Toñi Salazar trenca el seu silenci en el programa ‘Viva la Vida’

Toñi Salazar

Toñi Salazar parla públicament sobre el robatori patit en sa casa | TELECINCO

 

La cantant Toñi Salazar ha perdut la paciència i ha decidit donar la seua opinió públicament sobre un fet polèmic del que s’ha estat parlant durant esta última setmana, el robatori que ha patit dins en sa casa.

 

Toñi ha volgut entrar en directe en el programa ‘Viva la Vida’ de ‘Telecinco’ per a defendre’s de la multitud de rumors que s’han escampat fruit del robatori de la seua propietat en la localitat de Majadahonda. Des que la notícia de la desgràcia va fer-se pública en els mitjans de comunicació, s’ha debatut sobre alguns detalls incerts del robatori que pertoquen directament a la integrant de ‘Azúcar Moreno’.

Cansada dels rumors que ha hagut de suportar al llarg d’estos dies, Toñi Salazar ha tocat a Luis Rollan per a arremetre contra una de les acusacions que ha rebut des dels mitjans: «Com he de cometre un robatori en la meua pròpia casa?». La cantant ha afirmat que des de la nit del robatori el passat 16 de maig, encara no ha pogut tornar a sa casa.

 

La cantant ha perdut la paciència i ha vullgut defendre’s dels rumors | GTRES

 

A banda d’això, Salazar ha parlat també de la seua despedida del reality ‘Supervivientes’, a on fins fa poc participava, i ha reconegut que «li llevarà la salut». Tot i que ja han passat uns dies des de la seua eixida de l’illa d’Hondures, Toñi continua reflexionat sobre què ha passat i li preocupa haver decebut a la productora del concurs de supervivència.

«La llàstima és haver fallat a la productora perquè ens ha tractat fenomenal. Sempre hem estat lleials al nostre públic, a la nostra família però tot això se m’està fent molt gran», confessava la cantant veterana en ‘Viva la vida’.  Va finalitzar la seua telefonada amb una disculpa plena de rancor: «Demane perdó, però jo no li dec res a ningú. El que haja de pagar, ho pagaré».

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.