Temperatures en lleuger ascens i fort vent al nord de la Comunitat per a este cap de setmana

El cap de setmana a la Comunitat es presenta sense risc de vents forts menys a la província de Castello que està en alerta per fortes ratxes de vent que podrien alcançar els 80 km/h segons ha informat l'Agència Estatal de Meteorologia. Les temperatures aniran en general en ascens en tot el territori arribant en les tres capitals de província fins als 24 ºC. En principi els cels es mantindran lliures de núvols a tot el territori valencià, amb possibilitat de núvols dispersos de cara al diumenge. Les temperatures este dissabte aniran en ascens en tota la Comunitat, i concretament en Castelló augmentaran entre 2 i 4 graus.

Arribarem a 24ºC de màxima en Castelló i 12ºC de mínima, mentre que a l'interior les temperatures es reduiran a la meitat; 14ºC de màxima en Morella, i 6ºC de mínima. En València també es notarà este ascens, ja que a més, el vent bufarà del nord-oest fluix amb intervals de moderat. S'esperen 24ºC de màxima i 12ºC de mínima en València, 21ºC de màxima i 6ºC de mínima en Ontinyent, i temperatures una mica més reduïdes a Requena amb 19ºC de màxima i 6ºC de mínima. A Alacant la situació serà molt pareguda amb termòmetres rondant els 24ºC a Alacant amb mínimes d'11ºC; i un descens lleugerament inferior a l'interior amb 20ºC de màxima a Alcoi i 6ºC de mínima.

 

Demà diumenge, 12 de nombre les temperatures es mantindran sense canvis o amb alguna pujada lleugera dels termòmetres i amb un vent fluix predominant de component oest. Segons AEMET, també s'esperes cels rasos i sense núvols amb pocs canvis respecte al dissabte, si bé és cert que el fort vent del nord-oest es mantindrà a Castelló, sobretot a l'interior. Este avís de ratxes de vent fort va acompanyat del nivell taronja de risc per perill d'incendis forestals en el nord-oest d'esta província. Si més no, a la resta del territori valencià, l'alerta per incendis seguirà verda, és a dir, sense risc.

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.