15.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

El zasca desapercebut de Sandra Barneda a Manuel i que l’allunya de ser neutra

 

Ja en la primera edició de ‘La isla de las tentaciones’ vam poder vore a una Mónica Naranjo en una actitud molt seriosa, neutra i sense expressar massa emocions, unes característiques que res tenen a vore amb la seua persona i amb l’artista que sempre hem conegut. Amb el temps ens vam anar donant compte que esta actitud es devia a exigències del guió i per a no acabar amb l’experiment social al que sotmeten als concursants del ‘reality’. En un entorn tan xicotet i aïllats de tot i de tots, qualsevol gest o comentari fora de lloc pot danyar els pensaments i els sentiments dels participants i això pot repercutir molt en el resultat final.

 

De fet, Sandra Barneda i que ha presentat estes dos últimes edicions, va dir fa uns dies que li havia costat molt aguantar el to i mostrar-se tan inexpressiva davant de situacions que ens encenen a tots en casa i que no obstant això, ella havia de callar per a no influenciar de més sobre les actituds i comentaris dels participants. No obstant això i davant de situacions concretes, Barneda no ha conseguit mantindre’s en el seu lloc i els sentiments han acabat aflorant en ella.

 

Una mostra d’això va ser quan la presentadora es va posar a plorar escoltant a Hugo parlar de la seua xica i admetent el molt que la volia. Unes llàgrimes que es van convertir en les portades de tots els mitjans i que segur, van lamentar molts els directors del programa en considerar que la presentadora s’estava extralimitant. 

 

Este dijous hem tornat a vore un nou episodi de la presentadora parlant més del compte i segurament, eixint-se del paper que li toca complir dins del programa. Els xics es trobaven en la foguera veient les imàtgens de les seues parelles i quan ha tocat el torn de Manuel, este li ha dit a la presentadora que segur que a la mare de Lucía no li agradaran els vídeos de la seua filla ballant amb un altre. Això ho ha dit sense saber que Sandra Barneda estava a punt de deixar-lo per terra.

 

Davant d’este comentari i recordant que l’única cosa que ha fet Lucía ha sigut ballar, Sandra no s’ha volgut quedar callada i li ha preguntat a Manuel pel que anava a pensar sa mare sobre el que ha fet ell, coses el doble de fortes i greus que sens dubte, no es poden comparar amb les actituds de la seua nóvia. Este comentari ha sigut aplaudit per la resta de concursants que s’han donat compte de la poca vergonya del jove i que s’han posicionat del costat de Sandra.

Últimes notícies

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.

Orihuela emprén accions judicials per a reclamar a la Generalitat la devolució del Llibre dels Repartiments

L'Ajuntament d'Orihuela iniciarà accions judicials per a recuperar el Llibre dels Repartiments, custodiat per la Biblioteca de Catalunya, després d'anys de requeriments rebutjats. El consistori contracta assessoria legal especialitzada per a sustentar la demanda.

La Generalitat tanca l’últim punt de residus de la DANA a L’Alcúdia després de gestionar 3.200 tones

La Generalitat ha clausurat l'últim punt d'apilament de residus a L'Alcúdia després de gestionar prop de 3.200 tones. L'operació s'emmarca en el pla autonòmic per a accelerar la recuperació i alleujar als municipis més afectats.

EMT València adjudica 58 cabines de vàter per a conductors amb una inversió de 1,56 milions

L'EMT de València ha adjudicat el subministrament de 58 cabines de vàter d'obra i fixes per a la seua plantilla, per 1,56 milions sense IVA. El pla combina noves instal·lacions i renovacions amb un calendari escalonat i reforç de personal mitjançant borses d'ocupació.

El temporal Harry colpeja platges de València i obliga a reforços i tancaments preventius

Aemet ha activat l'avís taronja per onatge en tota la Comunitat i els ajuntaments costaners de València han reforçat defenses i tancat accessos per a evitar riscos.

El Xúquer suma 11 hm³ i el Segura 1 hm³ en una setmana de repunt d’embassaments

Les reserves del Xúquer han augmentat en 11 hm³ i se situen en el 52,7%; les del Segura sumen 1 hm³ i aconseguixen el 26,7%. La reserva nacional puja al 57,2% amb 32.056 hm³.

PP i Vox s’obrin al fet que les víctimes de la dana declaren en la comissió de Les Corts

PP i Vox han expressat la seua disposició al fet que les associacions de víctimes de la dana compareguen en la comissió d'investigació de Les Corts. Compromís i PSPV han criticat que encara no hi haja data per a reprendre-la.

Desconvoquen la vaga de pescadors valencians després del pacte per a flexibilitzar el control

El sector valencià ha alçat els aturs després d'acordar amb el Govern flexibilitzar l'aplicació del reglament de control de la pesca. Les confraries vigilaran el compliment del pacte.