Toñi Salazar trenca el seu silenci en el programa ‘Viva la Vida’

Toñi Salazar

Toñi Salazar parla públicament sobre el robatori patit en sa casa | TELECINCO

 

La cantant Toñi Salazar ha perdut la paciència i ha decidit donar la seua opinió públicament sobre un fet polèmic del que s’ha estat parlant durant esta última setmana, el robatori que ha patit dins en sa casa.

 

Toñi ha volgut entrar en directe en el programa ‘Viva la Vida’ de ‘Telecinco’ per a defendre’s de la multitud de rumors que s’han escampat fruit del robatori de la seua propietat en la localitat de Majadahonda. Des que la notícia de la desgràcia va fer-se pública en els mitjans de comunicació, s’ha debatut sobre alguns detalls incerts del robatori que pertoquen directament a la integrant de ‘Azúcar Moreno’.

Cansada dels rumors que ha hagut de suportar al llarg d’estos dies, Toñi Salazar ha tocat a Luis Rollan per a arremetre contra una de les acusacions que ha rebut des dels mitjans: «Com he de cometre un robatori en la meua pròpia casa?». La cantant ha afirmat que des de la nit del robatori el passat 16 de maig, encara no ha pogut tornar a sa casa.

 

La cantant ha perdut la paciència i ha vullgut defendre’s dels rumors | GTRES

 

A banda d’això, Salazar ha parlat també de la seua despedida del reality ‘Supervivientes’, a on fins fa poc participava, i ha reconegut que «li llevarà la salut». Tot i que ja han passat uns dies des de la seua eixida de l’illa d’Hondures, Toñi continua reflexionat sobre què ha passat i li preocupa haver decebut a la productora del concurs de supervivència.

«La llàstima és haver fallat a la productora perquè ens ha tractat fenomenal. Sempre hem estat lleials al nostre públic, a la nostra família però tot això se m’està fent molt gran», confessava la cantant veterana en ‘Viva la vida’.  Va finalitzar la seua telefonada amb una disculpa plena de rancor: «Demane perdó, però jo no li dec res a ningú. El que haja de pagar, ho pagaré».

 

 

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.