El zasca desapercebut de Sandra Barneda a Manuel i que l’allunya de ser neutra

 

Ja en la primera edició de ‘La isla de las tentaciones’ vam poder vore a una Mónica Naranjo en una actitud molt seriosa, neutra i sense expressar massa emocions, unes característiques que res tenen a vore amb la seua persona i amb l’artista que sempre hem conegut. Amb el temps ens vam anar donant compte que esta actitud es devia a exigències del guió i per a no acabar amb l’experiment social al que sotmeten als concursants del ‘reality’. En un entorn tan xicotet i aïllats de tot i de tots, qualsevol gest o comentari fora de lloc pot danyar els pensaments i els sentiments dels participants i això pot repercutir molt en el resultat final.

 

De fet, Sandra Barneda i que ha presentat estes dos últimes edicions, va dir fa uns dies que li havia costat molt aguantar el to i mostrar-se tan inexpressiva davant de situacions que ens encenen a tots en casa i que no obstant això, ella havia de callar per a no influenciar de més sobre les actituds i comentaris dels participants. No obstant això i davant de situacions concretes, Barneda no ha conseguit mantindre’s en el seu lloc i els sentiments han acabat aflorant en ella.

 

Una mostra d’això va ser quan la presentadora es va posar a plorar escoltant a Hugo parlar de la seua xica i admetent el molt que la volia. Unes llàgrimes que es van convertir en les portades de tots els mitjans i que segur, van lamentar molts els directors del programa en considerar que la presentadora s’estava extralimitant. 

 

Este dijous hem tornat a vore un nou episodi de la presentadora parlant més del compte i segurament, eixint-se del paper que li toca complir dins del programa. Els xics es trobaven en la foguera veient les imàtgens de les seues parelles i quan ha tocat el torn de Manuel, este li ha dit a la presentadora que segur que a la mare de Lucía no li agradaran els vídeos de la seua filla ballant amb un altre. Això ho ha dit sense saber que Sandra Barneda estava a punt de deixar-lo per terra.

 

Davant d’este comentari i recordant que l’única cosa que ha fet Lucía ha sigut ballar, Sandra no s’ha volgut quedar callada i li ha preguntat a Manuel pel que anava a pensar sa mare sobre el que ha fet ell, coses el doble de fortes i greus que sens dubte, no es poden comparar amb les actituds de la seua nóvia. Este comentari ha sigut aplaudit per la resta de concursants que s’han donat compte de la poca vergonya del jove i que s’han posicionat del costat de Sandra.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.