El zasca desapercebut de Sandra Barneda a Manuel i que l’allunya de ser neutra

 

Ja en la primera edició de ‘La isla de las tentaciones’ vam poder vore a una Mónica Naranjo en una actitud molt seriosa, neutra i sense expressar massa emocions, unes característiques que res tenen a vore amb la seua persona i amb l’artista que sempre hem conegut. Amb el temps ens vam anar donant compte que esta actitud es devia a exigències del guió i per a no acabar amb l’experiment social al que sotmeten als concursants del ‘reality’. En un entorn tan xicotet i aïllats de tot i de tots, qualsevol gest o comentari fora de lloc pot danyar els pensaments i els sentiments dels participants i això pot repercutir molt en el resultat final.

 

De fet, Sandra Barneda i que ha presentat estes dos últimes edicions, va dir fa uns dies que li havia costat molt aguantar el to i mostrar-se tan inexpressiva davant de situacions que ens encenen a tots en casa i que no obstant això, ella havia de callar per a no influenciar de més sobre les actituds i comentaris dels participants. No obstant això i davant de situacions concretes, Barneda no ha conseguit mantindre’s en el seu lloc i els sentiments han acabat aflorant en ella.

 

Una mostra d’això va ser quan la presentadora es va posar a plorar escoltant a Hugo parlar de la seua xica i admetent el molt que la volia. Unes llàgrimes que es van convertir en les portades de tots els mitjans i que segur, van lamentar molts els directors del programa en considerar que la presentadora s’estava extralimitant. 

 

Este dijous hem tornat a vore un nou episodi de la presentadora parlant més del compte i segurament, eixint-se del paper que li toca complir dins del programa. Els xics es trobaven en la foguera veient les imàtgens de les seues parelles i quan ha tocat el torn de Manuel, este li ha dit a la presentadora que segur que a la mare de Lucía no li agradaran els vídeos de la seua filla ballant amb un altre. Això ho ha dit sense saber que Sandra Barneda estava a punt de deixar-lo per terra.

 

Davant d’este comentari i recordant que l’única cosa que ha fet Lucía ha sigut ballar, Sandra no s’ha volgut quedar callada i li ha preguntat a Manuel pel que anava a pensar sa mare sobre el que ha fet ell, coses el doble de fortes i greus que sens dubte, no es poden comparar amb les actituds de la seua nóvia. Este comentari ha sigut aplaudit per la resta de concursants que s’han donat compte de la poca vergonya del jove i que s’han posicionat del costat de Sandra.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.