Anuncios

Cel més canviant el cap de setmana, però inici calmat i suau de Setmana Santa

Imatge d'una posta de sol rogenca a Gurb, Osona

El sol dominarà, però els intervals de núvols guanyaran presència en alguns punts | Rosa Tantiñà

 

El temps patirà xicotets canvis de cara a este últim cap de setmana de març amb l’entrada de vents de llevant que faran augmentar la humitat i, per tant, els intervals de núvols i les boires. Una situació poc important que, a tot estirar, pot deixar alguna refrescada o plugim de cara al dissabte, amb clara millora el diumenge. Tot serà el preludi d’una Setmana Santa que començarà molt tranquil·la i primaveral amb temperatures que encara pujaran més.

 

Mapa de previsió a Valencia el 26 de març del 2021

Mapa de previsió per a este divendres | Aemet

 

Més núvols, però pocs canvis en les TºC

Pel que fa a l’estat del cel, els núvols baixos i les boires de la costa que hem tingut estes darreres hores tindran continuïtat i, de fet, poden anar a més entre divendres i dissabte, arribant a demés zones del territori. Tindrem unes jornades de cel més canviant a causa d’estos intervals de núvols impulsats pels vents humits de mar cap a terra.

 

De fet, no es descarta alguna refrescada o plugim puntual dissabte, especialment al centre i sud del territori valencià. De cara al diumenge, la situació aniria millorant amb sol que s’imposaria en gran part del territori, però encara quedarien núvols i boires en les comarques d’Alacant.

 

Tot amb temperatures que es mantindran paregudes, tot i que puntualment baixaran lleugerament les màximes amb estos vents marítims més frescos. La majoria de màximes es mouran entre els 16º i 21º. Les mínimes pujaran, amb fred molt moderat de nit.

 

Inici de Setmana Santa més càlid

De cara a l’inici de la Setmana Santa, pareix que el temps continuarà molt tranquil amb ambient típic de primavera. A demés, pareix que les temperatures es poden disparar encara més amb una sensació que, inclús, pot arribar a ser càlida en general, amb moltes màximes entre els 19º i 24º. No obstant, els dies en què més gent té festa, el temps podria estar més mogut amb alguns arruixons. Una situació que haurem d’anar seguint.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.