16 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

El zasca d’Isabel Pantoja a Kiko Rivera en la gran estrena de ‘Top Star’

Isabel Pantoja ha tornat del seu exili mediàtic per a fer front al seu pitjor enemic: Kiko Rivera. El que era fins fa uns mesos el xicotet de l’ànima ha posat un gran interés a destrossar la reputació de la seua mare. Però, la cantant té un contracte pendent amb Telecinco, i ha hagut de complir amb les seues condicions.

La periodista Gema López assegura que Isabel Pantoja no volia tornar a televisió. Segons va comptar en ‘Sálvame‘, serà jurat de ‘Top Star‘ perquè, en cas de negar-se a participar en este programa, hauria de pagar una elevada penalització.

Però, Isabel Pantoja ha desmentit esta notícia. Assegura estar encantada de reprendre la seua faceta artística, i té moltes ganes de començar a treballar de nou. En la presentació del concurs ja va tenir diverses topades amb la premsa. Encara així la mare d’Isa P. està d’allò més contenta d’estar en este programa de talents.

La cantant es va negar a respondre a qualsevol pregunta que no tingués a veure amb l’àmbit professional. Únicament va acceptar posar acompanyada dels seus companys, Risto Mejide i Danna Paola, i en tot moment es va mostrar molt distant amb tots els mitjans de comunicació.

La mare de Kiko Rivera està travessant un moment molt complicat. El seu fill li ha donat l’esquena i, per culpa del seu atreviment, ha començat a desconfiar de la resta de la seua família. Alguns tertulians de Jorge Javier Vázquez garanteixen que no es fia de la seua neboda, Anabel. Ho poguérem veure esta setmana al programa ‘Sálvame’.

Pel que sembla, té por que acabe venent els seus secrets a algun periodista, i no suporta que s’haja convertit en una de les grans protagonistes de Telecinco usant els seus cognoms en programes que li han fet tant de mal.

No obstant això, Anabel Pantoja continua donant la cara per la seua tia. No consent que ningú parle mal d’ella, i ha aplaudit el gran esforç que ha fet per reprendre la seua carrera artística. La cançonetista ha tornat a brillar gràcies a Mediaset, i ha aprofitat el seu minut de glòria per a enviar-li un missatge al seu fill major.

Este zasca de la Pantoja al seu fill Kiko ha sigut una burla?

‘Top Star’, el concurs on Isabel exerceix com a jurat, té un mecanisme molt senzill. Un grup de cantants demostren el seu talent damunt de l’escenari, i reben una quantitat de diners en funció de com hagen defensat l’actuació. El programa està presentat per Jesús Vázquez.

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Telecinco.es (@telecincoes)

>
Una de les categories es diu ‘Mamà, vull ser artista‘. En esta secció, els participants pertanyen a famílies conegudes, i han d’aconseguir que el públic s’oblide dels seus cognoms. La filla de Raquel Revuelta, Mar Valdés, i Mikel Herzog Júnior, han estat alguns dels concursants que s’han atrevit a assumir el repte.

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Telecinco.es (@telecincoes)

>
El polèmic Risto Mejide, que és un altre dels jutges del format, ha creat un vincle molt especial amb la cantant Isabel Pantoja. Des que van començar els enregistraments, el publicista ha estat al costat de la cantant. I fins i tot, ha publicat una fotografia amb ella en el seu compte d’Instagram.

Tenen bastant confiança. Així que, Mejide li ha preguntat a la seua nova amiga: «Tu creus que el talent s’hereta?». Al que l’artista ha respost molt categòrica: «no». «No hi ha més paraules, senyoria», afegeix Risto per a alleujar tensió a la situació que el mateix havia creat.

Les paraules d’Isabel li poden haver assegut bastant malament al seu fill. Recordem que, en un primer moment va usar els seus cognoms per a treballar com a DJ. Però, quan va reunir la confiança suficient, va provar sort com a cantant.

Fa uns anys, Telecinco va demostrar que el fill de Paquirri tenia moltes cadències musicals. La cadena va emetre un reportatge on es podia escoltar la seua veritable veu, sense retocs. I, gran part del públic, es va sentir estafat per ell. Haurà ressuscitat la cançonetista el capítol més vergonyós de la vida de Kiko?

 

 

Últimes notícies

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.

La Generalitat defén que lidera amb serietat el Pla Endavant i reclama corresponsabilitat al Govern

La Generalitat ha defés avanços en la reconstrucció després de la dana amb 176 de 343 actuacions en marxa o completades i un ritme d'execució duplicat. Ha reclamat coordinar-se amb el Govern i reactivar de manera urgent la comissió mixta.