Tom Hanks es retroba amb Wilson i reviu ‘Nàufrag’ en un partit de beisbol

Una de les pel·lícules més icòniques del cinema de Tom Hanks és Nàufrag. El film dirigit Robert Zemeckis s’ha convertit en una de les pel·lícules més recordades de l’intèrpret per el que no és d’estranyar l’emoció que va despertar Hanks en el Progressive Field, famós estadi de Cleveland, en rememorar la mítica pel·lícula juntament amb el seu més fidel amic en la ficció: Wilson.

L’actor, un dels més volguts de Hollywood, va aparéixer en el camp com a fan honorari de l’equip, identificat per la locució com a “aficionat al beisbol de Cleveland des de 1977, quan va assistir al seu primer partit en l’estat municipal de Lakefront de Cleveland».

Si això no era suficient per a emocionar al públic abans del partit, Tom Hanks entre al camp portant una rèplica de la famosa pilota de voleibol, Wilson. “Al costat de Tom, donem la benvinguda al seu coprotagonista de Nàufrag: és Wilson, la pilota de voleibol”, va relatar el locutor.

Tom Hanks va ser l’encarregat de fer el llançament inicial. Com era d’esperar-se, l’actor va ser ovacionat pel públic present que també va recordar la icònica cinta Nàufrag.

El partit de beisbol, celebrat ahir, va enfrontar als Cleveland Guardians contra els San Francisco Giants i va concloure amb la derrota dels locals.

Últimes notícies

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.