Les primeres imatges de Terelu Campos en ‘MasterChef Celebrity’

 

Terelu Campos està immersa en el rodatge del seu nou projecte televisiu. Des que es confirmara la seua participació en ‘MasterChef Celebrity’ molt s’ha comentat sobre este tema.

Encara queden uns mesos per a veure com es defensa davant els fogons del reeixit programa de TVE, però la veritat és que no pot estar gaudint més tots els plans que li està fent el programa.

La col·laboradora de ‘Viva la vida’ s’ha deixat veure en companyia de tot l’equip del programa quan han hagut de volar fins a Menorca, on anaven a gravar una de les proves d’exteriors que veurem quan s’estrene el programa.

Tots els concursants d’esta edició arriben a l’illa amb les seues maletes i en les primeres imatges veiem amb quins companys té més relació Terelu Campos.

Un rodatge maratonià en el qual tots els participants el donen tot dia després de dies. Proves llargues, intenses i exigents en les quals els aspirants a cuiners demostra el seu talent i tot el que han aprés.

Clar que, entre els avantatges d’embarcar-se en este projecte, també està la de poder escapar-se una mica de la rutina.

Però està sent una experiència increïble per a Terelu Campos, que està coneixent a altres rostres coneguts que ja són amics.

Entre ells, la col·laboradora de televisió està gaudint esta experiència amb David Bustamante, Victoria Abril,  Verónica Forqué o Carmina Barrios.

Les imatges que hem pogut veure del desembarcament a Menorca demostra que amb el cantant i amb la mare de Paco León s’emporta molt bé.

 

Terelu Campos, al costat d’altres concursants

 

A part de Terelu, hi ha més noms confirmats per a la nova edició de ‘MasterChef Celebrity’, com David Bustamante, Victoria Abril o Verónica Forqué, que és enfrontaren a les exigències i a les dures crítiques dels jutges més exigents de la televisió, al costat dels jutges Pepe Rodríguez, Jordi Cruz i  Samantha Vallejo-Nágera.

 

Terelu Campos, totalment integrada

 

Una eixida en la qual no sols han cuinat. Les més valentes fins s’han atrevit a prendre’s un xicotet bany. No és el cas de la filla de María Teresa Campos, que ha optat per mantindre’s en una segona fila al costat de Carmina Barrios. Que este temps és molt traïdorenc.

Un repte per a Terelu Campos

 

Després d’anys de professió a la seua esquena, pocs imaginaven que Terelu Campos anava a posar-se ara a cuinar.

La presentadora ja ha deixat clar que no hi ha repte xicotet i menys si és per a unir-se a un dels formats que millor funciona en la televisió.

Últimes notícies

Les víctimes del metro commemoraran 20 anys de la tragèdia junt amb les de la dana

L’associació Víctimes del metro 3 de juliol recordarà el pròxim 3 de juliol el vinté aniversari de la tragèdia de 2006 amb un acte al jardí del monument, en què també participaran les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024.

Quatre detinguts en desmantellar una doble plantació de marihuana a Oliva

La Guàrdia Civil ha desmantellat dues plantacions interiors de marihuana en vivendes d'Oliva i ha detingut quatre hòmens d'una organització criminal, un d'ells amb prohibició d'entrada a l'espai Schengen.

Benidorm es prepara amb 50.000 litres de cervesa pel debut d’Anglaterra al Mundial

Els bars de Benidorm han omplit les cambres amb fins a 50.000 litres de cervesa per al debut d’Anglaterra contra Croàcia al Mundial, un partit que atraurà milers d’aficionats britànics.

Així funcionen els requisits d’empadronament per a l’abonament transport segons cada comunitat

La limitació de Madrid per a la targeta de transport personal ha reobert el debat sobre si cal estar empadronat per a obtindre l’abonament en cada comunitat autònoma.

Dimarts assolellat i lleuger descens de les màximes al sud d’Alacant

Dimarts l'oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat o ras i un lleuger descens de les temperatures màximes a la mitat sud d'Alacant.

Un jurat popular declara culpables dos acusats d’assassinar i descuartitzar el propietari del pis on vivien

Un jurat popular ha declarat culpables d’homicidi un home i una dona per la mort i el descuartizament del propietari del pis on vivien, al barri de Verge del Carme d’Alacant. La Fiscalia manté la petició de 17 anys de presó per a cadascun, mentres les defenses anuncien recurs.

Un jove es presentada a la comissaria de Burjassot i és detingut per apunyalar mortalment un home

La Policia Nacional ha detingut un jove de 24 anys després que es presentara a la comissaria de Burjassot amb les mans plenes de sang i confessara haver matat un home presumptament apunyalant-lo.

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.