El zasca d’Isabel Pantoja a Kiko Rivera en la gran estrena de ‘Top Star’

Isabel Pantoja ha tornat del seu exili mediàtic per a fer front al seu pitjor enemic: Kiko Rivera. El que era fins fa uns mesos el xicotet de l’ànima ha posat un gran interés a destrossar la reputació de la seua mare. Però, la cantant té un contracte pendent amb Telecinco, i ha hagut de complir amb les seues condicions.

La periodista Gema López assegura que Isabel Pantoja no volia tornar a televisió. Segons va comptar en ‘Sálvame‘, serà jurat de ‘Top Star‘ perquè, en cas de negar-se a participar en este programa, hauria de pagar una elevada penalització.

Però, Isabel Pantoja ha desmentit esta notícia. Assegura estar encantada de reprendre la seua faceta artística, i té moltes ganes de començar a treballar de nou. En la presentació del concurs ja va tenir diverses topades amb la premsa. Encara així la mare d’Isa P. està d’allò més contenta d’estar en este programa de talents.

La cantant es va negar a respondre a qualsevol pregunta que no tingués a veure amb l’àmbit professional. Únicament va acceptar posar acompanyada dels seus companys, Risto Mejide i Danna Paola, i en tot moment es va mostrar molt distant amb tots els mitjans de comunicació.

La mare de Kiko Rivera està travessant un moment molt complicat. El seu fill li ha donat l’esquena i, per culpa del seu atreviment, ha començat a desconfiar de la resta de la seua família. Alguns tertulians de Jorge Javier Vázquez garanteixen que no es fia de la seua neboda, Anabel. Ho poguérem veure esta setmana al programa ‘Sálvame’.

Pel que sembla, té por que acabe venent els seus secrets a algun periodista, i no suporta que s’haja convertit en una de les grans protagonistes de Telecinco usant els seus cognoms en programes que li han fet tant de mal.

No obstant això, Anabel Pantoja continua donant la cara per la seua tia. No consent que ningú parle mal d’ella, i ha aplaudit el gran esforç que ha fet per reprendre la seua carrera artística. La cançonetista ha tornat a brillar gràcies a Mediaset, i ha aprofitat el seu minut de glòria per a enviar-li un missatge al seu fill major.

Este zasca de la Pantoja al seu fill Kiko ha sigut una burla?

‘Top Star’, el concurs on Isabel exerceix com a jurat, té un mecanisme molt senzill. Un grup de cantants demostren el seu talent damunt de l’escenari, i reben una quantitat de diners en funció de com hagen defensat l’actuació. El programa està presentat per Jesús Vázquez.

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Telecinco.es (@telecincoes)

>
Una de les categories es diu ‘Mamà, vull ser artista‘. En esta secció, els participants pertanyen a famílies conegudes, i han d’aconseguir que el públic s’oblide dels seus cognoms. La filla de Raquel Revuelta, Mar Valdés, i Mikel Herzog Júnior, han estat alguns dels concursants que s’han atrevit a assumir el repte.

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Telecinco.es (@telecincoes)

>
El polèmic Risto Mejide, que és un altre dels jutges del format, ha creat un vincle molt especial amb la cantant Isabel Pantoja. Des que van començar els enregistraments, el publicista ha estat al costat de la cantant. I fins i tot, ha publicat una fotografia amb ella en el seu compte d’Instagram.

Tenen bastant confiança. Així que, Mejide li ha preguntat a la seua nova amiga: «Tu creus que el talent s’hereta?». Al que l’artista ha respost molt categòrica: «no». «No hi ha més paraules, senyoria», afegeix Risto per a alleujar tensió a la situació que el mateix havia creat.

Les paraules d’Isabel li poden haver assegut bastant malament al seu fill. Recordem que, en un primer moment va usar els seus cognoms per a treballar com a DJ. Però, quan va reunir la confiança suficient, va provar sort com a cantant.

Fa uns anys, Telecinco va demostrar que el fill de Paquirri tenia moltes cadències musicals. La cadena va emetre un reportatge on es podia escoltar la seua veritable veu, sense retocs. I, gran part del públic, es va sentir estafat per ell. Haurà ressuscitat la cançonetista el capítol més vergonyós de la vida de Kiko?

 

 

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.