Toñi Salazar trenca el seu silenci en el programa ‘Viva la Vida’

Toñi Salazar

Toñi Salazar parla públicament sobre el robatori patit en sa casa | TELECINCO

 

La cantant Toñi Salazar ha perdut la paciència i ha decidit donar la seua opinió públicament sobre un fet polèmic del que s’ha estat parlant durant esta última setmana, el robatori que ha patit dins en sa casa.

 

Toñi ha volgut entrar en directe en el programa ‘Viva la Vida’ de ‘Telecinco’ per a defendre’s de la multitud de rumors que s’han escampat fruit del robatori de la seua propietat en la localitat de Majadahonda. Des que la notícia de la desgràcia va fer-se pública en els mitjans de comunicació, s’ha debatut sobre alguns detalls incerts del robatori que pertoquen directament a la integrant de ‘Azúcar Moreno’.

Cansada dels rumors que ha hagut de suportar al llarg d’estos dies, Toñi Salazar ha tocat a Luis Rollan per a arremetre contra una de les acusacions que ha rebut des dels mitjans: «Com he de cometre un robatori en la meua pròpia casa?». La cantant ha afirmat que des de la nit del robatori el passat 16 de maig, encara no ha pogut tornar a sa casa.

 

La cantant ha perdut la paciència i ha vullgut defendre’s dels rumors | GTRES

 

A banda d’això, Salazar ha parlat també de la seua despedida del reality ‘Supervivientes’, a on fins fa poc participava, i ha reconegut que «li llevarà la salut». Tot i que ja han passat uns dies des de la seua eixida de l’illa d’Hondures, Toñi continua reflexionat sobre què ha passat i li preocupa haver decebut a la productora del concurs de supervivència.

«La llàstima és haver fallat a la productora perquè ens ha tractat fenomenal. Sempre hem estat lleials al nostre públic, a la nostra família però tot això se m’està fent molt gran», confessava la cantant veterana en ‘Viva la vida’.  Va finalitzar la seua telefonada amb una disculpa plena de rancor: «Demane perdó, però jo no li dec res a ningú. El que haja de pagar, ho pagaré».

 

 

Últimes notícies

La Banda Indefinida posa banda sonora i suport terapèutic a la vaga docent a València

La Banda Indefinida, nascuda de forma improvisada entre docents valencians, reunix ja més de 500 músics i s'ha convertit en el motor anímic i reivindicatiu de la vaga indefinida del professorat.

La Generalitat anul·la la condecoració a un policia local per falsejar el seu paper en un part a casa

La Generalitat ha revocat la felicitació pública concedida a un policia local per un suposat auxili en un part domiciliari, després de constatar que no va ser present en l'enllumenament i que l'informe policial no s'ajustava a l'ocorregut.

L’alcaldessa de València declararà com a testimoni per la gestió de la DANA el 8 de juliol

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA de 2024 a València ha fixat un calendari de quinze declaracions testificals entre el 29 de juny i el 31 de juliol, que inclou a l'alcaldessa María José Catalá i a la exconsellera Ruth Merino.

Detectors de mòbils vigilaran les PAU valencianes per a evitar còpies

Els tribunals de les PAU de la Comunitat Valenciana podran usar detectors de freqüència per a localitzar mòbils i dispositius electrònics no autoritzats i frenar els fraus en els exàmens.

València Basket es juga el factor pista i Gran Canària la salvació en el Roig Arena

València Basket rep a Dreamland Gran Canària en un dol decisiu: els locals apuren les seues opcions de ser segons i els canaris es juguen la permanència en la acb.

Les famílies demanen a Educació negociar per a frenar la vaga indefinida del professorat

Representants de les famílies valencianes traslladen a la Conselleria la seua preocupacion per la vaga indefinida del professorat i reclamen acords que prioritzen a l'alumnat i milloren les infraestructures educatives.

Desallotgen del ple d’Alacant a tres persones que protestaven per la vaga de professors

Tres persones han sigut desallotjades del ple de l'Ajuntament d'Alacant després de protestar a favor de la vaga del professorat de l'ensenyança pública no universitària durant un debat sobre infraestructures educatives.

L’ONU posa en marxa un laboratori per a avaluar els riscos de la intel·ligència artificial

El nou Laboratori de Governança de la IA per a la Humanitat de l'ONU, amb seu a Quart de Poblet, naix per a avaluar els riscos de la intel·ligència artificial i contribuir a fixar regles i marcs reguladors a nivell internacional.