Tom Hanks es retroba amb Wilson i reviu ‘Nàufrag’ en un partit de beisbol

Una de les pel·lícules més icòniques del cinema de Tom Hanks és Nàufrag. El film dirigit Robert Zemeckis s’ha convertit en una de les pel·lícules més recordades de l’intèrpret per el que no és d’estranyar l’emoció que va despertar Hanks en el Progressive Field, famós estadi de Cleveland, en rememorar la mítica pel·lícula juntament amb el seu més fidel amic en la ficció: Wilson.

L’actor, un dels més volguts de Hollywood, va aparéixer en el camp com a fan honorari de l’equip, identificat per la locució com a “aficionat al beisbol de Cleveland des de 1977, quan va assistir al seu primer partit en l’estat municipal de Lakefront de Cleveland”.

Si això no era suficient per a emocionar al públic abans del partit, Tom Hanks entre al camp portant una rèplica de la famosa pilota de voleibol, Wilson. “Al costat de Tom, donem la benvinguda al seu coprotagonista de Nàufrag: és Wilson, la pilota de voleibol”, va relatar el locutor.

Tom Hanks va ser l’encarregat de fer el llançament inicial. Com era d’esperar-se, l’actor va ser ovacionat pel públic present que també va recordar la icònica cinta Nàufrag.

El partit de beisbol, celebrat ahir, va enfrontar als Cleveland Guardians contra els San Francisco Giants i va concloure amb la derrota dels locals.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem jutjarà a Ábalos i Koldo després de rebutjar enviar el cas a l’Audiència Nacional

El Suprem ha desestimat les peticions de les defenses i manté la causa. La vista oral es preveu després de Setmana Santa i podria durar entre sis i huit setmanes.

Ferit greu un home de 32 anys en un xoc de dos vehicles en la N-340 a Cocentaina

Un home de 32 anys ha resultat ferit greu després de la col·lisió de dos vehicles en la N-340 a l'altura de Cocentaina. El SAMU l'ha traslladat a l'hospital d'Alcoi per politraumatisme

El TSJCV rebutja suspendre els servicis mínims de la vaga de metges

El tribunal ha denegat les cautelars demanades per CESM contra els servicis mínims fixats per la Generalitat. Manté la seua vigència durant la vaga ja en curs i les noves jornades convocades.

Deu finalistes entre 735 novel·les opten al Premi Azorín; la fallada, el dijous

Deu obres han sigut seleccionades entre 735 per a la final del Premi Azorín de Novel·la 2026, dotat amb 45.000 euros. La gala se celebra el dijous en el ADDA sota el lema 'L'instant fet paraula'.

Investigat per deu estafes i tres usurpacions d’estat civil amb un perjuí superior a 110.000 euros

La Guàrdia Civil d'Onda ha investigat a un home de 32 anys per presumptes estafes i usurpacions d'estat civil després de captar a víctimes en xarxes, amb danys superiors a 110.000 euros.

L’arribada de turistes internacionals al gener a la Comunitat Valenciana va baixar un 3,5%

Al gener, la Comunitat Valenciana va rebre 578.700 turistes internacionals, un 3,5% menys que un any abans. A Espanya, el gasto va marcar rècord amb 7.805 milions.

Un comandament de la UME sosté que en el Cecopi manava la consellera, no Mazón, el 29-O

Un comandant de la UME ha declarat davant la jutgessa que la vesprada del 29-O en el Cecopi qui va dirigir l'emergència va ser la consellera Salomé Pradas. Segons el seu testimoniatge, Mazón va arribar, va fer preguntes i no va prendre decisions.

Avís groc per pluges este dijous a Castelló i en zones d’Alacant i València

Aemet ha establit per al dijous l'avís groc per pluges a Castelló, el sud de València i el litoral nord d'Alacant. Per a este dimecres està actiu a Alacant per vent i mala mar.