El zasca d’Isabel Pantoja a Kiko Rivera en la gran estrena de ‘Top Star’

Isabel Pantoja ha tornat del seu exili mediàtic per a fer front al seu pitjor enemic: Kiko Rivera. El que era fins fa uns mesos el xicotet de l’ànima ha posat un gran interés a destrossar la reputació de la seua mare. Però, la cantant té un contracte pendent amb Telecinco, i ha hagut de complir amb les seues condicions.

La periodista Gema López assegura que Isabel Pantoja no volia tornar a televisió. Segons va comptar en ‘Sálvame‘, serà jurat de ‘Top Star‘ perquè, en cas de negar-se a participar en este programa, hauria de pagar una elevada penalització.

Però, Isabel Pantoja ha desmentit esta notícia. Assegura estar encantada de reprendre la seua faceta artística, i té moltes ganes de començar a treballar de nou. En la presentació del concurs ja va tenir diverses topades amb la premsa. Encara així la mare d’Isa P. està d’allò més contenta d’estar en este programa de talents.

La cantant es va negar a respondre a qualsevol pregunta que no tingués a veure amb l’àmbit professional. Únicament va acceptar posar acompanyada dels seus companys, Risto Mejide i Danna Paola, i en tot moment es va mostrar molt distant amb tots els mitjans de comunicació.

La mare de Kiko Rivera està travessant un moment molt complicat. El seu fill li ha donat l’esquena i, per culpa del seu atreviment, ha començat a desconfiar de la resta de la seua família. Alguns tertulians de Jorge Javier Vázquez garanteixen que no es fia de la seua neboda, Anabel. Ho poguérem veure esta setmana al programa ‘Sálvame’.

Pel que sembla, té por que acabe venent els seus secrets a algun periodista, i no suporta que s’haja convertit en una de les grans protagonistes de Telecinco usant els seus cognoms en programes que li han fet tant de mal.

No obstant això, Anabel Pantoja continua donant la cara per la seua tia. No consent que ningú parle mal d’ella, i ha aplaudit el gran esforç que ha fet per reprendre la seua carrera artística. La cançonetista ha tornat a brillar gràcies a Mediaset, i ha aprofitat el seu minut de glòria per a enviar-li un missatge al seu fill major.

Este zasca de la Pantoja al seu fill Kiko ha sigut una burla?

‘Top Star’, el concurs on Isabel exerceix com a jurat, té un mecanisme molt senzill. Un grup de cantants demostren el seu talent damunt de l’escenari, i reben una quantitat de diners en funció de com hagen defensat l’actuació. El programa està presentat per Jesús Vázquez.

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Telecinco.es (@telecincoes)

>
Una de les categories es diu ‘Mamà, vull ser artista‘. En esta secció, els participants pertanyen a famílies conegudes, i han d’aconseguir que el públic s’oblide dels seus cognoms. La filla de Raquel Revuelta, Mar Valdés, i Mikel Herzog Júnior, han estat alguns dels concursants que s’han atrevit a assumir el repte.

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Telecinco.es (@telecincoes)

>
El polèmic Risto Mejide, que és un altre dels jutges del format, ha creat un vincle molt especial amb la cantant Isabel Pantoja. Des que van començar els enregistraments, el publicista ha estat al costat de la cantant. I fins i tot, ha publicat una fotografia amb ella en el seu compte d’Instagram.

Tenen bastant confiança. Així que, Mejide li ha preguntat a la seua nova amiga: «Tu creus que el talent s’hereta?». Al que l’artista ha respost molt categòrica: «no». «No hi ha més paraules, senyoria», afegeix Risto per a alleujar tensió a la situació que el mateix havia creat.

Les paraules d’Isabel li poden haver assegut bastant malament al seu fill. Recordem que, en un primer moment va usar els seus cognoms per a treballar com a DJ. Però, quan va reunir la confiança suficient, va provar sort com a cantant.

Fa uns anys, Telecinco va demostrar que el fill de Paquirri tenia moltes cadències musicals. La cadena va emetre un reportatge on es podia escoltar la seua veritable veu, sense retocs. I, gran part del públic, es va sentir estafat per ell. Haurà ressuscitat la cançonetista el capítol més vergonyós de la vida de Kiko?

 

 

Últimes notícies

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.