Terratrémol en La Sexta: Cristina Pardo i Iñaki López deixen els seus programes

 

Atresmedia Televisió mou fitxa de manera inesperada amb diversos rostres de la Sexta i els seus programes d’informació i actualitat. Després de l’anunci de la marxa de Mamen Mendizábal de ‘Más Vale Tarde’, on ha romàs durant 10 anys (seguirà lligada a la cadena amb nous projectes), el magazín vespertí del canal ja té nous presentadors.

Ella mateixa explicava que és “el moment d’un canvi de cicle”, encara que no va dubtar a advertir als espectadors sobre el seu futur: “Em quede en La Sexta, no us deslliurareu de mi”. I va llançar un guant als seus successors: “Us deixe als millors en l’equip i a uns espectadors fidels”.

Tal com han informat en nota de premsa, Iñaki López i Cristina Pardo, dos dels periodistes i presentadors més icònics i reconeguts del canal verd, agafaran els comandaments del programa a partir del mes de setembre.

D’esta manera, Joaquín Prat i el reflotat ‘Cuatro al dia’ tindran nous rivals en les vesprades de dilluns a divendres en la pròxima temporada.

PAREJA CONSOLIDADA

 

La combinació López-Pardo és una de les grans apostes de la Sexta. La prova, més enllà de les divertides entrevistes que s’han realitzat mútuament, són els programes tan variats que hi han copresentat: des de l’especial World Pride Madrid que va emetre esta cadena en 2017 fins a les quatre edicions de les Campanades de cap d’any que han compartit (2017, 2018, 2019 i 2020).

Així, fent cas a les seues trajectòries, tot sembla indicar que, a les seues mans, ‘Más vale Tarde’ continuarà sent una referència informativa.

Tots dos, a més, conduiran este format compaginant-lo amb altres projectes dins d’Atresmedia, com és habitual en ells.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.