Les primeres imatges de Terelu Campos en ‘MasterChef Celebrity’

 

Terelu Campos està immersa en el rodatge del seu nou projecte televisiu. Des que es confirmara la seua participació en ‘MasterChef Celebrity’ molt s’ha comentat sobre este tema.

Encara queden uns mesos per a veure com es defensa davant els fogons del reeixit programa de TVE, però la veritat és que no pot estar gaudint més tots els plans que li està fent el programa.

La col·laboradora de ‘Viva la vida’ s’ha deixat veure en companyia de tot l’equip del programa quan han hagut de volar fins a Menorca, on anaven a gravar una de les proves d’exteriors que veurem quan s’estrene el programa.

Tots els concursants d’esta edició arriben a l’illa amb les seues maletes i en les primeres imatges veiem amb quins companys té més relació Terelu Campos.

Un rodatge maratonià en el qual tots els participants el donen tot dia després de dies. Proves llargues, intenses i exigents en les quals els aspirants a cuiners demostra el seu talent i tot el que han aprés.

Clar que, entre els avantatges d’embarcar-se en este projecte, també està la de poder escapar-se una mica de la rutina.

Però està sent una experiència increïble per a Terelu Campos, que està coneixent a altres rostres coneguts que ja són amics.

Entre ells, la col·laboradora de televisió està gaudint esta experiència amb David Bustamante, Victoria Abril,  Verónica Forqué o Carmina Barrios.

Les imatges que hem pogut veure del desembarcament a Menorca demostra que amb el cantant i amb la mare de Paco León s’emporta molt bé.

 

Terelu Campos, al costat d’altres concursants

 

A part de Terelu, hi ha més noms confirmats per a la nova edició de ‘MasterChef Celebrity’, com David Bustamante, Victoria Abril o Verónica Forqué, que és enfrontaren a les exigències i a les dures crítiques dels jutges més exigents de la televisió, al costat dels jutges Pepe Rodríguez, Jordi Cruz i  Samantha Vallejo-Nágera.

 

Terelu Campos, totalment integrada

 

Una eixida en la qual no sols han cuinat. Les més valentes fins s’han atrevit a prendre’s un xicotet bany. No és el cas de la filla de María Teresa Campos, que ha optat per mantindre’s en una segona fila al costat de Carmina Barrios. Que este temps és molt traïdorenc.

Un repte per a Terelu Campos

 

Després d’anys de professió a la seua esquena, pocs imaginaven que Terelu Campos anava a posar-se ara a cuinar.

La presentadora ja ha deixat clar que no hi ha repte xicotet i menys si és per a unir-se a un dels formats que millor funciona en la televisió.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU