El zasca desapercebut de Sandra Barneda a Manuel i que l’allunya de ser neutra

 

Ja en la primera edició de ‘La isla de las tentaciones’ vam poder vore a una Mónica Naranjo en una actitud molt seriosa, neutra i sense expressar massa emocions, unes característiques que res tenen a vore amb la seua persona i amb l’artista que sempre hem conegut. Amb el temps ens vam anar donant compte que esta actitud es devia a exigències del guió i per a no acabar amb l’experiment social al que sotmeten als concursants del ‘reality’. En un entorn tan xicotet i aïllats de tot i de tots, qualsevol gest o comentari fora de lloc pot danyar els pensaments i els sentiments dels participants i això pot repercutir molt en el resultat final.

 

De fet, Sandra Barneda i que ha presentat estes dos últimes edicions, va dir fa uns dies que li havia costat molt aguantar el to i mostrar-se tan inexpressiva davant de situacions que ens encenen a tots en casa i que no obstant això, ella havia de callar per a no influenciar de més sobre les actituds i comentaris dels participants. No obstant això i davant de situacions concretes, Barneda no ha conseguit mantindre’s en el seu lloc i els sentiments han acabat aflorant en ella.

 

Una mostra d’això va ser quan la presentadora es va posar a plorar escoltant a Hugo parlar de la seua xica i admetent el molt que la volia. Unes llàgrimes que es van convertir en les portades de tots els mitjans i que segur, van lamentar molts els directors del programa en considerar que la presentadora s’estava extralimitant. 

 

Este dijous hem tornat a vore un nou episodi de la presentadora parlant més del compte i segurament, eixint-se del paper que li toca complir dins del programa. Els xics es trobaven en la foguera veient les imàtgens de les seues parelles i quan ha tocat el torn de Manuel, este li ha dit a la presentadora que segur que a la mare de Lucía no li agradaran els vídeos de la seua filla ballant amb un altre. Això ho ha dit sense saber que Sandra Barneda estava a punt de deixar-lo per terra.

 

Davant d’este comentari i recordant que l’única cosa que ha fet Lucía ha sigut ballar, Sandra no s’ha volgut quedar callada i li ha preguntat a Manuel pel que anava a pensar sa mare sobre el que ha fet ell, coses el doble de fortes i greus que sens dubte, no es poden comparar amb les actituds de la seua nóvia. Este comentari ha sigut aplaudit per la resta de concursants que s’han donat compte de la poca vergonya del jove i que s’han posicionat del costat de Sandra.

Últimes notícies

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.