Terratrémol en La Sexta: Cristina Pardo i Iñaki López deixen els seus programes

 

Atresmedia Televisió mou fitxa de manera inesperada amb diversos rostres de la Sexta i els seus programes d’informació i actualitat. Després de l’anunci de la marxa de Mamen Mendizábal de ‘Más Vale Tarde’, on ha romàs durant 10 anys (seguirà lligada a la cadena amb nous projectes), el magazín vespertí del canal ja té nous presentadors.

Ella mateixa explicava que és “el moment d’un canvi de cicle”, encara que no va dubtar a advertir als espectadors sobre el seu futur: “Em quede en La Sexta, no us deslliurareu de mi”. I va llançar un guant als seus successors: “Us deixe als millors en l’equip i a uns espectadors fidels”.

Tal com han informat en nota de premsa, Iñaki López i Cristina Pardo, dos dels periodistes i presentadors més icònics i reconeguts del canal verd, agafaran els comandaments del programa a partir del mes de setembre.

D’esta manera, Joaquín Prat i el reflotat ‘Cuatro al dia’ tindran nous rivals en les vesprades de dilluns a divendres en la pròxima temporada.

PAREJA CONSOLIDADA

 

La combinació López-Pardo és una de les grans apostes de la Sexta. La prova, més enllà de les divertides entrevistes que s’han realitzat mútuament, són els programes tan variats que hi han copresentat: des de l’especial World Pride Madrid que va emetre esta cadena en 2017 fins a les quatre edicions de les Campanades de cap d’any que han compartit (2017, 2018, 2019 i 2020).

Així, fent cas a les seues trajectòries, tot sembla indicar que, a les seues mans, ‘Más vale Tarde’ continuarà sent una referència informativa.

Tots dos, a més, conduiran este format compaginant-lo amb altres projectes dins d’Atresmedia, com és habitual en ells.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Els bombers de Torrent i Catarroja rescaten al conductor d'un patinet elèctric que va quedar atrapat sota un cotxe després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.