12.3 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Cel més canviant el cap de setmana, però inici calmat i suau de Setmana Santa

Imatge d'una posta de sol rogenca a Gurb, Osona

El sol dominarà, però els intervals de núvols guanyaran presència en alguns punts | Rosa Tantiñà

 

El temps patirà xicotets canvis de cara a este últim cap de setmana de març amb l’entrada de vents de llevant que faran augmentar la humitat i, per tant, els intervals de núvols i les boires. Una situació poc important que, a tot estirar, pot deixar alguna refrescada o plugim de cara al dissabte, amb clara millora el diumenge. Tot serà el preludi d’una Setmana Santa que començarà molt tranquil·la i primaveral amb temperatures que encara pujaran més.

 

Mapa de previsió a Valencia el 26 de març del 2021

Mapa de previsió per a este divendres | Aemet

 

Més núvols, però pocs canvis en les TºC

Pel que fa a l’estat del cel, els núvols baixos i les boires de la costa que hem tingut estes darreres hores tindran continuïtat i, de fet, poden anar a més entre divendres i dissabte, arribant a demés zones del territori. Tindrem unes jornades de cel més canviant a causa d’estos intervals de núvols impulsats pels vents humits de mar cap a terra.

 

De fet, no es descarta alguna refrescada o plugim puntual dissabte, especialment al centre i sud del territori valencià. De cara al diumenge, la situació aniria millorant amb sol que s’imposaria en gran part del territori, però encara quedarien núvols i boires en les comarques d’Alacant.

 

Tot amb temperatures que es mantindran paregudes, tot i que puntualment baixaran lleugerament les màximes amb estos vents marítims més frescos. La majoria de màximes es mouran entre els 16º i 21º. Les mínimes pujaran, amb fred molt moderat de nit.

 

Inici de Setmana Santa més càlid

De cara a l’inici de la Setmana Santa, pareix que el temps continuarà molt tranquil amb ambient típic de primavera. A demés, pareix que les temperatures es poden disparar encara més amb una sensació que, inclús, pot arribar a ser càlida en general, amb moltes màximes entre els 19º i 24º. No obstant, els dies en què més gent té festa, el temps podria estar més mogut amb alguns arruixons. Una situació que haurem d’anar seguint.

Últimes notícies

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.

Barrachina veu indispensable la reunió en Moncloa i lamenta un resultat decebedor

El portaveu del Govern valencià qualifica d'imprescindible la trobada entre Juanfran Pérez Llorca i el president del Govern, però critica que a penes va haver-hi avanços i que una única petició es va atendre amb 14 mesos de retard.