15.8 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Toñi Salazar trenca el seu silenci en el programa ‘Viva la Vida’

Toñi Salazar

Toñi Salazar parla públicament sobre el robatori patit en sa casa | TELECINCO

 

La cantant Toñi Salazar ha perdut la paciència i ha decidit donar la seua opinió públicament sobre un fet polèmic del que s’ha estat parlant durant esta última setmana, el robatori que ha patit dins en sa casa.

 

Toñi ha volgut entrar en directe en el programa ‘Viva la Vida’ de ‘Telecinco’ per a defendre’s de la multitud de rumors que s’han escampat fruit del robatori de la seua propietat en la localitat de Majadahonda. Des que la notícia de la desgràcia va fer-se pública en els mitjans de comunicació, s’ha debatut sobre alguns detalls incerts del robatori que pertoquen directament a la integrant de ‘Azúcar Moreno’.

Cansada dels rumors que ha hagut de suportar al llarg d’estos dies, Toñi Salazar ha tocat a Luis Rollan per a arremetre contra una de les acusacions que ha rebut des dels mitjans: «Com he de cometre un robatori en la meua pròpia casa?». La cantant ha afirmat que des de la nit del robatori el passat 16 de maig, encara no ha pogut tornar a sa casa.

 

La cantant ha perdut la paciència i ha vullgut defendre’s dels rumors | GTRES

 

A banda d’això, Salazar ha parlat també de la seua despedida del reality ‘Supervivientes’, a on fins fa poc participava, i ha reconegut que «li llevarà la salut». Tot i que ja han passat uns dies des de la seua eixida de l’illa d’Hondures, Toñi continua reflexionat sobre què ha passat i li preocupa haver decebut a la productora del concurs de supervivència.

«La llàstima és haver fallat a la productora perquè ens ha tractat fenomenal. Sempre hem estat lleials al nostre públic, a la nostra família però tot això se m’està fent molt gran», confessava la cantant veterana en ‘Viva la vida’.  Va finalitzar la seua telefonada amb una disculpa plena de rancor: «Demane perdó, però jo no li dec res a ningú. El que haja de pagar, ho pagaré».

 

 

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.