Cel més canviant el cap de setmana, però inici calmat i suau de Setmana Santa

Imatge d'una posta de sol rogenca a Gurb, Osona

El sol dominarà, però els intervals de núvols guanyaran presència en alguns punts | Rosa Tantiñà

 

El temps patirà xicotets canvis de cara a este últim cap de setmana de març amb l’entrada de vents de llevant que faran augmentar la humitat i, per tant, els intervals de núvols i les boires. Una situació poc important que, a tot estirar, pot deixar alguna refrescada o plugim de cara al dissabte, amb clara millora el diumenge. Tot serà el preludi d’una Setmana Santa que començarà molt tranquil·la i primaveral amb temperatures que encara pujaran més.

 

Mapa de previsió a Valencia el 26 de març del 2021

Mapa de previsió per a este divendres | Aemet

 

Més núvols, però pocs canvis en les TºC

Pel que fa a l’estat del cel, els núvols baixos i les boires de la costa que hem tingut estes darreres hores tindran continuïtat i, de fet, poden anar a més entre divendres i dissabte, arribant a demés zones del territori. Tindrem unes jornades de cel més canviant a causa d’estos intervals de núvols impulsats pels vents humits de mar cap a terra.

 

De fet, no es descarta alguna refrescada o plugim puntual dissabte, especialment al centre i sud del territori valencià. De cara al diumenge, la situació aniria millorant amb sol que s’imposaria en gran part del territori, però encara quedarien núvols i boires en les comarques d’Alacant.

 

Tot amb temperatures que es mantindran paregudes, tot i que puntualment baixaran lleugerament les màximes amb estos vents marítims més frescos. La majoria de màximes es mouran entre els 16º i 21º. Les mínimes pujaran, amb fred molt moderat de nit.

 

Inici de Setmana Santa més càlid

De cara a l’inici de la Setmana Santa, pareix que el temps continuarà molt tranquil amb ambient típic de primavera. A demés, pareix que les temperatures es poden disparar encara més amb una sensació que, inclús, pot arribar a ser càlida en general, amb moltes màximes entre els 19º i 24º. No obstant, els dies en què més gent té festa, el temps podria estar més mogut amb alguns arruixons. Una situació que haurem d’anar seguint.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.