El zasca desapercebut de Sandra Barneda a Manuel i que l’allunya de ser neutra

 

Ja en la primera edició de ‘La isla de las tentaciones’ vam poder vore a una Mónica Naranjo en una actitud molt seriosa, neutra i sense expressar massa emocions, unes característiques que res tenen a vore amb la seua persona i amb l’artista que sempre hem conegut. Amb el temps ens vam anar donant compte que esta actitud es devia a exigències del guió i per a no acabar amb l’experiment social al que sotmeten als concursants del ‘reality’. En un entorn tan xicotet i aïllats de tot i de tots, qualsevol gest o comentari fora de lloc pot danyar els pensaments i els sentiments dels participants i això pot repercutir molt en el resultat final.

 

De fet, Sandra Barneda i que ha presentat estes dos últimes edicions, va dir fa uns dies que li havia costat molt aguantar el to i mostrar-se tan inexpressiva davant de situacions que ens encenen a tots en casa i que no obstant això, ella havia de callar per a no influenciar de més sobre les actituds i comentaris dels participants. No obstant això i davant de situacions concretes, Barneda no ha conseguit mantindre’s en el seu lloc i els sentiments han acabat aflorant en ella.

 

Una mostra d’això va ser quan la presentadora es va posar a plorar escoltant a Hugo parlar de la seua xica i admetent el molt que la volia. Unes llàgrimes que es van convertir en les portades de tots els mitjans i que segur, van lamentar molts els directors del programa en considerar que la presentadora s’estava extralimitant. 

 

Este dijous hem tornat a vore un nou episodi de la presentadora parlant més del compte i segurament, eixint-se del paper que li toca complir dins del programa. Els xics es trobaven en la foguera veient les imàtgens de les seues parelles i quan ha tocat el torn de Manuel, este li ha dit a la presentadora que segur que a la mare de Lucía no li agradaran els vídeos de la seua filla ballant amb un altre. Això ho ha dit sense saber que Sandra Barneda estava a punt de deixar-lo per terra.

 

Davant d’este comentari i recordant que l’única cosa que ha fet Lucía ha sigut ballar, Sandra no s’ha volgut quedar callada i li ha preguntat a Manuel pel que anava a pensar sa mare sobre el que ha fet ell, coses el doble de fortes i greus que sens dubte, no es poden comparar amb les actituds de la seua nóvia. Este comentari ha sigut aplaudit per la resta de concursants que s’han donat compte de la poca vergonya del jove i que s’han posicionat del costat de Sandra.

Últimes notícies

Protesta al nou IES Patacona per obrir el centre amb obres i sense condicions

Famílies i professorat del nou IES Patacona d'Alboraia s'han concentrat a l'inici de curs per denunciar que el centre ha obert amb les obres sense acabar, instal·lacions per muntar i serveis bàsics com la llum i internet sense regularitzar.

Avís taronja per pluges de 40 l/m² al nord d’Alacant fins dijous de matinada

L’Aemet manté este dimecres i fins a les 6 hores de dijous l’avís taronja per pluges intenses al litoral nord d’Alacant, amb tempestes fortes també al sud de la província i avisos grocs a València i interior.

Els CLER denuncien greus deficiències en molts col·legis de la zona zero de la dana

Els CLER denuncien que prop de 3.000 alumnes continuen en barracons quasi dos anys després de la dana de 2024 i alerten de greus deficiències i risc d’inundacions en col·legis de Massanassa, Alfafar, Paiporta i Catarroja.

Alicant tanca parcs i el castell de Santa Bàrbara per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant tancarà este dimecres de vesprada els parcs municipals i el castell de Santa Bàrbara per l’alerta taronja per pluges, i activa mesures especials d’emergència i atenció social. El Campello també clausura espais públics a partir de les 14.00 hores.

Obliguen una gestant subrogada de Mèxic a pagar 150 euros al mes pel fill que va tindre

Un jutge d’Alacant ha fixat una pensió d’aliments de 150 euros al mes a una gestant subrogada de Mèxic pel xiquet de dos anys que va tindre per a un veí de la província. El pare manté la guarda individual i l’exercici exclusiu de la pàtria potestat, mentre que la mare no tindrà règim de visites ni comunicacions.

Els EUA carreguen contra l’aliança de Ford amb Geely per la planta d’Almussafes

El secretari de Transport dels Estats Units, Sean P. Duffy, ha advertit a Ford per la seua aliança amb Geely per explotar conjuntament la fàbrica d’Almussafes i per l’ús de tecnologia xinesa, que vincula amb riscos per a la seguretat nacional.

València assumirà tot el cost de l’educació infantil de 0 a 6 anys per a facilitar la conciliació

L’Ajuntament de València finançarà per primera vegada tot el cicle d’educació infantil de 0 a 6 anys amb beques per a escolarització, menjador, escoles matinera i de juliol, amb un pressupost total de 7 milions d’euros.

Detingut a Alacant per robar en un hotel fent-se passar per un client britànic

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home de 36 anys acusat de robar en lhabitació dun hotel després de suplantar la identitat dun hoste britànic, al qual havia furtat abans una motxilla a la Explanada dEspanya.