Terratrémol en La Sexta: Cristina Pardo i Iñaki López deixen els seus programes

 

Atresmedia Televisió mou fitxa de manera inesperada amb diversos rostres de la Sexta i els seus programes d’informació i actualitat. Després de l’anunci de la marxa de Mamen Mendizábal de ‘Más Vale Tarde’, on ha romàs durant 10 anys (seguirà lligada a la cadena amb nous projectes), el magazín vespertí del canal ja té nous presentadors.

Ella mateixa explicava que és «el moment d’un canvi de cicle», encara que no va dubtar a advertir als espectadors sobre el seu futur: «Em quede en La Sexta, no us deslliurareu de mi». I va llançar un guant als seus successors: «Us deixe als millors en l’equip i a uns espectadors fidels».

Tal com han informat en nota de premsa, Iñaki López i Cristina Pardo, dos dels periodistes i presentadors més icònics i reconeguts del canal verd, agafaran els comandaments del programa a partir del mes de setembre.

D’esta manera, Joaquín Prat i el reflotat ‘Cuatro al dia’ tindran nous rivals en les vesprades de dilluns a divendres en la pròxima temporada.

PAREJA CONSOLIDADA

 

La combinació López-Pardo és una de les grans apostes de la Sexta. La prova, més enllà de les divertides entrevistes que s’han realitzat mútuament, són els programes tan variats que hi han copresentat: des de l’especial World Pride Madrid que va emetre esta cadena en 2017 fins a les quatre edicions de les Campanades de cap d’any que han compartit (2017, 2018, 2019 i 2020).

Així, fent cas a les seues trajectòries, tot sembla indicar que, a les seues mans, ‘Más vale Tarde’ continuarà sent una referència informativa.

Tots dos, a més, conduiran este format compaginant-lo amb altres projectes dins d’Atresmedia, com és habitual en ells.

 

Últimes notícies

València encapçala l’alça del lloguer entre les grans ciutats d’Espanya

Els nous contractes de lloguer a València han pujat un 4,5 % anual des de 2019, el ritme més alt entre les sis grans ciutats espanyoles, segons l’Informe Anual 2025 del Banco de España. Fins a quatre de cada deu famílies llogateres destinen més del 30 % de la seua renda al pagament del lloguer.

Més trens de Rodalia a Alacant per a les Fogueres amb 23.300 places extra

Renfe ha reforçat la Rodalia dAlacant amb 23.300 places addicionals i 40 trens especials, diürns i nocturns, entre el 20 i la matinada del 25 de juny per a facilitar els desplaçaments durant les Fogueres.

Els farmacèutics de València hauran de repetir les eleccions del Micof pel vot per correu

La Mesa Electoral del Col·legi de Farmacèutics de València ha anul·lat els comicis del 10 de maig i ha ordenat repetir la votació per irregularitats en el vot per correu denunciades per dues candidatures.

Les famílies afectades per l’incendi de Campanar tindran ajudes al lloguer fins a 2026

La Generalitat ha acordat ampliar a un tercer any, fins a finals de 2026, les ajudes al lloguer per a les persones propietàries que van perdre la seua vivenda habitual en l’incendi de Campanar. El nou decret preveu 550.000 euros addicionals i permetrà cobrir fins a dotze mensualitats més.

Cinema Jove obri la 41a edició amb la sàtira sueca ‘The Patron’ i una gala musical trilingüe

Cinema Jove inaugura este divendres la 41a edició amb una gala musical, participativa i trilingüe, seguida de l’estrena del thriller suec ‘The Patron’, una sàtira social sobre el món de l’art i les classes socials.

Dispositiu especial a València per la Nit de Sant Joan amb més de 300 agents i 65 sanitaris

València ha organitzat un ampli dispositiu per la Nit de Sant Joan amb més de 300 agents policials, 65 professionals sanitaris, punts violeta i un hospital de campanya a les platges del nord i del sud.

Estiu quasi ple als hotels valencians amb Benidorm fregant el ple tècnic

La Comunitat Valenciana ha encetat l estiu amb ocupacions hoteleres per damunt del 80 % de mitjana i Benidorm i València per damunt del 90 %, impulsades sobretot per la demanda internacional i les Hogueres de San Juan.

Picassent estrena el mural 50 de Dones de Ciència amb la neuropediatra Patricia Smeyers

El projecte Dones de Ciència arriba als 50 murals amb una obra al CEIP Sibil·la Mercer de Picassent dedicada a la neuropediatra valenciana Patricia Smeyers, especialista en epilèpsia infantil.