11.8 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Tom Hanks es retroba amb Wilson i reviu ‘Nàufrag’ en un partit de beisbol

Una de les pel·lícules més icòniques del cinema de Tom Hanks és Nàufrag. El film dirigit Robert Zemeckis s’ha convertit en una de les pel·lícules més recordades de l’intèrpret per el que no és d’estranyar l’emoció que va despertar Hanks en el Progressive Field, famós estadi de Cleveland, en rememorar la mítica pel·lícula juntament amb el seu més fidel amic en la ficció: Wilson.

L’actor, un dels més volguts de Hollywood, va aparéixer en el camp com a fan honorari de l’equip, identificat per la locució com a “aficionat al beisbol de Cleveland des de 1977, quan va assistir al seu primer partit en l’estat municipal de Lakefront de Cleveland”.

Si això no era suficient per a emocionar al públic abans del partit, Tom Hanks entre al camp portant una rèplica de la famosa pilota de voleibol, Wilson. “Al costat de Tom, donem la benvinguda al seu coprotagonista de Nàufrag: és Wilson, la pilota de voleibol”, va relatar el locutor.

Tom Hanks va ser l’encarregat de fer el llançament inicial. Com era d’esperar-se, l’actor va ser ovacionat pel públic present que també va recordar la icònica cinta Nàufrag.

El partit de beisbol, celebrat ahir, va enfrontar als Cleveland Guardians contra els San Francisco Giants i va concloure amb la derrota dels locals.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.