Les primeres imatges de Terelu Campos en ‘MasterChef Celebrity’

 

Terelu Campos està immersa en el rodatge del seu nou projecte televisiu. Des que es confirmara la seua participació en ‘MasterChef Celebrity’ molt s’ha comentat sobre este tema.

Encara queden uns mesos per a veure com es defensa davant els fogons del reeixit programa de TVE, però la veritat és que no pot estar gaudint més tots els plans que li està fent el programa.

La col·laboradora de ‘Viva la vida’ s’ha deixat veure en companyia de tot l’equip del programa quan han hagut de volar fins a Menorca, on anaven a gravar una de les proves d’exteriors que veurem quan s’estrene el programa.

Tots els concursants d’esta edició arriben a l’illa amb les seues maletes i en les primeres imatges veiem amb quins companys té més relació Terelu Campos.

Un rodatge maratonià en el qual tots els participants el donen tot dia després de dies. Proves llargues, intenses i exigents en les quals els aspirants a cuiners demostra el seu talent i tot el que han aprés.

Clar que, entre els avantatges d’embarcar-se en este projecte, també està la de poder escapar-se una mica de la rutina.

Però està sent una experiència increïble per a Terelu Campos, que està coneixent a altres rostres coneguts que ja són amics.

Entre ells, la col·laboradora de televisió està gaudint esta experiència amb David Bustamante, Victoria Abril,  Verónica Forqué o Carmina Barrios.

Les imatges que hem pogut veure del desembarcament a Menorca demostra que amb el cantant i amb la mare de Paco León s’emporta molt bé.

 

Terelu Campos, al costat d’altres concursants

 

A part de Terelu, hi ha més noms confirmats per a la nova edició de ‘MasterChef Celebrity’, com David Bustamante, Victoria Abril o Verónica Forqué, que és enfrontaren a les exigències i a les dures crítiques dels jutges més exigents de la televisió, al costat dels jutges Pepe Rodríguez, Jordi Cruz i  Samantha Vallejo-Nágera.

 

Terelu Campos, totalment integrada

 

Una eixida en la qual no sols han cuinat. Les més valentes fins s’han atrevit a prendre’s un xicotet bany. No és el cas de la filla de María Teresa Campos, que ha optat per mantindre’s en una segona fila al costat de Carmina Barrios. Que este temps és molt traïdorenc.

Un repte per a Terelu Campos

 

Després d’anys de professió a la seua esquena, pocs imaginaven que Terelu Campos anava a posar-se ara a cuinar.

La presentadora ja ha deixat clar que no hi ha repte xicotet i menys si és per a unir-se a un dels formats que millor funciona en la televisió.

Últimes notícies

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.