Tom Hanks es retroba amb Wilson i reviu ‘Nàufrag’ en un partit de beisbol

Una de les pel·lícules més icòniques del cinema de Tom Hanks és Nàufrag. El film dirigit Robert Zemeckis s’ha convertit en una de les pel·lícules més recordades de l’intèrpret per el que no és d’estranyar l’emoció que va despertar Hanks en el Progressive Field, famós estadi de Cleveland, en rememorar la mítica pel·lícula juntament amb el seu més fidel amic en la ficció: Wilson.

L’actor, un dels més volguts de Hollywood, va aparéixer en el camp com a fan honorari de l’equip, identificat per la locució com a “aficionat al beisbol de Cleveland des de 1977, quan va assistir al seu primer partit en l’estat municipal de Lakefront de Cleveland».

Si això no era suficient per a emocionar al públic abans del partit, Tom Hanks entre al camp portant una rèplica de la famosa pilota de voleibol, Wilson. “Al costat de Tom, donem la benvinguda al seu coprotagonista de Nàufrag: és Wilson, la pilota de voleibol”, va relatar el locutor.

Tom Hanks va ser l’encarregat de fer el llançament inicial. Com era d’esperar-se, l’actor va ser ovacionat pel públic present que també va recordar la icònica cinta Nàufrag.

El partit de beisbol, celebrat ahir, va enfrontar als Cleveland Guardians contra els San Francisco Giants i va concloure amb la derrota dels locals.

Últimes notícies

Aules a més de 34 graus: CCOO alerta d’un risc generalitzat als col·legis valencians

CCOO PV ha denunciat que en més de 65 centres educatius públics de la Comunitat Valenciana s’han registrat fins a 34 graus o més en aules i espais docents, per damunt del límit legal de 27 graus.

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.

Canvi en l’alcaldia de Manises: Jesús Borràs substituïx Javier Mansilla segons el pacte de govern

Jesús Borràs, regidor d’APM-Compromís, ha assumit l’alcaldia de Manises en substitució del socialista Javier Mansilla, tal com preveia el pacte de govern signat a l’inici de la legislatura entre PSPV-PSOE, APM-Compromís i Podem.

CSIF exigix saber amb quin personal es reforçaran els centres de salut este estiu

El sindicat CSIF ha reclamat a la Conselleria de Sanitat que detalle ja amb quin personal reforçarà cada departament de salut este estiu per a cobrir vacacions i l’augment de població, mentre la Conselleria recorda que ja ha remés el Pla de Vacacions de 2026 als sindicats.

Els llauradors tindran cobert el 100 % del cost de replantar fruiters i cítrics danyats per la dana

La Generalitat ha llançat una ordre d’ajudes de 26,7 milions per a cobrir fins al 100 % del cost de replantar vinya, cítrics i altres cultius llenyosos arrasats per la dana, amb un màxim de 6.000 euros per hectàrea i 50.000 euros per beneficiari en tres anys.

Este sera l’estiu amb mes mitjans contra els incendis forestals a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana compta este estiu amb el major dispositiu de prevencio i extincio d’incendis forestals de la seua historia, amb 4.401 professionals i quasi 300 milions d’euros de pressupost.

Algemesí acollirà divendres la segona reunió per a coordinar la reconstrucció després de la dana

La segona reunió de la Comissió Mixta entre la Generalitat i el Govern d'Espanya per a coordinar la reconstrucció després de la dana de 2024 se celebrarà este divendres a l'Ajuntament d'Algemesí, amb Juanfran Pérez Llorca i Ángel Víctor Torres al capdavant.