Tom Hanks es retroba amb Wilson i reviu ‘Nàufrag’ en un partit de beisbol

Una de les pel·lícules més icòniques del cinema de Tom Hanks és Nàufrag. El film dirigit Robert Zemeckis s’ha convertit en una de les pel·lícules més recordades de l’intèrpret per el que no és d’estranyar l’emoció que va despertar Hanks en el Progressive Field, famós estadi de Cleveland, en rememorar la mítica pel·lícula juntament amb el seu més fidel amic en la ficció: Wilson.

L’actor, un dels més volguts de Hollywood, va aparéixer en el camp com a fan honorari de l’equip, identificat per la locució com a “aficionat al beisbol de Cleveland des de 1977, quan va assistir al seu primer partit en l’estat municipal de Lakefront de Cleveland».

Si això no era suficient per a emocionar al públic abans del partit, Tom Hanks entre al camp portant una rèplica de la famosa pilota de voleibol, Wilson. “Al costat de Tom, donem la benvinguda al seu coprotagonista de Nàufrag: és Wilson, la pilota de voleibol”, va relatar el locutor.

Tom Hanks va ser l’encarregat de fer el llançament inicial. Com era d’esperar-se, l’actor va ser ovacionat pel públic present que també va recordar la icònica cinta Nàufrag.

El partit de beisbol, celebrat ahir, va enfrontar als Cleveland Guardians contra els San Francisco Giants i va concloure amb la derrota dels locals.

Últimes notícies

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.