Cel més canviant el cap de setmana, però inici calmat i suau de Setmana Santa

Imatge d'una posta de sol rogenca a Gurb, Osona

El sol dominarà, però els intervals de núvols guanyaran presència en alguns punts | Rosa Tantiñà

 

El temps patirà xicotets canvis de cara a este últim cap de setmana de març amb l’entrada de vents de llevant que faran augmentar la humitat i, per tant, els intervals de núvols i les boires. Una situació poc important que, a tot estirar, pot deixar alguna refrescada o plugim de cara al dissabte, amb clara millora el diumenge. Tot serà el preludi d’una Setmana Santa que començarà molt tranquil·la i primaveral amb temperatures que encara pujaran més.

 

Mapa de previsió a Valencia el 26 de març del 2021

Mapa de previsió per a este divendres | Aemet

 

Més núvols, però pocs canvis en les TºC

Pel que fa a l’estat del cel, els núvols baixos i les boires de la costa que hem tingut estes darreres hores tindran continuïtat i, de fet, poden anar a més entre divendres i dissabte, arribant a demés zones del territori. Tindrem unes jornades de cel més canviant a causa d’estos intervals de núvols impulsats pels vents humits de mar cap a terra.

 

De fet, no es descarta alguna refrescada o plugim puntual dissabte, especialment al centre i sud del territori valencià. De cara al diumenge, la situació aniria millorant amb sol que s’imposaria en gran part del territori, però encara quedarien núvols i boires en les comarques d’Alacant.

 

Tot amb temperatures que es mantindran paregudes, tot i que puntualment baixaran lleugerament les màximes amb estos vents marítims més frescos. La majoria de màximes es mouran entre els 16º i 21º. Les mínimes pujaran, amb fred molt moderat de nit.

 

Inici de Setmana Santa més càlid

De cara a l’inici de la Setmana Santa, pareix que el temps continuarà molt tranquil amb ambient típic de primavera. A demés, pareix que les temperatures es poden disparar encara més amb una sensació que, inclús, pot arribar a ser càlida en general, amb moltes màximes entre els 19º i 24º. No obstant, els dies en què més gent té festa, el temps podria estar més mogut amb alguns arruixons. Una situació que haurem d’anar seguint.

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.