Terratrémol en La Sexta: Cristina Pardo i Iñaki López deixen els seus programes

 

Atresmedia Televisió mou fitxa de manera inesperada amb diversos rostres de la Sexta i els seus programes d’informació i actualitat. Després de l’anunci de la marxa de Mamen Mendizábal de ‘Más Vale Tarde’, on ha romàs durant 10 anys (seguirà lligada a la cadena amb nous projectes), el magazín vespertí del canal ja té nous presentadors.

Ella mateixa explicava que és «el moment d’un canvi de cicle», encara que no va dubtar a advertir als espectadors sobre el seu futur: «Em quede en La Sexta, no us deslliurareu de mi». I va llançar un guant als seus successors: «Us deixe als millors en l’equip i a uns espectadors fidels».

Tal com han informat en nota de premsa, Iñaki López i Cristina Pardo, dos dels periodistes i presentadors més icònics i reconeguts del canal verd, agafaran els comandaments del programa a partir del mes de setembre.

D’esta manera, Joaquín Prat i el reflotat ‘Cuatro al dia’ tindran nous rivals en les vesprades de dilluns a divendres en la pròxima temporada.

PAREJA CONSOLIDADA

 

La combinació López-Pardo és una de les grans apostes de la Sexta. La prova, més enllà de les divertides entrevistes que s’han realitzat mútuament, són els programes tan variats que hi han copresentat: des de l’especial World Pride Madrid que va emetre esta cadena en 2017 fins a les quatre edicions de les Campanades de cap d’any que han compartit (2017, 2018, 2019 i 2020).

Així, fent cas a les seues trajectòries, tot sembla indicar que, a les seues mans, ‘Más vale Tarde’ continuarà sent una referència informativa.

Tots dos, a més, conduiran este format compaginant-lo amb altres projectes dins d’Atresmedia, com és habitual en ells.

 

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.