Toñi Salazar trenca el seu silenci en el programa ‘Viva la Vida’

Toñi Salazar

Toñi Salazar parla públicament sobre el robatori patit en sa casa | TELECINCO

 

La cantant Toñi Salazar ha perdut la paciència i ha decidit donar la seua opinió públicament sobre un fet polèmic del que s’ha estat parlant durant esta última setmana, el robatori que ha patit dins en sa casa.

 

Toñi ha volgut entrar en directe en el programa ‘Viva la Vida’ de ‘Telecinco’ per a defendre’s de la multitud de rumors que s’han escampat fruit del robatori de la seua propietat en la localitat de Majadahonda. Des que la notícia de la desgràcia va fer-se pública en els mitjans de comunicació, s’ha debatut sobre alguns detalls incerts del robatori que pertoquen directament a la integrant de ‘Azúcar Moreno’.

Cansada dels rumors que ha hagut de suportar al llarg d’estos dies, Toñi Salazar ha tocat a Luis Rollan per a arremetre contra una de les acusacions que ha rebut des dels mitjans: «Com he de cometre un robatori en la meua pròpia casa?». La cantant ha afirmat que des de la nit del robatori el passat 16 de maig, encara no ha pogut tornar a sa casa.

 

La cantant ha perdut la paciència i ha vullgut defendre’s dels rumors | GTRES

 

A banda d’això, Salazar ha parlat també de la seua despedida del reality ‘Supervivientes’, a on fins fa poc participava, i ha reconegut que «li llevarà la salut». Tot i que ja han passat uns dies des de la seua eixida de l’illa d’Hondures, Toñi continua reflexionat sobre què ha passat i li preocupa haver decebut a la productora del concurs de supervivència.

«La llàstima és haver fallat a la productora perquè ens ha tractat fenomenal. Sempre hem estat lleials al nostre públic, a la nostra família però tot això se m’està fent molt gran», confessava la cantant veterana en ‘Viva la vida’.  Va finalitzar la seua telefonada amb una disculpa plena de rancor: «Demane perdó, però jo no li dec res a ningú. El que haja de pagar, ho pagaré».

 

 

Últimes notícies

El València Basket fa història com a quint equip espanyol en una Final Four de l’Eurolliga

El València Basket es classifica per a la seua primera Final Four de l'Eurolliga i es convertix en el quint club espanyol que aconseguix les semifinals del màxim torneig europeu sota este format.

Quatre partits de sanció per a Sarabia, que es perd el final de Lliga amb l’Elx

Eder Sarabia ha sigut castigat amb quatre partits pels seus insults a l'equip arbitral després del Betis-Elx i no podrà dirigir des de la banqueta les dos últimes jornades de Lliga.

El Llevant de Luís Castro frega la salvació després d’un ressorgir inesperat

El Llevant ha passat de cuer desnonat a barallar per la permanència gràcies a l'impacte de Luís Castro, els seus números d'Europa i l'aposta per la fe i la meritocràcia.

Educació oferix un preacord sense recuperar el salari del professorat en vaga

La Conselleria d'Educació planteja un preacord amb rebaixa de ràtios, mesures d'inclusió i simplificació burocràtica, però sense recuperació del poder adquisitiu ni millores clares de plantilles.

València Basket fa història com a quint equip espanyol en una Final Four d’Eurolliga

El València Basket es classifica per a la Final Four de l'Eurolliga després de véncer al Panathinaikos en el quint partit de quarts, i se suma a Baskonia, Barcelona, Unicaja i Reial Madrid en la llista de semifinalistes espanyols.

Detingut al Puig un repartidor de marihuana en patinet que va blanquejar més de 80.000 euros

La Guàrdia Civil arresta al Puig a un home de 31 anys acusat de vendre marihuana a la menuda en patinet i blanquejar més de 81.000 euros mitjançant pagaments per bizum.

Biomarcadores digitals permeten detectar trastorns de salut mental amb el mòbil

Aplicacions mòbils basades en biomarcadores digitals i en intel·ligència artificial permeten detectar de manera primerenca trastorns de salut mental i prioritzar els casos més urgents. A més, la figura del pacient virtual es perfila com una ferramenta clau en la formació de futurs professionals sanitaris.

Desarticulada una banda itinerant implicada en 27 robatoris en vivendes de diverses províncies

La Policia ha detingut a tretze membres d'una banda amb base en Torrevieja implicada en almenys 27 robatoris en vivendes de diferents províncies, comeses aprofitant períodes vacacionals i vivendes buides.