Terratrémol en La Sexta: Cristina Pardo i Iñaki López deixen els seus programes

 

Atresmedia Televisió mou fitxa de manera inesperada amb diversos rostres de la Sexta i els seus programes d’informació i actualitat. Després de l’anunci de la marxa de Mamen Mendizábal de ‘Más Vale Tarde’, on ha romàs durant 10 anys (seguirà lligada a la cadena amb nous projectes), el magazín vespertí del canal ja té nous presentadors.

Ella mateixa explicava que és “el moment d’un canvi de cicle”, encara que no va dubtar a advertir als espectadors sobre el seu futur: “Em quede en La Sexta, no us deslliurareu de mi”. I va llançar un guant als seus successors: “Us deixe als millors en l’equip i a uns espectadors fidels”.

Tal com han informat en nota de premsa, Iñaki López i Cristina Pardo, dos dels periodistes i presentadors més icònics i reconeguts del canal verd, agafaran els comandaments del programa a partir del mes de setembre.

D’esta manera, Joaquín Prat i el reflotat ‘Cuatro al dia’ tindran nous rivals en les vesprades de dilluns a divendres en la pròxima temporada.

PAREJA CONSOLIDADA

 

La combinació López-Pardo és una de les grans apostes de la Sexta. La prova, més enllà de les divertides entrevistes que s’han realitzat mútuament, són els programes tan variats que hi han copresentat: des de l’especial World Pride Madrid que va emetre esta cadena en 2017 fins a les quatre edicions de les Campanades de cap d’any que han compartit (2017, 2018, 2019 i 2020).

Així, fent cas a les seues trajectòries, tot sembla indicar que, a les seues mans, ‘Más vale Tarde’ continuarà sent una referència informativa.

Tots dos, a més, conduiran este format compaginant-lo amb altres projectes dins d’Atresmedia, com és habitual en ells.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.