que ja són amics.

Entre ells, la col·laboradora de televisió està gaudint esta experiència amb David Bustamante, Victoria Abril,  Verónica Forqué o Carmina Barrios.

Les imatges que hem pogut veure del desembarcament a Menorca demostra que amb el cantant i amb la mare de Paco León s’emporta molt bé.

 

Terelu Campos, al costat d’altres concursants

 

A part de Terelu, hi ha més noms confirmats per a la nova edició de ‘MasterChef Celebrity’, com David Bustamante, Victoria Abril o Verónica Forqué, que és enfrontaren a les exigències i a les dures crítiques dels jutges més exigents de la televisió, al costat dels jutges Pepe Rodríguez, Jordi Cruz i  Samantha Vallejo-Nágera.

 

Terelu Campos, totalment integrada

 

Una eixida en la qual no sols han cuinat. Les més valentes fins s’han atrevit a prendre’s un xicotet bany. No és el cas de la filla de María Teresa Campos, que ha optat per mantindre’s en una segona fila al costat de Carmina Barrios. Que este temps és molt traïdorenc.

Un repte per a Terelu Campos

 

Després d’anys de professió a la seua esquena, pocs imaginaven que Terelu Campos anava a posar-se ara a cuinar.

La presentadora ja ha deixat clar que no hi ha repte xicotet i menys si és per a unir-se a un dels formats que millor funciona en la televisió.

Últimes notícies

Sis cetacis rescatats de Canadà arriben a l’Oceanogràfic de València per a evitar la seua eutanasia

Dos belugues i quatre dofins rescatats del parc Marineland de Canadà han arribat esta matinada a l’Oceanogràfic de València després d’un trasllat internacional complex pensat per a garantir el seu benestar i evitar la seua eutanasia.

Aemet activa avís groc al litoral de València per màximes de fins a 36 graus

Aemet ha activat l’avís groc per calor en tot el litoral de la província de València este dijous, amb màximes que poden arribar als 36 graus per l’entrada de vent de ponent.

Nit fresca i calor intensa al prelitoral de València este dijous

Este dijous el cel estarà poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb nits una mica més fresques i màximes molt altes al prelitoral de València. Divendres arribaran ruixats dèbils al litoral d’Alacant i un descens generalitzat de les màximes, sobretot a l’interior.

Roben de matinada el valuós Tresor de Villena del museu Muvi

El Tresor de Villena, un dels conjunts d’orfebreria de l’edat de Bronze més importants d’Europa, ha sigut robat esta matinada del museu Muvi de Villena. La Guàrdia Civil i la Policia Judicial han obert una investigació després que l’alarma sonara a les 5.16 hores.

Avís groc per calor al litoral de València amb màximes de fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per altes temperatures a tot el litoral de la província de València, on es poden aplegar als 36 graus per l’efecte del vent de ponent.

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.